Keresés

Részletes keresés

JCSABA Creative Commons License 2002.10.15 0 0 211
Szerintetek változott valami az IC-knél 95 óta?

http://www.extra.hu/jcsaba/km0210/89f1000.html

marslakó Creative Commons License 2002.10.09 0 0 210
Szasztok!

Nem is tudom, mikor volt utoljára panaszom a MÁV-ra. Lehet, hogy keveset utazok? Így jár, aki elüldözi utasait! Figyeljétek meg, hogy mire néhány év múlva megjelennek az igazi szolgáltatók a vasúti személyszállításban, már nem lesznek utasok...

confs Creative Commons License 2002.10.07 0 0 209
hegyeshalom-budapest vonal, október 6.:
fullra tömött kocsik (én pl. a kifelé nyíló ajtó által létrehozott kis lépcsőeltakaró lapon álltam másodmagammal)...

még belegondolni is rossz abba, hogy mi történne akkor, ha pl. a kocsi közepén kigyullad valami...

miért nem indít egyszerre több szerelvényt ezen a vonalon a máv? ha ezt nem lehet, akkor miért nem nyomnak még 3-4 kocsit a vonat mögé?

áhh, mindegy. balkán.

tamas ur Creative Commons License 2002.10.02 0 0 208
Úgy látszik, senkinek semmi problémája a MÁV-val!
nhmus-herp Creative Commons License 2002.09.11 0 0 207
Egyszer emlékszem én is elkövettem hasonlót. Szánom bűnömet, de más mit tett volna a helyemben.
Tar állomáson történt, két kollégámmal az őszi kutatáshoz szereztük be a szükséges mogyorófa karókat. A hazaszállítás problémás volt, ugyanis a "poggyász" 150 kg volt, közben az eső is eleredt. Az állomásra érkezve az összekötött pakk a vonat mellett szétborult. Emiatt már eleve 5 percet késett a vonat. Amíg bepakoltunk a peronra, jobban mondva a személykocsit átalkítottuk tehervagonná, ez a késés további 15 percre módosult. Végül a kalauz csak annyit kérdezett, jól bepakoltuk-e, menesztheti-e a vonatot és figyelmeztetett, hogy ki ne essünk menet közben. Szurdokpüspökiben a lepakolás annyiból állt, hogy még a mozgó szerelvényből raktuk le az árut, három utast kishíján a halál torkába küldve, magunk után pedig mérhetetlen mocskot hagytunk.
Tényleg nem gyakran szoktam ilyet.
Mindez másodosztályon történt.
Útközben egy néni mindenképp a "teherfolyosó" felé akart átjönni. Magyaráztam neki, hogy ne jöjjön mert nem lehet az ajtót kinyitni, meg amúgy is vége a vonatnak. Nagy nehezen sikerült lebeszélni.
Talán a cudar időre tekintettel engedte mindezt a vonat személyzete? Nem tudom.
Mindenesetre meg tudom érteni, aki a bringáját jobban félti egy köteg mogyorófánál!
Előzmény: kambekk (206)
kambekk Creative Commons License 2002.09.10 0 0 206
Hát nem semmik az utasok sem, ammá fix.
Képzelheted, mi lesz, ha létrejön a tarifaszövetség... Sok hülye nagy helyen se fér (majd) el.

