Keresés

Részletes keresés

Arzénka Creative Commons License 2001.07.26 0 0 61
Sajnos személyes tapasztalat, hogy az embernek helyosztó mérkőzést kell vívnia, amikor felszáll a vonatra, mert többször is eladják a jegyet. A múltkor az volt a csúcs, amikor Füzesabonyban felszállt egy kiránduló osztály és olyan helyre szólt a jegyük, ahol már Miskolctól ültek. Végül kiderült, hogy az osztálynak külön kocsit foglaltak, csak elfelejtették tájékoztatni őket, meg a füzesabonyi baktert, a csürhe feltódult, ment a rikácsolás, aztán a kalaj csak elkalauzolta őket a megfelelő kocsiba. Arra a kérdésre, hogy miért szól a helyjegyük ugyanoda, mint másoké, az volt a válasz, hogy technikailag így jött ki a lépés.

A másik, ami teccik a helyjegyrendszerrel kapcsolatban, hogy, ha elindul a vonat mondjuk Debrecenből Bécsbe és egy sereg állomáson is fel lehet szállni, illetve le lehet szállni, akkor miért nem tól-ig adják a jegyet. Így pl. nem fordulhatna elő, hogy miközben őrjöng a tömeg, mert nincs több helyjegy, akkor a fél vonat üres kocsikkal megy, mert nem lehet helyet eladni a Miskolcról Pestre utazóknak, mert azok a kocsik a Pesten felszállóknak vannak fenntartva.
A múltkor megkérdeztem, hogy miért van ez így, erre az volt a válasz, hogy nem tudják regisztrálni a helyjegyen, hogy ki meddig veszi igénybe a helyet. Könyörgöm, a helyjegyet általában az ember menetjeggyel együtt veszi, egyúttal nem lehetne valami úton módon számon tartani, hogy ki meddig utazik. És még csodálkoznak, hogy bizonyos vonalaknak nem túl jó a kihasználtsága. Hát talán ezen is el lehetne gondolkodni.

Bocs, ha túl hosszú voltam!
Arzénka

Előzmény: Deep on (59)
marslakó Creative Commons License 2001.07.25 0 0 60
olyan szivesen irnek en is a panaszkonyvbe...

Elvileg minden olyan allomason van, ahol szolgalat is, azaz "bakter" van.
Igaz, a multkor Kelenfoldon egy ismerosomnek a peronon, padon kellett megirnia...

De lehet a MAv vezerigazgatonak is irni, hadd szokja, meg hadd dolgozzon az apparatus, ha mar van! Aztan a valaszokat, amik minden egyes esetben nem valaszolnak a kerdesek lenyegi reszere, es sohasem adnak igazat az utasnak (hat meg karteritest!), el kell kuldeni a fogyasztovedelmi felugyelethez, meg az orszagblamazs kozpontnak.

Az a baj ezzel a ceggel, hogy senki nem veszi a faradtsagot, hogy perre menjen veluk parszaz Ft miat...Munkara fel!!!!!!

Előzmény: sz (54)
Deep on Creative Commons License 2001.07.19 0 0 59
Sziasztok!

Újabb gyöngyszemmel gazdagítanám ezt a topicot :(
Történt ugyanis, hogy 2001.07.15-én este Balatonlelléről Budapest felé 18.58-as IC-vel utaztunk a baránőmmel. Megvette már reggel a jegyeket, hogy legyen helyünk. Okés. Este állunk a peronon, megnézem a jegyet, érdekes módon csak 100 Ft-os az IC pótdíj - kicsit ugyan furcsállottam, de aztán megjött egy SIMA vonat, snassz kocsikkal (aha, mondom azért volt ez csak egy százas). Na ok. A mi jegyünk a 28-as kocsi 113-as és 117-es helyére szólt. Felszállunk a 28-as kocsira keressük a helyünket és lám: a max. számozás megállt 109-110-nél. Nézünk mint a hülyék...most akkor mi van. Kalauzt megkeresem, csávó már élből hajt el, hogy "eromlott a helyfoglaló rendszer, ő erről nem tehet, csináljak azt amit akarok" (kurva anyját, mer korábban mindig tutta, hogy mit kell csinálni, ha valami nem stimmelt - értem ezalatt diák vagy személyi). Egy helyjegyet többször is eladtak, szemem láttára vitatkozott három utas egy helyen - természetesen mindhármuknak odaszólt a jegye...
Egész úton dúltam-fúltam magamba a kalauzokon, mert a kis tahók egyből tudják mit kell csinálni ha valami nem stimmel ugye, csak amikor szar van akkor meg elsunnyognak a leghátsó kocsiba azt ott dekkolnak hülye utasok között meg az erőssebb kutya b***-ik elv alapján foglalják el a helyüket. Szerencsére én nem keveredtem vitába, ugyanis a nemlétező 113-as és 117-es ülésre rajtam kívül más se ült le...

