Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Petike06 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 65

Sziasztok! Egy kis segitséget kérnék! Adott egy Astra g 1,6 benzin (z16xe) vezérműtengely jeladó hiba! 3500 fölé nem megy a fordulat mintha lwtiltana valami! Kicseréltem a jeladót de semmi változás! Persze ez a hiba azóta van mióta megadta magát az EGR szelepem! Azt is vettem egy ujat de ha bedugom köszörülve indul a kocsi ha kihúzom akkor pöcre! Segítsetek

Zoli135 Creative Commons License 2018.08.21 0 1 64

Üdv. A g-s astrábol kivehetö a légzsák visszajelzö izzo? 

 

nick2005 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 63

 

Írtam e-mailt oda, ahol vettem, visszajelzett, hogy kicseréli. Cserélte is egy olyanra, amibe belefért a hangszóró és a rögzítőfülek is jó helyen voltak. Arra is az volt ráírva, hogy Opel 130 mm, de a cikkszáma 271230-01 volt. Gyanús volt, hogy mintha kicsit nagynak tűnne, de hazavittem. Ajtót szétszedtem, az ablakemelő zégergyűrűjével kicsit kínlódtam, de megoldottam. Aztán jött a feketeleves. A beépítő keret nem a G Astra hátsó ajtajába való :( Nagy bele, nincsenek lyukon a csavarhelyek. Ha beteszem - mondjuk úgy, hogy fúrok lyukakat - akkor nem lehetne visszarakni a kárpitot.  FELADTAM !!!

nick2005 Creative Commons License 2018.08.15 0 0 62

 

Még egy kicsit "szórakoztam" … ez nem fog menni. Minden infót összegyűjtöttem. Az Astra G hátsó ajtóba való beépítőkeretbe maximum 111,5 mm átmérőjű hangszóró építhető be. A Ground Zero pedig hiába az elvileg beépíthető 130 mm átmérőjű, a leírásában szerepel, hogy a beépítéshez minimálisan 114 mm átmérőjű nyílás kell. És amiatt a 2,5 mm miatt nem is megy bele. Szóval elvileg hiába jó minden nem fog menni a dolog. Persze felbővíthetném a beépítőkeretet csiszolással, reszeléssel ……… ne de "ne má" …… holnap megy vissza. Kicsit sajnálom, mert a Ground Zero egész jó lett volna, lehet megpróbálom belőle a 10 cm-est.     

nick2005 Creative Commons License 2018.08.14 0 0 61

Nem hagyott nyugodni a dolog és ahogy ilyenkor szokás keresésbe kezdtem. Egy autóhifis oldalon leírják, hogy ebbe a beépítő keretbe csak az a hangszóró jó, amelyiknél a 13 cm-es körön belül fúrtak lyukakat a rögzítő csavarnak (Mecatron130 mm). Amelyiknek füle van, az csak átalakítással jó! Ezt elég nevetségesnek tartom, mármint azt, hogy veszek egy hangszórót, aztán kezdjem el fúrni-faragni. Azt is elvártam volna az eladótól, aki kifejezetten ezzel foglalkozik, hogy szóljon, hogy mi a helyzet, felhívja a figyelmem, hogy amiket veszek, azok nem lesznek úgy jók együtt. A másik amire rájöttem, hogy a beszereléshez le kell bontani az ajtó kárpitot. Erre sem gondoltam, nem hittem, hogy ez ilyen bonyolult dolog lesz. Őszintén szólva azt még mindig nem tudom, hogy mit kezdhetnék a hangszóróval, félek attól is, hogy kért teszek benn. Kicsit most csalódtam, korábban volt Citroen Picassom, abban is cseréltem hangszórót, lepattintottam a burkolatot, négy csavar ki, hangszóró csere, négy csavar be, burkolat vissza és kész. És még a franciák bonyolítanak mindent. Itt már azt furcsának találtam, hogy kiemelő keret kell. Miért nincs egy olyan hangszóró, amit a 4 csavarral szépen beteszek ajtókárpit bontása nélkül? Igazából ez még nem is zavarna, de azt még mindig nem tudom elfogadni, hogy az új cuccot "faragnom" kellene. Lehet holnap visszaviszem …. vagy ha normális árat mond beszereltetem vele ………. bár az is lehet, hogy kifejezetten ez volt a cél :)

 

 

nick2005 Creative Commons License 2018.08.14 0 0 60

Vettem két hangszórót, hogy legyen az Astra hátsó ajtajában is. Gondoltam nem túl bonyolult dolog, veszek egy pár hangfalat, ami 13 cm-es, és G Astrához való kiemelő keretet. Nem tűnt túl bonyolult dolognak. Egyik internetes boltban megrendeltem, olyannál, ahol be is szereltethettem volna, de csak átvettem, gondoltam megoldom én, ennél sokkal bonyolultabb dolgokat is szereltem már, esetleg akkor szólok nálam többet látott embernek, ha a vezeték eltüntetése nem sikerülne, mert nem tudom lebontani a műanyagokat.

