Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 41762

Barcs - Gyékényes 59 km, nem árt, ha van két pont, ahol lehet keresztezni :)

 

Azt itt se írta senki, hogy utasforgalmilag szükség van erre a szakaszra, hanem csak a Barcsról keletre levő részről.

Sőt, itt még arról sincs szó, mint a 35-ösön, Felsőmocsolád és Tab közt, lehet busszal pótolni.

Volt régen Nagykanizsa-Pécs vonat a 41-esen, nem maradt meg.

Lehetne a távolsági forgalmat racionalizálni, mert a buszok is azért mennek arra, mert 40 éve így rajzolták a térképre, de a 61-es melletti falvak se adnak sokkal több utast, max a helyi forgalomba, de akkor már inkább maradjon a 60-ason a Desiro  távolságivonat meg párhuzamosan (mert ugye a végén össze érnek :D ) a bokorurgó busz.

Előzmény: trizs77 (41760)
DUB-096 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 41761

 

Ilyen is ritkán van, szombaton Conecto kiadva, ráadásul több is volt. :)

trizs77 Creative Commons License 2024.05.12 -1 1 41760

Barcs és Gyékényes között :

 

 - Péterhida.....................145 lakos,

 - Babócsa.....................1458 lakos,

 - Vízvár...........................520 lakos,

 - Bélavár.........................310 lakos,

 - Somogyudvarhely...........970 lakos,

 - Berzence.....................2530 lakos

 

összesen.......................kb. 5900 fő.

 

Hét faluban kb. 35 km-n, együtt lakik kb. 6000 fő.

Az Alföldön egy faluban laknak ennyien.

MSzabi98 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 41759

Tavaly már elkezdődött valami ezzel kapcsolatban, mert Szentlőrinc felőli részről Szigetvár előtt kb. vadiúj pálya van 2-3 km-en át, ami minimum 80-as. Ha megcsinálnák a maradék szakaszt is és eltűnne az emeletes lassújel Szentlőrincig, már az lehetne egy kis előrelépés. 

Így is nagyjából annyit megy a vonat, mint a busz, ha a vonat gyorsabb lenne Szigetvárig, lehet, több utas is jönne. 

Előzmény: FOMA (41746)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 41758

Ha ilyen eltérése vannak/lehetnek akkor ez nem a végrehajtók (a kisbuszban utazók) hibája hanem a munkahelyi vezetőjé.

Ezt neki kell felismernie.

 

Előzmény: hory004 (41757)
hory004 Creative Commons License 2024.05.12 0 1 41757

Off: nálunk van céges 9 fős kisbusz, csak mivel nem hajlandó arra menni, hogy én nem fizetős parkolóba rakjam le az autót, vagy 10 percet buszozzak,marad a saját autó, így naponta marad legalább egy óra szabadidőm, a buszban meg ülnek négyen. Érdekes módon, amikor nálam van a busz, és van kívánság szatyor hogy hol álljunk meg akkor tele van, pedig csak arról van szó, hogy két utcával arrébb megyek és kirakom őket a ház előtt. 

Előzmény: trizs77 (41756)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41756

manapság a munkáltatók többsége jogosítvány+saját autóhoz köti az alkalmazás feltételeit

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A munkáltatók többsége biztosan nem.

 

De egy részük lehet, hogy igen.

 

A négyszázvalahány autó per ezer lakos arány tovább fog nőni.

Előzmény: bendeguz90 (41751)
hory004 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41755

Az Aranycsapat utca és a Szőnyi Ottó utca közé húzott peronnal 500 méteren belül minden is van.

Előzmény: bendeguz90 (41753)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.11 -1 0 41754

Gyékényesi deltának egy pár méter víz útba lenne :)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

tudom.

Ott voltam - mint kirendelt - a bejáráson.

bendeguz90 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41753

"Csak ahhoz kéne Uránvárosnal is megálló."

 

Ezt mindig jó ötletnek tartom, amikor te vagy valaki más felhozza, de ehhez szerintem akkor  helyi ráhordó buszjáratot is kellene biztosítani.