üdv

Előzmény: stewes (204)
stewes Creative Commons License 2002.09.10 0 0 205
Bocs, azt hiszem az elôbbi hozzászólásom volt az elsô itt. Üdvözletem a törzstagoknak!
Meg tudja valaki mondani nekem, hogy a máv mit ért másodosztályon? Turistáskodásból utaztam hazafelé Porva-Csesznek állomásról Gyôrön át Budapestre. Elôbb egy lepukkadt Bzmt, aztán egy még lepukkadtam termes kocsi, végül egy fülkés, légkondicionált, automata ajtók, állítható fejtámla, halk zene, állomások érthetôen bemondva.
stewes Creative Commons License 2002.09.10 0 0 204
Uram isten, Te tényleg azt hitted, kis hazánkban lehet együtt utazni a bringával?
Én rendszeresen belefutok ilyenekbe, meg még ilyenekbe is. És ne képzed, hogy csak a mávosokkal kell megközdeni. Az utasok sem semmik. Pl. Váci vonal. Két bringa szépen szabályosan – a MÁV elôírásának megfelelôen – fel van akasztva kampóra. Szorosan egymás mellé. Össze is pókoltuk, hogy ne csapkodjanak ide-oda. Az egyik ajtót ugyan takarja, de a másik teljesen szabad. Állomás. Na, találd ki, hol akar a kedves utastárs felszállni? Igen, jól gondolod! És cselekszik is. Szépen feltornázza magát és átbújik a biciklik alatt, között. Közben erôsen anyázik. Másik megoldás ugyanitt. Ezen a szerelvényen van olyan kocsi ami át van alakítva kerékpárszállítás. A kocsi végében van egy rövid fülke hat darab kampóval. Ezekbôl csak max 4-et lehet használni a befele nyíló ajtó miatt. Az egész vonat (!) tök üres. Mi 4 géppel elvackolunk itt. Utas jô, és minden áron ide akar csücsűlni. Mi nem engedjük be. Egyrész azért mert pont annyian vagyunk, amennyi hely, másrész meg még a gépek rögzítésével voltunk elfoglalva. A kampok meg az ajtónál vannak. Erôsködik, próbáljuk lebeszélni. A végén hívja a kalajúzt, aki azzal fenyeget meg minket, hogy leszállítatt minket. Pofa bejön, rácsücs a táskámra, a kajában ledobja a földre az asztalkáról, és rápöfékel. (Egyébként figyeld meg, minden bringás hely a dohányzó szakasznál/szakaszban van).
A legjobb Miskolcon volt, amikor is háromszor pakoltunk fel a vonatra és háromszor le, mert a kedves mávosok nem tudták, hogy akad-e a kocsi vagy nem.
Előzmény: kambekk (201)
Tova Szilárd Creative Commons License 2002.09.10 0 0 203
Előzmény: Mr.Diarrhea (202)
Mr.Diarrhea Creative Commons License 2002.09.10 0 0 202
2 hete szeretném megtudni a neten, hogy mennyibe kerül Budapest-Roma viszonylatban egy oda vissza hálókocsis utazás.
Mindenütt bérleteket, passokat árulnak. Tud valaki egy ilyen helyet?

USA

kambekk Creative Commons License 2002.09.10 0 0 201
Hali!
Még a nyár közepén esett meg velem az alábbi kis kaland, de mivel csak most bukkantam rá erre a kedves topicra, hát csak most adom közre. Aktualitásából -szánalmas módon- mitsem vesztett.
Június végén egy barátommal kerékpárszállítás igénybevételével a Velencei-tóhoz készültem utazni.
Boldogan vettem észre, hogy európai minta szerint már nálunk is lehet biciklit szállítani vonaton. No gondoltam, hurrá! Kikerekeztünk hát a haverommal a Délibe, hogy gördülékeny módon levonatozzunk Agárdra. Raknánk fel a cangákat a felpiktogrammozott kocsiba, csakhogy az le van lakatolva. Téblábolunk pár percet, hátha kinyitja valamelyik közeg, de frászt... Fölrakjuk hát az egyik peronra, aztán be a kupéba, hogy kint el ne lopják. És ekkor megjelenik az okostojás kalauz.
-Ezt kérem itt nem lehet szállítani! Vigyék ki a peronra!
Mire mi: -Tán ki kellett volna nyitni a speciálisan erre a célra épített kocsit. Egyel kényelmesebb volna nekünk is, higgye el!
-Nyitva volt.
-Nem volt nyitva.
-Az engem nem érdekel! Mondtam, vigyék ki!
És itt jött egy kis anyázás. Végül bicajostól, csomagostól a peronon utaztunk, mert (Kelet)Európában ez így szokás.
Ám ez még semmi, mert visszafelé a sztori megismétlődött, azzal a különbséggel, hogy ott a piktogrammos kocsit "Postajáratként" bérelte ki két civil Mávos. Csakhogy akkor már nem elégedtünk meg holmi anyázással. Kis erőfitogtatás után mégiscsak megnyílt nekünk a furcsamód blokkolt vagon.
Azóta persze ment egy-két panaszlevél is ezügyben a Mávnak. A válaszukról meg inkább semmit...

