Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dsa123 Creative Commons License 2020.01.16 0 0 4582

És hogyan csináltad?

Előzmény: E11 CR14 (4581)
E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.16 0 0 4581

Jaja, a gyári toronycsapágy tudjuk milyen.

Meg a gyári kiképzésű porvédő is konstrukció hibás ugye. Az is közrejátszik az ilyen idegesítő hangokban.

 

Én ezeket kiküszöböltem. Hidegben nagyon-nagyon picit nyekereg a mostani toronycsapágyam is, a porvédőm az full perfekt, kitűnően orvosolva van a gyári probléma.

Előzmény: Dsa123 (4580)
Dsa123 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 4580

Csúnya lenne ha csak ennyit bírna...

Nekem a toronycsapagy most a hidegben nem csak kormanyzaskor ropog, hanem fekvorendornel is akkorat nyekken....sőt még a hátsókereknél is hallatszik valami zörej, megőrít 

Előzmény: E11 CR14 (4579)
E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 4579

Valamikor van ilyen súrlódó hangja, van amikor nincsen.

Szerviz azt mondta, ez így tökéletes. Ha úgy alakul, azonnal cserélik gariban, tudnak a problémáról. Ezt egyelőre normálisnak tartják és megnyugtattak semmi lerobbanás nem lehet ebből, ez jó.

Előzmény: Dsa123 (4578)
Dsa123 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 4578

Üdv!

Megkérdezhetem h mi lett végül a kuplunggal? 

Előzmény: E11 CR14 (4505)
E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 4577

Nincsenek meg azok már.

 

A K&N szűrő, a gyári nyomásszenzorok vannak meg, plusz a GReddy váltógomb.

Előzmény: adathor1 (4576)
adathor1 Creative Commons License 2020.01.13 0 0 4576

Hi!

Meg vannak a szőnyegek?

Előzmény: E11 CR14 (4536)
E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 4575

K&N sport betétszűrőm eladó. Simán megy a gyári helyére.

 

A saját autómban használtam. Kiváló állapotban van, újszerű.

 

LANCER 1.6 117Le

MY16

 

https://i.imgur.com/EYjbj5F.png

 

https://i.imgur.com/szDPNXw.png

 

https://i.imgur.com/CxjGOyv.png

 

 

E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 4574

Gyári MITSUBISHI csomagtér rendszerező eladó.

 

LANCER-ben használtam, kiválóan üzemelt.

 

Használt, hibátlan állapotú.

 

15.000 Ft

 

https://i.imgur.com/SUBWTG7.png

 

https://i.imgur.com/1mjgntj.png

 

https://i.imgur.com/jd60bhz.png

 

 

E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.08 0 0 4573

Gyári MITSUBISHI nyomásszenzorok eladóak.

 

2016 márciusában gyártott autóba kerültek, még van kb. 3 évük az elem miatt.

 

6.000 Ft / 4 db

 

https://i.imgur.com/zJG94x4.png

 

 

E11 CR14 Creative Commons License 2020.01.02 0 0 4572

Ok, remek, e-mailben küld át kérlek a telefonszámodat, hogy tudjunk majd egyeztetni.

laus@freemail.hu

Előzmény: Vadista Szandál (4571)
Vadista Szandál Creative Commons License 2020.01.02 0 0 4571

Ha úgy alakul pár dolog érdekelne.

 

Fixre:

- Gyári első-felső toronymerevítő

- Gyári hátsó kanyarstabilizátor szett

 

Talán:

- Gyári hátsó - amit egyébként a REMUS gyárt - kipufogó vég

- Gyári motorvédő "haspáncél"

- GReddy mágneses olajleeresztő csavar, megy vissza a gyári

 

Előzmény: E11 CR14 (4565)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.30 0 0 4570

Van tippem, beírtam a naptárba :) 

Előzmény: E11 CR14 (4569)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 4569

Még nem tudom, elkövetkezendő 2 hétben majd elválik szerintem.

Benzines turbo, ez biztos.

Előzmény: Törölt nick (4568)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.29 0 0 4568

Elég sokat írtál az ASX fórumba abból gondoltam. És mi a befutó ha nem titok ? 

Előzmény: E11 CR14 (4567)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 4567

Nem tetszenek a SUV modellek, így az ASX sem.

 

 

Előzmény: Törölt nick (4566)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.29 0 0 4566

Csak nem az új ASX- re akarsz rányomulni ? Nézegetem én is de sok a kérdés egyenlőre. 

Előzmény: E11 CR14 (4565)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 4565

Egyébként meg felesleges volt gyárit venni egy halom pénzért, múlt héten kitaláltam, hogy autót kellene cserélni. Tegnap este meghirdettem a LANCER-t. Valószínűleg január elején meg rendelünk egy új autót. Ha úgy alakul, hogy a szalon számolja majd be a LANCER-t, akkor lesz róla egy halom minőségi cuccom eladó. Nyilván a márkaszerviz nem ad többet érte akkor sem, ha benne maradnak a tartozékok.