zizi Creative Commons License 2001.07.15 0 0 58
Tegnap reggel 8:25 és 8:30 időpontokban indult két szerelvény a Déliből Fonyód-Nagykanizsa, ill. Fonyód célállomásokkal. Mindkettő eszméletlenül tömve, egy csomóan nem fértek fel, ráadásul Zamáridiig 40 percet késett az első. Ezek a barmok ott a MÁV központban nem vették észre, hogy nyár van ? Mi a %/!+"-ért nem lehet több szerelvényt indítani ilyenkor ?
rebmezagi Creative Commons License 2001.07.15 0 0 57
"sajnos a legtöbb kerékpárt szállító utas megfeledkeztik azon apróságról,hogy amellé külön jegy is kell"

Ami az előző beírásombeli történetet illeti, az is hozzá tartozik, hogy természetesen kifizetett kerékpár-menetjegy is lapult a zsebünkben mindkét esetben és ezt a kalauzok ellenőrizték is (ez a rész jól ment nekik :-).
Ettől persze még lehet neked általában igazad, de a mi konkrét esetünkben egyértelműen más volt a gond.

Előzmény: White Falcon (56)
White Falcon Creative Commons License 2001.07.15 0 0 56
Üdvözlök kedves mindenkit!Szeretném előrebocsájtani,hogy már 3 éve utazom rendszeresen vonattal,ezért a felsorolt problémák javarészét én is ismerem személyesen.én most attól fordultam le a székről,hogy a nyári zsúfoltságra való tekintettel nem indít több vonatot,de tervezi jegykiadó automaták telepítését a 3 pesti főpályaudvaron.Egyébiránt csókoltathatjuk a menetrendszerkesztőket,a vasutasok is szeretnénmek velük beszélni:-)
Lennének dolgok azonban,amit mi is mergtehetnénk:sajnos a legtöbb kerékpárt szállító utas megfeledkeztik azon apróságról,hogy amellé külön jegy is kell.A másik:a notóriusan nemfizető utasok okozzák ezt a sok veszteséget a Mávnak,ezért amit mi megtehetnénk,hogy rekesszük ki magunkból az ilyen embereket,akik a mi pénzünkön utaznak,és akik miatt az állam extra kompenzálni kényszerül.Van még mit(sokat)fejlődnie a Mávnak,de cserébe mi is tegyük meg azt,amit megtehetünk érte,már csak a jóérzés kedvéért is
rebmezagi Creative Commons License 2001.07.15 0 0 55
- 2001.07.07.(szombat) 10óra 5perc Bp-Sopron gyors, Keleti pu.
Kerékpáros csoportok szeretnének a vonaton utazni. Ehhez összesen 1/2 kocsi áll rendelkezésre, kerékpárból meg van vagy harminc darab. Az utasok nem rakodómunkások, ezért biztos, hogy nem a legoptimálisabb helykihasználással helyezik el gépeiket. Óriási tumultus, ez ismétlődik menet közben az újabb felszállni-leszállni kívánók esetében.
Nem értem, miért nem lehet egy teljes kocsit rendelkezésre bocsátani, amikor az eset minden héten ugyanígy játszódik le?

-2001.07.14.(szombat) 14óra 16 perc, Zalaegerszeg-Bp Déli pu.
Kerékpáros csoport szeretne a vonaton utazni.
Ehhez 0 db kocsi áll rendelkezésre. A szabályok megengedik , hogy az első kocsiban az első peronon lehessen kerékpárt szállítani.
8 db kerékpár+csomagok, óriási tumultus, kerékpárok úttorlaszt képeznek a folyosón, más utazni vágyók nem tudnak az első ajtónál felszállni.
Bobánál egy teljes kerékpáros vagont tolnak a vonatra.
Na hová?
Természetesen a másik végére, kb. 6 vagonnyi távolságra. Kalauz szól, hogy oda kellene menni. Szűk helyen cihelődés, kerékpárok és csomagok leadogatása, rohanás a a vonat másik végéhez, kerékpárok és csomagok feladogatása, felugrálás a vonatra, mert közben már türelmetlenkednek a vasutasok.

Kérdések:

Miért gondolják az illetékesek, hogy egy nyári szombat reggelen egy 200 km hosszúságú fővonalon (Tata, Komárom, Győr, Fertő..., Sopron) oly gyér a kerékpár-forgalom, hogy a kultúrált utazáshoz 1/2 kerékpáros vagon is elegendő?