Bizonyisten nem pénz kérdése lenne a gördülékenység. Hanem akaraté.

Üdv

_latsam Creative Commons License 2002.08.28 0 0 200
Tam7: csak most vettem észre a válaszod (jó lassú kis topic de azért csak megy. Hiába no a Máv az Máv:)
Természetesen udvariasan szoktam beszélni az emberekkel, és nem ribancozok le senkit kapásból. Így névtelenül is csak a sokadik ilyen élményem után. Lehet a hölgyikénél én voltam a 123. aznap aki ezt kérdezte, de nekem ő volt az első:). Mindegy, modortalan volt.
Irsán pedig este hazafelé nem nagyon szállnak fel a vonatra inkább csak le, így a jegykiadás az gyenge mentség lenne. Egyébként is: inkább tolok ki 2 emberrel mint egy vonatnyival. De ez a jelenség mintha mosanában +szűnt volna (egy hónapig kb nem vonatoztam), megy minden frankón, pedig vágányzár is van. Lehet, hogy most jobban figyelnek.
Te hazabeszélsz én viszont hazulról el: nálunk csak én nem vagyok vasutas (de voltam:)
Előzmény: Tam7 (192)
_latsam Creative Commons License 2002.08.28 0 0 199
Jó reggelt minden panaszkodónak!
Ha olvassa vasutas vagy egyéb benfentes ezt a topicot akkor írja már + nekem, hogy miért kell zárva tartani a bicajtároló vagonrész ajtaját???
Nem valami kellemes élmény délután egy viszonylag zsúfolt vonat peronján utazni bringával. A lakatommal fellógattam a csomagtartóra, így csak a peron negyedét foglaltuk el. Természetesen a jv. nem járta végig a vonatot, hogy kinyithassa és az állomáson ahol leszálltam (pontosabban csak mh.) nem szálltak le a jv-k.!!! Így még oda se tudtam menni szidni a jqa-at. Most mérges vagyok és panaszkodni fogok:)
Tyb Creative Commons License 2002.08.24 0 0 198
Hello gerir!
Abban igazad van, hogy a MÁV kocsijai nem tiszták, soxor nem esik kényelmes utazás bennük, és erről a hanyag takarítás mellett jócskán belejátszik egyes utastársaink neveletlen viselkedése.

Új vagy itt, ezért mondom el, hogy a Fórumon is sok ember van együtt, mint egy vonaton, és ahogy a mások szemétjét sem jó a kocsikban látni (már akinek), ugyanígy nem kényelmes a Te hozzászólásodat sem olvasni (már akinek). Ezért kérlek, tiszteld meg "utastársaidat" azzal, hogy a véleményedet olvashatóan és érthetően írod le, mert minél kevésbé veszed ezt figyelembe, annál nehezebb lesz másoknak megérteni, hogy mit írsz. Nem tudom, Téged hol oktattak helyesírásra, de felhívnám a figyelmedet a vesszőre, mint az összetett mondatok tagolásában hasznos elemre. Persze lehet, hogy csak nem működik ez a billentyű a gépeden, ez esetben felhívnám a figyelmedet az új billentyűzetek feltűnően alacsony árára.
Mégegyszer mondom, ne vedd támadásnak, hanem jóindulatú figyelmeztetésnek - hogy könnyebb legyen mindannyiunk számára a fórumozás.
Persze tudom, hogy nem várhatok el mindenkitől eszményi helyesírást, de azért jó lenne. Nem azért, hogy Európához tartozzunk, hanem mert talán magunknak tartozunk ezzel.

