Keresés

Részletes keresés

tamas ur Creative Commons License 2002.06.19 0 0 181
A múltkoriban, egy vasárnap Esztergomból Budapestre utaztam, személyvonattal. A kocsiban, ahova szálltam, az összes ülés csupa folt volt, alig tudtam választani egy helyet magamnak, ami talán egy fokkal tisztább. A szemetes teteje szürke volt (már a ráragadt kosztól), a csomagtartó úgyszintén. Az ablakba pedig valaki az orrát fújta. Szólok a kalauznak: nincs itt takarítás? Még ő volt fölháborodva: azalatt a tíz perc alatt, amíg a vonat Esztergomban állt, ő nem tudta kitakarítani, az utasok pedig összekoszítják, mert ráállnak (!). Azt persze nem akarta látni, hogy az ülések nem sárosak, a kosz pedig legalább harmadnapos. Európai vasutat építünk! (Tulajdonképpen Románia és Albánia is Európában van.)
Sensy Creative Commons License 2002.06.14 0 0 180
na akkor enis meselek nektek..
zamardiban szalltunk fel az elso hajnali vonatra post fele,mit tudtuk mi meg akkor 15 evesen hogy mi fan terem a mav... hajnalban egy tomott vonaton franko volt..na jott missz kaller,2m szoke 180kg...50kg/mell...na jegyeket ..odaadtuk jol,diakigazolvanyt..aztis odaadtuk jol...kiszedte a vak sotetben egy elemlapnala hogy a baratnom diakja nem ervenyes...hatakkor milegyen..hat milenne,leszallunk..namost mi hulla faradtak voltunk,a francnak sem volt kanala kotozkodni...hat lepsenynel leszalltunk..mondanom sem kell hogy beultunk az elso kocsmaba ,megtanultam pokerezni,majd baratnom szulei hazavittek minket...aztan pesten megneztuk,es az o diakja ervenyes volt de az enyem nem:) na ennyit a kallerokrol..
mostanaban eleg sokat jarok vonattal,dolgozni is es a paromhoz is..de igazabol tul sok panasz azon kivul hogy sokan vannak,es telen hut nyaron fut a szerelveny tul sok bajom nincs...igaz elvarasaim sincsenek azok utan hogy egyre tobben jarnak IC vel,igy azis tele szokott lenni...penteken delutan,Nagykanizsa fele:)))ha meg nemzetkozivel megyek mindig segitenek,ha valami kerdesem van,szolnak hogy miert allunk,ezexerint en vagyok a ritka allat,aki ugy nagyjabol elegedett
_latsam Creative Commons License 2002.06.14 0 0 179
Igen, mint írtam nálam is ez volt 3-4 alkalommal. Igaz nekem egy messzebbi állomásról tudta írni, de azt a néhány ft. pluszt nem sajnálom hiszen a kalajok nagyobbik része rendes. De ha nincs pénztár akkor adjon jegyet. És ha ezt a balf@sz vasutasok egymás közt nem tudják lebeszélni az nem az én bajom. És ami miatt bepüccentem az az volt, hogy egyből rámfogta, hogy nem igaz mert ő előrébb már több jegyet is kezelt amit (szerinte) ott adtak ki ahol felszálltam. Mindez két állomással volt arrébb. A pénztárajtón lakat volt, és teljesen zárva volt tehát nem csak brunyálni szaladt el a vasutas.
Előzmény: Törölt nick (178)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.14 0 0 178
velem ezzel kapcsolatban egy pozitív dolog történt meg. másfél éve lehetett, amikor a józsefvárosi pályaudvaron épphogy elértem a vonatot, szóval rohantam, felszálltam rá, és abban a pillanatban indult. jegyet nem volt id?m venni. jön a kalauznéni, és már készülök, hogy fizetem a büntetést is, a jeggyel együtt, de rendes volt, és kiírt egy büntetés nélküli jegyet, egy következ? állomástól, ahol abban az id?ben nem volt pénztár. így még néhány forinttal olcsóbban jöttem ki.
Előzmény: _latsam (177)
_latsam Creative Commons License 2002.06.14 0 0 177
