Meg az a baj, hogy az Adblue folyadék kristályosodik mint a fene és az sem használ a szivattyújának. Pár hónapja a Total kiadott egy új adalékolású Adblue folyadékot, pont a sűrű problémák miatt. Állítólag abban sokkal jobb adalékok vannak már a kikristályosodás gátlására. Még nem sikerült kipróbálnom, de kíváncsi lennék rá mennyire igaz a dolog.
Még annyit, hogy igen, én is pont ezen gondolkoztam, hogy az elmúlt 3 év kötelező szervize alatt azért megemlíthették volna ezt a problémát!!! Ma viszem a 4 évesre, finoman rákérdezek, de nem várok őszinte választ tőlük...
Ha jól értem, akkor ez a régebbi első generációs, de már SUV-os 5008-ra (biztos) vonatkozik, mert, valamikor rájöttek a problémára és változtattak rajta.
Igen, az egyik azt mondta, hogy soha nem töltik tele a tartályt, a másik - ahol végül kicserélték - pedig azt, hogy nem az az oka, hanem az, hogy túl agresszív az AdBlue folyadék és ez teszi tönkre a szivattyút/elektronikát! Az új már nem fog emiatt elromlani - ezt mondta, direkt rákérdeztünk.
Szia, Jól értem, azt mondta a Peugeot szerelő, hogy max 8-9 litert töltsünk bele? Mert ez elég lényeges információ - tekintve hogy talán ez a fő hibája ennek az autónak. (Az én autóm 5 éves múlt, 100ekm, eddig nem volt gond semmivel, szeretném, ha az adblue-val sem lenne, mert az húzós.) Egyébként 20 literes adblue-t szoktam venni és egy év alatt, két részletben töltöm bele - tehát most úgy néz ki hogy szerencsém volt. :-)
Bruxk an der Murban egy Peugeot szerviz szerzett egy tankot es ma kicsereltek. Ingyen - 3+2 ev garis az auto - garanciaban... Ritka peldas hozzaallassal.
Ez itt bizony nem magyar hozzaallas - meg mindig.
Mar masfajta (kialakitasa, anyaga ?) az uj beepitett tank, hogy ne romoljon el ismet.
Ma Ausztriaba jottunk egy hetre... tegnap feltoltottem az Adblue tartalyt, mert egy het mulva lesz a 4 eves szerviz.
Meg Sopron elott kigyulladt a piros szervizkulcs, a sarga motor es az Adblue ikon! -> infarktust kaptam. Meg levezetesnek "Motorhiba..."
Sopron Inicial Peugeot szerviz: 13 elott ertunk oda - nem er ra, majd 16:00-ra tud idopontot adni. Eljottunk.
Atjottunk es Kismartonban a Peugeot Nemeth szervizben azonnal elokerult egy magyarul tudo szerelo, azonnal mwgvizsgalta: Adblue tartaly csere, mert a szivattyu elektronoka elromlott - 5 bart kellene nyomnia, de csak 0,5-ot tud!!! Sokat csereltek mar, tipushiba, az elektronika - ha jol ertettem - az adblue folyadekba kerul, ha teletoltjuk a tartalyt! WTF?
Garanciaba ingyen megcsinalnak, de 1 honap a beerkezese, hianycikk...
Kitorolte a hbakodokat, de a celunkhoz kozel ismer kigyulladt minden ikon.
A szerelo azt mpndta, hogy csak 8-9 litert szoktak emiatt betolteni.
Ezt én is tapasztalom új kora óta. Valószinűleg még hideg a motor és talán a kettős tömegű kezd dolgozni, hogy csökkentse a vibrációt. Ha nagyobb gázzal indulok, akkor ez nem jelentkezik.
Viszont meleg motornál (150km után) eddig még nem tapsztaltam. Sőt, amikor leállítottam a motort, rázkódott az egész. Ez pár hete történt, azóta viszont nem. Érdekes...
Érdekes kérdés, mert ezt a jelenséget szintén 1.5D 2019 55000km esetén most télen tapasztaltam reggel, amikor balra nagy ívben álltam ki az udvarról...
Sziasztok, Újabban, ha jó meleg a motor (vagy hosszabb út után), induláskor rángat a kupplung. Van hasonló tapasztalata valakinek? Hidegen nincs gond, vagy alig érezhető.
1.5D, 2019-es, 90ekm, nem gyilkolom, start-stop sosem volt aktív, alig használom városban - szóval még korainak tartanám, ha esetleg a cserélni kellene. Egyébként hidraulikus kupplungot lehet/kell utána állítani?
Apple iPhone-t használóktól szeretnék némi segítséget kérni.
Most váltottam közel 15 év Android használat után iPhone-re és még még nagyon más minden. A telefon egy 14 ProMax 16.3-as IOS-el.
