Keresés

Részletes keresés

sz Creative Commons License 2003.02.10 0 0 271
hegyeshalom-bp.
Előzmény: Törölt nick (270)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.10 0 0 270
melyik vonalon? (egyebkent a bekescsabai vonalon most utaztam eletemben eloszor)
Előzmény: sz (269)
sz Creative Commons License 2003.02.10 0 0 269
hát ez kellemetlen :/

nekünk ma szerencsére volt állóhelyünk. ja, és nem késett a vonat - kész csoda :)

kitöltenéd ezt? csak 2 perc :)

Előzmény: Törölt nick (268)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.09 0 0 268
ma jottem Bekescsabarol Budapestre a Traianus IC-vel, es a WC-ben nalam fogyott el a viz, pedig ahogy elindult a vonat, mindjart bementem a WC-be, mert nagyon kellett.... jaaaaa, es pont akkor fogyott el a viz, amikor pont beszappanoztam a kezem
Deashi Barai Creative Commons License 2003.02.05 0 0 267
Igazad lehet, de valami kurva ideges voltam és egy szuszra írtam meg a levelet és kopiztam ide, ahogy beestem az irodába...
Milyen minőségben olvasgattad a leveleket?
Előzmény: chromax (265)
CivilisPossessor Creative Commons License 2003.02.05 0 0 266
Venezia ngy-nak ma több mint 1/2 óra kellett, h a Keletiből eljusson Kelenföldre. :) Kb 25 percet állt a fergetes hóviharban egy helyben a város közepén. Igazán mókás volt.
chromax Creative Commons License 2003.02.04 0 0 265
Deashi..

én elég sok ügyféllevelet olvasgattam egy ideig.

"Tisztelt máv! Szándékosan írtam ám a cégnevüket kisbetűvel,.." -> és pontosan ennél a pontál nem érdekeltek tovább az ilyen levelek.

Teljesen feleslegesen eröltetted magad, az a 2-3 ember aki ezekre válaszol, úgysem tud mit csinálni, nem is érdekli, te meg úgysem tudsz mással utazni :)

Előzmény: Deashi Barai (238)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 264
Egyébként csak fel kellene rakniuk egy számlálót erre a topicra. Ha felpörög akkor valami nem f@sza. Vagy minden egyes hozzászólással 1V-al lehetne növelni a feszültséget a MÁV vezér székében. Én mnagam írnék vagy 230 választ...
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 263
nem digitális, hanem bináris!:) És egy bitjük van rá mindössze:)
Előzmény: DJ Szegecs (262)
DJ Szegecs Creative Commons License 2003.02.04 0 0 262
A mávnál digitális rendszerben működik a fűtés (van áram / nincs áram) :((((
Előzmény: Törölt nick (261)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 261
Igen a MÁV-nál nem alkusznak, nincs középút. Vagy megsülsz, vagy megfagysz.
Előzmény: Deashi Barai (260)
Deashi Barai Creative Commons License 2003.02.04 0 0 260
Elég szerény válasz:-D

Bcsaba Pest 2 hete:
A fagyasztó vagonból áttettek a gatyarohasztóba. Mikor mondtam hogy túl meleg van, erre válasz:
"Magának nem igaz hogy semmi sem jó, ha hideg van az a baj, ha meleg, akkor meg az"