Üdv:

Tyb

Előzmény: gerir (197)
gerir Creative Commons License 2002.08.23 0 0 197
Hello Mindenkinek!

A Máv elég Balkáni hangulatot tud biztositani a "kedves"utasainak!
Nyáron igénybe vettem a DB-t az az a Német "máv-ot".A kocsi tiszta volt padloszönyeg a másod osztályon fotelek tisztaság folyamatosan takaritanak utazás közben is na és a 250 km es uthoz kicsivel több mint egy orára volt szükség ez már Europa.A Frankfurti AIR-RAIL terminál fantasztikus bár a repülogéptol majd nem 40 perces rohanásom volt a vonatig közben el sem hittem hogy hol vagyok.A jegy nagyon drága 13000 ft plusz 4 euro helybiztositasi dij.De megéri.

Itthon nem érdemes vonatra szállni retkesek régiek a kallerek bunkok a többség de volt pozitiv tapasztalatom is.Az Ic-kEN ki lehet birni viszonylag tiszták és és potdij se nagyon sok ha a minoségi különbségwet nézzük.A Pályaudvarokat nem lehet minosíteni undorítoak.A gyorsvonatok lassuak és koszosak az 1 osztály is de ott legalább van hely.Fot-Veresegyház vonalon közlekedo vonatok modernek de koszosak és persze a sok primitiv bunko már tönkre tette az egyébként viszonylag esztétikus belso teret hát ez van mégido kell hogy EUROPÁHOZ TARTOZZUNK!!!!!!!!!!!!!

matuskaszilveszter Creative Commons License 2002.08.03 0 0 196
Rossz tapasztalataim voltak az IC Rapiddal kapcsolatban:
-1 az információs szolgálatnak (MÁV kp.i információnak, ill. helyi szinten) hiányosak voltak az ismeretei arról,hogy pl. 33% ifjúsági kedvezménnyel nem lehet ezt a fajta vonatot
igénybevenni !!!
-2 egyáltalán nem gyorsabb a sima IC-nél főleg most a vágányzár miatt
-3 a vagonok aránylag tiszták voltak,de úgy néztek ki,mintha valahonnan a német vasutaktól lettek volna valamiért idő előtt kiselejtezve
(szakadt üléshuzatok!!!!)a légkondi este hét után már inkább nagyon hideget produkált!!!
(nem értem azt miért nem lehet szabályozni!)
-miért csak az 1. osztályú utas kap ingyen kávét?
(PR !!!)az 500 ftos helyjegyből mindenkinek beleférne az üditő vagy ásványvíz is!!
Törölt nick Creative Commons License 2002.07.31 0 0 195
De nem azt a sort kell nezni, amit te bekarikaztal az ervenyesseg megallapitasara. Hanem azt ahol ezt irja: Erv.: 2000.06.06 +3 nap. Mert te vehetted akar 5-en hetfon, vagy 6-an hetfon, vagy akarmikor elobb, ha 6-ra kerted. (az persze mas kerdes, hogy aznapra vetted a jegyet, es a jegyvaltas datuma megegyezik az ervenyesseg megkezdesenek a datumaval) Szoval a kallerral nem arrol kellett volna vitatkoznod, hogy hetfo, vagy pentek, hanem a datumon. Ha aznap 9-e volt amikor utaztal vissza akkor meg nem sertettel meg semmit.
Előzmény: biga (194)
biga Creative Commons License 2002.07.31 0 0 194
Sziasztok,

