Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fater850 Creative Commons License 2016.12.08 0 0 99

Sziasztok. Ford tranzit 18 személyes kisbusz 2015 évi hiba jelenség nem mutatja átlagfogyasztas és a tankolasig vissza maradó kilométert ezért nem kapcsol be fűtés rasegito kályha. Valakinek valami ötlete? 

partneres Creative Commons License 2016.03.14 0 0 98

Sziasztok jöjjön akit érdeket szerelési tanácsok adok-veszek stb Ford Transit fórum!!!

 

https://www.facebook.com/groups/917528635031182/?fref=ts

krisz975 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 97

Szia!

Majd utánakérdezek...Egyenlőre nem tudom mi lesz az ára. Lehet, hogy nem fognak ezért pénzt kérni.

Lufekk Creative Commons License 2016.03.12 0 0 96

Szia!

 

Mennyibe került a frissítés a Fordban?

Navi frissítésről nem tudsz valami bővebb infót?

 

Köszi :)

krisz975 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 95

Hali!

 

Nekem navim nincs. A tünet annyi volt, hogy időnként ráfagyott a kijelzőre a hívás adata. Leginkább akkor, ha két bejövő hívás váltotta egymást. ilyenkor semmire nem reagált a rádió, még kikapcsolni sem lehetett. Ki kellett vennem a kulcsot, újraindítani. Valamint sokszor nehezen talált rá a telefonra.

A lényeg, hogy a szakszervizben gépre tették és rátöltöttek egy frissítést. Azóta Ok. minden. A frissítés nem ment egyszerűen, mert nagyon terhelt volt a szerver. Be kellett mennem egy kora reggeli időpontban és kb.20 perc alatt lezajlott. Amúgy a navigációs témára is van valami update.

 

Üdv!

Lufekk Creative Commons License 2016.03.05 0 0 94

Krisz975,

tudnál írni nekem üzenetet vagy itt a sync-kel kapcsolatban? (Frissítés)

 

Köszönöm!

Lufekk Creative Commons License 2016.03.05 0 0 93

Sziasztok!

 

Tudna nekem segíteni valaki frissítésekkel kapcsolatban?

SYNC-et és a navigációt szeretném frissíteni. 

 

155 Lovas "Update" is erdekelne. :)

 

illetve a mini Niagara ami eső közben esik be a motortérbe arra is keresnék megoldást. Bal es a jobb oldalon is folyik. (Baloldalon a generátor mellé, jobboldalon meg egy continentálos elektronikára)

 

Köszönöm előre is. 

krisz975 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 92

Sziasztok!

 

Immár négy éves lesz a Custom. Nagyon elégedett vagyok vele, komoly probléma nem volt. Gariban cserélték tavaly az utánégető szelepet. Nem adagolta a fűtőanyagot, nem tudott regenerálni, majd hibaüzenet.

Viszont ami zavar egy kicsit, hogy fűtőszál szakadás miatt nem működik a vezetőoldali ülésfűtés. Garancia már nincs, 20.000Ft. az alkatész. 90.000Km. van az autóban. "Nem kellett volna még elromlani". Azt mondják viccesen, hogy túl nehéz vagyok.:)) 92Kg.

 

Na mindegy. Nem rakatom be csak télen, ha már ilyen rövid életű.

 

A mikrofonnal kapcsolatban van megoldás. Ha visszaolvasol, akkor valaki leírta melyik típusú gyári mikrofont kell bekötni és jó lesz. Én is így tettem, azóta semmi bajom vele. Egyébként van frissítés a SYNC rendszerre...

 

Üdv!

Petigsxr Creative Commons License 2016.02.20 0 0 91

Sziasztok!

 

Most már 2 éve van nálam az autó! Basszus rohan az idő nagyon. Nem sok a kilométer csak 42000.

Az utóbbi időben szélvédőcsere volt és rossz a SYNC rendszer mikrofonja de arra nincs a Fordnak

megoldása. Képtelenek megcsinálni. Ezen kívül megszoktam igazából rajta mindent. Nekem is ciki volt az elején, hogy nagy csattanással leállt de már nem fordul elő ilyesmi és jó nagyon vezetni. Ilyen kategóriában nincs ilyen szép autó és még 

kényelmes is bár az első dolgom volt félbőr huzatot csináltatni bele. Teljesen más így mint a gyári huzattal a kényelem! Olyan mintha prémium személykocsiba ülnél.

