Köszönöm, de kihagyom, nem állnak össze a csillagok.. Az F-22-est sajnálom, de! ...ahogy olvasom az ostravai szervezők cikkeit, hozzászólásait, tartogatnak még valami amerikai résztvevőt ("nem végleges a lista pszt!"), csak szerintem a SIAF előtt nem lövik le a poént. Szerintem Ostravában is találkozunk F-22-el. :)
Kell-e az idén a SIAF-ra védettségi igazolvány? Kintről lehet-e úgy fotózni,mint Szliácson lehetett?Egyszer voltam itt Nyílt napon,de többször nem mentem,mert gyenge volt.
A legutóbbi 5 Airpower van mögöttem, ezek alapján:
- Én a kapunyitás előtt érkeznék. Később már a dugó is bezavarhat.
- A program ugyanaz, legföljebb minimális eltérések lehetnek. Ha tudsz válogatni, és időjárásban sincs különbség, én a pénteket céloznám meg. Jóval kisebb a tömeg.
- Lehet, hogy érdemes a honlapi térképen 4-es számmal jelölt parkolót megcélozni. Ha jól emlékszem, egyszer parkoltunk ott, és mintha egyszerűbb lett volna a kijutás (kevesebb autó van ott + közelebb van az autópálya felhajtójához). És a bejárathoz is közelebb van, bár a 8-as sincs messze.
- Az esti kihajtás eddig nagyon vegyes volt. Előfordult, hogy 10 perc alatt az autópályán voltunk, de olyan is, hogy 2,5 órát álltunk a dugóban. Ez a két véglet. Szóval fene tudja így előre... De a 2,5 órás extrém volt (épp az autópályán is mókoltak valamit, és a bázisig visszaduzzaszotta a forgalmat).
- A higiéniával nincs gond, persze csodát azért nem lehet várni. Kaját talán egyszer vettem, mert a franc akar sorba állni. Átlagos, teljesen felejthető táp volt jó drágán.
Tizsinél én sem tudok többet. Nekünk jó Malacky, később lesz ellenfényes, mint Sliac, közelebb van Zeltweghez :) Sliac-on viszont jobb helyen volt a rendőrség, de ez erősen személyes probléma.
SIAF-ra kaphatóak a mindenféle jegyek, a VIP-ben idén nincs ülőhely választási lehetőség, mindenki ül, ahova akar/tud. Ne legyen igazam, de asszem nagy harc lesz a felső sorban.
Bár a cikkben múlt idővel írnak, lehet mégsem mindet adták oda. Az airplane-pictures.net-re feltöltött kép szerint 2 még biztosan Csehországban van. :)
Aki eddig nem fotózott cseh Mi-24-est az nem is nagyon fog többet:
The Czech Republic has donated attack helicopters to Ukraine...The helicopters—Soviet-designed Mi-24 gunships—were deployed to Ukraine in recent weeks, part of a broader effort to help the country reclaim parity in its own airspace. U.S. Defense Secretary Lloyd Austin thanked the Czechs for their donation during public comments after a meeting of allied defense officials Monday.
It is also a very difficult time for the European economy, which is feeling the effects of the war more and more clearly. Aeropact, as a producer of the largest air shows in this part of Europe, and at the same time an entity operating in the Polish business environment, is forced to cancel this year's edition of LOTOS Gdynia Aerobaltic with great regret.
November vegevel hivatalosan is kivontak az utolso peldany F/A18 A es B valtozatokat az ausztral legierobol, egy korszak zarult le a 36 eves uzemeltetes vegevel. 2 hete volt az utolso repulosnap ahol nyilvanosan szerepelt, sajnos az allamkozi utazasi korlatozasok miatt nem tudtunk elmenni ra, ugyhogy maradnak az emlekek.