10 lesz cinkotán, mind megy a 73-ra, 20-tól állnak be, de addig még lesz egy átadási bemutató. Ez a beállás cinkotára vonatkozik.10 lesz kelenföldön is a maradék30 meg dél pest. Azok meg fontos szolgálatot tesznek majd nyáron a metró helyett.....A hiány oka pedig a klímásítás és a sérülések száma együttesen időnként ilyet tesz a kocsikiadással.
Úgy látszik potyognak a Volvo-k kifelé a munkából! Csak tudnám, hogy mi ennek az oka? Baleset érte őket, vagy más vonalakra küldték kerültek, így hírtelen? De, akkor melyikre?
Más téma:
Tudjátok már, hogy Cinkotához érkezett már új Volvo, vagy majd csak az utolsó pillanatban esnek be?
Egész igényesen van megcsinálva! Múltkor láttam a 204-es Ikarus 280T-n is reklámot, de ott az ajtónyitó szövegre rá volt ragasztva a reklám, de itt igényesen ki van vágva mellette!
Van egy 43 másodperces felvételem, a Volvo 7700A pörgő hátsó kerekéről, sajnos azt ide nem tudom felrakni, de akit érdekel, az írja meg és én elküldöm neki e-mail-ban.
"Ami engem legjobban zavar, hogy a friss főműhelyes kocsikat is telereklámozzák."
én nem nagyon látok ilyet, legalábbis errefelé nem.
engem még az zavar,hogy elköltöttek mittomén mennyi pénzt, hogy kitalálják és fölfessék az ezüstfényt, aztán meg leragasztják elöl-hátul.
egyébként abszolút off, de amúgy is offolunk: azokat a négyszög-alakú fehér matricákat (amikről a bkv-felirat amúgy is régesrégen lekopott) szedjék már le az ezüstnyilainkról, és rakjanak a helyükre olyan átlátszó matricákat, mint az újabb ezüstöknél!
A reklámszerződés szerint a reklám megrendelőjének kell gondoskodni a megfelelő eltávolításról. Erről a BKV általában lemond, hiszen akkor enyivel alacsonyabb áron tudná csak eladni a reklámfelületet - ha ez után az ár után akarná még lecsutakoltatni velük, a reklámozók a szemébe röhögnének, és a BKV leshetné a megrendeléseket. Ezért a BKV inkább maga takarítja el a mocskot, de még olcsóbb, ha el se takarítja. Külön pikantériája a dolognak, hogy nem lenne drága olyan ragasztót kikísérletezni, ami mondjuk a sós vízzel, vagy egyéb egyszerű vegyülettel reagálva leválik, vagy hasonló. Modern vegyészettel csodákat lehet tenni. Ehelyett hagyományos ragasztót használnak, ami könnyen elválik, így egyben le lehet szedni a reklámot, de a ragasztó bizony ottmarad. Ami engem legjobban zavar, hogy a friss főműhelyes kocsikat is telereklámozzák.
Az valószínűleg nem, mert abból még máshol is látni.
Viszont a Fradi Sör reklám már lejárt, ezt bizonyítja az is, hogy a legtöbb garázsban már régen leszedték a buszok elejéről, míg délpesten továbbra is lehet ilyenekkel találkozni.
Ezekből a reklámokból ilyen sok pénz gyűlik be, hogy a BKV ennyi ideig hagyja, hogy a buszai tele legyenek ragasztgatva, meg ezekből a pénzekből jut arra, hogy amikor a reklámokat leszedik, akkor a ragasztófoltokat lefessék? Mert így szokott lenni lásd BPI-982. Most szedték le a lakóparkos matricát és ezután le kellett festeni a busz egész csukló előtti részét!
Na már csak ez hiányzott, hogy a két éves Volvokat, amiknél még a hely is kicsi az oldalán (az alacsonypadló miatt). Tele reklámozzák. Én is várom a képeket, mert kíváncsi vagyok, hogy mennyire rondítja el a buszt! De azért remélem hamar leszedik. Nem úgy mint az egyik Ikarus 280-on BPI-771, amin már vagy két éve rajta az OBI reklám!