Szerintem Jó nagy ívben ki kell kerülni őket, még a közjegyzői okiratban foglaltakra is sz@rtak az esetemben, úgy kellett 2 hónapig panaszokat, kérelmeket benyújtani mindenhová, hogy figyelembe vegyék.
Egy idézet a közjegyzőtől, mikor kiderült ez-meg az még benne van a szerződében, amiről eddig nem szóltak....
(Magasabb kamat -konkrétan a duplája - az előfinanszírozási időszakra építkezésnél.)
Mivel mondtuk akkor ezt így nem írjuk alá:
"Ja kérem, innen még úgy axa-s ügyfél nem ment ki, hogy elégedett legyen"
Az AXA VIP azért jó, mert lekötés nélkül magas kamatot ad.
Slussz.
Ha AXA magán bankszámlád van,a zt használhatod "normál" bankszámlaként; kérhetsz hozzá netbankot, meg kapsz hozzá bankkártyát, de ott már nem annyira magas a kamat.
ha a munkahelyed elutalja, akkor másnap minden bankban rajta lesz a pénz a számládon, ez a giro rendszer
emiatt pont nem éri meg az axa-t választanod, mert semmivel nem gyorsabb (nem is lehet), viszont ingyenes kp felvétel nincsen náluk, szóval rosszabbul jársz mint máshol
Még valami. Elsősorban a fizetésemet szeretném az AXA számlára utaltatni. A tapasztalatok szerint mennyi idő leforgása alatt van a fizetés a számlán, miután a cég elkülte a pénzt. Érdemes ezért számlát nyitni az AXA-nál, gyorsan dolgozik az adatfeldolgozásban ezen a téren? Mi a véleményetek erről? Nem mintha nem bírnám ki pénz nélkül néhány napig, de nekem fontos a megbízható jól dolgozó bank.
A bank a KamatHozó Partner Program (KAP50 vagy KAP250) keretében kedvezményt nyújt a vele szerzıdéses jogviszonyban álló vállalkozás (továbbiakban: Partner) munkavállalói számára.
Számlanyitasi dij kap50 program kereteben, maganszamla ibanq szolgaltatassal, tartalmaz visa electron kartyat: ingyenes
ugyanez kap250-nél: ingyenes szintén
A másik kérdésem:
Számlanyitási dij: 2800ft ami tartalmazza a kártyat is. Úgy tudom h két évente új kártyat szoktak adni a bankok. Akkor is ujra ki kell fizetnem a 2800 forintot?
1- Árazásban,kamatban már évek óta a legjobb 3-ban vannak mindig.
2- Valóban rugalmasak a jövedelmek elfogadásában,bár néha lassúak és körülményeskedőek.
3- Bizonyos dolgokban viszont előfordul,hogy nagyon merevek.
Ettől függetlenül két lehetőség van. Vagy más forrásból oldod meg és nem hitelből vagy mivel valóban nincs más bank,akit téged megfinanszíroz jelenleg az axán kívül,náluk veszed fel.
Mi a véleményetek az axa bank hiteléről, pontsítok.Lakást szeretnék venni van 4 millió ft-m és a fennmaradó 3-at axa-tól akarom felvenni.
Mondjatok nekem érveket mellete esetleg ellenérvet, volt-e valami kellemetlen élményetek stb..
Más banktól nem tudok hitelt felvenni, mert a jövedelmem (179.000ft) bankszámlára érkezik, de nincs munkáltatói igazolásom.Ez az egyetlen bank amelyik jövedelem vélelmezés alapján is ad hitelt.
A csoportosokkal kapcsolatban reagálnék, a 30 nap nem a bankok miatt van, ők amikor az ember megadja telefonon v neten v írásban akkor 1-2 napon belül biutosan elküldik GIRO-n keresztül a szolgáltatóhoz. Ez minden bankban így van. Sajnos a szolgáltatók fogalmam sincs hogy miért tökölnek vele.
Tanács minen bankváltáskor: megnyitom az újat, a régivel nem csinálok semmit az újhoz megadom a csoportosaimat és mivel van egy olyan szabály hogy a szolgáltatónak ilyenkor érvénytelennek kell vennie a korábbi megbízást előbb utóbb az új számláról fogja levenni. Utána szépen meg lehet szűntetni a számlát.
Lehetőségek: MNB rendelet alapján ha az ÜF bemegy a fiókba (régi) az köteles kiadni egy igazolást a jelenlegi csoportosokról minden adattal. Ezt nem köteles ingyen megtenni a bank.
