Az MLM tapasztalatok, az Amway-ről, és hasonló MLM-es topikokban, MLM-fanatikusok szájából elhangzott képtelenségek és egyéb humoros állítások gyűjtőhelye.
Vigadjunk újra! :-D
Sőt, az mlm-ezés mindig kihagyott fontos eleme a megszületés is. A megszületés és a jutalék között szoros összefüggés van. Megszületés nélkül nem lesz forgalom sem!
Azért elég durva, hogy emberek megszületése kell a jutalékhoz!
Sőt, előtte kellett a Föld létrejötte és az Univerzumé is! Univerzum nélkül nincs jutalék!!!
A tapasztalatait bárki leírhatja, ezzel semmi gond. Nekem is vannak ilyen negatív tapasztalataim, párat talán le is írtam már ide.
A gond ott kezdődik, amikor ezekből a tapasztalatokból az egész MLM-re vonatkozóan vontok le következtetéseket. Ez általánosítás.
Már én is elmondtam itt rengetegszer, hogy vannak az MLMben is átverések, meg tukámálások, meg minden ami kell. Csak én nem vonom le belőle azt a következtetést, hogy az MLM sz@r és minden MLM-es csaló. Mert ez butaság lenne nem csak az MLMben, de minden más területen is.
A másik gond, amikor valaki pozitív tapasztalatot oszt meg, azt meg nem hiszitek el. Csak a negatívat.
Szóval, lehet nyugodtan tapasztalatot írogatni. Sőt, szemetelni is a buta következtetéseitekkel és általánositásaitokkal... legalább fenntartjátok a topicot.
Ha én elmegyek egy MLM üzleti előadásra, vagy termékbemutatóra, ott megtapasztalok valamit, még akkor is ha nem lépek be és ha nem veszek semmit. Aztán ha trükkös szöveggel akarnak elhívni valahová, majd utólag derül ki, hogy MLM, az is tapasztalat. Ha rám akarnak tukmálni termékeket, vagy az üzletet, mondjuk egy rég nem látott óvodái csoporttárs, az is tapasztalat.
Csaknem két évtizede él már az a topik, és még mindig képtelenek felfogni az MLM-esek, hogy a mi tapasztalataink is tapasztalatok.
Egyikünk se a szomszéd nagynénjének az ángyikájától hallott az MLM-ről, hanem DIREKT, személyes tapasztalatot szereztünk különféle MLM-es cégek ilyen vagy olyan ügynököcskéivel kapcsolatban.
Igen. Az is tapasztalat, ha valaki, például én is, MLM ügynökökkel került kapcsolatba és üzletet ajánlottak Neki. Az ilyen tapasztalatokból sok mindent észre lehet venni. Ha kifogásod van az ellen, hogy az MLM tapasztalatokban írok akkor jelezd a módrációnak. Mert ilyen alapon engem, ásitosmacsát , maxot is ki lehetne tiltatni. Csak jelzem, hogy gyömbinek is voltak ilyen próbálkozásai, de az illetékesek Nem kifogásolták a topikban a jelenlétünket. Ugyanolyan joguk van ott lenni mint Neked. Felfogtad?
"Jön a Gyémánt haza felé ismerik őt már minden felé Minden szektás csak róla beszél Gyémánt áj devla lé Ó Beül a Gyémánt az A8-asba mikel a nyájnak azt mindig tudja Wiskyt rendel liter számra mindenki vele mulat No roxa áj Gyémánt itt a király A zenészek neked húzzák azt éneklik hogy te vagy a király No roxa áj Gyémánt itt a király" Egy kevés dalszöveg módosítás és MLM himnusznak is jó lenne: https://www.youtube.com/watch?v=aJGXgC-7jsQ
Nem is olyan régen még pont az ellenkezőjét állítottad, mint amit most írtál ebben a hozzászólásodban.
