Ki tudja, a DeA terveit még Chuck Norris sem ismerheti. Az asszimetriának némileg ellentmond, hogy ott egy szimmetrikus, dupla pókeréktároló volt a Kázmérokon.
A mai napon amikor épp "Áfor Csepeleset játszottam" feltűnt egy apróság a D-710 fülkék hátulján.
Van ott 4 darab lyukacska. Ezen az autón ezeknek nem volt szerepe. Üresen tátongtak. Lehet, hogy csak álmodozom, de az jutott eszembe, hogy ezek közül 3, nagyon hasonlít egy esetleges pótkerék rögzítési pontjainak elhelyezkedésére. Na és akkor, ha ez így van, akkor a fülke nem másra, mint egy nyerges vontatóra kerülne, mert egyébként az alvázon van a pótkerék. Lehet, hogy ilyen gondolatai is voltak a DeAgostini tervezőinek, amikor ezt legyártották?
A fent leírtak pusztán képzelet szüleményei, a valósággal való bármi hasonlóság a véletlen műve.
De az látszik, hogy ez is fekete alapú, fehér karakteres tábla, szerintem az MTI fotón látható kortárs ponyváséhoz hasonlító YD-xx-xx tábla már hitelesnek tekinthető.
A Mihál weboldaláról kivett rendszámos excel-részlet is ezt erősíti meg.
Jaja, ilyen volt mind. Ott középen meg valami vonófejszerűség látszik, bár én nem emlékszem olyanra, hogy billenccsel bármit is húztak volna.
Egyébként nagy baj, hogy szinte senki nem fotózta hátulról a járműveket, vért lehet izzadni, mire talál az ember ilyen képet, amikor nagy szükség lenne rá.