Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
2004.06.havi Transim van 2200 km-el, Michelin Anakee-val, Túraplexivel.
Június 24.-e után szándékozom bevinni Ceglédre a TS. Integrálhoz. Lehet hogy megérné vállalmi egy kis hitelt. ( amúgy 1,7-re tartom, de van hozzá néhány plusz dolog is )
Nekem Transalpom volt régebben.De most megint azt vennék.Ha tud valaki eladót,szóljon.Kelet-Magyarországiak előnyben! Max 1.000.000 Ft-ig,lehetőleg elől dupla tárcsás kellene.
Ha ez mind megvalósul, az komoly hatást fejthet ki az itthon fellelhető AT-k áraira...
Jobb lesz minél hamarabb beszerezni egyet... Mindezzel együtt is csak jövőre sikerülhet, addig is túráim során be kell érnem 3 éve használt kezdő motorommal, - azmely se nem enduro se nem V de legalább twin -egy 500-az vulcannal...
Egy könnyű terepen is elboldoguló túragép vételének gondolata azonban napról napra jobban foglalkoztat. Az ismeretlen utak felfedézése, a gondolat, hogy az aszfaltcsíkon túl is van élet, - sőt, igazán talán csak ott kezdődik - egyre inkább rabul ejt. A nagyobb V-Strom (a párban való túrázás miatt) ill. az AT (a valódi off road készség miatt) között tépelődom.
Ahogy a motorkerékpár a közlekedés egy felsőbbrendű eszköze, úgy emelkedik ki közülük is a cruiserek és túraendúrók világa. Ez utóbbinak Harley-Davidsona az Africa Twin (és nem a GS, mert egy Harley nem lehet ronda ugye...)
Lehet, hogy a világot már meghódító műfaj most itthon is hozzáértő kezekbe került. Ehhez csak drukkolni tudok! (Egyelőre)
ELőször is gratulálok a klub születéséhez! Egyik szemem sír a másik "üveg" - hogy egyből egy klasszikussal nyissak.. Ennek a klubbnak az 5lete kb 2-3 hónapja foglalkoztat, csak előtte jól körbejárogattam a témát. De megelőztél! :-( :-)
S mivel ez a klubbozgatás nem verseny, hanem egy hasonló életérzésű társaság szerveződése, ezáltal én szeretnék csatlakozni hozzátok és nem fordítva. :)) Hamár így alakult, az eddigi ráfordított munkám eredményét szeretném felajánlani a magnak, hogy ezzel is meglódítsam az evolúciót! Esetleg a honlap építésében is ki tudnám venni a részem. Üdv, Rd07 alias Roger!
UI.: Brasil-nak jobbulást! Így ismeretlenül is. A légzsákot valami pirotechnikai-szódásszifonhoz hasonló- kütyü nyitja ki, ami ugye fagy amikor a gáz kijön.. Szerintem fagyás. De nem 100% a tudásom.
Hát baker, ezt k*rvára kevéssel megúsztad, az a kis fagyási, vagy égési sérülés lóf*sz, mondjuk hálisten nem nekem fáj!;)) Mielőbbi gyógyulást!:) A légzsákot meg valami biztos nyitja, de a rák tudja mi, legalábbis én nemtom!;)Üdv.:Lángelme
Gratulálok a Klub létrejöttéhez,és Brasil által már jól megfogalmazott mondatokhoz csak annyit fűznék hozzá,hogy láthatóan van igény a motoros társadalom eme szűk kis rétgének ilyen,és hasonló össze röffenéseire!
Biztos vagyok bene,hogy van jövője a Ténéré-BIG-AT-Varadero és a most(!) alakuló Transalp klubnak,közös túrák,baráti találkozók,vagy akár OFF-os rendezvények lebonyolításhoz...
"A típus hozza a mentalitást"- a parádi találkozónk példamutató fegyelmezettségű és nem várt létszámú (külföldiek is) résztvevőjének vissza jelzései alapján,asszem épp ideje volt ráébresztenünk a motoros társadalmat arra,hogy nem csak cruiser-gsxr-cbr-ekből áll a világ!!!!!
Sziasztok!
Dr Big Zsiráf megkeresett telefonon.
Júniusi motoros túrát szervezünk közösen Ténérések és Bigesek!
Most hétvégén voltunk Szlovákiába gondolom erre felbuzdulva jött az öltet.
Elég jó volt a túra. Igaz volt benne egy kis terepezés is.
Villanyszerelőket kelllet kerülgetni.
De hisz ezek a motorok bírják a terepet is.
Nem taglalom tovább.
Az útvonalba nem tudom garantálni az aszfaltos utat lehet ismételten egy kis terepezés belecsúszik.
De lesz egy kis szerpezntinezés is, visszafordítókkal. Igazi döntögetős útvonalat is belevettem. De nem akarom lelőni minden dolgot. Kell a meglepetés is.
A hétvégi túrán aki volt találkozott meglepetéssel. Azok a villanyászok!!!!!!!!
Biztos valaki odaszervezte őket.
De ahogy olvasom mindenkinek tetszett.
Most egy korai indulást terveztünk Zsiráf barátommal.
Mert a múltkor már nem maradt idő a Börzsönyre. Pedig az is egy szép útvonal.
Az útvonaleírás itt található meg.
Szlovák Tátra túra
Tervezett időpont 2005 06. 11. szombat
Találkozó 7óra 00perc Indulás 7óra 15perc Budapest M3 Shell kút kivezető oldal.
2/B
2/A Vác felé
Sahy
Határ átlépése után irány Hrkovce 66 út E77
66 útról lekanyarodunk Demandice felé 75 út
Demandice után körforgalomnál jobbra Kalná felé /Léva/
Vrable felé 51 úton
Vrable után 511 úton irány Zlaté Moravce
Zlaté Moravce után Partizansake felé
Partizanská után pedig 512 úton irány Nová Bana
Nova Bana után pedig vissza Sahy
Sahy után pedig Kemence az utirány
Kemncéről meg Diósjenőn át a Börzsönyön
Ez az út kb. 350-400km között van oda vissza.
Egy főre az ebéd 1000-1500Ft
Üzemanyag 95 benya 35.8 korona
1 Sk= 6.70 Ft
Várjuk a jelentkezőket
Peti 06302306619
Térkép letölthető http://www.uk.map24.com/
Szasz Peti! Jó nagy fába vágtad ilyen hírtelen a fejszédet, de szorítok hogy minden sikerüljön amit elterveztél és gyűjts, gyűjtsetek ti is legalább egy akkora tábort, mint a többi tesó klub!:) Ice