Előzmény: Törölt nick (259)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 259
Egyszer én is megkérdeztem hogy miért van sötét a fülkében. A válasz: mer' nincs világítás!
Előzmény: vas-utas (257)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 258
S ha már panaszkodunk: az információ nem tud semmit. Szoktam így télvíz idején felhívni a három állomással korábbi információt. Soha még meg nem tudta mondani, hogy az akár 5 perc múlva induló vonat mennyit késik. Csak azt lehetett kicsikarni belőle, hogy a korábbi vonatok mennyit késtek. Bakkeer akkor minek ülsz ott? Ezt a peronon várakozó utas is meg tudja mondani. Engem az érdekel, hogy mennyivel menjek később az állomásra, hogy ne várjak hosszú perceket fölöslegesen.
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 257
Túl igényesek vagytok!:)
Nekem az is elég lenne, hogy ne elpazarolt idő legyen a vonaton töltött, azaz: legyen világítás, hogy olvashassak, és legyen korrekt infó arról, ha már késik akkor mennyit. Mert a vasutasoknak feltett kérdéseim 70%-ára a válasz: honnan tudjam? 15%: nem tudom. 10%:meg sem hallja. maradék ad valami értékelhető infót. De a frankót még csak egyszer mondta meg kökin a forgalmista.
Fűtés kérdése: olyan drága lenne egy hőfokkapcsoló a régi vagonokba? Szerintem biztos ki lehetne hozni 500 forintból. Mert a vagonok egy része deres, a kisebbik része meg nyitott ablakkal megy, mert sülnek a tojások.
Előzmény: Deashi Barai (256)
Deashi Barai Creative Commons License 2003.02.04 0 0 256
legyen fűtés
le lehessen kapcsolni a fűtést!! :-)
ki lehessen látni az ablakon a grafiti, kosz, mocsok és piszok okából kifolyólag...
Előzmény: Törölt nick (254)
Deashi Barai Creative Commons License 2003.02.04 0 0 255
Az embert mindig érik meglepetések... Sajnos. Szóval igen, mindig van hová lejjebb sűlyedni.
Előzmény: vas-utas (253)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 254
Igen, én sem azt várom hogy szupervonat járjon mindenhol mindenkor, de ilyen luxusigényeimhez ragaszkodom, mint pl.
a vécé legyen tiszta
legyen papír és törölköző
legyen víz
ne legyen a fal kifúrva
be lehessen zárni az ajtót
A pontosságot már szinte nem is merem leírni.
Előzmény: vas-utas (253)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 253
Más bevételből gazdálkoduk Svájc és másbol Mo. Én nem várom azt, hogy minden mellékvonalon TGV közlekedjen, de ami van azt tartsák rendben. Mióta vasút van tél is van. Mégis minden télen elfagy a váltó. A vasút üzemeltetése nem arról szól, hogy minden fasza. Kéthetente elüt valakit a vonat, havonta leszakad a felsővezeték, félévent eltörik a sin, évente van tél, két-háromévente meg van egy kurva nagy baleset. Ezekre fel kell készülni ha vonatost játszik valaki. Ezek meg csak tátognak mint a hal, ha történik valami. Az élet megáll. Lehetne rosszabbul csinálni ezt mint most van? Szerintem nehezen.
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 252
banyek, egyszer...
Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 251
pardon, összetenném...
Előzmény: Törölt nick (250)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 250
Ja, egszer átszeltem Németországot vonattal. Nem mesélem el, gondolhatjátok, mekkora a különbség. A legjobb az volt amikor a szemben ülő pasas arra panaszkodott, hogy milyen rossz náluk a közlekedés. Istenem, ha csak fele olyan rossz lenne nálunk, öszetenném a két kezem!
Előzmény: vas-utas (249)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 249
Az utolsó mondatod nagy igazság!
Előzmény: Törölt nick (246)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 248
Szeretnék egy olyan veszteséges vasutat mint Svájcnak van!
Előzmény: Deashi Barai (247)
Deashi Barai Creative Commons License 2003.02.04 0 0 247
Nagybátyámmal csevegtem nemrég, ő Svájcban lakik. Ő is panaszolta hogy az ottani vasút is deficites, ennek ellenére ugye nem kell részleteznem hogy milyen körülmények vannak.
Szal a veszteség nem minden.
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 246
Én sem értek hozzá, csak utazni szeretnék. A személyszállítás állítólag mindenütt veszteséges, de akkor is meg lehetne nézni hová megy a tenger sok pénz. Nyilván egy csomó ember érdeke a jelenlegi helyzet konzerválása, hogy az utas meg mit szól ehhez, az senkit nem érdekel.
Előzmény: vas-utas (244)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 245
Ha érdekelt lenne a nyereségben rögtön lenne felelősségre vonás. De jó is abban a langyos kis állóvízben áztatni a fonnyadt seggüket.
Előzmény: Törölt nick (243)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 244
Szerintem is a támogatásban gyökerezik a probléma. A személyszállítás veszteséges. Minél több utast visz el annál több a vesztesége. Érdeke szarni az utasra (illetve hagyni, hogy az elfásult dolgozó szarjon az utasra). Talán megoldás lenne, ha nem egyben kapna állami pénzt, hanem utas után. Egy utaskilométer (mondjuk) 10 forint. Ebből az utas csak 7 forintot fizet. A támogatás legyen utasonként 4 forint. Rögtön érdeke lenne minél több utast elvinni. Gondolom én, de ehhez sajna nem értek.
Előzmény: Törölt nick (239)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.04 0 0 243
Addig amíg nem vonják felelősségre a bűnöst, semmi nem fog történni.
Előzmény: vas-utas (242)
vas-utas Creative Commons License 2003.02.04 0 0 242
Én két éve ingázok ~50km-ről fővonalon, de naponta írhatnék nekik levelet. Talán ez lenne a +oldás: jó sokan minden nap megírnánk a panaszt valami magas beosztásúnak. Majd csak megunják.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!