Most találtam csak erre a topic-ra, de azért elmesélem egy 2 évvel ezelőtti történetem. Szóval 2000 nyarán volt szerencsém egy pár hónapig vonattal munkába járni. Gyakran volt, hogy kocsival jöttem/mentem de mindig retúrjegyet váltottam, mivel az a visszautazásra még 3 napig érvényes, annyi idő alatt meg úgyis elhasználtam a jegyet. Egy pénteki napon szépen mentem haza a kedden váltott jegyemmel, jött a kaller elkérte majd mondta, hogy az nem érvényes, már lejárt. Mondom úgy tudtam, hogy 3 napig érvényes visszaútra hogyhogy lejárt? Mire ő: igen de ezt hétfőn vettem és ma már péntek van, az pedig testvérek között is négy nap. Erősen csodálkoztam, mondtam is neki, hogy én ezt hétfőn nem vehettem, aznap nem is dolgoztam, tuti, hogy kedd reggel vettem a jegyet. De megnéztem én is és a jegyre tényleg rá volt, hogy hétfő. Ezen egy darabig elvitatkozgattunk, majd mondta, hogy O.K. hagyjuk a fenébe, aztán ebben meg is egyeztünk. Aztán csak nem hagyott nyugodni a dolog, otthon újra megnéztem a jegyet aztán leesett.

Ha megnézitek a váltás ideje 2000.06.06 és ha megnéztek egy naptárt is, akkor látható, hogy az a nap bizony kedd volt. Szóval a tanulság: a MÁV rendszere 2000 júniusában minden előző bejelentés és propaganda ellenére még nem volt (teljesen) Y2K kompatibilis... Ez azért elég ciki nekik, meg nekem is, akit majdnem megbüntettek emiatt.

biga

marslakó Creative Commons License 2002.07.31 0 0 193
Csak az a baj, hogy sokszor a kallerok mennek be bagózni a volt dohányzó, vagy akár volt nemdohányzó fülkébe is. Hiába, a vasutas sem jobb a Deákné vásznánál...
Előzmény: rg7 (187)
Tam7 Creative Commons License 2002.07.31 0 0 192
Hadd vedjem meg a forgalmistakat. Elore mondom, hogy edesapam is e munkakorben dolgozik, tehat ha ugy tetszik, hazabeszelek, DE! Tudom, hogy mennyi nyuggel jar a munka. A KoKi-s vonatmeneszto holgyet meg kell vedenem, ugyanis o radion kapja a rendelkezest, hogy az adott vonat menesztheto. Nem kell tudnia, es hacsak nem mondta neki valaki, nem is tudja, hogy kesik-e es mennyit az adott vonat. A modora viszont nem magyarazhato. Bar ha te "ribanc"-kent emlegeted, es esetleg (nem tudom) ugy alltal hozza, talan megertheto.

Albertirsan nem tudom, mi a helyzet, de pl. ahol az apam dolgozik, nagyon sokszor van, hogy neki kell az utasoknak jegyet adni. Hiaba van kiirva, hogy vonat indulasa elott 5 perccel mar nincs jegykiadas, ok csak jonnek-jonnek, verik az ablakot. Feltetelezem, hogy az albertirsai kollega sem a tv-t nezte, hanem fontosabb dolga volt, vagy adott esetben minuszos volt a vonat, es meg kellett varnia az indulasi idot (mert akkor meg ha 1 perccel korabban meneszti a vonatot, es amiatt kesi le egy masik utas, az lesz a baj, es mellesleg jogos lesz az illeto panasza).