Ami a legegyszerűbb, van bankváltási eljárás (pl. az AXA tagja) ami alapján kitöltesz egy nyomtatványt amiben felhatalmazod az új bankot hogy vegye fel a régivel a kapcsoltot és hozzá át a megbízásokat (csoportos, állandó) majd szűntessék meg a számlát. Ha nem akarod megszűntetni a számlát akkor is lehet alkalmazni csak akkor nem X-ed be ezt :) Ez ingyenes.
Legkésőbb 2010. október 31-ig tudja banki átutalással vagy postai készpénz-átutalási megbízással (sárga csekk) tudja megtakarítását a számlán elhelyezni
A VIP MAX betétszámla feltételek értelmében a 2010. november 1-jét követően a számlára érkező befizetéseket a Bank visszafordítja az indító számlára.
Azt is olvashatod ott, hogy dec 31-gyel megszűnik a VIP MAX és sima VIP számlává alakul át.
pénzt akartam utalni a VIP MAX számlámra, de felhívott egy hölgy, hogy dec. 1.-től nem tud a számla pénzt fogadni, át kell minősíttetni sima VIP számlává.
Lehet, hogy én vagyok szőke, de nem látom a mail címedet. Az enyémet látod a nevemre kattintva, küldj egy mailt, én pedig küldök vissza egy teljes tájékoztatót.
A társasjátékos cucc nagyon jófej, de több éves pénzügyi tapasztalat kell ahhoz, hogy meggyőzően végig lehessen vezetni rajta egy ügyfelet...(szerintem)
A biztosítási részről csak pár dolgot fogok írni, mert nálam egy ilyen szerződés minimum 60 perces beszélgetés alapját képezi, sokminden van.
Bónuszéletprogram jó, ez ahhoz hasonló, TKM szempontjából is, visszavásárlás szempontjából is, annyi, hogy itt hűségbónusz is van, sokkal egyszerűbb betenni egy hitel mögé adott esetben, rugalmas a befektetési alapokat illetően, jól lehet vele játszani.
köszi, még egy olyan kérdésem lenne, hogy az eseti díjakra milyen visszavásárlási érték van? illetve mekkora plusz befizetést minősítenek eseti díjnak? lehet-e az eseti díjat más arányban befektetni, mint a rendszerest?
ha esetleg van valamilyen anyagod erről, amit e-mail-ben el tudnál küldeni azt megköszönném
gondolom 10 év után ez is kamatadó mentes a "biztosítás" miatt
nem tudom mire gondolsz "kielemezés" miatt, néztünk egy "társasjátékot", ami engem nem győzött meg, mert pont akkor adta el az alapokat, amikor bezuhantak, pedig én akkor vettem volna belőlük pont
miben más a biztosítás rész mint máshol?
nekem Bónusz Életprogramom van, hasonló költségstruktúrával, mint ez, csak abban sajnos nincsenek olyan jó alapok, legalábbis nekem az AXA-é jobban tetszenek (Afrika, Dél-Amerika, nyersanyag, stb)
Valóban nem (mindig) jelenti ,hogy a másik 6 nem dolgozik,de ez most itt(ott) az jelentette:)
kb. 5m távolságon belül voltak és sajnos volt időm megfigyelni mindent:(
Hallani a magánbeszélgetésüket,étkezésüket,privát beszélgetésüket,monitorukat(1-2nek),igazán nem feszélyezték magukat ,hogy ott vagyok,elvégre annyit ültem ,ott ,hogy akár én is kolléga lehettem volna vagy családtag:)
Nos a brókercégek meg pont az ellenkezőjéről próbálnak meggyőzni:) aztán akkor legyek okos ,hogy kinek higgyek:)
Én már a 30 napnak is örülnék ha sikerülne.Az ezévi utalásokat még szeretném az OTP-től(legyen befejezve ez az év) a januáriakat meg remélhetőleg már az AXA-tól.Vagy a februárit.Vagy a márciusit.Majd kiderül.Addig tuti ,hogy nem szüntetem meg az OTP amíg nem nem minden rendben.
Köszönöm a jótanácsokat ,segítséget.Akkor melyik fiókba kell mennem ügyintézni? :)
az univerzumról érdeklődtem, nagyon szép és jó volt amit elmondott a hölgy, csak egyetlen dologra nem tudott válaszolni: milyen költségek vannak a biztosításon
megnéztem a PSZÁF oldalán, a TKM-je is egészen tűrhető, ahogy néztem, de nem tudott válaszolni, és papírt sem tudott arról adni, hogy mik a költségek
Te esetleg tudsz róla valamit (alapkezelői díj, kezdeti egység van-e?, átváltások eszközalapok között, srb)
Hozzánk pont van felvétel, de nem egy ilyen banki üldögélésre, annál komolyabb. Oda már kevés tudni a rövidítéseket.
