Csupa jót olvasva teszteken a 2.0 hdi allure és a 2.2 Gt között vacillálok. Nyilván az alapok megvannak, türhető áron, törésmentes, szervizkönyves jó állapotú, nem csillió km-es de nem vagyok naiv, nem 100e km es autót keresek majd.
Hálás lennék pár hozzáértő jó szóért, mire figyeljek oda vásárlásnál? Van e bármi tipushiba elsősorban a GT-n? vezérlés csere, váltóban olajcsere mikor esedékes? Szedánt szeretnék igy erősen szük a kinálat lehet kintről hozatnék egyet tavasszal. Csak szeretnék képben lenni. Köszi ha valaki szán rám pár percet.
Kénytelen leszel levenni a csömbölléket és megnézni, mert nem kompatibilis a két típusú akku. Meglepő lenn a gyártól a AGM, de nem kizárt. Én az EFB-re szavaznék, de Peugeot-nál semmi sem biztos. Néha nagyon gavallérok...
Sziasztok. Arról van valakinek infója hogy egy 2013-as 508 SW hátsó lökhárítóját egyszerűen le lehet cserélni egy ugyanilyen évjáratú GT lökhárítójára?
Tehát a felfogatási pontok azok megegyeznek? Illetve a GT dupla kipufogó vég az csak "dsz",vagy fizikailag maga a kipufogó vég?
Egy 2016-os 1.6 bluehdi-m van, amiben akkumulátort kellene cserélni. Sajnos a műanyag burkolatoktól és tetején lévő elektronikától semmilyen adattábla nem látszik. Valaki nem tudja véletlenül milyen akku jár bele? Igen, tudom, hogy start-stoppos, meg hogy 70 Ah-s, azt kellene tudni, hogy AGM, vagy EFB kivitel szükséges. A röhej az, hogy a Peugeot márkaszervizben sem tudták megmondani. Ők alvázszám alapján rendelnek, jön egy rohadtnehéz műanyagdoboz, oszt jól belerakják. Kész. Hát az enyémben nem raknak semmit tripla áron!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem van egy 508 sw gt-m(2012), ennek xenon lámpája van, es ugye mindent automatán állít így a magasságát is. Tulajdonképpen rendesen be is állítja, a bal oldalt, viszont a jobb oldalt kifejezetten lefelé pozícionálja, Ellenben a kanyarkövető funkció, illetve alap állításnál is, fel-le mozog a lámpa.. szóval a funkciók működnek, de mégis rosszul pozícionál.
Van esetleg valakinek tippje, ötlete mit kellene megpróbálni vele, ugyanis este nem túl kellemes, hogy jobbra alig látok..
Sikerült megoldani a roló pozícionálást. A kézikönyvben le van írva pont erre hibajelenségre a megoldás, de az nem működött nálam. Leírom hátha hasznos lesz másnak is.
Megoldás az lett, hogy miután "visszapattant" a végállásról és megállt, kinyitottam az első pontig akkor még jött hátra kb. 1cm-t és ezen a ponton nyomtam hosszan az állítógyűrűt (gondolom itt memorizálta a helyes "1"-es poziciót és utána már szépen visszacsúszott a helyére teljesen.
Zolisys még segíts kérlek ebben a naproló behúzásban :) a kulcs táma letudva. Volt egy 3cm rés, járó motornál hosszan nyomtam a gyűrűt (sokáig kell nyomni) teljesen behúzta ez idáig fasza. Viszont most meg azt csinálja, hogy amikor teljesen behúzna "visszapattan" a végállásról és az első osztásnál áll meg, próbáltam, hogy a végéről kalibráltam de úgy sem jó, szépen behúzza de ahelyett, hogy megállna vissza nyitja az első megállóig. Van valami pontos szisztémája? Köszönöm.
Próbáltam inicializálni is, semmi eredmény, pár perc a fiókjában tartózkodás után hajlandó elindulni az autó vele, de leállítani már csak hosszú gombnyomással lehet.
Azoknak írom, akik még nem jártak így, ha leállításnál az autó kiírja, hogy hosszan nyomd a start-stop gombot mert nem látja a kulcsot, akkor ne állítsd le az autót ha olyan helyen vagy, hogy nem tudsz elemet cserélni! Igaz sikerült elindítanom az autópálya pihenőben, de azért levert a víz :) be kell tenni a helyére és merült ha elemmel is, de azért hajlandó idő után beindulni.
(poén, hogy volt a kesztyűtartóban tartalék elem, de már elfelejtettem és csak otthon derült ki).
Leírom hátha más is jár így, megérkezett egy új elem (más gyártmány) a kulcsba, betettem, 10 méterről nyit zár egyből, ennyit erről, amit tegnap betettem annak ellenére, hogy meg is mértem 3,10V feszültséget mutatott ezek szerint valamiért nem volt ok. CR2032 pedig.
Köszi azt próbáltam, de járó motornál? Behúzott vagy kinyitott állapotban vagy mindegy? Lehet rosszul csinálom.
