Én úgy tudom 2012-ben volt egy beszállítóváltás, lecserélték a sok pici kínait. Ez megoldotta a problémát. Legalábbis remélem, enyém 2013-as,- nem szeretnék motorblokkot cseréltetni.
Sziasztok! Insigniam tegnap meglepett egy "mielőbb vigye szervizbe az autót" kijelzéssel, utána még 2 indításnál írta, azóta semmi. Reggel szakszervizben megnézettem,- fojtószelep hiba, 92e Ft-ot aranyárba már javították is volna. Igazából csak a "gyári" computer miatt mentem hozzájuk, náluk javíttatni nem állt szándékomban. A kiolvasásért kért pofátlan 6 ropit hagyjuk. Az autó jól húz, nem dadog, indul rendesen. Kell vele feltétlen foglalkozni, vagy elindulhatok így jövőhéten Horvátba?
Másik, amit kérdezni szeretnék, hogy könyöklő alól halk koppanó hang indulásnál, jellemzően erősebb fék után. Ez már van pár hónapja. Természetesen megállapították, hogy kettőstömegű hangja lesz, amely hátra rezonál, 202e km-nél már kuplung szettet kellene cserélni, ez 515 e Ft lenne. :) Hozzáteszem kettőstömegűnek semmi hangja nincs leállításkor, az autó nem csúszik meg felsőbb fokozatokban, s nem is mondanám feltétlen keménynek a kuplungot, pedálon benyomáskor rendellenest nem érzek. Hideg indulásnál hallok egyedül némi csattanó hangot, ha teljes gázelvétel mellett benyomom a kuplungot 1-es fokozatban lassan guruló helyzetben. Ez már gond, vagy csak a km és az évek? Tudom a kuplung egy fogyó dolog, de én nem gondolnám hogy feltétlen a végét járná a kettőstömegű, illetve kinyomó. Szóval a koppanó hang hiba szerintem nem ezzel van összefüggésben, inkább gyanakodnék valami rögzítésre, ami lelazult, esetleg tartóbakra, ami cserés már. Esetleg az elektromos kézifék kapcsán gondolok valami tartószerkezeti hibára, ami szétlazult. Ötleteket, javaslatokat köszönöm!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 2009-es insigniák közül a 2.0-es 220 lóerős 4x4-es változathoz kinek volt vagy van esetleg szerencséje? Milyen tapasztalatok vannak ezzel a tipussal kapcsolatban? Vásárlás elött állok és szeretnék minnél többet tudni!
A főtengely csapágy és porlasztó gondokról szeretnék érdeklődni, minden évjáratnál előfordul? 2009-2010-es évjáratot nézegetem, 130LE változatot leginkább. De kezdek másfelé hajlani, mert elég sok ilyen hibáról olvasok, hogy főtengely csapágy megfordult, stb.
Opel Insignia Sport tourer 2.0 (kombi) a hiba jelenség sebesség váltásnál búgó hang jön a motortérből. A turbó előtt valami szelep gázadásnál is búg. Kérdés: ez normális ?
Üdv. Adott egy 2011 es insignia sri. Olyan problémám akadt hogy a kijelző nem mutatja az aktuális hőmérsékletet csak az kis hőmérő icon látszik. Kérdés az ,hogy talán az érzékelő ment tökre vagy valahol lehet azt állítani,hogy ne jelezze ki?
Sziasztok, nem régi tulaja vagyok egy 2010-es Insigniának. A kérdésem rövid: Létezik, hogy csak egy telefont lehet egyszerre csatlakoztatni az autóhoz? Nem egy komoly gond, de kicsit mégis bosszantó. Köszi előre is!
Az autó beindítása után 15 msp elteltével, 1 perc 15 msp-ig nagyon csúnya kattogó hangja van aztán mintha mi sem történt volna megszünik ez a hang és szépen jár és megy.
Ez a hang mindig van és mindig csak 1perc 15 msp-ig tart, hideg motornál.
