Meg a gyári kiképzésű porvédő is konstrukció hibás ugye. Az is közrejátszik az ilyen idegesítő hangokban.
Én ezeket kiküszöböltem. Hidegben nagyon-nagyon picit nyekereg a mostani toronycsapágyam is, a porvédőm az full perfekt, kitűnően orvosolva van a gyári probléma.
Nekem a toronycsapagy most a hidegben nem csak kormanyzaskor ropog, hanem fekvorendornel is akkorat nyekken....sőt még a hátsókereknél is hallatszik valami zörej, megőrít
Valamikor van ilyen súrlódó hangja, van amikor nincsen.
Szerviz azt mondta, ez így tökéletes. Ha úgy alakul, azonnal cserélik gariban, tudnak a problémáról. Ezt egyelőre normálisnak tartják és megnyugtattak semmi lerobbanás nem lehet ebből, ez jó.
Egyébként meg felesleges volt gyárit venni egy halom pénzért, múlt héten kitaláltam, hogy autót kellene cserélni. Tegnap este meghirdettem a LANCER-t. Valószínűleg január elején meg rendelünk egy új autót. Ha úgy alakul, hogy a szalon számolja majd be a LANCER-t, akkor lesz róla egy halom minőségi cuccom eladó. Nyilván a márkaszerviz nem ad többet érte akkor sem, ha benne maradnak a tartozékok.
- Gyári első-felső toronymerevítő
- Gyári hátsó kanyarstabilizátor szett
- Lehet kiszereltetem a EIBACH-BILSTEIN sportfutóművet (ami egyébként hivatalosan engedélyezett, forgalmiba bejegyzett), aztán megy vissza gyári szerelés
- Gyári hátsó - amit egyébként a REMUS gyárt - kipufogó vég
- Gyári motorvédő "haspáncél"
- GReddy váltógomb, megy vissza a gyári
- GReddy mágneses olajleeresztő csavar, megy vissza a gyári
- Gyári Sport pedál szett, megy vissza gyári gumi
- 2 db KandN sport betétszűrő, megy vissza a gyári papír
A céges kocsikon a bérbeadó minden második olajcserénél cserélte az olaj szűrőt. Mikor szólunk hogy ez így nem franko annyi volt hogy az ő kocsija megy tönkre és ad majd másikat. Egy se ment tönkre. 200-250 után óratekerés és ment a piacra 3 évesen :)
Nézegetem a gyári MITSUBISHI olajszűrőt. Az van ráírva, hogy max. 15.000 km után cserés.
Vagyis gyárt a MITSIBISHI egy LANCER nevű autót, aminek olajcsere periódusa alapjáraton 20.000 km az importőr szerint. Majd a gyári olajszűrőre meg szigorú max. 15.000 km van megadva. Öngólnak tűnik.
Egyébként engemet nem érint az 5.000 - 7.500 km közötti csereperiódusommal. Most éppen 7.300 km-nél lesz csere.
3 autóval dolgozunk mind japán. Nem kell imádkozni simogatni egyiket sem hogy tegye a dolgát. Ezek után nem marad olajcsepp a térkövön a megrendelőnél sem. Szóval akkor meg lettél fertőzve te is :)
Igen, nem titok :) De ahogy látom a sokat írtál a "Citroen" topikba. Azok közt van aminek még emelhető is a hasmagassága ha kell és nem nagy pénzeket szoktak kérni értük.
Nem lógnak le cafrangok. Elég masszív tartó fut végig a motor alatt hosszban. Viszont azok a műanyag elemek csak fröccsenő víz ellen védenek alul a motornál :) Télen nyáron téli gumi van rajta mert a vizes fű tud tréfát okozni és ha feltesznek 1 tonna kavicsot a bányában azt is ki kell húznia a süppedős homokban . Sokszor olyan meredek helyre megyünk hogy a dombra úgy kell feltolatni mert előre elkapar szólóban is. De bírja és meg is kapja a "kis igás"ami jár neki. Ha sokat kapar kigyullad az ABS visszajelző de elalszik idővel.
Fékezett futóm van 750kg össztömeggel, akkor az simán benne van.
Megnyugtatót a tökön babon át közlekedés, akkor ez nem lehet akadály. Akkor a motortér legalsó pontja a segédkeret (v. olajteknő?), ez alá nem lóg le semmi úri huncutság amire vigyázni kell?