Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Különben már én is kókányoltam ilyesmit, csak nem mertem a kérdezőnek /Ergának/ egyből ezt javasolni, mert a kérdésből nekem az jött le elsőre hogy nagyon laikussal állok szembe! Bocsi Erga, de gondolom nem állok messze a feltételezésemtől!;)) Ice
Egyszer egy offroad alkalmával az egyik srác defektet kapott és szombat délelőtt lévén, /mármint hogy ilyenkor még nyitva vannak a gumisok/ szépen kikaptuk a hátsókereket a mociból, felkötöztük a srác hátára, majd így bevitték őt a legközelebbi gumisig, ezt csak azért írtam le mert elég röhejes látványt nyújtottak, elképzelhetitek, amikor ketten egy bokorugrón elindultak a város felé, ja és persze kint voltunk a prérin!:)
Támogatom a kolléga hozzászólását.Még c sak annyit hogy nekem vólt egy szakadás a generátor tekercs fórasztásán .szétkaptam és let's forrasztás.De én egyébként is szeretek kókányólni./nem mindan szokott bejönni/:)))))))))))))))))))))))
Szasz! Egyáltalán nem biztos hogy a generátor a hunyó, általában ez megy utoljára tönkre, sajnos ott van a legvalószínűbb okként a feszabályozó meghibásodása!:( Első lépésként azonban javaslom a csatlakozások átnézését, kontakt hiba is eredményezheti ezt a problémát, azt az áramkört kellenne átnézni ami feljön a generátorból és belemegy a feszabályozóba, majd onnan az akksi felé, vagy nézzétek meg hogy mit mértek a feszabályozóból kijövő vezetékeknél a legközelebbi csatlakozónál! Ha ezek nem vezetnek megoldásra, javaslom a szervízt, ahol azonnal kitudják neked mérni hogy mi is a hunyó! Nekem volt már ilyen problémám, a feszültségszabályozóm ment galyra! Reméljük neked nem ez ment tönkre, ugyanis elég húzós az ára :(, az aksit meg próbáld addig kímélni, mert ha így használod a mocit hát nem jutsz vele messzire és az akksi is galyra megy, ha beindul a vas, azért a szervízig simán elmehetsz vele!:( Ice
Szép a történet ,de ilyenkor eszembe jut a sok nájlon motoros aki egy durrdefekt miatt autómentőre vár és tehetetlenűl nézi a mociját.Ilyen egy enduromotorossal NEM fordúlhat elő!Szétkapni és megmekkelni!Ott a szerszám mindig.
Ügyeljetek erre!Nem nagy kunszt belsőt ragasztani vagy cserélni.
Szasz Roger! >most minek drukkoljak?? Az lenne a legjobb, ha a melóhelyed is összejönne, meg egy kis szabadság is arra a pár napra!;) Horvátba elég az új személyi igazolvány is /a régiben nem vagyok biztos/, a hosszabb útra viszont kell majd mindenkinek az útlevél, mivel egy darabon érintjük Bosznia-Hercegovinát is! Ice
Szasz Peti! Nagyon úgy veszem ki a szavaidból, hogy ez az első igazi törés /most nem a szó szerintire gondolok itt/ az életedben, ha nem, majd cáfolj meg, nem kell ennyire elkeseredni, a motorozáson kívül is érhetik még az embert bajok, nekem ezekből is kijutott, és a múltkor csak az eséseimről, ill. a nagyobb töréseimről írtam Neked, még tudnék mit mesélni, de látom nem hat meg téged most ez nagyon, ezért nem is teszem! Csak azt szeretném ha nem vennéd olyan komolyan ezt az egészet, ha már egyszer megtörtént! Most tényleg, fő az optimizmus! Mielőbbi meggyógyulást! Ice
Szia Ice!
Én naggyon szívesen mennék, bár lehet, hogy csak a "rövidre" tellene...
Sajnos melónélküli vagyok január óta és ha "adj isten" találok júl 22ig valamit akkor nem tudok veletek tartani.
most minek drukkoljak??
Egyébként útlevél hiány gondot jelent arrafele? Úgy hallottam nemrég, hogy személyivei is átengednek, bár nem uniós terrain. Szóval vki pontosabbat??
Üdv mindenkinek és kevesebb csapadékot az utakra!!
Roger
Szasz! Köszi akkor ezt is, csak azt nem tudom hogyan hálálhatnám most már meg! El sem tudod képzelni, milyen király érzés ez nekem, hogy tudom, hogy van az ország másik felén is egy hasonlóan gondolkodó ember, aki ilyen rendes tud lenni a másik endurossal szemben!;)) És szerintem csak az endurosok képesek ilyenre, tapasztalat! Köszi, mégegyszer! Ice
Szasztok! Mielőtt lefekszem itt az útiterv, elkészültem!
