Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A ruszki tankoknál a két plusz üzemanyagos hordó a páncéltest végére volt felerősítve, a kipufogó csövek fölé. Viszont a ruszki tankok dízel-motorosak és a gázolaj kevésbé tűzveszélyes, nem robban.
A náci tankok benzin-motorosak voltak, szóval nem tehették a plusz hordókat utánfutó helyett a járműre - mert találat esetén nem csak a torony repült volna le, hanem az egész tank felszáll a Holdba...
Ráadásul a benzin valamivel kevesebb energiát tartalmaz literenként, mint a dízelolaj, szóval több kell belőle a tanknak - úgyhogy nagyobb plusz hordókra van szükség és nem biztos, hogy a Pz III/IV amúgy is túlterhelt futóműve elbírta volna.
> De amelyik dokumentum filmben ilyen plakátot mutogatnak ?
Pedig ez egy létező valami volt: Tauchpanzer vízálló tank, amit a tenger fenekén haladáshoz készítettek a nácik, kb. 180 darabot. Miután Anglia megszállása, a La Manche csatornán átkelés lekerült a napirendről, a keleti fronton vetették be, a Bug folyón való merült átkeléskor használták őket.
A dupla hordós banyatank, a "range extender" meg azért kellett utána, mert a panzer belsejében egy csomó cucc volt a "tengeralattjáró" üzemmód támogatásához, amit csak a belső üzemanyag tartályok rovására tudtak beépíteni.
Szerintem volt olyan köztük, nekem úgy tűnt. ...na de egy történés se volt feltétlenül se lovas huszár, se labanc katona vagy janicsár de kutatja ezeket mik történtek akkoriban és miért. Se angol íjász se muskétás nem kellett legyen aki kitalálta amit írtam lejjebb, hogy a puska az egyszerűbb kezelhetőség miatt tudott terjedni az íj rovására.
(-: oké, cak egy dokumentum filmre hivatkoztam, ahol viszont pont a tank gyengéjét látták benne, hogy képzett, gyakorlott, motivált személyzetel mire képes, de a nélkül viszont semmire.
Hasonló eszmefuttatás pl a lőpor a puska elterjedése aminél az íjak sokkal hatékonyabbak voltak, viszont ahoz sok évig képzett íjjász kellett, de a kovás puskát bárki el tudta sütni.
Jobban kell tudjátok. A dokumentum film szerint, egy híres német harckocsi parancsnok valamelyik tiger típussal végzet borzasztó pusztításokat, de szerinte ez éppen a típus gyengéjét mutatta meg éspedig, hogy motivált képzett kezelővel mit tud az, de ha az gyengébb akkor szinte semmit, állandóan elromlott és nem is hozta amire képes.
A kezdeti sikereket az azzal magyarázta, hogy előtte nem voltak még kifejezetten harckocsizó alakulatok, attól volt hatékony, nem műszakilag jobb.
Papíron jobbak voltak a francia típusok. Gyakorlatban meg teljesen megbízhatatlanok voltak, és a T-34-hez hasonló ergonómiai apokalipszisben volt részük a szerencsétlen kezelőiknek. 1941-ig a világ legjobb harckocsija a Panzer III volt.
Egy dokumentum film szerint az is tévhit, a világháború elején a német harckocsik semmivel nem voltak jobbak mint a brit és a francia hasonlóak, csak jobban alkalmazták őket.
Nekem személyes tapasztalatom a dologról az, hogy mióta a Manitou megvette a Gehl-t, rakás szarok a gépeik. A régi, amerikai Gehl gépek szinte elpusztíthatatlanok voltak, a mostaniak meg csoda ha működnek. Látszik rajtuk a full igénytelen kidolgozás. Egy kategóriába tartozó gépekből idén volt szerencsém JCB-ben, Caterpillar-ban, és Gehl-ben is ülni, ez utóbbit hajtom majdnem minden nap (ha működik). A Gehl(Manitou) messze a legszarabb.
amit exportáltak az javarészt nem csucstechnologiaju ill azt igénylo szerkezet, kivéve a repülöket..
A Mistraljuk nálunk leszereoelt lövészeten, Rafale kutyának sem kell, ugyanugy a hkocsijuk sem.
Max pár 3. vilagbeli orszag ahol tudtalevöleg a korrupcio a fö mozgatorugo..
Miért nem vett pl Izrael Rafale-t? vagy anno Mirage 2000-t? hk-t is..?
Vagy Egyiptom? Sziria? Mi miért vettünk Leot? Gripent? Szlovákia, Ausztria? Horváto. miért F16-t szeretett volna?? Ok, van benne amerikai nyomás, korrupcio is, de akkor is, nagysagrendekkel jobbak ...
...Bocsi, az MTU-ban van egy "kis" Rolls-Royce tulajdonrész is, mint a Daimlerben is. OPEL-PSA csoport (Peugeot - Citroen - Opel - Vauxhall - Toyota stb, stb) mind sz...r
Az a "sz@r" Airbus S.A.S tényleg nem exportál semmit.:-))))
A 380 vagy a H 125-145 harci helikopter (...amit a Magyar haderő is rendszeresített) Vagy az Osztrák, Magyar mentők használnak polgári célra. Az is sz@r mert Francia?
Az USA polgári repülő társaságok is használják az A-380 tipust, mert annyira sz...
Egyébként az Airbushoz tartozik a Német Messerschmitt - Bölkow - Blohm vagy a Dornier, Daimler egy része vagy a Leo harckocsi motorok gyártója az MTU is!
Csak vacak 23.5 milliárd USD volt az éves bevételük és az még 2005 a recesszió éve...
akkor mi a kérdés? Ja tudom sz...r mert...így szoktuk meg...
France’s five major clients of 2018 were Qatar ($2.7 billion) including Rafale fighter jets and 28 NH-90 helicopters, Belgium ($1.27 billion) for 382 Griffon and 60 Jaguar armored vehicles, Saudi Arabia ($1 billion) including patrol vessels, and Spain ($658 million) for 23 NH-90 helicopters.
The other major clients for France in 2018 were India ($462 million) and Thailand ($363 million), followed by Egypt ($324 million), Argentina ($307 million), Kuwait ($300 million), United Arab Emirates ($216 million), Uzbekistan ($214 million), the United States ($178 million), Italy ($130 million), Indonesia ($129 million) and the United Kingdom ($126 million).
Azt allitottad, hogy a francia fegyverek nem tulzottan jok ... Csak arra vilagitottamra ra, hogy annak ellenere tavaly ~30%-kal nött a francia fegyverexport, 9,1 milliard €-ra. Ha mindkettö allitas igaz, akkor a kuncsaftok a vackokat vasaroltak jo dragan ...
"így van..ezért nem is terjedtek el a csigaevök cuccai..."
"mit akarsz ezzel mondani?"
...Megint ez a "ha Francia akkor az sz@r"
Az USA és Oroszország után Franciaország a legnagyobb fegyver exportőr a világon! (2018)
Csak ennyit akart mondani...:-)))
(bár mi tudnánk olyan sz@rokat gyártani mint a Francik...még a Szlovákok is tudnak saját nehézfegyvert gyártani...és MI hol vagyunk a sz@rok gyártásában?)
French arms exports jumped 30% to 9.1 billion euros in 2018, with the main recipients of Qatar, Belgium and Saudi Arabia, a controversial customer because of its involvement in the conflict in Yemen, according to an official report.