Hát nem akarok nagy hülyeséget mondani fogalmam sincs mennyiért dolgoznak hivatalos szervízben.Én 4e froncsiért rakom be az ismerősöknek.De ha felhívod a gyártót szerintem segít.Egyébként nem nagy munka Pár bilincs,fűtéscső,hegesztés ilyesmik.2-3óra igényesen kivitelezve.
Az az előmelegítős dolog, amit mondtál, mennyibe kerül annak a beszereltetése,merthogy én ahhoz nem igazán mernék belekezdeni. Nincs benne elég tapasztalatom.Ha valakivel aki ehhez ért szerinted mennyiért rakná bele? ( kb )
Hali. A vezetőoldali ajtóoszlopon van egy fekete matricán. a terhelhetősége, nekem duplafülkés, de én 2-nél többet szoktam gond nélkül, ausztriából is. Még soha sem mértek, sem ausztriában, sem a németeknél. Csak azon akadtak fenn, hogy számukra szét van a platón, és nem vihetem be m.o. területére, de kis dumálás, és le lett az is tudva. üdv Ricsi
Igen.Bucsunál jártam ki ott is mindíg mértek.Sokszor mentem Sopronnál ott egy pár éve telepítettek mérleget azóta szintén mérnek kifelé, befelé még nem. Hegyesnél ki-be mérés ugyancsak.Úgyhogy nem hiszem hogy kikerülhető.
Jól bírja akár három tonnát is kibír.De már két tonnánál nagyon leül az egyébként is alacsony autó.Hátra könnyen be lehet rakni plussz rugót ,vagy akár légrugót.Egy srácnak az iveco dilijébe százért raktak légrugót számlásan.Sajna az eleje már bonyolultabb a tekercsrugó miatt.Itthon nem foglalkoznak a 3,5tonnás méréssel hacsak nincs valami extrém okuk rá.Viszont a határon mindíg mérnek ki-be,enyhe tulsújt büntetnek,jelentős tullépésnél nem engednek át a határon.Ausztriában a pályán is kivettek mérésre.Kint nem mernék tulrakva menni.Van nemzetközi tevékenységi engedélyed?
volt már problémád hivatalos szervekkel túlterhelés miatt ?
kistehernél is szoktak ellenőrizni össztömeget ?
ugyanis lenne egy állandó melóm,ahol rendszeresen 2 t-2.2 t körül kéne szállítani 8 euro-raklapot ausztrián át németbe ,csak hát ez a hivatalostól vagy 500 kg-mal több !
van ilyen irányú tapasztalatod,vagy bárkinek van túlterheléssel kapcsolatos tapasztalata ?????
pl.osztrák határ vagy osztrák - német felügyeleti szervek ???
a nagy ponyvásodnak mennyi a hivatalos terhelhetősége,és szerinted mennyi az ,amit még aránylag "kényelmesen" el tud vinni maradandó károsodások nélkül ?
Az a baj, hogy teljesen úgy érzem, hogy fogalmuk sincs mit kéne csinálni. Legszívesebben elvinném valahova máshova. Lehet, hogy Ausztriáig kéne mennem, hogy találjak egy jó szervízt? (vagy inkább el kéne adni az egészet)
Milyen típus?Évjárat?Egyébként sokszor az a baj hogy a szerviznek fogalma nincs a hibáról csak találgatnak meg a hülye hibakódkiolvasót csatlakoztatják a kocsi még hülyébb compjúterére a tulaj meg fizet mint katonatiszt.
A kocsi az elmúl 100e km alatt gyakorlatilag jól ellátta feladatát, 2x kellett csak generátort javíttatni rajta. Aztán tavaly november végén egyszercsak nem akart indulni, rázott, és a lóerök fele eltünk (üresen rosszabb lett a dinamikája, mint azelött teljes terheléssel, kb. 95km/h végseb).
A rázkódást egy etörött kardánkereszt okozta, ezt a helyi szaki orvosolta. Majd beittük a szakszervízbe. Itt valami mágnesszelepet cseréltek (amiben a motor baját vélték felfedezni), majd a komplett kuplung és lendítökerék csere, még próbaútra is elvitték (1800+Áfáért).
Telefon, a kocsi kész. Beülök, a kocsi ugyan annyira nem meg, mint mikor bevittük!!! (miért nem lehet bemérni a teljesítményt??? Rögtön látszódna, hogy nincs rendben)
Felhívtam, elkezdetek az adagoló lelki világáról beszélni, ált. 150e alatt nincs a javítása, de könnyen elérheti a 300e is! Ráadásul valahol az Alföldön értenek csak ehhez.
Ennyi.
Beleolvastam egy dízel mondeos topikba, ott többen is említik, hogy gyakori 180e km körül, hogy megadják magukat, és "javíthatatlannak" nyilvánítják. Úgy tünik ennek is hasonló a lelkivilága.
Most hoztuk el a tranzit a szervízböl, röpke 8 hétig volt ott, a kocsit ugyan olyan szarul adták vissza (90-nél nem bír többel menni), csak meg van egy 300e számla is melle!