Minden, ami az egykori Bakony/Balaton/Somló Volánnal, ezek jogelődjeivel, valamint a megye jelenlegi helyközi és helyijáratos buszközlekedésével kapcsolatos.
nah az a része h mennyire illik ide, meg h kicsit lejjebb lásd azt töröljétek a szemetek elől:P amugy ha kipotolnám, akkor lásd VOLÁN topic. amugy a város buszhálózatát nem birom, csak a várost. a buszhálozatban van mit javitani:P
nemtom mennyire illik ide ez, de ki kell öntenem a lelkem:D:D
Veszprémbe (lásd kicsit lejjebb) érkezett 5 db VOLVO Säffle B7LA típusú busz, ezeket a buszokat nagyon szeretjük, nagyon jók, meg minden (attol függetlenül h nemtom minek vannak rajta kijelzők, hogyha nem kapcsolják be őket), de nem fér rá annyi ember, amekkora viszonylatra beállították őket. Nemtom mennyire ismeritek a veszprémi tömegközlekedést, de a 4-es, és a 6-os vonal mindig tömve van, és még igy is csak 10 percenként közlekedik reggel, du. meg 15 percenként. Most, hogy a régi buszokat leszedték, ezek a volvók annyira tömve vannak, hogy sokszor nem fér rá az összes ember, és lehet várni a következőt, ha peche van, akkor arra sem fér fel, és kemény háromnegyed órát vár a megállóban, mire szerencsére jön egy IK 280-as, amire felfér. De nem is ez a fontos, hanem az, hogy az IK280-ra sem fér fel mindig az az embertömeg, ami szinte minden megállón felszáll a buszra. A 4-es buszra a Hotel és az Aut.áll. megállókon du. összegyűlne 5 perc alatt annyi ember, amennyi ráfér egy IK 260-asra. Valami megoldást kéne találni ezekre, nekem nincs sok ötletem, de azért van egy-kettő. Pl.: Jutasi út és Budapest út mentén buszsávokat kéne kialakítani, ÉS ezzel együtt megsűríteni a járatokat. VAGY kötöttpályás járművet kéne kialakítani a Jutasi út mellett mondjuk a Jutas ltp.-től Vasutállomás - Jutasi úti ltp. - Margit templom - Aut.áll.-ig, illetve 2-es vonalként Vasútállomástól a Kádártai úti ltp.-ig (ezek csak vázlatosak). A megállótávok nagyjából 400-500 méteresek, tehát sztem elegendő a villamos kellemes utazási sebességéhez (lásd pesten az 50-est, ahol néha 300 m sincs a megállók között). és akkor pl feleslegessé válna az, hogy a 4-es reggelente 10 percenként járjon, elegendő lenne 15 percenként, illetve az 1-es busz rövidebb vonalon járhatna, és még sokmindent meg lehetne vele oldani. De ezek mind csak álmok, a veszprémi mentalitásból itélve...
Persze ha ezt meg is valósítanák, akkor sem tartozna már ez a Balaton Volán hatáskörébe, hiszen Volán nemnagyon foglalkozik villamossal.
köszönjük szépen Alkaa. szoval elképzelhető, hogy egyes elképzelések megvalósításával az a sok veszteség megtérülne Veszprém közlekedésében. Nem is beszélve a Kopácsy-Jutasi kereszteződésnél a marhasok koccanásról, és kisebb balesetről, illetve a sok késésről azoknak, akik busszal járnak dolgozni/suliba