Jól is jártam, mert SAL-t rendeltem 6 ezer Ft alatt, de mivel nem tudta hozni az üzlet, adtak helyette - azonos áron - Ground Zero GZIF 52X-et ami kb. kétszer annyiba kerülne. És megvettem a 271230-04 cikkszámú hangszóró kiemelő keretet, ami kifejezetten G Astra hátsó ajtóhoz való.

Hogy a végén kezdjem több órát kínlódtam vele, de nem tudtam összerakni, pedig tényleg nem vagyok műszaki analfabéta. Először azt gondoltam, hogy kicsi a keret, hiszen kevesebb, mint 13 cm az átmérő, vagyis a hangszóró nem fért bele. Akárhogy próbálkoztam soha nem passzolt, a hangszóró 4 csavarhelye mindig szélesebb volt, mint kellene. Aztán kiesett a dobozból az angol/német leírás, ebben láttam, hogy valahogy fel kellene használnom a szintén a dobozban megbújó zacskóban lévő kis fém füleket. Kísérleteztem vele egy darabig, de egyszerűn nem jöttem rá, hogy kellene, pedig nem látszik bonyolultnak. Feladtam. Aztán a másik dolog! Próbálgattam, hogy a keret hogyan illeszthető az ajtóhoz. Nem sikerült, pedig ha direkt ehhez a típushoz való, akkor milliméterre stimmelnie kellene, szinte rá kellen pattannia. De mintha nem is illene oda. Az is furcsa, hogy a gyári hely olyan oválisnak tűnik, a kiemelő meg kereknek, sehogy sem stimmel.

Még arra tudok gondolni, hogy a Caravan hátsó ajtaja más, mint az 5 ajtósé és a szedané. De őszintén szólva nem gondolnám. ennyire bonyolult lenne? Nem értem, pedig ismerősök, rokonok sokszor hívnak pl. lapra szerelt bútorok összeállításához, mert nekem jól mennek ezek. Most megállt a tudományom :)

 

 

 

Előzmény: B.GY (58)
Nyilhopto Creative Commons License 2018.08.06 0 0 59

Sziasztok!

 

Elszakadt a G Astrámban a kézifék bowden, cseréhez van valakinek valami útmutatója? A kézifék karnál szakadt el a bowden. Mit, hogyan kell bontani stb?

 

Köszi

B.GY Creative Commons License 2018.08.05 0 0 58

13 cm es kell bele meg beépítőkeret is.

 

Előzmény: nick2005 (57)
nick2005 Creative Commons License 2018.08.05 0 0 57

Sziasztok!

Astra G Caravanba szeretnék a hátsó ajtóba is hangszórót tenni (az elsőben ott a gyári). Mekkora átmérőjű hangszóró megy bele a hátsó ajtóba? Az érdekel, amelyiknél a gyári burkolatot simán vissza tudom tenni, nem kell vágnom, faragnom, stb. Illetve ha veszek hangszórót, akkor kell-e még valamilyen keretet vennem a felszereléshez, vagy nem? Köszönöm!

 

 

B.GY Creative Commons License 2018.07.29 0 0 56

Hiányzik a fele.A műanyag takarófedél füle akad be oda.

Előzmény: Chopper0530 (46)
B.GY Creative Commons License 2018.07.29 0 0 55

Az 5 csavarosé 65 mm de ugye azt nem tudtuk meg melyikre kíváncsi.

Előzmény: pete roland (52)
B.GY Creative Commons License 2018.07.28 0 0 54

Az az egyel lejjebb kérdező volt de szerintem május óta megmérte :)

Előzmény: pete roland (52)
egypasi68 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 53

Az nem én voltam, de köszönöm az infót.

Előzmény: pete roland (52)
pete roland Creative Commons License 2018.07.28 0 0 52

Nem a kerékagy közép méretére voltál kiváncsi? Ami a felnit központosítja?

Előzmény: egypasi68 (51)
egypasi68 Creative Commons License 2018.07.27 0 0 51

Hogy mi?

 

Előzmény: pete roland (49)
egypasi68 Creative Commons License 2018.07.27 0 0 50

Szervóba esetleg lehet cserélni. De a szintet azért évente érdemes megnézni. Ami engem is meglepett hogy a váltóba nem. Az egy életre szól. Legalább is a könyv szerint. 

Előzmény: pete roland (48)
pete roland Creative Commons License 2018.07.25 0 0 49

56.5 mm

Előzmény: egypasi68 (41)
pete roland Creative Commons License 2018.07.25 0 0 48

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy manuális váltóba illetve szervó tartályba olajat szoktak e cserélni? A segitséget előre is köszönöm.

ngyu Creative Commons License 2018.07.12 0 0 47

Szeretnék segítséget kérni.

Van egy Astra G 1998-as 1.6 i 16v -os autóm, és a napokban az első lökhárítót levették, és miután vissza tették azóta nem vílágít egyik első ködlámpám sem, pedig a vezetékeket a Opel szervizbe vissza dugták a helyére.