Másik mai reggeli problémám, néha elvesztette a kulcsot a napokban, tegnap este kicseréltem az elemet pedig 3.06Vdc volt még benne (igaz ettől még lehet gyenge) ma reggel viszont egy 15percet szívtam mire el tudtam indítani az autót (helyére téve a kulcsot). Viszont már leállításnál nem látta és be sem tudtam vele zárni. Tönkre ment a kulcs? Segítsen valaki ha tud mert nem tudok haza menni :)
Sziasztok, Tudom már le tett írva ezerszer, de nem találom sehol, hogyan lehet az üvegtető rolóját alaphelyzetbe hozni ha nem akar teljesen bezárni (van egy kis rés), 508 (2012). Köszi.
A radiátor csere általában tényleg a műszerfal jó részének eltávolítása után hajtható végre. Ez attól függ, hogy milyen a műszerfal összeállítása, hány darabból áll.. Az viszont furcsa, hogy a fűtőradiátor miatt csak az egyik oldal kap meleget. Egy radiátor van. Ha rossz, akkor az egyik oldal sem fújna meleget. Nyomkodd át a vezérlést a klímánál. Nekem inkább egy csappantyú hibájának tűnik ez a jelenség. Nem tudom, hogy manuálisan lehet-e alaphelyzetbe állítani a csappantyúkat, vagy csak a szerviz tudja. Sok autón lehet manuálisan is. Ha kiderül, hogy lehet, akkor oszd meg velünk.
Sziasztok! Most tervezek vásárolni 508 sw 2.0 Blue Hdi 2015 évjárattól. sok hirdetés kereskedő által van, mire kell figyelni, tapasztalatok? Családi autónak szeretnénk hosszabb hétvégi kirándulások és külföldi utakra ( hegyekbe). köszönöm a válaszokat! Üdv!
"Az akku gyártókat nem ártana már minimum 3éves garanciára kötelezni"
Már ?
Pont nem rég' (talán 2 éve) csökkentették le a kötelezően adandó garanciát 1 évre itthon. Minden ettől több gari, már csak a gyártó extra szolgáltatása, amiben nem szoktak túl bőkezűek lenni.
Reméljük megoldódik minél előbb, nem jó olvasni az ilyesmit. Az akku gyártókat nem ártana már minimum 3éves garanciára kötelezni mert vicc amit csinálnak a tervezett elavulás címszó alatt.
update news: Gábornál van az autó, szerencsére csak vízpumpa, meg cserélt rajta pár dolgot, szóval mechanikusan rendben van, szerencsére nem főztük meg a motort. Viszont rossz hír, hogy habár minden ok, az autó nem indul. A tipp az, hogy 3 nappal előtte, mielőtt megbolondult volna a hűtés, volt egy akksi csere, ahol bikázni próbáltuk az autót, mert nem gondoltam volna, hogy az 1,5 éves Bosch Silver akksi megadja magát (ne vegyetek ilyet!), szóval akkor lehet, hogy ott kinyírtuk az elektronikát... ami fura, hogy utána 3 napig ment az autó, miután elpusztult a vízpumpa, egy hónapot állt Gáborra várva, utána a trailerre én álltam fel vele, Gáboréknál a telepen mozgott az autó, miután mindent megcsináltak rajta, most meg nem indul... Itt tartunk.
2 problémám van egy Peugeot 508 Sw 2011 2.0HDi 163Le.
Olvasom itt ezt a víz eltűnéses dolgot. Nekem is van hasonló jellegű hiba.
Heti szinten nézegetem a kiegyenlítőt mert kb ennyi idő alatt apad a Minimum szint környékére vagy alá.
Első körben mikor vettem a kocsit volt egy cső hiba Motor mögött lent van egy alu cső szakasz amit csak a bölcső lebontásával lehet megközelíteni. Ezt még a kereskedés javította. Ezt követően volt egy vezérlés csere mert ha már Autót veszünk jobb ha tiszta lappal indulunk. Ekkor volt az első ilyen fogyatkozás ez hamar meglett mert a jobb első lengő karon csepegett.
Az új vízszivattyú volt hibás. Azóta eltelt 2 hónap és az utóbbi hónapban megint előjött ez a fogyatkozás.
Sehol nem jelentkezik hiba a motor 85°C körül mozog ami szerintem rendben van.
De az ördög nem alszik a csomagtartóban van egy plusz készlet víz.
A másik probléma pedig a következő lenne RT6 navi. Már megannyi pendriveot kipróbáltam de egy idő utána ugrik a zene lejátszás mintha meze cd-t hallgatnék meg ha valami nem megy akkor ugrik egy számot.
Illetve befolyásolja a Véda kapu jelzés is illetve a tolató radar bekapcsolása is.
Tudom hogy a 2.86 os szoftver mumus a mikrofon vízhangok miatt de ha frissítenék mivel úgyis be van írva Peugeothoz mennyi az esélye hogy a távprogramozás megoldja azt a hibát. illetve az új progi segít?