folytassuk: reggel megyek vonathoz: no pénztár. Mondom kalajnak, hogy kérek jegyet, mert nem volt pénztár. Nem ad csak pótdíjjal mert szerinte volt. Mit képzel ez rólam, hogy hazudok? Volt már rá példa, hogy nem volt időm jegyet venni. Odamentem, mondtam mi a helyzet, és megoldottuk. Addig fajult a vita, hogy kértem a jegyet pótdíjjal, és a nevét is, hogy majd továbbgondoljuk ezt a megfelelő fórumon. Ezután mégiscsak pótdíj nélkül lett jegyem. Névtelenül lehet szivózni, de ha felmerül a számonkérés már nem meri vállalni?
Előzmény: _latsam (176)
_latsam Creative Commons License 2002.06.14 0 0 176
De ha már máv panaszok: az kevésbé gáz, hogy késnek a vonatok. Forgalmi ok, egyebek, a hóról senki sem tehet, ezeket kissé +értem, nincs pénz. Pénz nélkül pedig nehéz korszerű, megbízható, gyors, szép...... kocsi/mozdonyparkot üzemeltetni.
De ami nem (vagy legalábbis nem sok) pénz kérdése: kérdezem kökin a ribancot aki meneszti a vonatokat, hogy mennyit fog késni amire én várok? -Honnan tudjam? nem én menesztettem a nyugatiból!
Hát akkor mi a dolgod babám, mint hogy tisztába legyél azzal, hogy melyik vonat hogy áll? Nehéz azt a néhány vonatot fejben tartani?
Albertirsán jellemző: vonat bent áll, jelző zöld, utasok le/felszálltak jv. áll a vonat mellett, forgalmista meg b@szik kijönni indítani. Majd megjelenik néhány perc múlva sietséget színlelve. Átmászik a vonaton és miután a hangosba bemondta a "Gyermekeik és uta....kérjük az ajtókat csukják be...." szlogent mindkét ajtót nyitvahagyja.
Reggelente olvasnék a vonaton. Ha lenne világítás. De nincs. Kocsinként egy két égő. Annál a fénynél pedig nem lehet tanulni. Így holtidő amit a vonaton töltök és sajnálom a napi teljesárú jegy árát ezért a szolgáltatásért.
Előzmény: _latsam (175)
_latsam Creative Commons License 2002.06.14 0 0 175
A máv (direkt kisbetűvel) olyan agyas szabályokat hoz amiket nem lehet betarttatni. Pl.:arcképest nem használhatsz munkábajáráshoz - mi van ha én naponta járok vidámparkba? Hogyan lehet ezt ellenőrizni, hogy én reggelente a feleségem/férjem/anyám/apám után kapott arcképessel hová megyek??? A saját hülyeségének igya meg a levét. A számlaadási kötelezettség pedig mindenkire vonatkozik.
Nem vagyok egy panaszkönyves típus, de mióta napi gyakorisággal vonatozok tele van a puttonyom a vasúttal. Szívem szerint balhéznék. Eszem szerint nem teszem.
Előzmény: Carpy (174)
Carpy Creative Commons License 2002.06.14 0 0 174
Egy szoval sem mondtam, hogy nem szabad adnia. Csak azt, hogy nem valthat diakjegyet, akinek megteritik az utazasi koltseget. Marpedig ha ennek a szabalynak ervenyt akarnak szerezni, akkor valahol meg kell fogni a dolgot. Nem ez az egyetlen eset, amikor a MAV Uzletszabalyzat ellentmondasban van mas torvenyekkel es rendeletekkel. Ha van egy jo jogasz ismerosod, osszeszedhetjuk a dolgokat es csaphatunk balhet...
Előzmény: _latsam (173)
_latsam Creative Commons License 2002.06.14 0 0 173
>Az AFA-s szamla jellemzoen ahhoz kell, hogy elszamoltassak. Diakjegyet azonban nem lehet valtani akkor, ha az utazas koltseget utolag megteritik.
De ezt ugye Te sem gondolod komolyan? Ha akarok a wc-s nénitől is kérhetek áfás számlát. Azt majd a könyvelőm eldönti, hogy a (tegyük fel) programozó kisiparos elszámolhatja e a Columbia űrsikló számláját. Nem feladata az eladónak, hogy eldöntse mit számolhatok el.
Sam
Előzmény: Carpy (170)
marslakó Creative Commons License 2002.06.07 0 0 172
Helló!