Horvátország 2005 július 22.-26.
Július 22. péntek: Megérkezés valamikor délután a Vegas rezidenciára, Bogádra /Pécs/, Vegas volt olyan rendes, hogy ismét felajánlotta hajlékát a megfáradt motorosoknak egy kis éjszakázásra, gondolom úgy 17h után lenne az ideális, mi is ezután fogunk valamikor érkezni, ha tudja mindenki oldja meg az étkezést útközben és hozzon magával estére egy kis altatót /piát/, már akinek szüksége van erre, és célszerű ezt is elintézni, megvenni valamely a közelben elhelyezkedő és még nyitva lévő ABC v. kocsma intézményben! Este beszélgetés, végkimerülésig!:)
Július 23. szombat: Reggel időben felkelés /max.8h/, ezért javaslom előtte éjszaka a minél rövidebb ideig tartó tivornyázást /ezt magamnak írom inkább, ezzel is figyelmeztetve magamat:)/, szóval reggel, akkor szedelőzködés, mintha élnénk /ezt szintén magamnak írtam:)/, majd reggelizés /hozott konzervekből és pékárúból/, és szigorúan elindulás 10h-kor. A távot úgy terveztem hogy aki csak erre a napra tud átjönni Horvátországba az is lásson szépet, gondolok itt a hegyekre, és ezért elég sokáig együtt menne a kis csapat /továbbiakban 1. csapat, akik a hosszabb útra vállalkoznak, és 2. csapat, akik értelemszerűen a rövidebbre ;)/ , majd egy helyen szétválnánk és egyik fele folytatná tovább az utat, míg azok akik nem jönnek tovább egy másik úton visszakanyarodnának kis hazánk felé, két térképet viszek magammal az egyiket természetesen a visszaindulóknak átadom, így azért csak könnyebb lesz haza jutniuk, jutnotok ;), asszem mindent leírtam ezzel kapcsolatban. Akkor most jöjjön az útiterv:
1.-2.csapat: Bogád- Pécs- Siklós/vár megtekintése,~1h van rá/ ~fél12h-kor tovább indulás-Drávaszabolcs- Donji Miholjac- Nasice- Gradiste- majd ezután jobbra fel, mellékútakon Vetovo- Kaptol- Biskupci- Kamensko /ekkor ~154km-nél tartanánk, és ~fél15h /. Itt kettéválna a csapat, érzékeny búcsú egymástól, stb..Most pedig a 2. csapat útitervével folytatnám: Kamensko- Slavonska Pozega- Bachindol- Nova Gradiska-Medari- Sirinci-Rogalji- Pakrac- Kamensko /ez a kör ~105km, nem erőszak csak javaslom;), az idő itt ~fél17h/- Vucjak Kamenski- Vocin- Hum- Levinovea- Pivnica- Jasenas- Virovitica- Barcs- Szigetvár/ aki akarja ismét megnézheti, vagy aki lemaradt róla;) + a Zrínyi M.-Szulejmán emlékművet is/-Pécs-Bogád /ez az utolsó rész ~145km/. Így a 2.-es csapatnak ha a kört is beleszámolom a napi táv olyan ~404km lenne, nem kevés, de teljesíthető, ekkor az óra olyan 21h-t mutatna, viszont a kör nélkül csak ~300km és az óra még csak ~19h-t mutatna, ami azt jelenti hogy aki még aznap haza akar menni, nyugodtan megteheti /bár én nem szívesen tenném;)/! Ezen a napon aki visszatér, azokkal valószínű Vegasék kénytelenek ismét megosztani a kertjüket ;)), meg a fürdőszobájukat ezt nem is kérdeztem még tőle, de majd kitudakolom pontosan, mert ebben a kérdésben nekem most nem sok jogom van nyilatkozni! Szigetvárról visszafelé van egy jó kis étterem, amit Vegasék mutattak, itt akár ehettek is egy jót, vacsora gyanánt!;)
Most pedig vissza az 1. csapathoz, tehát ott tartottunk hogy: Kamensko- Pakrac- Novska- Jasenovac- Bosanska Dubica- Bosanska Konstajnica- Bosanski Novi- Bosanska Krupa- Bihac- Dreznik Grad- majd a település után ballra PLITVICEI-tavak /ez a szakasz ~235km, idő ~fél20h, ennél persze lehet hogy hamarabb érkezünk, de jó rászámoltam az időt, mert kitudja/, este sátorállítás, és étteremben valamit benyomnánk, majd eltennénk magunkat másnapra! A napi össztáv: ~384km, szerintem ez korrekt, teljesíthető!
