Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dzoltan82 Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2292

Mult heten voltama lizinges auto olajcserejen, plusz olajszuro (szurja is a csoromet, hogy pollenszurot nem cserelnek, pedig jo redvas mar) 100 Euro volt a szamla.

 

Hivatalos Skoda markaszerviz, Auto Hermes, Palics, Szerbia

Előzmény: Avant1 (2290)
Gáborka75 Creative Commons License 2022.02.16 0 0 2291

Picit szerintem összemosódnak a dolgok. 2 éves vagy 30.000 km es szervíznél semmi nem kell csak 4,5 l olaj , olajszűrő . a csavar meg az átvizsgálás. Ez kb. 80. 000. ilyenkor rá szoktak beszélni ami nem kötelező a pollen szűrőre ami beépítéssel plusz kb 15.000. Nekem a harmadik évben lett 60.000 km az autóban . Ott már ugye cseréltek motor olajat mert azt 30.000 ént cserélik. Az éves átvizsgálás, mobilitásgarancia. 60.000 km nél kell a DSG be olajcsere, gázolaj, és levegőszűrő ,pollenszűrő csere. Plusz 3 éves korban fékolaj csere. Ez már 230.000 ft volt. Ezek a kötelezők! 

Avant1 Creative Commons License 2022.02.15 0 0 2290

Pedig 160e huf-t mondtak.  A 80e huf a múlté lett  . Nekem is annyit mondtak 1 éve, idén ugyanott 117-et.

Körtelefonom nyomán a kötelező szervízek árát felvitték, de nagy a szórás. 

Előzmény: Blackslac (2289)
Blackslac Creative Commons License 2022.02.11 0 0 2289

A 160 eKm-t sokallom. Nekem a 30 eKm-esen volt 0W20 olaj (4,5 l) + olajszűrő + csavar, plusz mobilitásgarival és munkdíjjal 80 eFt körül volt. Márkaszervizben, másfél éve.

Előzmény: Avant1 (2288)
Avant1 Creative Commons License 2022.02.10 0 0 2288

160 hangzott el nekem.

Előzmény: jubalu (2286)
Gáborka75 Creative Commons License 2022.02.09 0 0 2287

120.000? 4 liter olajért meg egy olajszűrőért , meg a kötelező átvizsgálásért? Más nem kell!!!

Előzmény: jubalu (2286)
jubalu Creative Commons License 2022.02.08 0 0 2286

Sziasztok!

 

Érdeklődnék hogy a kétéves kötelező szervizzel mi a tapasztalatotok?

22.000km lesz most benne (1.5TSI), március elején lesz 2 éves, PorscheM5 volt a dealer.

Az egyéves soron kívüli olajcserén már pedzegette a szervizes hogy 120e körül lesz a móka.

Minden infót előre is köszönök.

Szép napot mindenkinek!

JBalázs

Gáborka75 Creative Commons License 2022.02.05 0 0 2285

Ez az elektronikus szervízkönyv kérdés már bennem is felmerült. Ha lejár a garancia én hozzá szeretnék majd jutni. Az autó későbbi eladásánál fontos lehet.

Előzmény: Vaktorpec. (2284)
Vaktorpec. Creative Commons License 2022.02.01 0 0 2284

Sajnos igazad van. Most éppen egy VW Golf ügyében vagyok pár hónapja kapcsolatban a szervizzel, de konkrétumot soha nem írnak, de még telefonban sem mondanak. Csak általános mellébeszélés, hogy megkérdezik az "importőrtől" meg a "gyártól".

 

Garanciális hibák vagy SW frissítések után sohasem adnak egy lapot kinyomtatva, hogy ezt és ezt csinálták vagy cserélték. Sőt, ha már elektronikus "szervizkönyv" van, akkor az miért nem elérhető a tulajdonos számára???

Előzmény: PMiheller (2283)
PMiheller Creative Commons License 2022.01.31 0 0 2283

Sziasztok,

 

   akkor most leírom azt is, amit az előző hozzászólásnál nem, csak gondoltam, ill. megéltem az elmúlt ~14 hónapban is, nem először(!) ezzel a konszernnel...