Élek én is egy kis panasszal (újból, azaz ismét és ismét...)
Túrázni mentünk, túravezetőként Pünkösd Hétfőre akartam megvenni a helyjegyeket IC1803-ra.
1) Először nem volt nálam a MÁV-osok arcképese és a 65-ön felüliek szenélyije. Hogy kérjem el tőlük? Személyit? Meg arcképest, amivel naponta járnak be, de 12/24-ben, hogy véletlenül se lehessen odadirigálni őket egy adott időpontban a pénztárhoz? Panaszkönyv... Válasz semmitmondó.

2) Odacipeltem X nyugdíjast Y személyivel - férjé, feleségé, ezek szolgáltak volna a MÁV-osok arcképeseként :-) (Tessék, ennyire könnyű kijátszani a rendszert, akkor meg minek az a nagy szarrágás!???) Erre nem volt jó a helyjegyközpont, nem tudták kiadni! Végül 4-szer kellett jegyért mennem, míg megkaptam... Ez igen! De közben ilyeneket mondtak nekem: vegyem meg a helyjegyemet helyben! (Éljen az előreváltás és a pünkösd hétfői nyomor!) Nem tudnak igazolást kiadni, hogy rossz volt a gép. (A vonaton meg engem büntetnek meg...)

Egyszóval, jócskán tele van a teuc-öm a MÁV-val!!!!!
Arról nem is beszélve, hogy akinek nincs régebbről menetrendje, az most nem juthat az ingyen kiadott módosításhoz - az sme, akinek eddig csak regionális menetrendje volt!

imager Creative Commons License 2002.05.22 0 0 171
No akkor elmesélem az én esetem/imet.
Bár úgy látom ez a topic eléggé behalt, nem értem miért. Mások így meg vannak elégedve?

1. Ma szerettem volna hazautazni Bpről a belgrádi vonalon. Több mint egy éve járok ezzel a vonattal, mindig az 5-ös vágányról indult a keletiből.
Ma is felszálltam, de meglepődtem hogy milyen jó szerelvény, ilyenek nem járnak mifelénk:))
Ez gyanús.
Rá is kérdeztem, kiderül hogy Bécsbe megy, gyorsan leszállás.
De akkor honnan indul a vonat. A forgalmista nem tudja, a hamgosbemondós tájékoztatás elavult, a központi információ pedig elég messze van az 5-ös vágánytól.
Mire odaértem, meg vissza a 3-as vágányhoz épp láttam az eltávozó szerelvényt.
Fellélegeztem, hogy hál istennek akkor ma nem kell ezen az ósdi szerelvényen 2 órát szenvednem, mert ma már csak éjfél körül menne újabb vonat, az is személy.

2. Mert mért járna sűrűbben ezen a vonalon a vonat, amikor van rá igény.

3. Ünnepekkor, pl. márc 15. is felesleges több szerelvényt kapcsolni rá.

4. Az első osztályú kocsit meg fogom örökítnei az utókornak, bár szerintem a fényképek nem tudják visszaadni az eredeti élményt:))
szemét, kosz, por, szakadt ülés, esetleg van fűtés, de világítás csak 1/3 arányban. Az ablakon nem lehet kilátni, kinyitni pláne nem.

5. A múltkor nem láttam első osztályú kocsit a szerelvényen. Kérdezem a kalauzt hogy merre van, mert nem láttam.
Nem jött.
ennyit mondott
nem jött? akkor legközelebb lottót veszek
aztán odajött, hogy ír elismervényt, de megsúgta hogy nemigen éri meg utánajárni, mert min 2 óra, a menetdíj egy részéért.

6. Láttam egy takarítást is:))
szerintem koszosabb lett utána a vonat.
a szemetet épp hogy össze tudta gyűjteni az az alkoholista, mert csak a nők lábát nézte.

7. aztán a csavargók feljárnak a vonatra propagálni.

8. kész ez a vasút, balkááán

Szerintem a vasút alapötlete kitűnő, és utaztam is már jó európai és nem európai vasúton, ahol az ember jól érezte magát, de ahohy a MÁV csinálja, az siralmas.
Teremtsenek tényleg európai vasutat, ahogy hirdetik.

Carpy Creative Commons License 2002.05.16 0 0 170
Az AFA-s szamla jellemzoen ahhoz kell, hogy elszamoltassak. Diakjegyet azonban nem lehet valtani akkor, ha az utazas koltseget utolag megteritik.
A tobbiben igazad van.
Előzmény: hijaszu (169)
hijaszu Creative Commons License 2002.05.16 0 0 169
Ertekezes, hogy miert vegyunk elore jegyet.

