Tisztelet a kivételnek,és azért vagyunk egy páran akik nem "csak" vezetnek.(pl:molnam,buszos zsolti,vagy én,és még sokan mások,de sajnos nem elegen)
A többség az sz@rik az egészbe bele h mivel dolgozik le 8-9 órát.Elücsörög egy koszfészekben is,csikkekkel,kosszal,hamuval,szotyihéjjal,meg még mindenfajta földi szeméttel körülvéve.Végzés után csak a pia érdekli őket.
Mi meg takaritunk,tisztogatunk,szépítgetjük a buszt,mert nekünk nem mindegy mivel dolgozunk.Na de nem akarom tovább polírozni magunkat.
hÁT NEM NAGY ÖRÖM,amit a jox-ről olvasok,mlért nem vigyáznak rájuk?Ezek a buszok úgy mentek el innét,főként a715-ös(,de a 714-es sem volt sokkal rosszabb állapotban)hogy vigyázva volt rájuk.A gazdája ha tudná,na nem azt mondom hogy sírva fakadna,de.....itt szerették ezeket a buszokat.Francnak kellett elvinni!!!!Már sosem lesz a régi.
Csodálkozol? Ahány van annyiféleképpen sikeült őket összerakni. Csak egy példa. figyeld a hátsó ajtó nyitógombját. Nincs két egyforma elhelyezés. néhol kis Ikarus alkatrész, az ajtó belül szürke, kék vagy fekete ahogy épp kedvük volt...
Havi nettó 110-ért Budapesten csuklósra, belvárosba, ilyen gépkocsivezetőt kapsz...............:-(((
Inkább nem reagálnám, le ezt a mondatodat nem szeretnék parázs vitát kirobbantani! Minden tiszteletem azoknak a kollégáknak, akik ezeket a buszokat vezetik .
Ettől még azért nem kellene ilyen statisztikát produkálni. A Volánnál sem sokkal jobb a pénz és még sincs ennyi esemény. Szóval ez nem lehet magyarázat.
Hogy erre nem gondoltam...pedig 462 is alig 3 hete jött haza Fehérvárról. Mondjuk, ahogy a Jox-714 is kinéz... Hogy működik ez a Nógrádnál, nem tudnak vezetni...?