Nem is volt olyan régen, amikor "kivont karddal" védelmezted Dr. Vellai kísérletét és azt állítottad, hogy ő és a cég kutatói is egyértelműen bizonyítani tudják hogy a Vitality növeli az emberi sejtek élettartamát.
Idézet a honlapotokról.
" A Nu Skin® egy olyan tudományt fejlesztett ki, amely az öregedés tüneteinek kezelésén túlmutatva annak kiváltó forrását veszi célba( na ne már, sikerült megtalálni a fiatalság forrását? Két Nobel-díjat neki). Ez az innovatív megközelítés sokéves, egyedülálló bőr- és táplálkozástudományi kutatás és a vezető tudományos kutatókkal történő együttműködés eredménye. Az egészség és szépségipart olyan termékekkel forradalmasítjuk, melyek átfogó öregedés elleni megoldásokat kínálnak. (marketing halandzsa, jól hangzik, de nincs jelentése)
Az ageLOC® tudomány
Kora kezd nyomot hagyni külsején?(ezzel mindenki így van) Tartsa kordában a Nu Skin® és az ageLOC® segítségével! A Nu Skin® vezető kutatókkal együttműködve kifejlesztette a ageLOC® tudományt, ezt a forradalmi megközelítést, mely képes megváltozatni öregedésünk mikéntjét (Ez már a 3. Nobel-díjat is kiérdemli). Az öregedéstudomány ilyetén egyedi és szabadalmazott megközelítése az korral kapcsolatos főindikátorokon vagy - ahogy a Nu Skin® elnevezte - „arSuperMarkereken” alapul.(jól hangzik, de nem jelent semmit) A Nu Skin® exkluzív ageLOC® tudománya ezeket az arSuperMarkereket célozza meg, melyek az öregedést jelentősen befolyásoló tényezők.(Mondok valamit, de én se tudom mit jelent tipikus esete)
Az ageLOC® tudományon keresztül a Nu Skin® beazonosított az öregedő külsőre hatással bíró géneket(ezzel nincsenek egyedül). Ezek a funkcionális géncsoportok az arSuperMarkerek. (marketing maszlag a köbön) Az ageLOC® tudomány harmonizálja ezen arSuperMarkerek fiatalkori tevékenységi mintáját,s ezt a tudományt a Nu Skin® termékek megalkotási folyamata során is alkalmazza. (ez a csinálunk valamit, amitől ideiglenesen fiatalabbnak tűnik ugyanúgy, mint a többi arckrémtől)
The ageLOC® lehetőség
A számítások szerint 2030-ra a hatvan év felettiek száma világszerte meghaladja az egymilliárdot. 2015-re az öregedésgátlás iparág várható növekedési üteme az Egyesült Államokban 76%, Európában 73%, Japánban 72% és az Ázsia-csendes-óceáni térségben 82%.
A fejlett piacokon megjelenő idősödő vásárlók számának növekedése kiváló marketing lehetőséget rejt az öregedésgátlás iparágban jelenlévők számára. Az öregedési folyamatot enyhítő vagy akár visszájára fordító termékek iránt fokozottan nő az igény.(na még egyszer fiatalít, ezt kell mondani)A piaci növekedési potenciál várhatóan nem egy üstököshöz hasonló utat jár majd be: hosszú ideig van és lesz jelen.
A Nu Skin® erre a globális megatrendre építve mutatja be az ageLOC®-ot. Az ageLOC® igen hatásos eszközt kínál a Nu Skin® üzletépítőknek, akik folyamatosan profitálnak a lényeges társadalmi és gazdasági trendekből, beleértve a növekvő elöregedő népességet is. Emellett a gazdasági helyzet kedvező környezetet teremt a Nu Skin® közvetlen értékesítési üzleti modelljének, mivel a Nu Skin® vonzó lehetőséget kínál mindazok számára, akiknek a mai kíméletlen gazdasági környezetben jövedelem-kiegészítésre vagy új jövedelemforrásra van szükségük.