Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

appache10 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 30

Kapcsoló volt megnézve? Mert nagyon úgy tűnik hogy a kapcsolódból 3 fokozat elszállt és nem érintkezik már ott rendesen, csak a 4-nél, amit ugye ritkán használ az ember csak. Nem gondolnám hogy a kapcsolón kívül más komolyabb baja lenne.

Előzmény: Krisztián83 (29)
Krisztián83 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 29

Sziasztok! Olyan gondom van 2010es caddymmel hogy a fűtésventilátor kapcsoló 1-2-3 fokozatbn nem működteti a ventimotort csak 4-es fokozatban fullon müködik. Mi lehet a hiba?

appache10 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 28

Kinek a Caddyje érintett a dizel botrényban? :D

 

Itt lehet ellenőrizni.  http://info.volkswagen.com/hu/hu/home?tab=check-own-car

 

Kérdés már csak az hogy az 1,6 dizelek esetében milyen átalakítások várhatóak, mert a 2 literesekhez képest állítólag nagyobb átalakitásokat kell végezni a rendszerben mert nem elég a szoftver frissítés.

appache10 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 27

Amúgy valami jó kis könyök támasz érdekelne engem, mert szeretném kényelmessé tenni még az utazásokat.

Tudna ajánlani valaki caddy-hez jó minőségű kényelmes kartámaszt?

appache10 Creative Commons License 2014.04.18 0 0 26

VW szakit kérdeztél már az üggyel kapcsolatban?

Előzmény: IEC525 (25)
IEC525 Creative Commons License 2014.04.04 0 0 25

azt nem tudom hogy a cr-motoros jó-e hozzá, de a régi bontott 6-os váltó is 200-fölött van. lehet hogy egy hosszabb 5-ös váltó is segítene a helyzeten

Előzmény: appache10 (24)
appache10 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 24

Gondolok itt a 2,0 crtdi motor 6 fokozatú kézi váltóira, csak nem változtattak annyit a rendszeren hogy ne lehessen felszerelni egy 1,9 ptdi motorra ráadásul sokkal nagyobb nyomatékot tudnak kezelni így nem lehet belőle gond mivel nem rendelkezik akkora nyomatékkal a régebbi verziós kocsi.

appache10 Creative Commons License 2014.04.01 0 0 23

Az újabb verziók váltója nem jó hozzá?

Előzmény: IEC525 (22)
IEC525 Creative Commons License 2014.03.31 0 0 22

Igen elég rövid a váltó. Már elég régen keresek megfizethető 6-os váltót, de nagyon körülményes másik kuplung és féltengelyek kellenek. Gyorsabban nem is akarok menni ,de nem ordítana a motor órákon át.

Előzmény: appache10 (21)
appache10 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 21

látszik más az áttételed mert nekem 150-nél 2950 körül forog csak a motor.

Előzmény: IEC525 (20)
IEC525 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 20

szia

 

1.9 pdtdi 105 lovas. Nagyon súly függő 7.5-10-ig. tempomatal 3200-3400 fordulat kb 140-150 körül megy így. nem nagyon mérem mennyit fogyaszt, de Németországban ahol majdnem mindenki betartja a sebesség határokat le ment 6 liter alá is(persze nem a pályán).

Előzmény: appache10 (17)
appache10 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 19
appache10 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 18
appache10 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 17

Amúgy ki milyen átlag fogyasztást tud kihozni a sajátjából?

 

Én ezzel az 1,6-os crtdi 75 lóerős kocsival kb 6,5-6,7között fogyasztok átlag ha autópályán 140-150 között megyek és lendületesebb tempot alkalmazok mind a városban mind az országutakon.

 

De amúgy az eddigi legkevesebb fogyasztásom az 5,3l/100 volt mikor kímélő üzemmódban mentem vele mindenhol.

appache10 Creative Commons License 2014.03.24 0 0 16

Amúgy igazad van. Mert az tényleg csak macskaszem és lehet az újabb caddy-ben is az. szóval elnézést a hülyeségért amit írtam.

Előzmény: IEC525 (15)
IEC525 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 15

Szia!

 

Amit használok caddy az 2006-os pdtdi, ennek az ajtajában nincs világitás, sem előkészítés csak macskaszem.

Előzmény: mr.tamasbiro (11)
appache10 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 14

Ha Budapesti vagy vagy közeli akkor kérdezd meg ezeket a srácokat.

