Veszteségmérés? 5%? Igen, ez a mérés igazolta, hogy zárnak a szelepek, és a mérőnyomást (ami általában 1 bár) megtartja 5% veszteséggel. És a robbanáskor fellépő nagy nyomást hogy tartja? Na azt nem tudod! Pedig tényleg a Leoknál a henger hiba szokott kimondottan ilyen hibát okozni. A gyűrű csere? Abban én nem hiszek! Sokat nem szokott hozni, de legalább sokszor szarabb is lesz mint volt. A henger viszont kopik hordósra, oválisra, kúposra. azt új gyűrű nem oldja meg, sem a kopott dugattyút. Mert az is szépen tud kopni, aztán harangozik a hengerben és nem csak délben.
Ismerek olyat, hogy a Leóját földúton használta mindig és nem tudta az illető, hogy a légszűrő szivacsot olajozni kéne nedvesítés céljából. Egy nyáron két garnitúra henger-dugó kombót használt így el. Jelenség kezdetben az lett mint nálad, aztán már gyengült is a masina a végére.
Tünet: az alapjárat leesik meleg, viszonylag hosszú útról megérkezve, kapunyitás közben alapjáraton pötyögve. Ez a jelenség tavaly nyáron az én Leomat is elérte.
Okok: magas benzinszint a karb. úszóházban, esetleg magas a tápszivattyú által adott benzin nyomása és a tűszelep túlenged (de egyéb okból is átengedhet a zárt tűszelep), és/vagy helytelen (dúsabb) az alapjárati keverék minősége.
rotax blokk, kartercsőből folyik az olaj, lemez a vezérműtengelyen a helyén, szűkítő a helyén, nyomásveszteség mérés 5% (szóval jó) indul jön megy de fröcsköli az olajat. mi a bánat lehet a baja.
közbe vettem 1 másik blokkot mit ad isten az is köpi az olajat. de rendeltem 2 gyűrűkészletet hátha az . 19000 km es a motor.
Használat közben jönnek elő dolgok amik érdekelnek pl.: elég magas az alapjárata, de van amikor visszaesik alacsonyabb fordulatra - ezt gondolnám a megfelelőnek - viszont ezt nem minden, sőt inkább csak ritkább esetben történik 1-1 megállásnál. Nem akarom eltekergetni az alapjáratát, mert mi van ha előfordul az a ritka eset amikor visszaesik, mert akkor meg is állna, ha alapból alacsonyabb lenne ugye. Gondolom így sok mindent nem lehet vele csinálni.....
Hali! Nálam két esetben indul könnyen egy pöccre: 15-20 fok alatt gáz nélkül, és üzemmelegen, de pici gázzal.
Ha lehűlt a motor, de a külső hőmérséklet relatíve magas, mint most ugye nyáron, akkor 2.-ra indul. Először megforgatom gáz nélkül, aztán hallom, hogy belefullad a többlet benzinbe, mert persze, hogy a szivató kicsit nyitva van. Aztán második nekifutásra adok neki 1/4-2/3 gázt és indul.
Na ez egy olyan dolog h minden leonál más tud lenni. Ezt neked kell kitapasztani h indul könnyen motor. gázzal vagy gáznélkül. Sajnos elég macerás ezen a téren a leo. Most még hideg sincsen szoval szinte pöcre kell h induljon gáz nélkül is. De ezt motorja válogatja h h indul könnyen. Ez karbis motor nem olyan mind egy injektoros h mind1 mit csinálsz és indul.
Sziasztok! 2001 125-nek, hogy kell indulnia hidegen? Gáz nélkül csak az önindítót nyomva vagy önindító nyomása közben nagy gázt adva? Elsőre el kell indulnia vagy az normális, hogy többször kell próbálkozni? Köszi!