Kaptál egy levelet amiben biztosítanak róla, hogy egy másik részleg foglalkozik az ügyeddel. Na én ezt hívom BS-nek, ez nem a Budapest Sportcsarnok, hanem a BullShit. (~lószar, semmitmondó üres válasz amivel lepattintják a nedves Ügyfelet).

 

Nincs benne, hogy ki foglalkozik az ügyeddel, nincs benne egy határidő a hiba kijavítására, nincs benne egy Ticket-szám (ügyszám) amire hivatkozva követheted az ügyedet (20222-ben online? Muhaha...) - SEMMI TÉNYSZERŰ nincs benne!

   Nincs benne, hogy mit tudsz tenni, kihez tudsz fordulni, csak le lettél pattintva, pár napig(hétig, vérmérséklet függvénye) nyugtuk van Tőled. Semmivel nem vagy beljebb sajnos. A PoHu válasza ugyanez, felmondom álmomban is, ez volt már 2009 elején is a válaszuk mindenre! Ha el is érsz valakit akkor is csak ilyeneket fognak mondani, meg pingvineznek majd, hogy hát a másik részleg, akihez nem tudnak kontaktot adni még nem válaszolt de NAGYON DOLGOZNAK a megoldáson. Határidőt sosem fogsz kapni. Maguktól nem hívnak fel. Majd szoftvert frissítenek, az majd megoldja. Ja nem. Akkor újabb két hónap stb. stb.

 

6 konszernautóból az utóbbi háromnak volt olyan gondja, amit nem tudtak megoldani soha vagy 1-1,5 év alatt sem, mire lejárt a lízing, vagy leadtam. Az elsőt mondjuk totálkárra törték 8 hónaposan, a másodikat egy év után eladtam így ezeknél nem volt ilyen tapasztalatom... ;-)

De ne adjátok fel és ha sikerült eredményt elérni, akkor azt okulásul osszátok majd meg, hátha tudok belőle tanulni...

Előzmény: Bandit30 (2282)
Bandit30 Creative Commons License 2022.01.30 0 0 2282

Látom írt a skoda gyár, kíváncsi vagyok mi lesz belőle.

Nekem nem igazán szimpatikus, hogy mindenki a másikra mutogat (kereskedő vs pohu vs gyár).

Bár nem skodával, de vw-vel is érdekes esetünk volt. Kerék őrös autóra nem adták oda az oldó kulcsot. Mivel a Kodiaq-hoz a 18-as trinity felnik is kerékőr nélkül jöttek, a vw átvételekor eszembe se jutott külön rákérdezni. Szeptemberben vettük a kocsit, (vw) november végén volt gumi csere időpont, (persze péntek délután 4-re) és a gumis már körbe pakolta szerszámokat az autó körül és kérte a kerékőr oldó kulcs fejet. Hát mondom az nem tudom hol van, de tippre csomagtartó. Ott nem volt. Hívtam a kereskedést. Hát ott kéne lennie (új autó volt).

Innentől jött 4 hét levelezés telefonálás a helyi vw-vel, a vw-vel ahol vettük (ország másik fele) és a pohu-val.

Ennek folyamán tudtam meg, hogy a pohu szerint neki nincs köze a vw-hez ő "csak" importőr.

Klafa, csak akkor miért Ők viszik a pohu.hu oldalt. Kinek lehetne írni? Próbáltam a gyártónál nemzetközi honlapon üzenni, de ott "panaszt" kvázi csak dolgozó tehet ha rosszak a munkakörülmények stb.

Magyarul ha veszel egy vadiúj autót, és bajod van vele, az is több hét, mire kiderül, hogy ki áll szóba veled.

 

(nekünk a kerékőrt végül a helyi vw szedte le inyen, ami pohu kereskedés, és kiszámlázta annak akitől vettük - ami nem pohu vw kereskedés) 

A hely ahol vettük nem értette miért nem akarom kifizetni. A helyi vw pedig bár kedves volt, de közölték, hogy ők ezért egy teljes kerékcserét fognak számlázni. (tőlük csak annyit kértem hogy minden kerékről azt az 1-et vegyék le).