Valaki meg tudja nekem mondani hogy a dizel es a benzines vàltò az egyforma lehet? A benzineseknek a20nht a motorkod a dizeleknek a20dth de f40 mindkettonek!!! Valaki segitsen!!!!! Koszonom.
nem valószínű hogy a diag mutatja...halenne egy csoda szerelő aki élő adatok eltéréséből a gyári adatokhoz lépest meg tudja mondani hogy ez a baj, akkor azt a szerelőt nagy pénzekért alkalmaznák mindenhol :D
álló motor csak lehűlt volna pár óra állás után .....szerelőként írom de természetesen vallatás után lehet teljes képet alkotni víz gondolom nem fogyót ......így vagy úgy diagnoszta kell .
Köszönöm !Lehetséges .Volt már hogy a 2. kipufogó érzékelő elszállt , de akkor nem volt ilyen probléma .
Akkor azt érzékelte szintén regenerálás közben hogy túlmelegedett de csak vészüzemmód volt és "vigye szervizbe " felirat .tudtam vele menni .most be sem merem indítani .
Következő: M1 araszolás , majd kb 100 ig tudtam gyorsítani a következő megállásig .Itt észrevettem hogy a fordulat 1000nél van .ez általában DPF regenerálásnál van .Lassan haladtam próbáltam 3-asban menni hogy égessen a dpf .max 2500-as fordulaton ,Lassan haladt az egész sor.Hirtelen megugrott a vízhőfok max ra .Motor túlhevült felirat jelent meg .hangja "traktoros, dadogós járása egyenletlen volt .Le is állt .Tréler vitt haza .2 óra múlva még mindig max a vízhőfok .
De most jutott eszembe, hogy kb. 3 hete néha kiírja menet közben, hogy ellenőriztessük az ESP-t, általában ez erősebb jobb kanyarnál adja be. Ez összefügghet az általam említett problémával?
vészüzemben működik az szoftver, mivel valamelyik mért értékről fals információt kap, vagy nem kap infót..Tuti valamelyik szenzor vagy mechanikus kapcsoló alkatrész nem jó.. hibát kellene kiolvastatni első körben....
simán lehet egy foggal eltenni a vezérlést és megy a kocsi...dízel érzékenyebb rá , de nekem a benzines Mazdám 8-9 foggal odébb is ment, bár akkor már elég szarul....
Szia! Érdeklődni szeretnék,hogy sikerült-e rájönnöd mitől tiltja le az autó a fordulatszámot? Mi jelenleg ugyanilyen problémával küzdünk, beindítjuk és amikor rájön akkor 3000 ig megy fel max. De menet közben újraindítás után viszont megy rendesen. Még annyi hogy amikor letiltja nálunk a fordulatot, akkor a hangja is kicsit hangosabb, olyan mintha erőltetve menne a motor vagy nem menne egy henger.
Vezérlést, hoszbordás szíjat, olajat és összes szűrőt cseréltünk az Insignián. 2,0 Diesel 131 lovas. Jó minőségű alkatrészeket használtunk. A csere előtt olyan volt az autó, mint a svejci óra, csere után viszont alapjáraton enyhén remeg a motor. Nem veszélyesen, de engem zavar. A menet dinamikában nem vettem észre, hogy rosszabb lenne, talán első fokozatban, alapjárat közeli araszolgatásnál mintha kicsit idegesebb lenne. Azt mondja a szerelő, hogy ennél a motornál nincs állítási lehetőség a vezérlésnél, vagy jól van összerakva, vagy nem, de ha nem akkor be sem indul, vagy nagyon sz@rul jár. Ezzel nem nyugtatott meg, az autó a vezérlés csere előtt sokkal pöpecebb volt. Hozzáértők segítségét szeretném kérni, hogy igazat mondott-e a szerelő, vagy csak úgy van vele, hogy "kifizetted hülye gyerek" menj a picsába, mert más dolgom van. A válaszokat előre is köszönöm.