Szóval egy kis reklám ennek a Benzincső 5x10 szürke | [BIG5V6010] italmondo.hu. Jómagam 2 éve csöveztem újra ezzel. Most szét kellett szednem a tankot, mert az eredeti Mikuni tápszivattyú tönkrement, a szállító membrán egyszerűen kiszakadt, eltöredezett. Szóval ezek a szürke csövek ugyanolyan állagúak maradtak mint amikor beraktam( nem keményedett nem lágyult), még a citromsárga feliratok sem jöttek le! Nagy grat a gyártójának! :)
Megnézem a csövet a tankba. Ez a cső amit küldtél ez jó a tankba is? 2001-es a Leo szóval külső tápszivattyús. Nem akarok elektromos AC-t, mert ezzel is működött. Megnézem az impulzus csövet is! Köszi segítséget!
Az automatikus szívató helyes működését kiszerelés után tesztelni és tolómérővel ellenőrizni lehet. 12V-os feszültséget rákötve lehet megbizonyosodni, hogy a szívató tolattyú elmozdul-e kifele, ill. hűtőbe téve befele. Ezután tolómérővel összehasonlítani a méreteket a karbi szivató ülékétől számított mélységekkel.
Mit tolok túl?? Nem írtam senki konkrét személyt, hogy milyen szivattyút használ, csak általánosítottam. A tapasztalataimból kiindulva írtam véleményt a dolgokról. Nem kell elektromos tápszivattyú ahhoz, hogy ilyen nyomást érjen el. Elég ha megvesz valaki egy kínai utángyártott, a Mikunira hajazó tápszivattyút! Abban olyan erős membrán nyomórugó van, ami simán feltornássza a benzin tápnyomást 0,2 bárra. Elég ha valakinél úgy van megoldva a benzin tápkör, hogy ne tudjon visszaforogni a benzintankba, főleg ha a "visszatérő" ágba az áromlással szemben visszacsapó szelep van és az jól működik. De ezt egyszer már megbeszéltük. Nem emlékszel? ;)
Na most ezt most kicsit tultolod. Mivel nem tudod milyen szivatyut használ. A másik a szivatyuk nagy részében van tulnyomás szelep ami leold. Ha membrános vagy dugatyus tipusut használ ott meg van végállás ami lekapcsol ha nem tudja nyomni a dolgokat. A forgorészes meg nyomásszelepes. De ha ne agy isten nincsen benne teljesen könnyen beállitható. Egyébént meg a leon gyárilag is van vissza folyó oldal szoval semmi gond nem lehet ezzel könnyen kiépithető a saját rendszerével.
Nagyon ügyeljetek a tápszivattyú által létrehozott benzin nyomásra ami a karburátorra jut! Meg kell oldani a felesleges túlnyomás elvezetését vissza a benzintartályba. Ebből a benzin "körforgásból" kell úgymond megcsapolni a karburátor részére a benzint, ami így már nagyon kicsi túlnyomás. Máskülönben a karburátor túlfolyik!
A 0,2 bar is már határeset. Szó szerint ez a küszöbnyomás, ahol a Mikuni úszójának felhajtóerejét ez s tűszelep legyőzi. Vagyis a 0,2 bar is sok lehet már.
A leggyakoribb hiba a tank belsejében lévő csövek elöregedése miatti csőtörések. A 2000 előtti Leonardókban a tankban van a vákuumos működésű membrános tápszivattyú, csak valamikor 2000 után kezdték a tankból a karburátor mellé kihelyezni ugyanezt a tápszivattyút. A vákuumos impulzus a karburátor előtt lévő szívótorokból származik. Szóval az impulzuscső is makulátlan legyen, amúgy ha lyukas, akkor úgysincs normális alapjárat és a moci is nehezebben indulhat.
Mi menet rajta tönkre? Mert javitható ha nem valami hülye miatt hajlot vagy töröt a muanyag elem benne. Mert cserélhető mind a fütőelem mind a maga a patron
Az jó lesz. De ezt te is kiszámolhattad volna könnyen. H 10 literes tank a pumpa tud 0.6 litert / perc akkor cirka 18 perc alatt laposra szivja a tankot. Olyan fogyasztást meg az életben nem fog elérni egy leo.