Nem látok bele az ügyletbe, az előzőbe is csak belekotnyeleskedtem.
Mindenesetre tapasztalatból mondom, hogy ha 10 emberből csak 4 fogad ügyfelet, az nem (mindig) jelenti azt, hogy a másik 6 malmozik.
Tekintettel arra, hogy hitelügyletek is, illetve megtakarítási programok is átmennek a fiókon, így azok adminisztrációjával, dokumentumösszeszedegetéssel, értékbecslő megrendeléssel, közjegyzővel stb. is foglalkozni kell, ezen kívül internetes oktatások is vannak, amiket kötelező kiscsoportosan elvégezni.
És véletlenül sem akarom védeni a fiókosokat, mert mint jeleztem, lenne ott rend, ha én lennék a fiókvezető.
És még annyiban kotnyeleskednék, hogy óriási különbség van közvetlenül az AXA-nál nyitott számlák ügymenetében és a brókercégeken keresztül nyitott számlák ügyében. Utóbbi sosem célszerű.
Egyéb iránt én sem találkoztam még az AXA-nál ilyen lassú számlaügyintézéssel.
Ui.: ugye tudod, hogy ha megadsz egy CSB-t, akkor az nem azonnal működik? 30 napon belül állítják be (valamikor).
Egy OVB-s pénzügyi tanácsadón keresztül nyitottam a számlát.Az AXA-nál mondták ez hiba volt:) Én megtettem minden tőlem elvárhatót,kötelezettséget (számlanyitási díj befizetése,adatok szolgáltatása stb..) .Ennek ellenére igen lassan őröltek a malmok..Azt mondták pár nap alatt elintéződik a dolog s én csak 1 rendkívüli eset vagyok ,de ez ugye engem pont nem érdekel.Mint az sem ,hogy a váci úti ügyfélszolgálaton a tizen 1-2 balakból kb 3-4 asztalnál fogadták az ügyfeleket a többiek malmoztak miközben jópáran vártak a sorban.Volt egy főnökszerűség aki ezt megjegyezte és közölték vele valamely átszervezés folytán semmi jogosultásuk nincs más rendszerekhez pl. egészségpénztár, hitel stb.. de mint ügyfél ez engem pont nem érdekel s én csak azt látom ,hogy 7-8 ember malmozik 4 dolgozik és jópáran sorban állnak és az én ügyem nem halad.Sajnos az ott töltött másfél óra alatt volt időm megfigyelni:(
Az irodából is úgy jöttem el ,hogy az ügyintéző megígérte ,hogy holnap ez lesz az első dolga és felhív és utánnam szaladt az utcára ,hogy várjak mágis csak megtalálták másfél óra után a kártyám:)
Alá szerettem volna írni ,de pl csak zöld színű tolla volt és azzal nem szerettem volna mert régebben háklisak voltak ha nem feketével-kékkel írtam alá,de senkitől sem tudott kérni egy kék tollat:) Otthon aláírtam a sajátommal:)
Szóval értem én ,hogy elméletileg pár nap a dolog és tényleg meg minden ,de ez nekem nem sikerült:(
És arra meg ne hivatkozzanak ,hogy az OVB-sek miatta van az egész mert ők az első körben kikerültek a dologból miután személyesen azonosítottam magam.Attól már az AXA belső problémája a dolog. Pl. 2 hét volt mire megjötta levél ,hogy menjek be azonosítani magam személyesen.Ha hiányzik valami miért kell 2 hetet várni? Érdekesség ,hogy mire hazaértem várt egy levél ,hogy örömmel értesítenek ,hogy megkaptam a kártyám és a pinkódom és leírás ,hogyan tudom használni.Vagy baromi gyorsak ,vagy fogalmuk sincs arról ,hogy személyes átvételt kértem és mégis ki akarták postázni vagy mit tudom is én.