Régen azért néztem fel a fórumra mert nagyon nem tetszik a fogyasztás meg a menetteljesítmény. Azóta pár dologra rájöttem.

 

1. 330LWB-m van és több az önsúlya mint a 2010-es nagy tranzitomnak. Legmagasabb de eggyel kisebb mint a legnagyobb tranzit de így is 40 kilóval könnyebb a customnál.

 

2. Állandóan be van pakolva legalább 250 kiló szerszám és ha ketten ülünk benne akkor az összesen 400-450 kiló plusz súly.

2400 kiló az autó non-stop.

 

Most beállt 9,5 literre a fogyasztás amit elfogadtam most inkább 100-120 literes tankot szeretnék mert utálok tankolni járni.

 

3. Jót tenne neki egy kis tuning de nem merem a gari miatt. A barátom a connecten múlt héten megcsináltatta mert a 1.6-os motor botrány volt. Gondoljátok el hogy Nissan cargo helyett vette ami 2,3 szívó volt és azt is újonnan vásárolt 2001-ben.

Elég lomha volt de még így is kiakasztotta az új autó. Írtak egy új programot a motorhoz és sokkal jobb lett. 

 

Hirtelen ennyi. Meguntam.

 

Sziasztok, Péter

villkiss Creative Commons License 2016.02.10 0 0 90

Üdv mindenkinek! Nekem 2014.11.havi 100LE Custom-öm van, az újabb szériából. Ehhez lehetett új színeket rendelni, és műanyag betét van a dobban már.

Kb. 27.000 km van a kocsiban és hozzáteszem, hogy imádom. Semmi baja nem volt, 25.00-nél olajat cseréltettem benne, mert az 50000 km-es intervallumot sokalltam.

Nem zörög, nem csörög, a fogyasztás pedig az alábbiak szerint alakul. 80 km/h alatt ki lehet jönni 7l-ből, de nagyon nehéz, 120-ig autópályán kb. 8l,

és utána 10km-es sebességnövekedésenként +1 liter. A nagy átlag viszonylag tempós vezetéssel, gyakorlatilag üresen, vagy kis súllyal, 8-8,5 liter. De a kocsi majdnem 2 tonna!!!!!

A kanyarfényszóró az k. jó, jobb a fénye mint a tompítotté. A tompított az nagyon gáz, olyan mintha 2 db viharlámpa lenne fellógatva a kocsi elejére, mint valamikor a lovaskocsikon.

Nincs valaki szerint erre megoldás? A Skoda Octáviámon olyan lámpa van, hogy fantasztikus.

Valaki írta, hogy kanyarodáskor, vagy kis fordulaton visszakapcsoláskor leállhat. Hát így van. Ha a fordulat lecsökken és a kuplungról visszaváltáskor lelépsz, olyan mintha csattanva felrobbanna az

egész váltó, motor, minden, és leáll a kereszteződés közepén. Nagyon GÁZ. Pedig már kb. 35 éve vezetek, és a párom csak nézett mikor először megtörtént. Én is szégyelltem, most már nagyon vigyázok, csúsztatom a kuplungot, de azért nagyon ritkán még befutok a csőbe.

Esetleg még annyit tudok megemlíteni, hogy szerintem az ülés nem fogja sokáig bírni, mert a szélén már látszik a használat, és még a km nem indokolná.

Tehát én nagyon szeretem. és örülök hogy ezt választottam. A többit pedig az idő mondja meg.

 

Sok szerencsét mindenkinek a kocsijához.

Arthur1 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 89

Szia! 

 

Nekem elötte 2002 es transit Vanom volt semmi gondom nem volt vele csak olajcsere és ablakmosó....

Ezzel lesznek gondjaim....

Ami nagyon zavar az hogy még 3 hónap után se érzem hogy kanyarodáskor jó neki a 3 as vagy kell a kettes , ha véletlen belemegyek háromba csattan egy ku...va nagyon és leáll a kanyar közepén. ha kettesbe visszateszem lefejelem a szélvédőt ha gázzal nem csúsztatom meg a kuplungot.