- Gyári első-felső toronymerevítő

- Gyári hátsó kanyarstabilizátor szett

- Lehet kiszereltetem a EIBACH-BILSTEIN sportfutóművet (ami egyébként hivatalosan engedélyezett, forgalmiba bejegyzett), aztán megy vissza gyári szerelés

- Gyári hátsó - amit egyébként a REMUS gyárt - kipufogó vég

- Gyári motorvédő "haspáncél"

- GReddy váltógomb, megy vissza a gyári

- GReddy mágneses olajleeresztő csavar, megy vissza a gyári

- Gyári Sport pedál szett, megy vissza gyári gumi

- 2 db KandN sport betétszűrő, megy vissza a gyári papír

 

Előzmény: Vadista Szandál (4563)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 4564

Gyári toronytámasz került a helyére, csak úgy mert miért is ne.

Előzmény: Vadista Szandál (4563)
Vadista Szandál Creative Commons License 2019.12.27 0 0 4563

Miért vetted le a toronymerevítőt?

Előzmény: E11 CR14 (4526)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.17 0 0 4562
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.09 0 0 4561

A céges kocsikon a bérbeadó minden második olajcserénél cserélte az olaj szűrőt. Mikor szólunk hogy ez így nem franko annyi volt hogy az ő kocsija megy tönkre és ad majd másikat. Egy se ment tönkre. 200-250 után óratekerés és ment a piacra 3 évesen :)

Előzmény: E11 CR14 (4560)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 4560

https://i.imgur.com/HP5wM8S.png

 

Ez a MITSUBISHI TS200004 nevezetű gyári olajszűrő.

A gyári program ezt dobja az alvázszámomhoz, plusz legutóbb a márkaszerviz is ezt adta)

 

- PURFLUX gyártja (ránézésre kívül és belül pont az, mint a gyári HONDA 15400-RBA-F01 olajszűrő, azt is a PURFLUX gyártja amúgy).

- Ezen a Micu olajszűrőn egyetlen MITSUBISHI felirat és egyetlen MITSUBISHI "hromgyémáet" logó sincsen.

 

Attól még nyilván jó lesz max 15.000 km-re :), csak egy kicsit nekem olyan gagyi hatású így az összkép.

E11 CR14 Creative Commons License 2019.12.09 0 0 4559

Holnap megyek egy olahjcserére.

Nézegetem a gyári MITSUBISHI olajszűrőt. Az van ráírva, hogy max. 15.000 km után cserés.

 

Vagyis gyárt a MITSIBISHI egy LANCER nevű autót, aminek olajcsere periódusa alapjáraton 20.000 km az importőr szerint. Majd a gyári olajszűrőre meg szigorú max. 15.000 km van megadva. Öngólnak tűnik.

 

Egyébként engemet nem érint az 5.000 - 7.500 km közötti csereperiódusommal. Most éppen 7.300 km-nél lesz csere.

Törölt nick Creative Commons License 2019.12.05 0 0 4558

3 autóval dolgozunk mind japán. Nem kell imádkozni simogatni egyiket sem hogy tegye a dolgát. Ezek után nem marad olajcsepp a térkövön a megrendelőnél sem. Szóval akkor meg lettél fertőzve te is :)

Előzmény: BJanó (4557)
BJanó Creative Commons License 2019.12.05 0 0 4557

Azt a kört megfutottam. Ha francia kombi akkor az szinte mind dízel, nekem meg sok lenne a rövid utas menet. De nem kizárt.

Meg vettem egy japán kistraktort, és azóta nem kell gépet szerelnem, csak olaj + szűrők csere van...

Előzmény: Törölt nick (4556)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.05 0 0 4556

Igen, nem titok :) De ahogy látom a sokat írtál a "Citroen" topikba. Azok közt van aminek még emelhető is a hasmagassága ha kell és nem nagy pénzeket szoktak kérni értük.

Esetleg ?

Előzmény: BJanó (4555)
BJanó Creative Commons License 2019.12.05 0 0 4555

A válaszod alapján kíváncsi lettem, hogy mivel foglalkozol: ránéztem a profilodra és már értem az igénybevétel okát. :-)

Előzmény: Törölt nick (4554)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.05 0 0 4554

Nem lógnak le cafrangok. Elég masszív tartó fut végig a motor alatt hosszban. Viszont azok a műanyag elemek csak fröccsenő víz ellen védenek alul a motornál :) Télen nyáron téli gumi van rajta mert a vizes fű tud tréfát okozni és ha feltesznek 1 tonna kavicsot a bányában azt is ki kell húznia a süppedős homokban . Sokszor olyan meredek helyre megyünk hogy a dombra úgy kell feltolatni mert előre elkapar szólóban is. De bírja és meg is kapja a "kis igás"ami jár neki. Ha sokat kapar kigyullad az ABS visszajelző de elalszik idővel.

Előzmény: BJanó (4553)
BJanó Creative Commons License 2019.12.05 0 0 4553

Neked is köszi.

Fékezett futóm van 750kg össztömeggel, akkor az simán benne van.

Megnyugtatót a tökön babon át közlekedés, akkor ez nem lehet akadály. Akkor a motortér legalsó pontja a segédkeret (v. olajteknő?), ez alá nem lóg le semmi úri huncutság amire vigyázni kell?

Előzmény: Törölt nick (4550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!