Tok jo az ember egyszer szanja ra magat, hogy jegyegt vegyen a voanttarsasagnal az ICre elore mondvan biztosan legyen helye. Hat ezt a nyugalmat senkinek se kivanom hogy erezze.

1) A "kisasszony" (huje picsa) nem kivan AFAS szamlat adni a ket jegy kozul a diakra mondvan hogy "csak". Mi az hogy nem ad AFAs szamlat mikor a torveny kotelezi ra?

2) Fainul elnezi a napot es tok jo de az ICre visszafele nincsen csatlakozas csak harom oraval korabban.

Mi a francnak kene hogy egyaltalan elore vegyen az ember jegyet? Ki a &@#& kepzelik ezek magukat?

Udv, Hijaszu

BONNIE Creative Commons License 2002.05.16 0 0 168
sziasztok!
tudja kozuletek valaki, hoyg az 1-es vonalon Bp iranyaba miert kesnek mostanaban 10-30-50 percet a vonatok?
sz Creative Commons License 2002.05.05 0 0 167
nem tudja valaki, hogy mi történt ma délután a keleti pályaudvaron? minden vágányon vonatok álltak, átlagosan egy órát késett minden vonat... ez azért elég gáz.
Carpy Creative Commons License 2002.04.14 0 0 166
Koszi!
Előzmény: Dark Future (165)
Dark Future Creative Commons License 2002.04.13 0 0 165
Szia,

egyrészt beírtam az állomáson található "panaszkönyvbe", azzal a kitétellel, hogy címemre kiküldve írásbeli választ várok, másrészt a mavugyfelszolgalat@axelero.hu címre küldtem egy mail-t. Mostmár akár közvetlenül az irodavezetőnek is címezheted, nevét lásd kettővel lentebb.

Dark

Előzmény: Carpy (164)
Carpy Creative Commons License 2002.04.13 0 0 164
Mondd meg legyszives, hogy hova cimezted a levelet, mert nekem nagyon hasonlo panaszaim vannak, es szeretnek ertelmes valaszt kapni. Kosz!

Tam7: Szerintem ird ide batran az allomas nevet. Az ilyen bunko viselkedesre nincs semmifele mentseg.

Előzmény: Dark Future (163)
Dark Future Creative Commons License 2002.04.13 0 0 163

CSODA TÖRTÉNT!

Válaszoltak az illetékesek! E-mail-ben és postai levélben is. Méghozzá nem a sablonszöveget, hanem érdemben. Hmmm...

Megvallom őszintén, egy hónap után már nem is reménykedtem benne, hogy valaha is válaszolni fognak. Köszönöm, hogy így történt.

Álljon itt jó példaként a nevük:
Kovács Ernő csomóponti főnök, Budapest-Kelenföld
Nagy József irodavezető, Központi Menetjegyiroda és Ügyfélszolgálat

A végén még igazi szolgáltató céggé nő fel a MÁV...

Előzmény: Dark Future (152)
Tam7 Creative Commons License 2002.03.26 0 0 162
Az én esetemben a forgalmi ok kizárt, az utascsarnok, ahol az információ is van, tök különálló épületben van a forgalmi irodától, a jegyet sem a forg. szolgálattev
Előzmény: nyomdász (161)
nyomdász Creative Commons License 2002.03.25 0 0 161
A forgalmi okokra hivatkoznak állandóan a MÁV-nál. Azért imádok Ausztriában vonatozni, mert ott nem hivatkoznak, hanem megcsinálják jól a menetrendet és azt betartják.
Nos visszatérek a miskolci esetre. Elmeséltem ezt több kalauznak is, hogy micsoda baromságnak tartom ezt az „ügyes” csatlakoztatást. Több jegyvizsgáló elmondta, hogy nem tudják, nem tudhatják(!), de úgy érzik, mintha az állomásfőnök, vagy a miskolci vasútigazgatóság valamely vezetője feleségének érdekeltsége lenne a Borsod Volánban. S ott kell növelni az utasszámot, hogy rentábilis legyen a járat.
Ha ez valóban így van (egyszerűen meg kell nézni, hogy kinek kije dolgozik a VOLÁN-nál, s hogy döntési helyzetben vannak-e a beosztásukban? férj a MÁV-nál, feleség a Borsod Volánnál), akkor kellene a MÁV Vezig.-nak lépni.
Előzmény: Tam7 (158)
_banner_ Creative Commons License 2002.03.24 0 0 160
Hi!
Ismerős ez a "felsőbb utasítás."
Január közepe, Tokaj IC. Nyíregyháza-Bp.Keleti.
A vonaton nem volt olyan hely, ahová a jegyem szólt, ezért leültem 1 másik helyre, de Miskolcon át kellett adnom a helyet 1 fickónak, akinek oda szólt a jegye. Utána a hideg, dohányzó(!) büfékocsiban töltöttem azt a röpke 2 órát + 35 perces késés. (Azt nem is említettem, hogy világítás hol volt, hol nem)
Vizsgázni mentem (volna), szóval elég kellemetlenül érintett a dolog. A Keletiben dühöngő tömeg rohamozta a pénztárakat, mire a pénztáros hölgy: "nem a MÁV rendelte a havat (az egész országban nem volt akkor hó, csak Gödöllőn kiengedtek vmi tehervonatot az IC elé), s különben is nem kaptunk utasítást, blablabla..."
Bementem az érkezési ügyeletre, s végül visszatérítették a helyjegyem árát 5X áron, mivel nem volt helyem, de a késés miatt senkinek nem fizettek. Sajnos elég sokszor tapasztalom ezt a hozzáállást...
Előzmény: Dark Future (151)
Tam7 Creative Commons License 2002.03.24 0 0 159
Bocsi előre is, hosszú leszek.