Ez azért van mert ez a tetü computer nem ad gázt a lefulladás környékén hanem leáll. Nincs olyan h felengedem a kuplongot lendületbe és újraindul. felejsd el . Kulccsal kell indítani a kanyar közepén! Emellett van benne 2000 km és füsöl. Az alapjárat idegesítően magas 1000-1100 :-(  

A műszerfalon semmit nem érsz kényelmesen csak a világítás kapcsolót! A rádiót legalább 20cm vel közelebb kellett volna rakni, nagy dög porfogó műszerfal kicsi a lábtér... A középen lenyíló " iroda " semmire nem jó, a pohár kanyarba kiesik, a toll elrepül a papír elszáll...

Ha ennyi rosszat tudok 3 hónap alatt mondani az nagy baj...szerintem...  

 

Egyébként a legszebb autó, ha nem így lenne senki még csak meg se nézné!

 

Olvasd el lejjebb az írásomat!

 

Üdv: 

Előzmény: BrékingNews (87)
bobalya Creative Commons License 2015.12.01 0 0 88

Én nem erőltetném ezt a típust a helyedben. Nagyon kiforratlanok az új Ford Transitok, mindegy, hogy kicsi, vagy nagy. Ráadásul annak az 1.6-os DPF-es PSA motornak horror üzemeltetési költségei vannak.

Kérj ajánlatot egy Caddy-re, ha nem akarsz magadnak egy haszon(talan)járművet!

Előzmény: BrékingNews (87)
BrékingNews Creative Commons License 2015.11.18 0 0 87

Sziasztok!

olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy 2-3 héten belül tervezek egy új Transit Connectet megrendelni, mert elég jo ajánlatot kaptam rá.

Pár dolgot válogattam bele: kanyarkövető ködlámpa, tempomat, vonóhorog, LED raktér világítás, ülésfűtés ez a pár apróság ami szerintem hasznos, viszont a kérdésem az lenne, hogy:

Ugye most még EURO5-ös 1,6 TDCi motorok vannak

van e tapasztalata valakinek a 95LE és 5ös váltó Illetve a 115LE 6-os váltórol?

 

Mennyire jo a fokozat kiosztás az 5-ösnél? Most egy 2007-es 110LE-s transitom van 5ös váltóval, de ennél elég nagy a szakadék a 3ból4be és a 4ből5be való váltásnál tehát ebbe jo lenne egy 6.

 

Van itt olyan akinek 95LE-s 5-ös váltós autója van?

 

Köszönön előre is a válaszokat!

 

Ui.: Szerintetek milyenek lesznek az új 1,5 TDCi EURO6-os motorok?

Arthur1 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 86

Szia! 

 

Megvan ,hogy miért csörög-csörgött az autó??

Előzmény: AVvik (73)
Arthur1 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 85

Sziasztok! 

 

 Végig olvastam az egész fórumot osztom a tapasztalataimat.

Van benne 400km! Gondoltam, hamár szép autó, és gyárilag nem voltak rá képesek hogy navigációval is lehessen rendelni, teszek bele egy jó fejegységet. Kormányvezérlés stb. Félig volt összerakva a rendszer besötétedett abbahagytam, autó bezár. Semmi gond... Másnap reggel kinyitom az autót a távkapcsal, csipog zenél és elindult a vészvillogó.... nem lehet leállítani.... a műszerfal kiírta indításnál, hogy NORMAL MOD.... Na mondom ez f..sza. Hívom a szervizt.. vigyem be. Indulás a szervizbe, persze 1 km-el a szerviz előtt leállt a jószág, többet nem indult. Kijöttek beszállították, majd jött egy telefon hogy elszállt a BODY CONTROLL !!!! Merthogy én bele nyúltam, / fejegység/ és ez nem garanciális...ezekbe az autókba nem lehet semmit változtatni... Nem tudtam mást tenni, jól van csinálják meg keressék meg a hibát...azt hittem elfúrtam elvágtam valamit mikőzbe a csomagteret szigeteltem... 1 hétig azon agyaltam hogy mi tehette tönkre a Body Controllt...talán a Can Bus vezérlő amit a fejegységhez adtak? Gyanús volt, miután utána olvastam, hogy attól mert valami szar az adatbuszon azzal nem megy tönkre max letiltja az az eszközt. Most ott tartunk hogy kifizettem a Body Controllt munkadíjjal és elküldik a Fordnak, hogy vizsgálják be!! Ha nem az én hibám vissza kapom a pénzt... Minden esetre elég érdekes ha így meghal a cucc, márpedig mástól is halottam hogy járt a motor aztán leállt és zene...elakadásjelző és vége... állítólag széria hiba!  Ja pár nappal előtte bezárásnál egy rövidet dudált a jószág...aztán abba hagyta..

