persze, csak én ezt az alaphelyzetet furcsállom kissé. szóval én abból indultam volna ki, hoyg volt egy terv dél-pestre (mindjárt írom), meg hogy cinkotán töltsük föl a 73-ast.
szerintem ebből kellett volna kiindulni, aztán megnézni, hogy mi merre hány méter. (persze mindenkinek maga felé hajlik, ugye......)
dél-pesten egyébként elvileg a 85-ös teljes lesz, ezen kívül (nem írtam én ezt még ide?)
23-as: 3 kocsi
54-es: 3 kocsi
38a-138: 1-1 (összesen 2) kocsi
51-151: 6 kocsi
ez (volt) a terv.
na ez (+85, +reptér) az, amit 29-cel nem lehet megcsinálni, tehát innen szerintem húztak valamit. (a 23-asra tippelek, mert arról hallottam, hogy "több helyen problémás", annek ellenére, hogy ment már rajta volvó utasokkal.)
a 85-ösnek elvileg mennie kell, mert az ottaniak már levizsgáztak volvóra.
Mondjuk sokkal több nem is maradna, ha feltöltjük a 73-ast, meg az óbudai 60-ast, meg a reptérbuszt még most tavasszal. Ez már kb 24 kocsi. Akkor még nem volt meg a M2 pótlás nyáron, ami tuti VOLVO kb 40 kocsi, de inkább több. Tehát ha az 50-et mínuszoljuk ezekkel.... akkor kijön a reális szám dél-pest felé. Szerintem a reptérbuszon kívül nem lesz más vonal cserélve teljesen, csak részlegesen. az is kettő, max három lehet. Nyilván lakótelepek és átkötő vonalak és nagy forgalmú vonalak jöhetnek szóba.
a pótlással kapcsolatban én mást hallottam, de az még nagyon távol van.
és ugyebár nemcsak metrópótlás lesz, hanem körút és hév is. (de szertinem egyik se volvóval.)
hát ezzel a 29-cel mindenesetre érdekesen lesz megcsinálva az, amit elterveztek. szerintem az lesz, amire gondoltam, hogy a 23-as ugrik, és még az is lehet, hogy nem csak az.
hozzáteszem, érdekes az egész hozzáállás, na mindegy!
29-nek is örülök. (csak ennél kevesebb már lehetőleg ne legyen............)
Ő neki lesz igaza a leosztást illetően, mivel a számításaim szerinti kocsielosztás miatt is több kell budára, mint én írtam. Gondoljak csak a 60-as teljes cseréje legalább 4 plusz kocsit vesz fel. Mondom legalább és akkor még nem néztük a kelenföldi vonalakat, amik változnak, bocs. Szerintem ami biztos, hogy 8 Dél-pest április-március 1. Reptérbusz. Aztán a többi meg vagy nakkor, vagy m2 pótló után összel, mert ugye arra is kell kocsi nyárra és ezt ne felejtsük el. Most persze a hétköznapról beszélek.
Tudja-e valaki, hogy a III. széria is a hagyományos bolygóajtókkal érkezik-e? A szegedieken lengő-tolóajtót láttam, és hihetetlenül tetszett! Jó lenne Bp-re is!
Én viszont nem a topicból informálódtam, amikor írtam az infot. Meglátjuk kinek van jó sejtése. Persze mondtam, hogy akkori legutolsó infó. tehát változhat.
Hogy szétfolynak a betűk olvasás közben - és ennek semmi köze nincs az út minőségéhez, mert az Árpád fejedelem útján is remeg - míg az Ikarusok, minde hibájukkal, nem remegnek, csak lengenek, ami lehetővé teszi az olvasást. Ez, figyelembe véve, hogy kb. 50 percet buszozom csak az egyetemre, másik ötvenet vissza egy nap, ne elhanyagolható dolog.
Sziasztok! Jól olvasom, hogy az új széria Dél-Pestre kerül nagy részben? Jó volna, mert a házunk alatt megy el az 51-es, 151-es., és hajnalban eléggé zavaró ennek a tanknak a hangja....