Na szóval...

Nem írok még csak állomásnevet sem, teljesen mindegy. Odamegyek egyik reggel az információhoz, érdeklődtem egy másik vonalon közlekedő vonat felől, hogy mikor indul. Azazhogy érdeklődtem volna, ám nem volt ott senki.

Közben csöng a telefon is, csöng vagy 3 perce, elhallgat (gondolom a telefonon érdeklődő utasnak elfogyott a türelme, amit meg is tudok érteni). Várok még ott, várok, semmi. Megzörgettem az ablakot, ekkor jön a csaj valahonnan hátulról (nem láttam pontosan, elképzelhető, hogy az információs fülke melletti pénztárból jött, ezt nem tudom, mert nem figyeltem), és semmi elnézést kérek, hogy b.sztam itt lenni, vagy jó reggelt kívánok, hanem ezzel fogad: "Ne dörömböljön fiatalember, annyira sürgős? Mit dörömböl?"

(telefon megcsörren ismét)

Én meg hasonló stílusban, közben felment a vérnyomásom: "Mert már itt állok vagy 15 perce" (nem volt annyi, de tényleg ahhoz képest, hogy külön van információ, sokat kellett várni, szerintem jogos volt, hogy dörömböltem.)

Erre ez a bunkó: "JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓVAN AKKÓÓÓ VÁÁÁÁÁRJON MÉG VAGY 25-ÖT!" és felveszi a telefont.... na itt bepöccentem. Gondoltam itt vagy ablak törik be, vagy teleírom a panaszkönyvet, egyelőre a 200-ra felszökött vérnyomásomtól, a hüledezéstől köpni-nyelni nem tudtam, addig jutottam, hogy megfenyegettem a panaszkönyvvel. Valami ilyesmi volt a válasza, hogy "Nyugodtan, íííírjon csak bele" Aztán átfutott az agyamon ez a topic, a MÁV úgyis sz.rik a panaszosokra, nem csinál semmit, a végén még én leszek a hibás, amiért rongálom a berendezésüket :)

Na, aztán mondtam neki, hogy béküljünk ki szépen, bennem is csörgedezik némi vasutas vér, úgyhogy van bennem annyi kolegalitás, hogy nem cseszek ki vele. Pedig megérdemelte volna. Nagy szerencséje, hogy nem egy normális, avagy inkább egy nem normális utassal volt dolga.

Na, szó mi szó, felb..ták az agyamat korán reggel, de abszolút nem volt igaza.

1. ha valaki az információba van beosztva, akkor KUTYA KÖTELESSÉGE ott lenni

2. Illene ugyan már az utasnak előre köszönni, ha már fizet (majd) érte. Mondjuk én ez alól kivétel vagyok most még idén utoljára, de hát ez nincs rám írva ugye.

3. Utast kioktatni POFÁTLANSÁG! Én nem mondom, vannak hülye utasok, én mondjuk úgy élesben vasúton sose dolgotam, hogy utasokkal lett volna dolgom, de ismerem, hogy mik vannak. Viszont vevőkkel például dolgoztam, és ott is vannak hülyék. Iszonyat hülyék tudnak lenni, ezt elismerem. Na de KÖNYÖRGÖM!!! Hát nem a füle hallatára, pláne nem a többi hasonló utas füle hallatára csinálok hülyét belőle, sőt egyáltalán nem csinálok hülyét belőle. Max a kolegák között majd együtt meséljük munka után, hogy mekkora állattal találkoztam, ha arról van szó.

