Ezekből a reklámokból ilyen sok pénz gyűlik be, hogy a BKV ennyi ideig hagyja, hogy a buszai tele legyenek ragasztgatva, meg ezekből a pénzekből jut arra, hogy amikor a reklámokat leszedik, akkor a ragasztófoltokat lefessék? Mert így szokott lenni lásd BPI-982. Most szedték le a lakóparkos matricát és ezután le kellett festeni a busz egész csukló előtti részét!
Na már csak ez hiányzott, hogy a két éves Volvokat, amiknél még a hely is kicsi az oldalán (az alacsonypadló miatt). Tele reklámozzák. Én is várom a képeket, mert kíváncsi vagyok, hogy mennyire rondítja el a buszt! De azért remélem hamar leszedik. Nem úgy mint az egyik Ikarus 280-on BPI-771, amin már vagy két éve rajta az OBI reklám!
" Az új autóbuszokból nyolcat módosított belső térrel kérték a gyártótól. Ezek a járművek a Ferihegyi repülőtér körforgalmú kiszolgálását segítik majd, és a harmadik ajtónál lévő peronrészen a csomagok számára tárolóhelyet alakítottak ki. "
Mi lesz az FJX-ek vezetőfülke klímájával? Átteszi másik buszokra, vagy eladják őket? Mondjuk a Ik412-eseket vagy esetleg ha kompatibilis, T5C5 villamosokra kéne átpakolni.
Tudja már valaki, hogy az Ik. 435-ösök melyik vonalra kerülnek, ha a Volvo-k felváltják őket? Az az info amit tudtok, de még nem biztos azt is szivesen fogadom!
Azért a nagy sikerre való tekintettel jó lenne folytatni ezt az évenkénti 50 darabos gyarapodást. Főleg, hogy jövő nyáron is lesz metrópótlás. Azt is az ideiekkel fogják majd csinálni?
(Pénz hiány nem igen lehet, ha a jegy- és bérletáremeléseket nézzük.) :-)
Az viszont biztos, hogy FLR-700-al kezdődően számsorrendben már jó pár Volvo meg kapta a rendszámát. (FLR-700; ... ; FLR-704; stb. [aki akar járjon után meddig])
Az eddig részlegesen Volvós vonalak teljes típuscseréjét vajon nem tervezik?
Az viszont elég érdekes, hogy az igen csak belvárosi 6-os buszhoz ezúttal sem kívánnak hozzá nyúlni.
"Az újonnan érkező Volvo járművek forgalomba állításával bővítjuk a főváros alacsonypadlós autóbuszhálózatát. Ez néhány vonalon a jelenleg is működő alacsonypadlós részüzem kiterjesztését jelenti az egész kocsiparkra, más új járatok esetében pedig teljes vagy részleges típuscserét. A vegyes típussal üzemelő vonalak esetében az alacsonypadlós járművek indulási időpontjait tételesen meghirdetjük. A típuscserék egy későbbi külön vezetői döntés által meghatározott időpontban kerülnek bevezetésre, a 73-as kivételével vonalanként egyszerre. A szeptemberi végleges állapot beálltáig a Volvo autóbuszok forgalmi kiadását, vonalankénti elosztását az addigi körülmények (metrópótlás, klímaberendezések utólagos beszerelése) figyelembe vételével készült külön részletes ütemterv szabályozza időszakokra bontva, amely az érintettek részére megküldésre kerül. A hétköznapi típuscserék várható, tervezett sorrendje március-április folyamán az alábbiak szerint alakul: 73-as, 103-as, 85-ös, 51-151-es, 54-es, 138-as, 200-as. A hétvégi típuscserék a járművek érkezésének függvényében folyamatosan fognak történni."