Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Sokfelé jártam, meg sokat. Ugy látszik nem eleget :((
Remekül álltunk az idővel, még hibapontunk sem volt, úgyhogy szerintem elég előkelő helyre jutottunk volna. Szerintem.
A gépek kitűnően működtek, már csak 200 km volt hátra.
Szerpentinen haladtunk, mikor feltűnt előttünk egy elég lassú csapat, élen a legnagyobb disznó Triumph- a 2300 vagy 2400as nemtom_- meg kellett előznünk, mert feltartottak nem volt mese. Manőver után visszatérőben HOPP máris benne voltam egy Irgalmatlan nagy kátyúban, vagy inkább tankcsapdában, ami egyszerüen elnyelte hű motorom, meg engem is. .. Ennyi. Idén is rengetegen kipottyantak, többen találkoztak Őzzel! Elég szar lehetett.
Azonban megint az ország legszebb részein vezetett keresztül a turné, remek szervezés alatt. Szponzorok jovoltábol ismét, energia italok, üditők, csokik, meg a Moltól 6200 Forintos utalványt, meg vacsit, meg polot a 2500 Forintos nevezésért.
UI: Az ember soha ne becsülje túl képességeit, és mindig öltözzetek fel.
Remekül vizsgázott a kesztyüm, a térdvédőm, meg a kabátom könyökrésznél,
meg a sisakom is....
Nem bántam meg az Acerbis kézvédőket sem amiknek a kuplungkaromat köszönhettem , és végül lábon haza hozhattam a gépet.
Természetesen számomra a pécsi találka elmarad,amit nagyon nagyon sajnálok :(((
Szia Peti!
Előre bocsátom, nem értek a motorszereléshez! Ezért vettem HONDÁT! Autóból pedig Toyotát! (de ez nem a reklám helye)
Erről a membrán dologról az atic oldalon olvastam a FAQ/Power reduced Africa Twins részben. Ott azt írják hogy elég ha kivágod a lukat 36mm-esre a membránon, nem biztos, hogy kell egy újat venni. Ezt akkor ajánlják, ha fojtott 50 lóerős géped a gyári 60 lóerősre szeretnéd "tuningolni". Ha egyáltalán a tied 50-es, ugye.
Na persze ha nem erről volt itt szó, akkor bocs, csak eszembe jutott...
Ja igen és itt egy link: http://82.131.181.197/web/spoiler/index.html
itt van egy japán motorbontó link, láttam itt AT alkatrészeket.
Ha érdekes!
Üdv, Roger!
Szereztél külön vállprotectort?
És hogy tudtad kivenni a protectort, mert nekem rögtön az első patent eltörött, így abbahagytam. (én csak a mosás miatt akartam kivenni)
De a hátrész az tényleg nem nagy szám. Egyébkén én bélés nélkül hordom, mert az nincs is meg! :)) De nem bő! Nem mozog rajtam még 160-nál se...
Szeva Vegas!
Absolute teccik a honlap, csak két apróságot vettem észre, az egyik a dátum, a másik meg, hogy rossz voltam, hogy büntibe vagyok a klubbtagok között?
Egyébként küldjek képanyagot?, vagy helyhiány van?
Szép, száraz utat mindenkinek!
Roger
Nnno, az enyém meg XXXL-es(!), legalábbis cimke szerint, de az tény, hogy nagy rám! Ahogy elnézem az adataidat, van még hova gyarapodnod, ezt persze nem a magasságodra értettem!... ;-))) Tehát ha esetleg az asszonykád elkezd "felhízlalni" (mint az történt az én esetemben is: +15kg), lehet, hogy a triplaXL-es kelleni fog! Ha legközelebb összefutunk, majd csinálunk egy cserepróbát, hátha jól járunk mindketten? Egyébként a vállprotektorhoz betettem az eredetin kívülre egy keményet is, meg a könyökéhez is, szal így jobb, mint eredetileg. Még a hátába szeretnék belevágni egy vastagabbat, mert a gyári elég komolytalan...
Bár érdekes, hosszában nekem is jó, ha előre kinyújtom a kezemet pont elér a kézfejemig. Csak akkor gáz, ha nincs benne a bélés, mert akkor a szél 100 felett már úgy rángatja, mint Fa Nándorék vitorláját a hurrikán. Meg aztán egy esetleges buktánál sz*rt sem érnek így a protektorok, mert rögtön elmozdulna...
Oktaclio
192 cm és 71 Kg vagyok, a dzseki XXL- de "sajnos" :)) pont jó rám! igaz, nem a bősége de a hossza mindenképp!! Nagyobba tényleg elvesznék. Egyébként tényleg jó ez a kabát!!
És utólag Üdvözlöm Őt is!! :))
Megkérdezhetem miért vagy octaclio?? van köze ennek a névnek a clio-khoz?
Kb. 19.00 fele lehetett, nem tom pontosan. Az AT tényleg B/R/W volt, de hogy HRC-s e azt már nem tom. Mi a barátnőmmel egy parkolóban álltunk talán két autó mellett, egy 96-os szinü zöld-narancs AT vel.
Valamelyik nap is kijött elém egy marha, csak oriási bróódszájdolással sikerült az életem megmentenem. Egyszerűen levegőnek néznek, pedig világítok, és nem is megyek gyorsan....
007! Majd lesz valami matrica ,amit boldogan feltapaszthatnék hű mocimra?
És még küldeném címedre 2 társam, kik szintén belépnének..
Most pedig elpörkölünk a 24 órásra, és jól odavágunk a bmw knek.....!!!!
No, jó, hogy együtt motorozunk, de a neten dumálunk... :-DDDDD Mi felnéztünk Visegrádra, ott találtuk meg a többieket. A Triumph ha egy Rocket volt, akkor ő onnan a parkolóból jött le. Viszont fontos kérdéseim: te mekkora vagy (cm/kg), mekkora a kabátod és ha kisebb mint az enyém és rád egy kicsit kicsi nem akarsz-e cserélni? A másik BIG (fekete) pedig Faragó Pisti volt, szintén oszlopos BIG Klub tag.