Előzmény: hory004 (41750)
bendeguz90 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41752

"Hosszú távon fontos tehervasút válhat belőle"

 

Nem, nem válhat belőle az.

Előzmény: trizs77 (41747)
bendeguz90 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41751

Az a baj, hogy a statisztikai adatok mögé nem akarod meglátni az okokat. (pl. hogy manapság a munkáltatók többsége jogosítvány+saját autóhoz köti az alkalmazás feltételeit)

Előzmény: trizs77 (41739)
hory004 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41750

Nyilván, Barcs alatt úgyse lesz utas.

Barcs felett meg majd ha egyszer lesz autópálya akkor ott se lesz utas.

Ami aprópénz lenne a biztber cserehez és a deltához képest, hogy Szigetvár, de főleg Szentlőrinc legyen olyan csomópont ahová érdemes ráhordani.

Csak ahhoz kéne Uránvárosnal is megálló. És a 6os úti buszok egy részének nem is Szigetvár a végállomása. (Nem a kaposvári gyorsokra gondolok)

 

Gyékényesi deltának egy pár méter víz útba lenne :)

Előzmény: trizs77 (41749)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41749

Ha a 60-as vonalat egyszer -  a biztató távoli jövőben - villamosítják, akkor azt nem a személyforgalom miatt fogják megtenni.

Előzmény: hory004 (41748)
hory004 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41748

Toronyóra lánccal.

 

Semmiképp se a szakmai vezetésre gondoltam, de ne tagadjuk ahol az IC után 7 perccel induló vonatot előre hozzák negyed órával, hogy utána álljon félre cserkúton, ott nem kell csodálkozni, hogy a szóló Bz se telik meg, miközben előtte 4 kocsis anakonda járt.

 

Biztber csere csak Pécsen többe kerülne mint 5 új hibrid flirt?

Előzmény: trizs77 (41747)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.11 -1 0 41747

ha tehetné a MÁV a 60ast is elengedné.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Magány véleményem szerint biztosan nem.

Sőt.

 

Hosszú távon fontos tehervasút válhat belőle.

Persze kell hozzá egy nagyobb pálya korszerűsítés, új bizt.ber, villamosítás meg két delta, egyik Szentlőrincre másik Gyékényesre.

 

 

Előzmény: hory004 (41737)
FOMA Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41746

"ha tehetné a MÁV a 60ast is elengedné."

 

Kit, vagy mit értesz MÁV alatt? Az általam ismert MÁV nagyon nem engedné el, sőt nagyon örülne, ha forrást kapna a rendbe tételére. Amit lehet, saját erőből próbál megoldani (pálya, biztosító berendezés korszerűsítés), de a helyi források nagyon szűkösek.

Előzmény: hory004 (41737)
FOMA Creative Commons License 2024.05.11 0 1 41745

Előzmény: FOMA (41744)
FOMA Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41744

Volt az iskolás csoportoknak gyorsulási bemutató, csak nem a Szilivel.:-)

 

 

Előzmény: trizs77 (41743)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.11 0 0 41743

Az 1008-as azzal az egy kocsival legalább bemutatott gyorsulási bemutatót?..........................:-))

 

Egyszer Tevan Imrével átéltünk hasonlót.

Gyékényes-Kaposvár. V43 + 2 db Bhv.

És a vezér úr - kicsit nekünk is - megmutatta, hogyan gyorsul a V43   "sportosan"   2 Bhv-val.

Mint mikor a pesti metro vezetője jó kedvében van.

Élmény volt.

 

 

 

Előzmény: FOMA (41742)
FOMA Creative Commons License 2024.05.10 0 3 41742

A mai rendezvény jármű része:

  

vadparaszt18 Creative Commons License 2024.05.10 0 1 41741

Kezd kialakulni mi lesz június 1 után a megyében. Szóval a nyár első napjától Siklós és Szigetvár közösen alkotnának egy üzemet, szigetvári vezetőséggel.

Mohács pedig megmaradhat önálló üzemnek hála' a négy pécsről áthozott fordának, ide viszont a mostani vezető nyugdíjazása miatt eddig úgy néz ki, hogy a jelenlegi siklósi állomásfőnök kerül.