Megjegyzem, esetemben háááát, nem néztem az órát, de szerintem 5 perc simán volt, ennyi várakozás után egy ablakzörgetés egyáltalán nem sorolható a tipikus birka utas viselkedésének kategóriájába.

4. Az elnézést, hogy megvárakoztattam, vagy valami hasonlóról már hadd ne is álmodozzam, pedig ez sem lenne irreális elvárás (nyugatabbra).

Itt ugyanígy, amikor én voltam mondjuk bolti eladó, és tényleg volt valami dolgom, nem a napot loptam (nem feltételezem róla, hogy ezt tette, félre ne értsetek!), de meg kellett várakoztatnom, akkor én mondtam, hogy mittudomén ezt vagy azt kellett arrébb pakolnom, itt vagyok, vagy valami. Ez kb. hát nem bocsánatkérés, mert én sem alázkodom meg, viszont jelzem vele, hogy észrevettem, hogy megvárakoztattam, és elismerem, hogy hát most rossz neki.

5. Belemehetünk itt a vasút szervezési kérdéseibe, szociológiai dolgokba, de azt hiszem, ez engem, mint _utast_, EGYÁLTALÁN NEM ÉRDEKEL!

Az elején említettem, az is lehet, hogy a másik pénztárból jött át, és valami olyasmi zajlott le a fejében, hogy "én gürizek egész nap, ez a hülye meg zörgeti az ablakot".

6. Eleve hülyeség, hogy egy ember van beosztva személyes utastájékoztatásra, meg telefonosra, ugyanis nem lehet egyszerre 2 emberrel beszélni, pláne ha az egyik a vonalban van, a másik meg az ablak túloldalán, de hát ez már csak pénzkérdés. Valahol megérthető, mert szegény a MÁV, mint a templom egere. Hogy miért, abba nem akarok belemenni, nem is értek hozzá, csak vannak "sejtéseim".

Én azt is meg tudtam volna érteni, ha adott esetben vécére kellett kimennie, és mondjuk egyedül volt ugye beosztva szolgálatra. Rendben van, emberek vagyunk. "Elnézést, csak ki kellett mennem egy pillanatra." <--- ennyit kellett volna mondania, és semmit nem kérdezek, nem érdekel, hol volt, normális hangon szólt hozzám, megkérdezem a vonatomat, aztán már itt sem vagyok. De hát ugye a történet ismert.

Az biztos, hogy ha nekem lenne cégem, és ilyen panasz érkezne, úgy rúgnám ki az illetőt, hogy a lába nem érné a földet. Aki emberekkel érintkezik a munkája során, az vagy tanuljon meg illedelmesen viselkedni az ügyfelekkel, vagy keressen más szakmát!

Ez ma a magyar vasút, 2002-ben.

Tam7 Creative Commons License 2002.03.24 0 0 158
Azért szedtem elő a topicot, mert majd nekem is lesz panaszom, most viszont neked válaszolok.

Nem ismerem a konkrét helyzetet, tehát lehet, hogy tök hülyeség, amit mondani fogok, DE!

Előfordulhat, hogy üzemi jellegű oka van annak, hogy azt a vonatot muszáj 2 perccel korábban meneszteni, mint az EC érkezése. Ez lehet olyan pl. a vezénylés miatt, így tudták csak összehozni a szerelvény-, mozdonyfordulókat.

Ha olyan a dolog, hogy egyébként mondjuk tökmind1 lenne, hogy most 2 perccel előbb, vagy később, és jelzed, akkor a következő pótlékba biztos, hogy beveszik a javaslatodat. Ha meg nem, akkor majd kitalálnak valami PR dumát, és azzal etetnek.