Nehéz az érdekérvényesítés...

Előzmény: Bud10 (2267)
PMiheller Creative Commons License 2022.01.27 0 0 2281

Kitartás, nálam egy év alatt sem hozott megoldást ez a levelezgetés, se a németekkel se a PoHu-val... :-(

Előzmény: Bud10 (2280)
Bud10 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 2280

Dear Mr.     ,

 

thanks for your email. We are sorry for your dissapointment. The topic is already being taken care of by our customer care department. They should get in touch with you as soon as possible.

 

Kind regards.

 

Z.S.

 

Ing. Zdeněk Štěpánek, MSc., Komunikace produktu/Product communcations/Produktkommunikation
ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav

M +420 730 861 579
zdenek.stepanek3@skoda-auto.czwww.skoda-auto.com

FROM DETAILS TO STORY

skoda-storyboard.com

Előzmény: Bud10 (2279)
Bud10 Creative Commons License 2022.01.27 0 0 2279

 

 

Sziasztok! Ígértem, hogy jelentkezem, amikor kapok valami hírt a cseh Skoda gyártól, a fenti e-mail alapján elkezdtek foglalkozni a problémáimmal. Kíváncsian várom a kifejletet, amit majd szintén megosztok veletek. üdv

Avant1 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 2278

Én ugyanezt csináltam. Előbb volt meg a téli új Nanuq kerékszett magánszemélytől, mint maga az autó. 

Előzmény: Blackslac (2277)
Blackslac Creative Commons License 2022.01.10 0 0 2277

Aki ezt mondta (VW), nagy hülyeséget mondott. Ha már mást nem, a gépkönyvet igazán elolvashatta volna.

 

Egyrészről ez egy teljesen hivatalos méret, a kisebb modelleket ezzel szállítják gyárilag. Másrészt valóban úgy van (ld. gépkönyv), hogy hóláncot csak a 17-esre javasolja, ettől nagyobbra nem. De pl. a tanksapka belsejében  - ahol a javasolt nyomásértékek is vannak - ezzel a mérettel kezdődik a felsorolás. Lemezfelnit meg vegyen az, aki szerint az jól néz ki és van kedve ezt el is nézni 5 hónapig.

 

Ha van türelmed - és a mostani gyártási kapacitást elnézve lesz -, írd be a keresőbe (pl. HaHu alkatrészes portálja) a 17-es alufelni méreteit (kb. 6,5J17 ET38 -től 7J17 ET43 -ig bármi jó), és ha valami bestbuy vétel , azt vedd meg. Aztán majd a felnihez veszel autót később :)

 

Én kb. ugyanezzel a módszerrel vettem egy garnitúra vadiúj VW Arteon/Passat Helsinki felnit (6,5J17 ET41) Pirelli téli 215/65R17 - szintén vadiúj - gumival (ami persze már nem Passat méret). 2 éve 220-ért, baromira megérte. Annyira, hogy ebből az új lemezfelni sem jött volna ki.

Előzmény: kisszumi (2274)
Avant1 Creative Commons License 2022.01.10 0 0 2276

A Jófogáson van most fent két szett gyári komplett télikerék a Nanuq felnikkel (egyedül ez a méret hóláncozható) 6,5x17, 215/65 R17 200e körül, ami nem rossz.

Nekem ez van, nagyon kellemes vele haladni.

 

Előzmény: kisszumi (2272)
meriva260 Creative Commons License 2022.01.05 0 0 2275

Szia!

 

Semmi gondot nem okoz. A magasabb oldalfalú gumi egyébként is jó hatással

van arra, hogy a kiváló magyar utakon komfortosabb legyen az utazás.

Előzmény: kisszumi (2274)
kisszumi Creative Commons License 2022.01.04 0 0 2274

Szia,

Nekem is hasonló elképzelésem volt! Gondolom a váltóméretet raktad fel 215/65 R17, nincs vele gond? Nekem anno a VW még a váltóméretre való cserét sem javasolta! Valószínű 17-es acéltárcsa lesz belőle! Esetleg, ha valakinek a csoportba lesz eladó vagy van ilyen infója, megköszönöm a segítségét!            