JLW-470 Creative Commons License 2024.05.10 0 1 41740

Harmincpár db ülés van bennük. Az EC12-ben meg 49 rémlik. Gúnyolódhatsz rajta, de mindegyik busz fordájában van Pécs-Vajszló/Sellye és oda kevés volt. Ahogy lett lehetőség,mindet cserélték ott. Mohács környékén is megbuktak, C56-kat hozták a helyükre anno(ami maradt, az meg tartalék volt évekig pár éves buszként). Egyedül eredeti feladatukra,a vonatpótlóra voltak alkalmasak. Komlón is Elcoteq szerződésesen járatták eredetileg őket. Manapság meg már leszarnak mindent, örülj, hogy van busz szemlélet van.

Amúgy le lett már írva neked  a történetük,miért kell ezt mindig elismételni?

Előzmény: trizs77 (41732)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.09 -3 0 41739

2023

 

Magyarországon a legtöbb autót  1000 lakosra számítva

 

 - a nyugat-dunántúliak használják, ott ezer főre 469 kocsi jut ott, 

 - majd 465-tel Pest megye következik a listán. 

 - Közép-Dunántúlon 448 autó jut ezer emberre, 

 - Dél-Dunántúlon 429.

 - Budapest csak ezután jön, ezer lakosra 425 autóval,

 - Dél-Alföldön 424,

 - Észak-Magyarország (382)

 - az Észak-Alföld (378).

Előzmény: hory004 (41737)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 41738

Nem gond ha Baranyának nem kell.

Lesz rá más jelentkező.

 

Előzmény: hory004 (41737)
hory004 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 41737

A kaposos törpe annyira bejött az apró falvas térségben, hogy rendszeres vendég volt(?) Pécsett

 

Szigetvár alatt amúgy nem rossz ötlet, csak akkor a vonatra kéne ráhordani velük, csak ha tehetné a MÁV a 60ast is elengedné.(Meg az a pár falu somogyhoz tartozik a Dráva mellett.)

Így még marad hogy aki teheti vesz egy kartonswiftet, aztán néha napján a 6ost versenypályának nézők összegyűrnek egyet.

 

Nem 10db busz fogja megoldani a környék közlekedését, ha nem változik majd csak a jármű. 

Jelen körülmények közt több hasznuk lenne pl Baja ingyenes tömegközlekedésében. Jó, ne legyen off, akkor legyen Dombóvár.

 

Előzmény: trizs77 (41726)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 41736

Értem.

Köszi.

 

Az Econell már elég ott ?

 

Előzmény: matteo14 (41735)
matteo14 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 41735

Most így hirtelen nem emlékszem, hogy a Pannonosok milyen elrendezéssel és ülésekkel érkeztek, de 41 csak akkor jön ki, ha a hátsó ajtónál tánctér helyett is ülések vannak. Szvsz eléggé szűken mérték az ülések közötti távolságot a típusnál. Itt találsz belső képeket is:

https://www.vegyesbuszok.hu/credoec11.htm

Ha azt feltételezem, hogy ezeknek a kocsiknak a csúcskihasználtsága az volt, hogy iskolába minden településről egyszerre mentek be a hátizsákos gyerekek, neadjisten' egy nagyobb buszt leváltva, el tudom képzelni azt az elégedetlenségi hullámot, ami rábírjon egy Volánt a fordán a kocsicserére, még ha nem is feltétlenül észszerű/praktikus.

Előzmény: trizs77 (41734)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 41734

Amennyiben a régi ( kicsi ??) Credo EC 11 ami 41 ülőhelyet kínált, helyett új Credo 12 NEXT típusú buszt vesznek az Ormánságba az már 43 ülőhelyet kínál !

Micsoda fejlődés.

 

 

Előzmény: trizs77 (41733)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 41733

A CREDO EC 11-ben (gyári honlap szerint) 41 ülőhely van.

https://web.archive.org/web/20090917000215/http://www.kravtex.hu/termekek_ec11.php

 

És ez kevés volt az Ormánságban?

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!