 

A másik ami idegesít de nagyon, hogy füstöl és csörög gázadásnál !!! bevittem a szervizbe nincs hibakód, nem tudnak mit csinálni.... Érdekes..... Ha már nincs hibakód akkor már nem nézik meg az adagolást vagy porlasztócsúcsot stb??? Ha van benne részecske szűrő akkor ez hogy lehet? A fogyasztásom autópályán üres autóval 10liter felett van , azt se értem, hogy nem az autópályán fogyaszt kevesebbet egyenletes tempónál a Custom?

 

Néhány apró részlet még... Nem MagyarOrszágon vettem és vagyok, tehát más a felszereltség! De nem gondolom, hogy füstölhet meg csöröghet mint egy Lada a 80' as években aminek nagy volt az előgyújtása!

 

A harmadik amit nem tetszik az a vendég ablak programozása... Miért nem ugyanúgy működik, mint a enyém. Miért kell tartani felfelé lefelé?

 

Otthon is 2002' Transit Van-om volt jobban szerettem mint bármelyik autómat, 10évig szinte semmi gondom nem volt vele ezért vettem, megint bár azt mondták ne cseréljem le mert az újak már nem olyan jók.

 

Remélem több gondom nem lesz vele ha már nem füstöl, csörög és normálisan fogyaszt.

 

 

kérdések:

Valaki tapasztalt hasonló Body Contoll hibát? 

Van aki nagyon vágja a Can Bus rendszert?

Gondolkodtam, hogy rákéne töltetni a másik softwaret. /szerintem itt nem csinálják meg.../

 

Bocsi hogy hosszú lett de így érthető....

 

 

 

 

Imi125 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 84

Nekem is van,szervízben azt mondták ha nagyon rezeg akkor baj, mentek vele egy kört ne észlelték :)

Előzmény: peklas (83)
peklas Creative Commons License 2015.11.09 0 0 83

Sziasztok!

Nekem egy 125 LE (Trend) Customom van, új, 3000 km-rel. Nagyon jó vezetni, igazán élmény, de van egy dolog ami zavar. A kuplung pedálon lenyomásnál is és visszaengedéskor is rezonálást érzek. Ez hol erősebb, hol gyengébb, függően a fordulatszámtól és hogy közben fékezek vagy sem. Sokadik autóm már ez, de eddig még ilyet egyiken sem tapasztaltam soha.

Szeretném, ha megosztanátok, hogy nálatok tapasztalható-e ilyen jelenség. Menjek-e szervizbe vele, vagy ez csak egy típus jelenség?

Köszönöm!

krisz975 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 82

Nagyjából 78 000 km-nél meghibásodott az úgynevezett utánégető szelep. Ez adagolja a gázolajat a szűrő égetéséhez. A jelenség az volt, hogy nagyon sűrűn regenerált utóbbi időben. Nem ritkán 100 kilométerenként. Végül megjelent a hibaüzenet a műszerfalon. Szerviz, hibafeltárás, és egy hét várás az alkatrészre ami nagyjából 60 000 Ft. Szerencsére gariban lesz cserélve. Azt tanácsolták, álljak le erre az időre, mert a szűrő is tönkremehet.

bobalya Creative Commons License 2015.09.29 0 1 81

Gondolom 1,9-es TDI-d van. Azok elmennek bármeddig+1 km. Le ne cseréld Customra!!! Bár igazából semmire, mert nem nagyon van jó motor most a piacon.

Csak hát a Customnak a bódéja is elég gáz, tele van bóvli megoldásokkal.

Előzmény: rdk90i (79)
Imi125 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 80

Az autó kívül belül szép, mai napig a legszebb haszongépjármű (szerintem) okosan és praktikusan van benne kitalálva minden. Vezetni jó, utas is jól érzi magát benne. Viszonylag alacsony kilóméter van még az autóba, eddig nem volt baja ( nem is kellene). Viszont nem tudom elképzelni hogy több százezer kilómétert gond nélkül lehessen használni, mivel sok kütyű van benne. Fogyasztására van némi kivetni való, de ez vezetésfüggő. Ha ezt a kategóriát keresi valaki, csakis a custom-ot ajánlanám!

