A saját tapasztalatom is az és a topikot figyelve is azt a következtetést vontam, le hogy a legtöbb injektoros autó (az újabbak föleg) minden átalakítás nélkül is hibátlanul üzemelnek E85-tel. Van valami weboldala ennek a hunflexnek? Mivel indokolják a beszerelés szükségességét?
Mi a véleményetek, van értelme a hunflexet szerelővel berakatni? Most készülök hunflexet venni! S van némi műszaki érzékem is néhány csatit összedugni. Viszont a gari repül, ha nem a megadott szerelő teszi be! Kiváncsi lennék mások véleményére is!
Én használok hunflexet és így csak etanollal járok.
Tönkremenni semmi se ment és nem is fog a kocsimba az üzemanyag szűrőt meg amúgy is időnként cserélni szokás de szerintem E85-nél ezt majd kevésbé kell cserélgetni, mivel elég tiszta az anyag.
Szerintem nagyon megéri E85-el járni mert olcsó és környezetkímélő is!
"A kikevert üzemanyag ezen kívül denaturáló szert valamint speciálisan erre a célra fejlesztett korrózió- és lerakódásgátló adalékokat tartalmaz."
Amelyik autonkba nincs hunflex abba általába 13liter benzin és 27 liter E85 kerül és maximum a hidegindítás ami nem tökéletes de 2.ra be szokott indulni.
Amúgy a hunflex már csatlakozós kivitelbe kapható szóval szerintem megéri a beruházást!
Nekem van. Marutiba bepróbáltam ment is vele bár alapjáratom egyáltalán nem volt, de ment. Azt benyát tankonltam utána de csak nem akart menni...gázadásra folyamatosan leállt. Kiderült hogy a tank után is van egy kicsiny szűrő na ez eldugult rendesen az e85 következtében. Na jo mondjuk ez fémtankos ugyhogy alapból nem szerencsés beletölteni állitólag..amugy mindent szétszedtem hogy megtudjam milehet a baja- ugy néz ki más nem károsodott
Változatlanul tisztán járok az E85-tel (vagy majdnem tisztán, ha már muszály benyát tankolnom) és semmi rendellenességet nem tapasztaltam. Hidegindításra van egy technikám, bár lehet, hogy hülyeség az egész, de eddig bejött! Szal ráadom a gyújtást és várok ~5sec-t, majd indítózok ~5sec-ig, majd gyújtás le, ilyenkor meg sem röffen egyébként, majd gyújtás rá ~5sec-ig majd indítás és pöcc-röff indul és van normális alapjárat meg minden! Ezzel a technikával reggel -5fokban úgy, hogy egész éjszaka kint állt az autó, simán indult.
Tankolt mostanában valaki a fehérvári OIL! -nál E85öt? Furcsa volt hogy általában 28-29 litereket tankolok ha már eléri a szintjelző az empty feliratot,-BENZINBŐL..........itt kicsivel felette voltam még és a gyárilag 30literes tartályba sikerült pár deci hiján 36 litert tankolnom....
Az a baj csak hazafele gondolkoztam el ezen pedig sztem valmi hibázik:vagy rossz a kútfej vagy kitágult a tank:)
Külön olajzású! De szerintem, ha bekevered az olajat u.u. mint benzinnél, akkor jó lesz! Vagy próbáld ki: befőttes üvegbe etanol+olaj arányosan, majd várj, ha nem oldódik föl az olaj az etanolban, akkor hanyagold, ha igen, zsír! De lehet, hogy elfog kelleni egy nagyobb fúvóka a karbiba, én is kitakarítottam a légszűrőt, azóta szivatóval megy csak!:-( De nem adom föl!:-)