Kapcsoló volt megnézve? Mert nagyon úgy tűnik hogy a kapcsolódból 3 fokozat elszállt és nem érintkezik már ott rendesen, csak a 4-nél, amit ugye ritkán használ az ember csak. Nem gondolnám hogy a kapcsolón kívül más komolyabb baja lenne.
Sziasztok! Olyan gondom van 2010es caddymmel hogy a fűtésventilátor kapcsoló 1-2-3 fokozatbn nem működteti a ventimotort csak 4-es fokozatban fullon müködik. Mi lehet a hiba?
Kérdés már csak az hogy az 1,6 dizelek esetében milyen átalakítások várhatóak, mert a 2 literesekhez képest állítólag nagyobb átalakitásokat kell végezni a rendszerben mert nem elég a szoftver frissítés.
Gondolok itt a 2,0 crtdi motor 6 fokozatú kézi váltóira, csak nem változtattak annyit a rendszeren hogy ne lehessen felszerelni egy 1,9 ptdi motorra ráadásul sokkal nagyobb nyomatékot tudnak kezelni így nem lehet belőle gond mivel nem rendelkezik akkora nyomatékkal a régebbi verziós kocsi.
Igen elég rövid a váltó. Már elég régen keresek megfizethető 6-os váltót, de nagyon körülményes másik kuplung és féltengelyek kellenek. Gyorsabban nem is akarok menni ,de nem ordítana a motor órákon át.
1.9 pdtdi 105 lovas. Nagyon súly függő 7.5-10-ig. tempomatal 3200-3400 fordulat kb 140-150 körül megy így. nem nagyon mérem mennyit fogyaszt, de Németországban ahol majdnem mindenki betartja a sebesség határokat le ment 6 liter alá is(persze nem a pályán).
Amúgy ki milyen átlag fogyasztást tud kihozni a sajátjából?
Én ezzel az 1,6-os crtdi 75 lóerős kocsival kb 6,5-6,7között fogyasztok átlag ha autópályán 140-150 között megyek és lendületesebb tempot alkalmazok mind a városban mind az országutakon.
De amúgy az eddigi legkevesebb fogyasztásom az 5,3l/100 volt mikor kímélő üzemmódban mentem vele mindenhol.
Elvileg az csak akkor világit ha aktiválják. Valahol ez le van írva a felhasználóiban vagy az is lehet hogy nincs is benne égő mivel az valami extra tartozék aminek csak az előkészítése van meg.
Nekem is ott vannak azok a piros égők az ajtóban csak nem világítanak de az is lehet hogy a homecoming és leaving home opcioval lehet aktiválni ami meg számítógépes meló.
Igen azt gondoltam hogy akkot zárva van én inkább a kempingezés közbeni ringásokra értettem a dolgot szeles időben mivel akkor szépen bele tud kapni a szél a konstrukcióba. :)
Nekem akarom senkivel alátámasztani az igazam ezt rosszul látod, de megnézed akkor azt is írtam hogy a connect milyen jól nézz ki és a tehetném 4 közül a caddyn kivűl tuti azt választanám még mivel a vonalvezetése még auto emlékeztet nem egy bogárra mint a fiat vagy az opel.
Lassan kevés márka tudja megőrizni a régi vonalakat és mindenki már a futurisztikus irányba megy el ami szerintem annyira nem szép.
Ha megnézzük mind a 4 gyártót amit beraktam akkor minden 4 szépnek nézz ki szerintem de valahogy a caddy vonalvezetése jobbnak tűnik meg az eleje is autóra emlékeztető nem úgy mint az Opelnél vagy a Fiatnál.
Ami viszont nagy pozitívum hogy az új connect nagyon szép lett. :)
Bár ha megnézzük az árakat és felszereltségeket akkor messze a Volkswagen a legjobb választás szerintem, ami nem mindegy egy ilyen autónál mert akik ilyenekkel közlekednek azok az életük nagy részét ezekben a kocsikban élik és nem mindegy hogy milyen minőségben teszik azt.