Lehetséges, hogy fordítva dugták rá a vezetéket, lehet fordítva rádugni?

 

A másik kérdésem az lenne, hogy a jobb hátsó ajtót nem tudom kinyitni, a központi zár felnyílik, de az ajtót sem kívülről, sem belülről nem tudom kinyitni.

kérnék a fenti problémáimhoz segítséget ha lehetséges.

Chopper0530 Creative Commons License 2018.07.03 0 0 46

Üdvözlet! Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet ez valamint , hogy milyen funkciót lát el a motortérben?

loczkimark Creative Commons License 2018.06.28 0 0 45

Sziasztok! Adott egy g astra 1.7dti motoros, azt a hibàt vettem észre ma reggeli indításkor  hogy a szervíz lámpa (a kocsi amiben van a villám kulcs) nem alszik el izzítás után inditáskor el alszik és nem villan fel Menet közben sem. Esetleg valakinek valami ötlet ? Köszönöm előre is! :)

slapec7 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 44

Sziasztok! 2008-as évjáratú Astra G 1.4-ben most lett cserélve olaj, olajszűrő, vezérműlánc, vízuimpa és az ezekhez tartozótömítés és mi egyéb. A probléma, hogy az autó most ilyen "nyívó" hangot ad, ami a fordulatszám növekedéssel hangosodik. Tudnátok nekem segíteni, hogy mi lehet a baj? Ha az ékszíj lekerül, akkor is van a hang.

egypasi68 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 43

Köszönöm szépen a válaszod. 

Előzmény: miklos.a (42)
miklos.a Creative Commons License 2018.06.07 0 0 42

A vízpumpának is lehet csúnya hangja, úgy is, hogy még nem ereszti el a vizet...

 

Vagy még egy: a klima kompresszor kuplung szabadonfutó csapágya (külső csapágy)...

Előzmény: egypasi68 (41)
egypasi68 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 41

Sziasztok!

A következő a gondom 2009 1,4 benzines caraván. Amikor meleg a motor és kint is meleg van 25fok felett kb. Erősebb gázadásra mikor gyorsan emelkedika fordulat valamiféle síró (sztem csapágy) hangot hallok a motorból. Ha ovatosan adagolom neki a gázt akkor nem. Nagy melegben viszont már alapjáraton is ki adja  az ideg borzoló hangját. A feszítő görgő már ki lett cserélve nem az volt a ludas.Generátor meg lett nézve, az oké.  Ha van valakinek valami ötlete szívesen venném.  Előre is köszi.

Highsmith Creative Commons License 2018.05.09 0 0 40

Üdv az lenne a kérdésem hogy 2004 es opel astra g nek mekkora a kerékagy agymérete? 

Mucskos_Bandita Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Nem olyan rég vettem egy 1998 as opel astra g karavánt. Ki cseréltem benne a régi rádiót egy újra. Át alakítóval oldottam és működött is. egy 20 percig de memóriát nem tartót meg. Ki vettem a helyéről és meg néztem mi van vele rá jöttem, hogy a gyújtás 12v el tűnt, gyújtás alatt nincs benne 12v.  Így át kötöttem állandóra és működött is és a meg tartotta a memóriát. Egész idáig üzemelt. Ma délellőt 11óra kor be szállok indíttok azt meg nyomom a be kapcsoló  gombot azt semmi, még a felette lévő gyári óra is sötét még gyújtás alatt is. Vajon hova tűnt minden???? ( Bisztik nincsenek ki égve egy sem )

stegere Creative Commons License 2018.04.11 0 0 38

Sziasztok. Van egy makulátlan 15-s gyári szettem::

 

Felni  adatok :5x110,6x15  ET49

 

Gumik 195/65r15 Continental  2 jó --2 vékony  

 

Érdeklődni : 06302586897---Ára 39900 ft   Kemencén vagyok....

 

 

miklos.a Creative Commons License 2018.04.05 0 0 37

Időközben megoldódott a dolog...

Volt egy kis időm és a motortérben vizsgálódtam. Az egyik dobozban volt egy 15A-os biztosíték, ami rossz volt.

Kicseréltem és a hibák megszüntek, elaludt a szervízlámpa is.

Op-Connal sikerült törölni a hibákat, azóta hibakód mentes az autó!

Előzmény: nick2005 (36)
nick2005 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 36

Lehet, hogy csak okoskodás, de mi a helyzet, ha "kiütik" a hibakódokat és a szervizben "lakapcsolják" a szervizlámpát. Kigyullad újra? A másik ötletem, hogy a lambda szonda rendben van, és "csak" azzal az érzékelővel van gond, ami a hibakódokat gyűjti és továbbítja. Ezt azért gondolom, mert elég sok hibát ír, ami egyszerre azért valószínűtlen. Ez persze csak okoskodás a részemről.

Előzmény: miklos.a (34)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!