Előzmény: meriva260 (2273)
meriva260 Creative Commons License 2022.01.04 0 0 2273

Szia!

 

Anno én is végigjártam ezt a témát 2019 év végén. Akkor úgy tűnt, hogy pont a téli időszakra kapom

meg az autót, de nem így lett. De a téli kerék garnitúrát már jó előre beszereztem. A gyári kerék garnitúrák

szerintem  kicsit horror áron vannak, legalább is akkor így volt. Még a legolcsóbb acélfelnire szerelt garnitúra ára is 60-80 ezer forinttal drágábbra jött ki, mint az, amit egy jól bejáratott gumisnál rendeltem meg, az általam választott könnyűfém  felnire szerelve. Az autó alapból 19"-os kerekekkel jött, a téli kerék garnitúra a gumis tanácsára 17"-os kerekekre van szerelve. Akkor (2019 őszén) 340.000 HUF-ba került az egész szett plusz 20 db kerékcsavarral együtt.

 

Véleményem szerint egy jó gumisnál rendeld majd meg a kerekeket.

 

Üdv:

 

Zsolt 

Előzmény: kisszumi (2272)
kisszumi Creative Commons License 2022.01.02 0 0 2272

Sziasztok,

Ha minden jó alakul ősszel én is ismét boldog Kodiaq tulajdonos leszek! Előreláthatólag a téli időszakra érkezik meg és már téli gumikkal kell elkezdeni a közös életet. Ehhez szeretnék segítséget kérni, hogy kinek milyen ötlete van, ami költség hatékonyan megvalósítható?       

kisszumi Creative Commons License 2022.01.02 0 0 2271

Nekem cseréltek 1.4 TSI motorban, és a START-STOP miatt speciális  aksi kell hozzá, ami 3 évvel ezelőtt is már 85.000,- forint volt. Sajnos mozgásképtelen lett a kocsi így a  mobilitás garancia keretében szervizesek jöttek ki! De ahogy elnéztem a cserét ajánlott megfelelő felszereléssel (diagnosztikai) rendelkező szakit megkérni, ha spórolni akarsz, mert meg kell adni egy kódot is az aksiról!             

Előzmény: Vaktorpec. (2269)
meriva260 Creative Commons License 2021.12.28 0 0 2270

Nem feltétlen az akkumulátor csere a sarkalatos pont. A csere után szerintem

tudatni kell valahogy az autóval, hogy új akkumulátort kapott a Start-stop rendszer miatt ( is ).

Ehhez a művelethez valami hozzáértő és szükséges hardverrel rendelkező emberke kell.

Szerintem. De én nem vagyok autó villamossági tudor, csak számomra ez tűnik logikusnak.

 

 

 

Előzmény: Vaktorpec. (2269)
Vaktorpec. Creative Commons License 2021.12.27 0 0 2269

Egy hónap múlva lesz 5 éves a Kodiaq-unk (1.4 TSI DSG 4x4), és néha (pár nap állás után) érzem, hogy az akkumulátor már nem az igazi.

Lehet/szabad ezekben házilag cserélni az akkumulátort? Vagy a helyi mindenes szervizben is megcsinálják? Ha nem muszáj, csak ezért nem vinném márkaszervizbe. Nem is esik útba + szerintem kb 50%-kal drágább is lenne...

Bud10 Creative Commons License 2021.12.21 0 0 2268

Nálam is volt már olajszint probléma, kb. 10e km után, fél litert kellett utántölteni.

Előzmény: Bud10 (2267)
Bud10 Creative Commons License 2021.12.21 0 0 2267

Sziasztok!

 

1. Nálam is volt már olajszint probléma, kb. 10e km után, fél decit kellett utántölteni. Szerelő és a könyv szerint, 1000km!! / fél liter az elfogadott fogyás, tehát igen, az első 30e km-ig, max. 15 litert is után lehet tölteni úgy, hogy az nem garanciális hiba! Legrosszabb esetben.

Állítólag 30e km környékén ez megszűnik és többé nem eszi az olajat.