Előzmény: _latsam (176)
CornFake Creative Commons License 2002.07.31 0 0 191
hetvegen vasarnap jottem haza,Lellenel szalltam fel,Sio IC,nem volt hely csak 100ft-os helyjeggyel,megvettem..szallingóztak az emberek,Siófoknla felszállt 3-4 fiú,és rettenetes anyázások között álltak a vagon végében...mint kiderült a jegyük 100 feletti helyre szólt,és asszem csak KB80-ig volt ülésszámozás..

jó jó,100ft....de hányszor 100 ft lehet?

asdf_ Creative Commons License 2002.06.26 0 0 190
Hat, az ilyen tahoknak letepnem a fejet, hogy legkozelebb ne legyen mibe dugnia a francos cigarettajat... Ha van fustos reszleg, akkor huzza oda a belet a parasztja.
Előzmény: Törölt nick (189)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.25 0 0 189
Teljesen igazad van es megertem a panaszod, csak azt akartam mondani, hogy a jugoszlav helyzet sokkal rosszabb mint a MAV-nal. Mert ott a nemdohanyzoban kivan rakva az athuzott cigaretta, de megis oda dohanyoznak.
Előzmény: asdf_ (188)
asdf_ Creative Commons License 2002.06.24 0 0 188
memil:Egy dologrol megfeledkezel. Jart eddig esz a vonat a regi gagyi kocsikkal, fele bagos, fele nem. Majd (erosen) neha a hangosbemondo bemondja, hogy ezen a vonaton junius x-tol nem lehet bagozni. DE az ex dohanyzokocsikba nem raktak ki a bagozni tilos tablat, es nem festettek at a vonat oldalan sem a jelet. Igy nehanyan bagoznak minden gond nelkul /mivel honnan kellett volna ezt nekik hallani, meg kulonben sincs kirakva, hogy nem szabad, mondja o/. Ez az en bajom. Egy lepes elore ketto hatra...
Előzmény: Törölt nick (186)
rg7 Creative Commons License 2002.06.24 0 0 187
Ezzel kapcsolatban, hogy hamuzgatnak össze-vissza, a kellerek helyében keményebben lépnék fel.
Nevezetesen, ha már tilos a dohányzás, és az IC-ken is csak kijelölt kocsiban szabad dohányozni, akkor még a kocsik előterében is keményen szankcionálnám a füstölgést. Egyrészt mert nem szabad, másrészt, mert nincs kihelyezve hamutartó, így a füstölés miatti büntetés mellet rájuk verném a szemetelés miatti büntetési tételt is.
Az már más kérdés, hogy pl. a pécsi IC-ken nem törődnek az előtérben történő dohányzással, de a balaton parti IC-ken még külön felhívja a figyelmet a kaller erre is, hogy ott sem szabad.

A másik fontos szempont a végrehajthatóság.
Amíg a MÁV nem teremt olyan kultúrált utazási feltételeket az elővárosi "melós" vonatokon, ahogy ma elvárható lenne(kényelem, megfelelő piktogramok a kocsikban-kocsik oldalán), addig ilyen szolgáltatási színvonal mellet nem igazán lehet elvárni ezeket a dolgokat.

A harmadik a kallerek testi épsége.
Kb egy-másfél hete volt, hogy a kaller(párban voltak) rá mert szólni egy kb. 10 fős illuminált társaságra, hogy ott ahol éppen tartózkodnak nem kellene dohányozniuk: a jóemberek reakciója igen heves volt. Nevezetesen a pöttendi megállóhely peronján találta magát a kalauz, néhány kihullott foga társaságában, megrugdosva. Majd egy rövidke kórházi kezelésre nyert beutalót.(Érdekes, semmilyen híradásban nem tudósítottak erről, pedig egy busznyi rendőr is ki lett vezényelve.)
Szal a döntéshozóknak is igen erősen mérlegelni kellene jó pár dolgot ezzel a témával kapcsolatban.