Előzmény: nyomdász (154)
GombocArtur Creative Commons License 2002.03.24 0 0 157
Na igen, a harmadik a válasz. Én is mindig máshonnan rendelem, illetve amikor kevesen vannak, akkor veszem meg. Van, mikor már egy héttel az út előtt megveszem. A vonaton nem jó ilyet tenni, mert 2000 (kettőezer) forinttal kell többet fizetni a jegyért és a pótjegyért, mintha az állomáson vetted volna meg. Amúgy én jó helyzetben vagyok, mert a 140 km-es távon (Győr-Bp) nem ér meg nekem +400 Ft IC-pótjegy árat az a 20 percnyi gyorsaság. Sajnos ezt kihasználva, este 18 körül jön az utolsó gyors Győrbe, utána még 2 személy és 4 IC. Szal sux a máv....
Előzmény: kozakz (15)
Oleeg Creative Commons License 2002.03.24 0 0 156
Sziasztok!

Ma reggel 9-től ezidáig kb 10 alkalommal próbálkoztam a jegyrendeléssel. (Nyugati) Sajna mindig foglalt. Nem tudom de azért ezt nem tudom elképzelni hogy ennyien akarnak jegyet venni. :-((((((( miért nem lehet ezt a szolgáltatást bővíteni mikor látható hogy milyen nagy az igény rá!!! Ezt egyszerűen nem értem.

Remélem azért nem kell kiloholnom oda. :-((((((

FOMA Creative Commons License 2002.03.18 0 0 155
Március 16-án reggel Pécs-Külváros forgalmásza 2 perccel korábban menesztette a 30817-es számú vonatot, ezzel egy jó kiadós, két kilométeres loholásra kényszerített. Az édesanyjától ezúton kérek elnézést, csak hirtelen felindulásomban kezdtem el emlegetni. Remélem Andó Gergő rendet tesz, ha arra jár.:-)
nyomdász Creative Commons License 2002.03.16 0 0 154
Először írok ebbe a topicba. Jó estét!
Szerintem arra gondolt, hogy az IC-k 99%-a. Nem hiszem, hogy az a legfontosabb, számtanból hányasa volt, hanem az, hogy egy oldalon állunk. Mérgelődünk a jobbítás szándékával, s értetlenül nézzük, hogy ami egy kívülállónak annyira világos és egyértelmű, bizonyos begyöpösödött vasúti vezetők hogy nem látják.
(Ez egy külön tanulmány lenne, hogy miért nem látják. Csak azt a tanulmányt az Ügyészségi Nyomozóhivatalban kellene megírni a Közlekedési Miniszter feljelentése alapján. De akkor ki maradna vasutas?)
Másik dolog, amit itt már olvastam, a BARTÓK EC. Azzal a vonattal elég sokat utaztam Pestről Miskolcra. Ha emlékeim nem csalnak, sosem késett, amikor mi utaztunk rajta. Ki is volt használva rendesen, legalábbis Miskolcig, aki az ellenkezőjét állítja hazudik. Sajnos nekem Miskolcról Tornanádaska felé tovább kellett volna utazni, de a szárnyvonalon közlekedő személyt menetrend szerint 7-8 percel előtte indították el. Maradt a Búza térről induló Volánbusz, amin meg a túlzott kihasználtsággal volt gond. Hely=nyema. Plusz egy db MKV-jegy + csomagcipelés. Ráadásul a busz útvonala csak Edelénytől megy azonos településeken.
Tehát adva volt egy vonat, amelyik pl. Münchenből reggel fél 8-kor elindult, megtett több mint ezer km-t, pontosan befut M-ra, majd a világörökségek közé abban az évben felvett Aggteleki Nemzeti Parkba nem lehet eljutni, mert az utolsó 50 km-en nincs csatlakozása, ill. integethet neki az utas(mert voltam én is úgy, hogy láttam a kijáró személyt).
Mi ez, ha nem üzletpolitika?
Reklamáltam, beírtam a „Javaslatok könyvé”-be M-on. Válasz az állomásfőnöktől, vagy a helyettesétől: Azért menesztik a személyt előbb, mert az utazási igények nem kívánták, hogy bevárja az EC-t. (Észbontó!!!!!!!!!!!!!!)
Előzmény: transport (153)
transport Creative Commons License 2002.03.14 0 0 153
JCSABA (110) :

" A vonatok 99%-a Budapestig/től közlekedik ."

transport :

1 = csodálnám ha így lenne ?

2 = Az 99 % ( szerintem) úgy 12-18 %.

3 = Hányasod volt számtanból ?

Előzmény: JCSABA (143)
Dark Future Creative Commons License 2002.03.14 0 0 152
A lenti levélre persze azóta is válaszolnak...
Rájuk férne egy rendszerváltás, mert úgy látszik, azt átaludták.

Dark

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!