Érdekesség: először azt kérdezte a szerelő, mikor felhívtam ezzel kapcsolatban, hogy ellenőriztem-e, tényleg fogyott-e az olaj, mivel most éppen van olajszint ellenőrzésre használt szoftver frissítés, vagyis lehet hogy csak szoftver hiba.

 

2a. A kamera hiba miatt felvettem a kapcsolatot a Porsche Hungáriával, azonnal leráztak és visszairányítottak a szervizhez.

 

"Mindenekelőtt elnézését kérem, amiért gépkocsijával szándékunk ellenére kellemetlenség történt.
Tájékoztatom, hogy a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft, a Skoda személygépkocsik magyarországi importőre kizárólag nagykereskedői feladatot lát el.
Gépjármű értékesítést és szerviztevékenységet partner hálózatunk tagjai végeznek, ahogyan a XX Kft teszi.
Bár nagyon szívesen segítenék közvetlenül, mégis arra kérem, hogy javító partnerünkkel maradjon kapcsolatban a felmerült hibák kijavítása ügyében."

 

2b. Ma kaptam a hírt a szerviztől, hogy a kamera hibákról tud a gyártó, szoftver hiba. 2022(!!) 3. / 4. félév előtt nem fog vele foglalkozni a cseh gyár.

Így telnek el a garanciális éveim anélkül, hogy megjavítanák a hibát. Mivel a kameráért külön fizettem, kértem annak kiszerelését, és árának visszatérítését, de erre természetesen nincs lehetőség. Fogadd el b+.....

 

3. Az év elején fogom elküldeni a levelet a cseheknek, majd jelentkezem a fejleményekkel.

 

Esetleg egyéb ötlet, mit lehetne tenni?

 

Köszi!

Előzmény: Bandit30 (2264)
Gáborka75 Creative Commons License 2021.12.17 0 0 2266

Azt te tisztázd le! Kérdezz rá minden részletre ,hogy tudj utána mire hivatkozni!

Előzmény: OBill (2265)
OBill Creative Commons License 2021.12.17 0 0 2265

Sziasztok!

Érdeklődöm hátha van valakinek tapasztalata az alábbiakban. 

Skoda Schiller-nél a 30 ezres kötelező szervizben mik vannak benne és kb mennyibe kerül? Köszi!

Bandit30 Creative Commons License 2021.12.14 0 0 2264

Hello, azonos autónk van.

A tapasztalt problémák közül nekem eddig 2x fordult elő hogy a váltó R be téve nem jött elő a tolatókamera képe és a kis grafikon se arról hogy mi milyen messze van.

A hangjelzes működik ilyenkor is de jó lenne látni mi történik.

 

MÁS:

Tegnap 10700 km nél az autó 7 hónapos korában miután egész nap kint állt a hidegben kiírta az indítás utáni check hogy olaj szintet kell ellenőrizni.

Olvastam itt is rola, mondták a szervizben is átadáskor, hogy 10 e körül kopik össze úgy a motor hogy kelleni fog 0.5 l olaj.

A nívó pálcán min alatt volt épp, a csomagtartóban a kocsihoz adott 1 l ből 0.5 ment bele és 2/3 ig ért utána a jelzésen az olajszint.

Előzmény: Bud10 (2261)
PMiheller Creative Commons License 2021.12.08 0 0 2263

Ezért félek a MIB3-tól, de már nincs más... MIB 2.5-tel NEM voltak ilyen gondok, de legalább a MIB3 még annál is lassabb :-(

Más típusú konszernautónál 15 hónap után én feladtam és elfogadtam, hogy nem lehet frissíteni a legdrágább navit SEHOGYAN SEM, a jó autót agyonverik egy sz@r szoftverrel és backend oldali szerverhibával :-(

Rengeteg minden tud egy ilyen hibába már egy mai autóban beleszólni a fejegységen kívül , jeladók, antenna, OCU stb. stb. - ha nem ír ki hibát a szervízes számítógépe akkor csak a csoda és a következő update segíthet :-( 

Előzmény: Bud10 (2261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!