Kérdéseim: 1) Hogyan lehet egyszerre használni a Carplay-t és a mypeugeot app-ot? Mivel az istenért nem tudom beállítani azt, hogy ha kábelen rákötöm a 2017-es évjáratú 3008-amra és elindítom a carplay-t akkor ne kapcsolja le a BT-ot, ami ugye kommunikál a mypeugeot app-al. Ha nem használom a carplay-t akkor csatlakozik a mypeugeot app gond nélkül. Az elég hülye megoldás lenne, hogy megállok lehúzom a telót elindítom a peugeot app-ot várok 2-3 percet, hogy csatlakozzon és letöltse az adatokat. Sajnos az én 3008-asom még nem tudja a vezeték nélküli carplay-t :(
2) Wifi megosztás: Hiába kapcsolom be a hotspot-ot az autó nem látja a telefonom. Bluetooth-on persze meg tudom osztani a netet, így tudom használni a Connected Navigation Pack-ot.
3) Mypeugeot által mentett utakat Android-ról tudtam importálni ez rendben is van. Régi androidos telefonon rányomtam a vezetési adatok exportjára és generált egy *myp file-t, amit felraktam a drive felhőbe ezt tudtam importálni is. Minden hónapban biztos ami biztos alapon szoktam csinálni egy mentést. Nos az iPhone baromira nem hozza létre ezt a file-t. Csak egy 1kb-os szöveges dokumentumot hoz létre.
Ezzel meg sokra nem megyek :( Próbáltam mail-ba elküldeni hátha ott van csatolmányban, de nincs csak a képen látható szöveget küldi el mailba.
Remélem tudtok némi hasznos infóval szolgálni, mint pl. minek cseréltem le a jó ki androidos telefont almásra :D
Kapásból azt mondanám, hogy nem normális, de a mai, fiatalabb autóknál ennél sokkal rosszabb futásteljesítménnyel is találkoztam már úgy, hogy nem egyedi eset volt, mert céges flottánál mind a 4 autónál kb. hasonló időben ment szét a kuplung más-más sofőrnél. (Kia Ceed és 40e !!! km-nél, de minap csináltam egy Ford B-maxot, abban 107e volt és már vége volt.)
Találkozásom volt egy szalagkorláttal még az ősszel.Cascóm volt így fizet.( Peugeot 3008)Igaz nem volt egyértelmű hogy gazdasági totálkár lesz vagy javítás.Az utóbbi lett de nem márka szervizben.Hogy miért?A magas rezsiórabér és a távolság miatt is.Hogy jó döntés volt e??
A karosszéria tökéletes,nem lehet észrevenni.De az autó lelkével történt valami.A műszerfal körül zörej,bal ülésfűtés nem jó,keréknyomás csökkenésnél nem jelez,azt írja ki hogy “követőradar hiba,távolságkövető funkciók semlegesítve”,így nem érzékeli ha közeli autó van…stb
Szóval lehet hiba volt ez a szervíz!Nem szeretném hogy ezeket a hibajeleket csak kiüsse és a probléma meg marad! Online akar a peugeot- val kommunikálni! Lehet így szerintetek??
Ha nem tudja megoldani ezeket a problémákat akkor az már saját zsebre megy pedig jó lett volna hogy ezt még a biztosító finanszírozza! A héten talán kiderül! Nagyon pőtyögősen halad.
4 éves Peugeot 3008 -as autóm kulcsa 3 hónapja eljátszotta hogy nem akarta kinyitni a kocsit. Ma már csak a pótkulcs működik.Elem baj lehet? Hová kell vigyem a kulcsot? Szakszerviz vagy egy elektroműszerész is elég?
Igen, valahogy én is erre jutottam.. .,mivel a navit fórumról is tudom frissíteni...
*********
Tegnap előtt nyálkás időben óbudai emelkedő: próbálok elindulni, mert egy utánfutós nem bírt felmenni és ki kellett kerülni, de szemből jöttek: kipörgésgátló - hááát ez annyira katasztrófa, hogy nem tudom elmondani - mintha nagykalapáccsal ütnék a futóművet!!!!!!!!!!!
A volt S-MAX-ban ehhez képest szolid csöndes volt a kip gátló...
Egyébként meg rádöbbentem, hogy nem lehet csak 1-2 percre kikapcsolni.
Én úgy tudom, (legalább is most úgy van) hogy a térképeket ingyen lehet frissíteni, ami fizetős az az online szolgáltatás. Ezt az első aktiváástól számított 3 évig ingyen kapod, utána fizetni kell érte.
Please be advised that the Navigation 3D Connectée service for your NOUVEAU 5008 (VF3MCYHZJJL059378) has been disabled. Consequently the contract A-S02385285 has been terminated.
If you wish to continue to benefit from this service please re-subscribe via your Peugeot Services Store personal account.