Előzmény: Törölt nick (186)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.23 0 0 186
A MÁV-nál elégedett vagyok az utasok viselkedésével a nemdohányzó és a dohányzó kocsik használatát illet?leg. A nemdohányzón soha nem tapasztaltam még dohányzást. Akire rájött a káros szenvedély élvezhet?sége, az kiment és ott elintézte. Nem így m?ködik ez a Jugoszláv Vasutaknál, ahol nem érdekli a dohányosokat, hogy hova ülnek (már beszállásnál nem nézik, hogy a kocsi melyik felébe mennek be), legyen az dohányzó, legyen az nemdohányzó, pöfékelnek jóíz?en. Amikor ott utazok, nem tudok nyugodtan utazni, mert a nemdohányzó részen egyszerre több helyr?l is fújják a pofámba a füstöt. A kallerok persze nem szólnak semmit, (gondolom ?k is dohányosok), ha meg én szólok rájuk akkor letolnak a sárgaföldig, hogy hogyan képzelek én rájuk szólni (nekik áll feljebb). Egyszer az egyik hapsi letámadott, hogy "mit gondolsz te! nem vagyunk mi Amerikában! Itt szabad mindent.", aztán átmentem máshova. Egyszer történt, hogy a kaller rászólt az össz dohányzóra, hogy hagyják abba, mert az nemdohányzó kocsi. Meg is lep?dtem a dolgon, és kellemesen csalódtam. Egyébként akkor Szabadkáról utaztam Belgrádba, és a kaller Újvidékig tartotta a rendet a nemdohányzással kapcsolatban, Újvidék után már nem, attól kezdve "élveznem kellett" a dohányfüstöt. Ja! És ha megkérdezitek, hogy mégis hova hamuznak, a nemdohányzóban, hát egyszer? a válasz: a padlóra. Na ehhez mit szóltok?
Előzmény: asdf_ (185)
asdf_ Creative Commons License 2002.06.23 0 0 185
En azt utalom marhara, hogy a Szolnok fele kozlekedo vonatokat /a regikocsisokat/ is vegre teljesen nemdohanyzova tettek, csak 1-2 dolgot elfelejtettek. Nevesul, hogy nem eleg, hogy a karfarol leszedik a hamutartot, mert az ex dohnayzo kocsiban is ki kene rakni az alutablat az athuzott cigivel, meg a vonat oldalan is at kene festeni, hogy nemdohanyzo a kocsi mindket vege. Mert egy-ket "kulturalt" utas b*szik ra, ha szol neki az ember. Aszondja tabla nincs, sz'al o bagozik...
leber Creative Commons License 2002.06.20 0 0 184
elég gyakran utazom a 19:05-ös Axa IC-vel - feltéve persze, ha egy nappal előtte kimegyek a Délibe jegyet venni, mert telefonon ugye ...

arról nem is beszélve, ha valami isteni csoda folytán két óra alatt mégis sikerül foglalni, akkor meg rendszeresen elcseszik. a minap is vagy háromszor mondtam el a nőcinek hogy, _dohányzóba_ szeretném a jegyet, még vissza is kérdezett.

naná, hogy a "kijelölt részleg" legalább három kocsi távolságra volt félig üresen :-(

_banner_ Creative Commons License 2002.06.20 0 0 183
Multkorában ismét megpróbálkoztam telefonos helyjegyrendelésssel.
Hétfői fonatra próbáltam jegyet szerezni pénteken
(ismerve a kihasználtságot). Fél óra próbálkozás után felvette a hölgy. s közölte, hogy hétfői vonatra csak vasárnaptól lehet jegyet igényelni....
Akkor meg mi értelme van az egésznek?

off
Menetrend:

Nyíregyháza-Budapest IC-vel

5:15, 5:45, 5:50, 6:15 - 1 órán belül 4 vonat

utána 9:15-ig nincs más

nap közben rendben van
Visszafelé 19:00 után nem lehet utazni

Vasárnapi/Pénteki vonatokra 3-4 nappal az indulás előtt lehetetlen helyet foglalni, pedig lenne rá igény bőven...

tamas ur Creative Commons License 2002.06.19 0 0 182
15-én, szombaton estefelé akartam IC pótjegyet rendelni a Déliben. Most kivételesen nem mindig volt foglalt, sokszor kicsöngött, de még véletlenül se vették fel. (Valószínűleg néha mellé tehették, hogy ne csöngjön, akkor volt foglalt.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!