 

http://tempomatszereles.hu/  Ezek mindennel foglalkoznak ami VW csoport.

Előzmény: mr.tamasbiro (13)
mr.tamasbiro Creative Commons License 2014.03.15 0 0 13

köszi az infót.

Előzmény: appache10 (12)
appache10 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 12

Elvileg az csak akkor világit ha aktiválják. Valahol ez le van írva a felhasználóiban vagy az is lehet hogy nincs is benne égő mivel az valami extra tartozék aminek csak az előkészítése van meg.

Nekem is ott vannak azok a piros égők az ajtóban csak nem világítanak de az is lehet hogy a homecoming és leaving home opcioval lehet aktiválni ami meg számítógépes meló.

Előzmény: mr.tamasbiro (11)
mr.tamasbiro Creative Commons License 2014.03.06 0 0 11

Nem rég használok egy 2006-os pdi caddyt.

Az ajtót ha beszállok nem gyullad ki az ajtóban levő lámpa.

A jobboldali ajtóban sem ha azt nyitom.

Hol tudom ezt ellenőrizni,hogy miért nem ég?

A búrát sem tudom,hogy kell levenni mert nagyon be van építve.

Hol érintkezik az ajtóval a pöcök ha van valahol mert azt sem találom.

appache10 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 10

Igen azt gondoltam hogy akkot zárva van én inkább a kempingezés közbeni ringásokra értettem a dolgot szeles időben mivel akkor szépen bele tud kapni a szél a konstrukcióba. :)

Előzmény: JAWA CZ/SK (9)
JAWA CZ/SK Creative Commons License 2014.02.25 0 0 9

...menet kozben persze zarva van:),viharos szel nem problema:)

Előzmény: appache10 (8)
appache10 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 8

Jó pofa megoldás :)

 

Viharosabb szél esetén gondolom olyan lehet mint hajon utazni a viharban :) 

 

Bár én a puttonyban is simán el tudnék aludni ráadásul ez üveges ellenben az újabb kishaszongépekkel amik rendre teljesen lemezelve vannak mindenhol.

 

Amúgy a cég ahol dolgozom elöször skodát akart venni csak annyira kedvező volt a Caddy ára és felszereltsége hogy az jobban megérte.

Előzmény: JAWA CZ/SK (7)
JAWA CZ/SK Creative Commons License 2014.02.19 0 0 7

Nekem egy škoda-pick-up lx 1,9D van,a nyaron a tetejere rakerul,aColumbus

                                                     autos-sator es kezdodhet a utazas.:)

appache10 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 6

Nekem akarom senkivel alátámasztani az igazam ezt rosszul látod, de megnézed akkor azt is írtam hogy a connect milyen jól nézz ki és a tehetném 4 közül a caddyn kivűl tuti azt választanám még mivel a vonalvezetése még auto emlékeztet nem egy bogárra mint a fiat vagy az opel.

 

Lassan kevés márka tudja megőrizni a régi vonalakat és mindenki már a futurisztikus irányba megy el ami szerintem annyira nem szép.

Előzmény: Szarvas67-69 (5)
Szarvas67-69 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 5

Tuti ,hogy a legrondább a 4 közül is.

De te semmi mást nem akarsz, mint a saját igazadat valakivel alátámasztatni.

 

Előzmény: appache10 (4)
appache10 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 4

 

Bocsánat de az előbbiből lemaradtak a képek.

appache10 Creative Commons License 2014.02.17 0 0 3

Ha megnézzük mind a 4 gyártót amit beraktam akkor minden 4 szépnek nézz ki szerintem de valahogy a caddy vonalvezetése jobbnak tűnik meg az eleje is autóra emlékeztető nem úgy mint az Opelnél vagy a Fiatnál.

 

Ami viszont nagy pozitívum hogy az új connect nagyon szép lett. :)

 

Bár ha megnézzük az árakat és felszereltségeket akkor messze a Volkswagen a legjobb választás szerintem, ami nem mindegy egy ilyen autónál mert akik ilyenekkel közlekednek azok az életük nagy részét ezekben a kocsikban élik és nem mindegy hogy milyen minőségben teszik azt.

appache10 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 2

Régebben ronda volt de szerintem most messze a piacon a legszebb kishaszongépjármű, bár ízlések és pofonok kérdése.

Előzmény: Szarvas67-69 (1)
Szarvas67-69 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 1

Ronda is szar is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!