Márkaszervízbe mentem, azzl, hogy nem akarok 6000 km-es olajat lecserélni,ám a műszer kérte a cserét, jelzett -letelt egy év. Kérdésem volt hogyan tudnám eltűntetni a kulcsot, meg a "fűtőszál" figyelmeztetést, ne világítson állandóan...
Márkaszervíz válasza: Ezt csak diag. műszerrel lehet eltűntetni, nullázni....Hát ha így van...s kérdeztem az árat! 25.000,- forint!!! Mondta a "szakember"....Otthagyatm. Hazaérve szétolvastam az autó kez.kiskönyvét, s magtaláltam a megoldást: Gyujtás ráadásakor "lapozzak" a kulcs jelhez, majd tartsam kb. tíz másodpercig benyomva a gombot....Nos én 14-ig számoltam, villogni kezdett, s eltűnt...A kulcs is meg a "fűtőszál" is.......
Micsoda aljas alávaéó, szemét megoldás a márkaszervíz részéről!!!! Totális lehúzás, a kuncsaftot hülyének nézve!! Telefonon elmondtam nekik a megoldást,-hátha nem tudták....S azt is elmondtam, hogy mehetnek a büdös csába, aljas, mocsok banda....s közötem a faszival, hogy y cégvezető hamarosan mail-ban lesz tájékoztatva erről a kis történetről.....Kicsit beszart a nagyarcú....
Mondom ezt úgy hogy eddigi 3 szervízt ott csinálták az autón!!!!! Aljas mocsok banda...
Köszi az infót, de ezeknél a sanderoknál a menüben valamilyen "gombkombinációval" lehet. Videót még nem találtam róla. Remélem nem csak a szervízbe lehet.
Ezt a fekete műanyag részt egyszerű levenni? Csak az a pár darab csavar tartja, vagy van benne még valami trükk?
Az a problémám, hogy a hűtőventilátort cserélték és most, amikor a klíma miatt bekapcsol elképesztően rezeg, főleg a fölötte lévő műanyag lemez. A motorház felől fotózva:
Olyan, mintha nem lenne odarögzítve rendesen.
Gondoltam leszedem az első képen látható borítást és úgy meg tudom nézni, hogy mi lehet a hiba. Aki cserélte a ventilátort belenézett, és mondta, hogy ott kellene hagynom pár napra a kocsit. Ezt most nem tudom megtenni, mert jövő héten indulunk a Balatonra.
Én nem vagyok egy autószerelő zseni, de azért pár csavart ki tudok szedni és visszatenni... :-) Ha bonyolultabb a dolog, esetleg Gyöngyös környékén van valaki, aki ért hozzá és rá tudna nézni?
Üdv! A motorhőfok kijelzése és a hátsó ablaktörlő önálló bekapcsolódásának megszüntetése régi vágyam nekem is, mert számomra roppant idegesítő, és én nem értek ehhez sem. 2014-es Sandero Stepway az alany, É-Somogyban. Onnan is messze laksz?
Ok, megcsinálom de hogyan kell? 60 felé járok, mindenre nyitott vagyok, számítástechnikába elég rutinosan mozgok, viszont csövön és tranzisztoron nőttem fel, nekem ez a defektet is obd-n javítunk meg hengerfejtömítést is hibaolvasóval cserélünk féle hozzáállás elég új. Én gyakorlati, kézzelfogható dolgokon nőttem fel. Esetleg nem tudod nekem megcsinálni?
Ha ezt leírod, más lett volna a reakció. Nagyon sokan vannak, akik "nem bírják" az ővet és emiatt mennek, ahogy a videóban is halható. Egyébként a fickó az elején mesél valami kis bedugható kütyüről, amitől az autó úgy érzi mintha bekapcsolták volna az ővet. Egyszerűbb venni egy ilyet és nem barkácsolni az autóban.
Ettől függetlenül nem javasolnám a használatát! Bármikor jöhet egy féleszű, amit nem tudsz kivédeni.
Én csak akkor nem kapcsolom be magam, ha az udvarban tekergek (20 m), mert asszony le akarja nyírni az autó alatt a füvet.
Gondoltam hgy ez lesz belőle ás nem a konkrét kérdésre válasz, és mindennek megvan a miértje, nem bátorság meg kihívás és vagányság. Mióta létezik biztonsági öv én azóta használom. Nem a hármason 120-nál szeretném ezt.
Hanem a falunkba naponta kb. 10-20x megyek 1 kilométer körüli távot, pár sarkot. Van hogy harmadikba sem tudok felkapcsolni nemhogy száguldozni. És ezért szeretném megoldani hogy ne visítozzon, mire bekötözöm mgam addigra majdnem oda is érek. Ha tudom hogy kimegyek a faluból már az udvaron bekötöm magamat mielőtt kihajtok a szutyok földútra ahol lakok. Köszönöm a féltést, de a kérdésem továbbra is nyitott.