Július 24. vasárnap: Reggel kelés, majd pakolás, reggelizés, vagy ennek elkészítése, és kirándulás délelőtt a tavak környékén, természetesen gyalog, olyan délig, vagy ameddig jól esik, de legkésőbb 14h felé elkellene indulni a beach-re! Az útiterv a következő lenne: PLITVICEI-tavak- Gornji Babin Potok- Covichi- Gospic- Karlobag- Jablanac/itt komppal át a Rab szigetre/- RAB /a táv erre a napra ~165km, az érkezés nem annyira számít, egy biztos bármikor is érkezünk az időben lesz;)/. Természetesen a neten még minden helységnek utána nézek, nehogy elhaladjunk valami király látnivaló mellett, ezért nagyon ideges tudok lenni! Persze itt is camping keresés, már találtam 10Euro/nap, általában mindenhol a parton, vonatkozik ez a másnapi campingre is, majd sátorállítás, és kajálás valami étteremben + egy kis söröcske, borocska vagy ki mit akar! És persze aki akar, én pl. igen, fürdés, lubickolás a tengerbe, és valószínű még minden munka megkezdése előtt, azaz az érkezés, és standart-re állítás pillanata után!;))
Július 25. hétfő: Reggel felkelés, délelőtt fürdőzés, pihengetés, lubickolás, délután 13h felé elindulás egy újabb úticél felé, amit még pontosan nem tudok, ezt majd meglátjuk, de azért nagyjából az irányt sejtem, le is írom amit gondoltam! RAB- Jablanac- Senj- Rijeka- Opatija- Lovran- Labin- Pula- PREMANTURA és itt valamelyik camping a sok közül. A táv ~220km, időben kifejezve, olyan ~5h, tehát lesz elég időnk még sátrat állítani, megmártózni, meg enni és inni!
Július 26. kedd: Reggel a szokásos felkelés, ha lehet majd viszonylag korán /nem tudom hogy fogom ezt végrehajtani, 7h-ra gondoltam/ majd szedelőzködés mert hosszú nap fog előttünk állni még, reggelizés, csobbanás még egyet a tengerbe, majd olyan 10h felé sajnos elindulás hazafelé. A szakasz: PREMANTURA- Rijeka- Skrad /itt egy kis nézelődés, nagyon szép hely ~félóra ekkor az idő ~13h/- Karlovac- Vojnic- Glina- Petrinja- Sisak- Popovaca- Gornja Garesnica- Hercegovac- Virovitica- Barcs- Szigetvár- Pécs- Bogád v. ki hol lakik ha még bírja szusszal!;)) Bogádik az etap, ~ 520km, durván 20h fele érkeznénk, valószínű útközben megállnák a Szigetvár-Pécs között található étteremnél, és elfogyasztanánk az Utolsó vacsorát ;))! Valószínű célszerű lenne megaludni Vegaséknál megint, vagy valahol a közelben, mert ez elég hosszú napnak ígérkezik, Vegas már felajánlotta a segítséget a kérdésben, de nem tudom a többiek majd hogy állnak szabival meg hasonlóakkal, ezért ha gondoljátok majd, nem fontos lemennünk egészen Puláig, mert akár Opatija környékén is ellehetünk hétfő este és akkor mindjárt -90km a keddi napra az össztáv, de majd ezt eldöntjük akkor, mindent nem kell előre leszervezni!
Mindent összeszámolva, akkor a hosszabb út ~ 1300km + a Bogádi távolság a lakóhelytől! A költségek előre láthatóan olyan 45-50eFt, mindennel együtt! Benya: Nekem ~1650km /6lityi/100km/= ~25eFt Camping: 3éj/~10Euro= 30Euro= ~7.5eFt Kaja: 5 vacsora /~1.5eFt/vacsora/ + 1csomó konzerv /1.5eFt/ + pékárúk /1.5eFt/ + pia mennyiség /X/ = ~15eFt Komp: passz /még utánna nézek/ = ~1.5eFt
Aki akar és tud, az jöjjön! Széles Utat!
Ice
Peti, mi van veled, hogy vagy, nagyon elvagy veszve, alakulsz már?! Mielőbbi Felépülést!!!
Sziasztok!
2000-es lila-fehér gyári-megkímélt,32ezer Km-rel,2dobozzal REMUS+gyári kéménnyel,osztrák ismerősöm eladja AT-jét,ha kell Ő helyezteti forgalomba...!Irány ár.1.150 000Ft!
Érdeklődni:Maráczi Zsolt 30/6308208
A hétvégi zdobnicei Cseh DR-BIG találkozón is sok szép AT-t láttunk,legközelebb mehetnénk együtt is akár :-))) !!!!!(élménybeszámló a mi fórumunkon...)
DRobi