Előzmény: rdk90i (79)
rdk90i Creative Commons License 2015.09.07 0 0 79

Van itt valaki, aki elégedett a 125LE-s Transit customjával? Ekkora autót szeretnék venni, olcsóbb mint a Transporter (jelenleg 8 éves T5-ös van 194e km-el eddig semmi hiba), de ahogy visszaolvasok, mindenki anomáliákat ír akár nagyon új autóknál is...

Hajmer Creative Commons License 2015.06.29 0 0 78

Sziasztok!

Van egy 2010es Tranzit, ami minden egyes alkalommal amikor ráadom a gyújtást 3x hosszan sípol.

Ezt csak nem régen kezdte el csinálni. Ez esetleg egy "hibaüzenet" lenne? Sajnos a műszerfalon semmi nem jelenik meg, számítógépre dugva nincs hibaüzenet! Valaki tud erre mondani valami okosat? 

PengeBoris Creative Commons License 2015.05.10 0 0 77

Sziasztok!

 

2008 as Transitban hol találom a fűtés előtét ellenállását?

AC verziós.

Petigsxr Creative Commons License 2015.04.11 0 0 76

szia!

 

Megtalálták a hibát az autódnál? nekem is 11,5 litert fogyaszt. Országúton 80-90 nél megy csak 11,5 alá. Városban 12-12,2.

Azt hittem lecsökken de csak emelkedik egyfolytában.

 

Üdv. Péter

Előzmény: AVvik (73)
Petigsxr Creative Commons License 2015.02.08 0 0 75

Sziasztok!

 

Holnapután lesz egy éve nálam az autó. 21000 km van benne ami csak pest. 

A fogyasztása nem túl jó 10,2L. A Fiat scudó 8L volt és kitoltam a szemét. 

Viszont letojom mert nagyon meg vagyok elégedve. Kizárólag a tuningolás van

hátra. Jó vele járni még a személykocsiba sem szívesen ülök át. 

Az enyém 330LWB 125LE. Most hogy egy éves eldöntöttem hogy 

elviszem egy kicsit megpiszkálni. Telefonon 120000.- mondtak. Amint eljutok

és kész akkor megírom a különbséget. 

 

Imi125 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 74

1000 km után a kézifék kar gombja egyszerűen eltört, így nem racsnizott hanem visszaesett, szervízben kicserélték azóta jó. Néha indításnál folyamatosan égett régebben a menetstabilizáló visszajelző, mostanában nem csinálja. Egy kérdés: Kiírja és megjegyzi a kocsi a hibát műszerfalon vagy csak szervízben látják? Mivel azt írja a kocsi hogy minden normálisan működik.Azért nem kell elfelejteni hogy törökök gyártják.

Előzmény: AVvik (73)
AVvik Creative Commons License 2015.01.14 0 0 73

Sziasztok!

 

Én szenvedő Customos vagyok.... 0 KM-el vettük 500 KM után gázadáskor hangosan csörög a motor. 10.000 KM van benne azóta 1 generátor meghalt és többet áll szervizbe mint  dolgozik... A számítógép szerint hibátlan az autó, folyamatos küzdés a szervizzel, nem tudja senki mi a baja... szerintem sokat is fogyaszt 110 tempomat 11-12 liter 300 KM-en... üresen.

 

Van valakinek hasonló tapasztalata?

 

Vik 

deltastv Creative Commons License 2014.12.10 0 0 72

Nálam a tempomat kikapcsolásakor egy tizedmásodpercre bevillan a bekapcsoláskor kiírt szöveg.
Ennyi. 
Semmilyen egyéb ilyesmit nem tapasztaltam még.

Előzmény: Imi125 (71)
Imi125 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 71

Az normális szerintetek hogy néha üzeneteket ir ki a kijelzőn a kocsi, de néha olyan gyorsan eltünik hogy elolvasni se lehet? Kicsi félésre adhat okott a túlelektronikázott mai kocsik.

Előzmény: jocijocó (70)
jocijocó Creative Commons License 2014.12.02 0 0 70

Persze oké munkagépek, na de ezt régen tudták a gyárak. Vagy állítható volt, vagy gyengén volt világítva. A régi Tranziton zöld és ideális volt a fényerő, de ott is jelentkezett amit írtál, nappal szembe fénynél rosszul látszottak a műszerek . 

Előzmény: deltastv (69)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!