Persze most már minden rendben(?) van.Van kártyám ,számlám,aktivált kártyám,ibankom csak az miért tartott nov2-dec7-ig arra nem szolgáltak válasszal.Mindenki csak annyit tudott modani ,hogy ez nem így szokott menni és nem tudják miért ilyen lassú.Persze sehol senki nem mondott annyit sem ,hogy bocsi a mi hibánk és elnézést.Na jó ,tegnap az ügyintéző másfél óra után mondta ,hogy bocsi meg ,hogy tényleg minden rendben ,minden stimmel csak a kártyát nem találják:)
Én hülye meg sürgettem őket ,hogy nov 30-ig kellene a számlaszám mert a gépjármű kötelezőm szeretném inkasszóval megkötni amihez kellene a számlaszám.Az utolsó pillanatban kaptam meg.(nov 2-től gondoltam bővel lesz számlaszámom)
És igen valóban arra volt(van?) szükségem a lelkemnek ,hogy sűrűn elnézést kérjenek mert az k..ra nem ügyfélbarát ügyintézés és a huszonéves ifjú titánok a bankszakma zsenijenek poénkodását hallgatom(az ügyféltérben),hogy ők milyen menők szakmailag és amúgy is az élet minden területén megtesznek mindent maximálisan miközben a melletük ülő sorstársuk vért izzadt már egy órája mert nem találnak egy kártyát.Értem én ,hogy nem ő a béna ,de engem ez mennyire kell ,hogy érdekeljen mint egyszerű ügyfelet?
Nos jól kiöntöttem lelkem:)
Várom a következő kihívást ! Hogy is mondtad? CSB-ket? Tök profi leszek bankilag:) Ismerem a HP-t,SZAJ-t CSB-t...
Igazán nem szeretnék belekotnyeleskedni, de hol nyitottad a számlát?
Mert bankfióki számlanyitásnál meg is kapod az ügyfélkártyát, pár napon belül kipostáznak mindent és be is lehet állítani a CSB-ket.
Mondjuk az elég ciki, hogy a füled hallatára vitatnak meg ilyet az ügyintézők.Nem járnának jól, ha én lennék a fiókvezetőjük. :-)
Más e-mailes elérhetőség az ügyfelek számára nincs, esetleg a levelezési címükre küldhetsz levelet a panaszaiddal, ha arra van szüksége a lelkednek, hogy sűrűn bocsánatot kérjenek - tekintettel arra, hogy mire kiér a válaszlevél, valószínűsíthető, hogy a számlával már minden rendben lesz.
A másfél órát az ügyfélszolgálaton vártam a kártyám átvételére.
Nem sorban vártam, hanem az ügyintézőnél aki már azt vitatta meg a kollégájával ,hogy le kellene zárni az ügyfelet(engem) mert igen csak le fogom húzni a statisztikáját az 1 ügyfélre eső időkerettel amiből a végén az derül ki ,hogy nem dolgozik megfelelően és talán nem kap prémiumot.... ezt már csak én találgatom
Volna 1 kis problémám vele és segítségre volna szükségem.Elérhetőséget keresnék ha valaki tudna ahol jelezhetném a problémáim.
Már ami más mint az info.axa@axa.hu
Meg szeretném kérdezni tőlük pl. miért tart nov.2-től dec.7.-ig egy bankszámla nyitás vagy pl. telefonos egyeztetés után miért kell több mint másfél órát várni ,hogy megtalálják az elkészült,igényelt kártyát a váci úti ügyfélszolgálaton?????
Ja és most akarom othagyni az OTP-t ,de ezek után nem tudom merjem -e a csoportos díbeszedési megbízásaim áthozni????
Tapasztalat?
Köszi az infókat előre is!!
ui. Bocsi,kicsit fel vagyok b@ssszv@ miután másfél órát vártam és egyetlen elérhetőségnek 1 emailt találtam...
Bárki is volt az ügyintéző, jót mondott. Nyilván annak tükrében is tud változni a kamat, hogy hogyan mozog a jegybanki alapkamat. De a lent említett "emberi kamat" mindenképp megmarad, mivel van olyan ügyfél, aki nem tudja a TBSZ-t igénybevenni a minimum 12 hónap lekötés miatt.
Kicsit félreértettél. Én nem arra céloztam, hogy bárki is kitalálja az akár többszáz karakterből álló jelszavad. Én programokra céloztam, amiket ha bejuttat valaki a gépedre (akár személyesen (ezért ne pakold föl egy második gépre sehová az egyes verziót), akár a neten keresztül), pár nap alatt hozzáférhet a számládhoz. Nem akarok itt ötleteket adni, de nagyon szépen támadható, s egyáltalán nem érdekes az sem, hogy a kulcs hány bittel van titkosítva.........
Az "sms-macera" része a biztonságnak, s mint ilyen, szükséges.
Az excel kimenet meg azért tetszett az egyesben, mert szépen nyomon lehetett követni, hogy mennyit kamatozott, a bent lévő pénz, mennyi volt a bankadó, a kivétek díja, stb., egy tetszőleges időszakra.