Miből következtették ki az illetékesek, hogy az adott vonalon csak és kizárólag Bobánál, vagy utána szállnak fel kerékpárosok? (Boba lenne a kerékpároscentrum?) Komolyan gondolják, hogy a kifizetett menetjeggyel a zsebében a kerékpárral utazónak el kell végeznie azt a költözködési tortúrát, amit a fentiekben vázoltam? Ez volna a szolgáltatás európai színvonala,

Hogyan lehetséges, hogy kalauz és forgalmista egyaránt azt vallja, teljesen felesleges nekik panaszkodnunk, őket a kutya sem hallgatja meg, hiába próbálnak panaszt továbbítani, semmi sem történik. Ezzel szemben rajtuk csattan az ostor, hiszen őket éri az utasok szidalma, panaszáradata.

sz Creative Commons License 2001.07.12 0 0 54
olyan szivesen irnek en is a panaszkonyvbe...

julius masodikan vettem egy 67.5%-os jegyet. felszaltam a vonatra, jott a kalauz. hm, otthon maradt a diakigazolvanyom (termeszetesen ervenyes).

- most mi lesz?
- irok papirt.
irkalt vagy ot percen keresztul, aztan atadta. ki kellett fizetnem 200 forint 'potdijat' + a kulonbozetet, ami 378 forint.

aztan mondtam, hogy tutko nem ad nekem vissza egy fityinget sem a mav, ha veszek az elso osztalyra egy jegyet, de csak a masodosztalyon van hely, de ott is csak allni tudok. erre a kaller: - mondta ezt neked valaki? hm, kemenykedett a srac. azert azt hozzatette, hogy 15 napon belul visszavalthatom, ha bemutatom a diakot. ja, levonnak 1x% kezelesi koltseget, a tobbit viszont megkapom.

erre julius hatodika korul megkerdezem a keletinel, hogy visszakaphatom-e a penz egy reszet:
- nem! csak masodikan ejfelig lehetett visszavaltani.

en pedig eljottem, legalabb huszan alltak mogottem a sorban.

engem nem az a 600 forint izgat, hanem az, hogy valamelyik mavos (szandekosan) felrevezetett... vagy a kaller nem mondott igazat (15 nap), vagy a penztaros (csak aznap ejfelig).

irjak a panaszkonyvbe? ;-)

marslakó Creative Commons License 2001.07.06 0 0 53
Nos, nekem azota is volt jo par panaszom. Pl. Kelenfoldon a peronon, a padon kellett megirnom a panaszkonyvet!

A kovetkezo esetem valoszinuleg az lesz, hogy valakit felbuzditok a MAV beperlesere. Ugyanis a szolgaltatas es ellenszolgaltatas kozott feltuno a kulonbseg, amikor a Citadella IC-re Zalalovotol Hodosig 650 Ft helybiztositasi dijat kernek, Bp-tol Z.egerszegig pedig csak 340 Ft-ot, vagy fene tudja, a virtualis km-szamitas miatt akar meg kevesebbet. Az igazi bokkeno azonban az, hogy visszafele jovet a nemzetkozi utastol nem kerik, odafele megis. Ez nem egy sulycsoport, szerintem alkotmanyos jogokat is sert.

Nem szeret valaki perlekedni? Meg hozzacsaphatjuk az elmult X ev termeset is. Nekem a MAV mar kb. 200 000 Ft karteritessel kellene tartozzon, de persze sohasem ismerik el a hibajukat. Mar onmaga ez a teny is felhaborito, a vasarlok tudatos, tomeges megtevesztese. Piha

