Megnézem a csövet a tankba. Ez a cső amit küldtél ez jó a tankba is? 2001-es a Leo szóval külső tápszivattyús. Nem akarok elektromos AC-t, mert ezzel is működött. Megnézem az impulzus csövet is! Köszi segítséget!
Az automatikus szívató helyes működését kiszerelés után tesztelni és tolómérővel ellenőrizni lehet. 12V-os feszültséget rákötve lehet megbizonyosodni, hogy a szívató tolattyú elmozdul-e kifele, ill. hűtőbe téve befele. Ezután tolómérővel összehasonlítani a méreteket a karbi szivató ülékétől számított mélységekkel.
Mit tolok túl?? Nem írtam senki konkrét személyt, hogy milyen szivattyút használ, csak általánosítottam. A tapasztalataimból kiindulva írtam véleményt a dolgokról. Nem kell elektromos tápszivattyú ahhoz, hogy ilyen nyomást érjen el. Elég ha megvesz valaki egy kínai utángyártott, a Mikunira hajazó tápszivattyút! Abban olyan erős membrán nyomórugó van, ami simán feltornássza a benzin tápnyomást 0,2 bárra. Elég ha valakinél úgy van megoldva a benzin tápkör, hogy ne tudjon visszaforogni a benzintankba, főleg ha a "visszatérő" ágba az áromlással szemben visszacsapó szelep van és az jól működik. De ezt egyszer már megbeszéltük. Nem emlékszel? ;)
Na most ezt most kicsit tultolod. Mivel nem tudod milyen szivatyut használ. A másik a szivatyuk nagy részében van tulnyomás szelep ami leold. Ha membrános vagy dugatyus tipusut használ ott meg van végállás ami lekapcsol ha nem tudja nyomni a dolgokat. A forgorészes meg nyomásszelepes. De ha ne agy isten nincsen benne teljesen könnyen beállitható. Egyébént meg a leon gyárilag is van vissza folyó oldal szoval semmi gond nem lehet ezzel könnyen kiépithető a saját rendszerével.
Nagyon ügyeljetek a tápszivattyú által létrehozott benzin nyomásra ami a karburátorra jut! Meg kell oldani a felesleges túlnyomás elvezetését vissza a benzintartályba. Ebből a benzin "körforgásból" kell úgymond megcsapolni a karburátor részére a benzint, ami így már nagyon kicsi túlnyomás. Máskülönben a karburátor túlfolyik!
A 0,2 bar is már határeset. Szó szerint ez a küszöbnyomás, ahol a Mikuni úszójának felhajtóerejét ez s tűszelep legyőzi. Vagyis a 0,2 bar is sok lehet már.
A leggyakoribb hiba a tank belsejében lévő csövek elöregedése miatti csőtörések. A 2000 előtti Leonardókban a tankban van a vákuumos működésű membrános tápszivattyú, csak valamikor 2000 után kezdték a tankból a karburátor mellé kihelyezni ugyanezt a tápszivattyút. A vákuumos impulzus a karburátor előtt lévő szívótorokból származik. Szóval az impulzuscső is makulátlan legyen, amúgy ha lyukas, akkor úgysincs normális alapjárat és a moci is nehezebben indulhat.
Mi menet rajta tönkre? Mert javitható ha nem valami hülye miatt hajlot vagy töröt a muanyag elem benne. Mert cserélhető mind a fütőelem mind a maga a patron
Az jó lesz. De ezt te is kiszámolhattad volna könnyen. H 10 literes tank a pumpa tud 0.6 litert / perc akkor cirka 18 perc alatt laposra szivja a tankot. Olyan fogyasztást meg az életben nem fog elérni egy leo.
Szia, és a hátsó teloknál nem lehetmég , tudod egésszen fent a hova l rögzitjük a telot ? A markolat ahogyvan a tükröt azt nem kellene azt is vele eggyüt vagy butaságot irtam? Üdv
hátsó szárny az elég stabil. Aztán meg maga a markolat ahol fogod. Máshol mindenhol müanyag van ami törhet. Ennyi van rajta. Ja még elől a teloszáraknál tudod megkötni.
Sziasztok: Szeretném a leo 150-est lemüszakisztatni ,megis kaptam az idö pontot, hogy mikor vihetem , viszont nem igazán találok olyan pontokat,hogy letudjam rögziteni biztonságosan. Egyébként egy sima utánfuton szeretném elvinni , azon vannak rögzitési pontok, de a leot ,hogyan kössem le, hogy ne legyen gond. Elég sok képet,és videot néztem ,de az ezt javasolja a másik meg nem vagyis nemtudom eldönteni. Valami ötlet ? üdv
Akkor veszeg a tankban tönkre mentek a csövek vagy a müanyag ház repedt meg. Szétkell szedni a tankot és kiderül h holl a hibba. Vagy pedig a szelöző csövom probáltad szivni a benzint de ott nem fog menni. A motor sikjához elörefel a bal oldali első cső kimeneti a benzinnek.
Az csak akkor ha tankban jó a cső és azért nem jön az üzemanyag mert a pumpa halt el. Ha meg a tankban van a pumpa akkor azt ki kell szerelni mielőtt a elektromost beszereli.