Minden ami a repülések, a repülőgépek és repülő iparág biztonságát szolgálja. Még a balesetek előtt. Személyi és technikai eszközök. Egyéni okosságoktól a HiTech megoldásokig.Megváltó lángeszek és napi robotosok a biztonságért.
Vagy épp vitorlázni kéne, de a szárnyon meg ott a két bazi nagy hajtómű, ami fogja a levegőt...
Kíváncsi lennék, hajtóművek nélkül mennyire javulna a siklószámuk, szerintem nem kevéssel. No meg ugye a tömeg is sok tonnával csökkenne, ami a földetérés sebességét is csökkentené (a kisebb felületi terhelés miatt), meg a mozgási energiát is...
Ettől függetlenül nem hinném, hogy ledobhatóvá teszik valaha is.
A kisördög mondatja velem, hogy nagyon nagy vész esetére jól jönne a ledobható hajtány? Ha nagyon ég, esetleg rázkódik és kárt tesz szétrepülő alkatrész a sárkányban vagy vízre kell tenni a vasat......
Azt árulja el egy sárkányos, miért kell olyan eszméletlenül rázkódni egy gépnek ha az egyik hajtányt leállítják? Persze az még attól tud ventilátorozni, de az okoz ekkora vibrációt?
Hárommillió Ft tőkével (ha igaz a cikk adata) légiforgalmi vállalkozás??!! Szerintem maradjon a kerékpár-bérbeadás vagy max egy taxis-cég üzemeltetésnél!! Tartok tőle ez akkora lufi, ami saját magát se bírja felemelni, nemhogy utasokat is .....
Ferihegyen is vannak jegykezelő automaták. Nem sétálnak ugyan.
Meg vannak olyan raktári robotok amik önállóan közlekednek a raktárházban, leveszik a polcról és kihozzák a cateringet, pogyót. Csak nem emberszabásúak. Ilyenek tucatjával járkálnak pl. az Audinál is.
Pestszentlőrincen, az Igló utcában. Minden adat minden radarról a Matias rendszerbe megy be. Az irányítás legnagyobb része most is az Igló utcában van...