Van egy techunsen motoros fűnyíróm. Nehezen indul. Vettem még egy fűnyírót és azzal is ez volt a gond. 30 000 forintért felújíttattam a motorját. Új gyűrűket és új tömitéseket kapott mindenhova. átszereltem a felújított motort. új kést is vettem. Nem indul be. Vissza szereltem a régit ami nehezen indul. Most lett elegem, és eladásra kinálom hozzáértőnek. 40 000 forint a 2 gép.
Na de mit csinálna az a sok milliárd ember a Földön, ha minden, még egy szij is 40 év múlva is olyan lenne, mint az új? Nem lehet mindenki influenszer! :)
Mit vettél , gyermekjátékot? Azt hittem legalább akkumulátoros. Varrjál rá szíjat bakancsfűzőből, az is bírja addig mint ez! Röhejes amit csinálnak, és milyen drága,( ha lehet kapni). Nekem van még a fiókomban több mint 40 éves bordásszíj, most is olyan mint az új, és olyan is ami pár év alatt álltóhelyében megsemmisült.
Ne szikroszkópikusan ellenőrizd. Vannak kondik amelyekben gyárilag beépített kisütő ellenállás van. Kell egy műszer amellyel meg lehet mérni a kondi kapacitását. Ugyanakkor a motor segédfázis tekercsét is meg kellene mérni, hogy nem szakadt- e.
Az ide- oda forgó motor segédfázis (indító fázis) hibára utal.
Van egy Viking me 450 fűnyíróm aminek motorja néha indul néha nem.A kést feltéve inkább nem.Kés nélkül hol jobbra hol balra forog.A motort megforgatva beindul.Szép simán megy.
Vettem 1 kondit ugyan olyan értéküt da a két sarut össze érintve nem szikrázik.A benne levő kondi viszont cikrít.
Tudna kérem valamelyőtök segíteni? Van egy Yanmar egytengelyesem. Vettem hozzá egy Honda 600-as váltvaforgató ekét, mert láttam a jútyubon, milyen jól megy azzal a szántás.
Viszont nem sikerült beállítani. Állandóan ki akarta fordítani a traktort a barázdából. Tuna valaki tanácsot adni, hogy álljak neki a beállításnak?
Teljesen rendben van a gép. Ledörzsöltem 3 tartályni anyagot, még csak meleg sem volt a motor. A lágyszáruaktól eltömődik, annyi gallyam meg nem volt rendszeresen tolják közé egy adagot.
Pedig direkt szárítottam. De ez legyen a legnagyobb hibája!
Igen. Az általam belinkelt kereket ha kinagyítod látható a csapágy belső gyűrű. További nagyítással láthatóak a gördülő elemek. (golyók, vagy görgők.) Továbbá, ezen 4 csavar van. Ezzel szétszedhető, szerelhető.
Most vissza kell kérdezzelek. Hogyan akarod kivitelezni. Fix álló tengelyesre vagy forogjon a tengely. Ha az álló tengelyest választod akkor könnyen, lazán kell elfordulni a tengelynek a kerék perselyben. (Tulajdonképp ez is csapágyazás csak a boltos nincs műszakilag a helyzet magaslatán. Vagy a fordítógép így értelmezte.)
ali kis: amit te linkeltél be abban biztosan van golyóscsapágy? Mert akkor visszacseréltetem arra, mert becsaptak. Hiszen azt írták rá hogy csapágyazott....
Na basszus... Pedig ha megnézed, az enyémre is az van írva, hogy "csapággyal".
A tengely nem lesz gond, megoldom valahogy.
Az a kérdés, hogy beleszorítsam a tengelyt a perselybe, mert van esély, hogy valami csapágyat rejt a kerék és jó nagy nyomatékkal majd jól megindul? Vagy kisebbre vegyem a tengely átmérőt, hogy könnyen forogjon a műanyag perselyben, mert annak úgy kell működnie?