Szia! Maff Tátrájának a forgóvázai a Kölni GT8-as, illetve GT6-os Rocco modellek forgóvázai. Képeket ilyen modellekről lejjebb találsz, a nyers festetlen krémszínű 8 tengelyesek azok (GT8).
Most még mint laikus nézegetem a témákat, de az eddig látott modellek nagyon de nagyon gyönyörűek a számomra és örülnék ha ilyet tudnék én is csinálni minimum.
Sziasztok! Bogár barátom nemrég felhívta a figyelmem erre az oldalra, hát csak ámulok és bámulok. :o) Októberben kezdem a villamos vezetői tanfolyamot és mivel már régebb óta szerettem volna asztalt és járművet építeni, csak nem tudtam milyen témában, de most már megvan. :o) A kérdés csak az lenne, mert látom hogy h0 ba nyomjátok általában, hogy N es méretben lehet alkatrészeket kapni ezekhez a modellekhez? Mármint hajtásilag, vagy azt is teljesen nekem kell előállítanom? Mondjuk a motorra meg a fogaskerekekre gondoltam, mivel a többit valahogy megoldanám. :o) Előre is köszi a segítségeket. Amint lesz lóvém is máris belekezdek a készítésbe.
Mivel a KT8D5 csuklós, az építő szett meg szóló, így sokat kéne vele bűvészkedni, és egy nem is elég, hogy miskolci tátrát csinálj belőle, sőt az építőszett keskeny is, mert azok az elemek egy az életben 2.2 m széles villamos elemei, de a KT8-as 2.5m széles
Fogadd őszinte gratulációmat, jól néz ki! Én ugyanis még nem szántam rá magam, hogy hozzányúljak az E1-es karosszériájához. :) Mivel vágtad ki az ajtókat?
Új vagyok itt, most bukkantam rá a Topicra. Nagyon szépek a villamosaid, nekem viszont észrevettem ott két SIEMENS Combino-t. Ezek milyen gyártmányúak? Esetleg Ti csináltátok őket is házilag?
De olyan volt. Ez a régi ajtó elrendezés. Csak az a baj, hogy a pótkocsiban simán befalazták az ajtót, míg a motorkocsiban kiszedték, és csináltak helyette egy új oldal fal darabott ablakkal. Ezt megnéztem Bécsben miután megvettem a modellt. Persze, hogy van.
Igaz, hogy ennek a festése nem tökéletes az ajtóknál, ami a fekete csíkot illeti, mert azt szélesebbre kellene csinálnom, de majd arra is sor kerül.