Pálinkásat mindenkinek :) van 1999 S 40 em és keresek még hozzá cuccot mert müszakihoz szükségeltetik . 15" lemezfelni legalább 2db , Jobb első index átlátszó, V40 esé van benne (alsó része 30 cm hosszú, S 40 éhez 25 cm ir ) légzsák és vagy inditója eddig még nem derült ki. 2db 3lső lámion . ha lehet akkor a ketté osztott V40 esé de lehet S 40 is., elakadás jelző kapcsoló, visszapillantó . . belsőő,
Eladó négy darab fém ajtóbehúzó Volvo S40 -ből. Az egyik kis mértékben karcos, de polírozható! Mindegyik jó állapotú, sérülésmentes. A rögzítők épek! Irányár: 12000 Ft + posta
2010 vagy azelőtti gépeknél részecskeszűrő csere, jobb esetben csak additiv folyadékkal kell feltölteni. 2011- től elég egy tisztítás, ezt az autó elvégzi maga is automatikusan is amúgy, de néha, pl sok rövid út nem elég. A komputeren keresztül lehet rávenni amúgy egy extra tisztítása.
2008 -as S40-hez keresek 16" -os acélfelniket. 5 X 108 -as. Ha van dísztárcsa hozzá, az is érdekel! Esetleg téli gumikkal is érdekel! Várom az ajánlatokat. Köszönöm előre is!
V50 2007évj ülésfűtés bővítésében kérnék segítséget.., sikerült szereznem egy gyári ülésfűtés kapcsolós közép konzolt mert az enyémbe amit vettem autót abban nincs ülésfűtés kezelő gomb a konzolon. Közép konzol ki rádugva a csatira a bontott konzolt működik de az ülésfűtés gombok nem világítanak és nem ismeri fel.
Közben kiderült hogy így utólagosan addolni kell szoftveresen az autó központi egységét amit a Volvo szigorúan levédett kódolva és utólagosan nem mindegyikhez engedi esetleg valaki alvázszámból meg tudná nekem nézni hogy támogatva van-e az én típusomnál? mert ha nem akkor nem szeretnék add díjat a szervizben feleslegesen kidobni..
így is utólagos ülésfűtés lesz az autómban csak gyári panelról szeretném kapcsolni nem fabrikált kapcsolóról.
Sziasztok most nem rég vásároltam egy v50-es 20000 dieselt és elkezdet nagyon kormolni és ki írja üzenetben hogy motor szerviz de ha leálittom akkor az üzenet eltünik és egy 50-60 km után megint megjelenik.segítsetek mi lehet a probléma.
Valamiért folyamatosan jelez az ülésfoglaltság érzékelőm az anyósülésnél ezért mindig bekell kötnöm az övet. Plussz még a jobb felől nem jó a belső világitás ( se elöl se hátul) és napellenzőben sem jó.
Én a következő hibával küszködöm, releváns hiba nélkül.
Néhány hónapja vettem egy v50-et diesel, 1.6. Valami oknál fogva leszabályoz, közben semmilyen hibát nem ad. Először egy osztrák, erőteljes emelkedőn kezdett nem menni 3 hónapja, akkor még tempomatra kapcsolva elindult és remekül teljesített egész úton. Természetesen elvittem a szerelőmhöz, 2 hiba volt. Részecske szűrő, illetve vezérmű tengely. Törlés után megkergettük a gépet, produkálta újra a hibát, 130 fölé nem ment, majd fék nélkül lelassultunk 100 körülre, vissza 4 és gáz, majd nem történt semmi. A részecske szűrőt visszaírta.
Mára ott tart a dolog, hogy 3000-nél nem forog többet, az érdi emelkedőn 120-ról 90-re esett vissza, és tehetek bármit nem megy a gép.
A Volvo szervíz feladta, ezért kezdtem el fórumozni.
Tegnap ajánlottak egy szerelőt, aki motor diagnosztikát csinál. El is vittem hozzá a kocsit.
Állítólag mindent kimér egyesével és az alapján állapítja meg a problémát.
Este hívtam, hogy mi a helyzet és lelesett az állam, bár még nem végleges a dolog.
Azt mondta, hogy a motor teljesen rendben van, minden adat megfelelő.
A kipufogó van eldugulva. Nem részecskeszűrős (szerencsére) Euro 3-as motor.
Viszont katalizátor van benne. Azt fogja majd ma megnézni.
Hogy ez eddig senkinek nem jutott eszébe. :D
Azt ne is mondjam, hogy ezek szerint az EGR szelepet feleslegesen cseréltem.
Ja és a légtömegmérőt is.
Tapasztalatom alapján és ezt nem csak erre a helyzetre értem, a szakszervízbe ha kiír valamit a computer akkor megvan a hiba, ha nem ír ki semmit, akkor meg jó az autó. Akkor is ha nem indul. :D
Vagy van nehany volvora szakosodott szerelo, szerviz. A volvo topikban fel, felbukkannak nevek.
Ezt ismerem: http://udvariautomobil.hu/ (remelem nem reklam), veluk pozitiv a tapasztalatom. Ok sem a legolcsobbak, de masok is dicsertek.
Az egyik kollegamnak a C30-sa csinal olyat, hogy ha odalep a gaznak, akkor randomszeruen idonkent leall, ami egy elozesnel nagyon kenyelmetlen lehet. Mondjuk nala a szakszerviz is tanacstalan volt, illetve a hibajelenseget nehez reprodukalni. Nagyon ovatosan eloz, nincs is gond.
Gondolkozott mar, hogy eladja, de ha elmondja, nem veszi meg senki, viszont nem akar lelkiismeretfurdalast, hogy vmi balesetben esetleg meghalnak. Megvarja meg kioregszik, utana bonto.
A segítségeteket szeretném kérni egy problémával kapcsolatban. Van egy 2005-ös Volvo V50 1,6d autóm.
Tavaly októberben füstölés miatt ki lett programozva az EGR és le lett dugózva.
Decemberben kb. 10 km -en ként leállt, majd indítás után egyből indult.
Visszarakattam a gyári programot és kicseréltettem az EGR szelepet. (76.000 Ft)
Elhoztam az autót és azt vettem észre, hogy alacsony fordulatnál időnként megtorpan.
Ez napról napra rosszabb lett. Most már egyesben indulás után is megtorpan. Ha harmadikban 1700-1800 fordulat között tartom, akkor olyan mintha 3 mp-ig jó lenne 3 mp-ig leesne a teljesítménye és ezt hosszabb távon egy folyamatos ingadozás jellemzi.
A szervíz tanácstalan, ezért sok olvasgatás után oda jutottam, hogy légtömegmérő probléma van. Kitisztítottam, de nem változott semmi. A fura az, hogy ha lehúzom a légtömegmérő csatalakozót, akkor nem rángat és megy ahogy kell, csak hibakódot generál. Ugyanez a helyzet akkor is, ha az EGR csatlakozót húzom le.
Ma elmentem az autósboltba és cikkszám alapján rendeltem egy légtömegmérőt.
Csere után vártam a csodát és lett is. Ugyanúgy torpan a kocsi. Most már 3.-ban amikor 3000 fölé húzattam, rángatott is 3-4 et.
Hibakód nincs és 5 szerelő közül 0 tanácsot kaptam.
Teljesen el vagyok tanácstalanodva. Még annyi, hogy ma kölcsön kaptam egy turbó nyomásmérő szenzort, de persze ez sem segített. 3 hete kapott új üzemanyag szűrőt.
Kicsit hosszú lett a leírás, de azt hiszem így teljes.
Ha valakinek van ötlete mit csináljak, megköszönném.