gmarc Creative Commons License 2001.06.15 0 0 52
No, az új menetrend betette a kaput Kapuváron.
Van minden hétköznap 4 azaz négy olyan kereszt, hogy gyors keresztez személlyel. Namost: győr felé a pályasebesség 100, Sopron felé 80. Jön a gyors Győrből, és meg kell fogni a bejáratnál, mert a személy még nem döcögött be Sopronból. A személyt csak a 2.-ra lehet hozni, mögé meg a gyorsot a 3.-ra, mert ha a gyors jön le a 2-re, és várja be a személyt, akkor meg kell várni, amíg a személy kihúzza a belét az állomásról, mert csak utána engedi az asztal a szabadot a 2-n lévő gyorsnak. Nincs mit tenni. A gyorsok ezentúl sűrűn nézegetik a város új ipari parkját a bejárat előtt. És ilyenből van 4.
Csók a menetrendgyárosoknak!
Tiborcsik Creative Commons License 2001.05.26 0 0 51
feltápászkodnak helyett talán találóbb a felkászálódnak
Előzmény: Tiborcsik (50)
Tiborcsik Creative Commons License 2001.05.26 0 0 50
Nagyon jól ismerem már a ceglédi állomást, mégis mindig hagyom magam felbosszantani az ottani logisztikán.
Szegedről érkezünk, és azonnali csatlakozásunk van Szolnok felé. A vonat bedübörög az állomásra, majd továbbgurul, egészen a bitumenezett (hossz-hosszú) peron legvégéig, majdnem a felüljáróig (viccesen azt szoktam ilyenkor mondani: "csak Albertirsán állunk meg?"). Leszállunk a vonatról, a peron túloldalán egy Szegedre induló vonat vesztegel, mert útját állja az a vonat, ami előbb el kell induljon Szolnok felé. Vagyis, ahelyett, hogy a két vonatot megcserélnék, és nekünk csak át kéne sétálnunk keresztben a peron túloldalára, jó 300-400 métert kell kutyagolnunk a szolnoki vonatig, miközben a hangosbemondó többször bemondja (mintha csak minket, megalázott, kétségbeesetten trappoló átszálló utasokat akarna frusztrálni) "a szolnoki vonat azonnal indul". Persze mindig elérjük, de kívánom a ceglédi vasutasoknak-logisztikusoknak csak egyszer átélni azt a stresszt, amit dagadó lábú, batyuval megrakott, utasokon átgázoló, zavart tekintetű nénék átélnek, amíg végre feltápászkodnak a másik vonatra.
Arzénka Creative Commons License 2001.05.24 0 0 49
Ismét reklamálni voltam kénytelen. Hogy én milyen egy reklamálós, kiállhatatlan, hisztis némber vagyok:) (A történet 2-3 hónapos)

Egy hétfőn elbaktattam a Keletibe, hogy megvegyem a jegyet és a helyjegyet a pénteki vonatra. (Azért nem szeretem megrendelni, mert 2 külön áfás szlát kell kérni, és általában össze-vissza írják le a neveket, vagy meg se írják a szlát és mögöttem a sor zúgolódik, hogy minek kérek számlát, mert jó sok idő, amíg megírják.) Szóval, akkor még úgy volt, hogy a barátom nem jön haza, de aztán meggondolta magát, hogy mégis jön. Hétfőn vettem ugye egy darab helyjegyet. Szerdán megkértem a pénztárost, hogy szíveskedjen kicserélni úgy a másik jegyet, hogy egymás mellett ülhessünk. Azt mondta, hogy csak úgy lehetséges, hogy az egész jegyet visszaveszi menettérti jegyestől, és újra kiadja az egészet. Ezt 10% levonása után megteszi nekem. Mondtam neki, hogy ha levonja a 10%-ot, akkor az olyan, mintha vennék pluszba még egy helyjegyet. Megkérdeztem, hogy mi szükség van arra, hogy bevonja az egész hóbelebancot. Azt mondta, hogy ez a szabály és kész. Mivel cseppet sem volt segítőkész és udvarias, fogtam magam és megkerestem a főpénztárat és kerestem a pénztárosok főnökét. Elmeséltem neki az egész sztorit. Tök rendes volt, megmondta, hogy nekem van igazam, és nem kell visszavonni a jegyet, csak egy sima jegycserét kell végrehajtani és azt is ingyen és bérmentve. Mert ők még el tudják adni a jegyet (lévén szerda). Lementem a pénztárba, ahol soron kívül kiszolgált a hölgyike, hogy mit össze nem morgott nekem. De engem nem érdekelt.

Egyébként meg az egészről a barátom tehet, miért nem találta ki korábban, hogy haza akar jönni. Miatta volt az egész:)

Üdv,

Arzénka

Mike Creative Commons License 2001.05.24 0 0 48
nem irtam, de talan ez a topic jo lesz arra, hogy megkerdezzem:

nyaron miert kell futeni mint allat?

Tiborcsik Creative Commons License 2001.05.24 0 0 47
Akkor ezt az egész topikot elküldhetnénk oda?
Előzmény: Tova Szilárd (46)
Tova Szilárd Creative Commons License 2001.05.24 0 0 46
idézet a MÁV Rt. honlapjáról:

„A menetrenddel kapcsolatos panaszait,
kérdéseit a meszarosa@mav.hu címre küldheti."

Előzmény: Tiborcsik (45)
Tiborcsik Creative Commons License 2001.05.23 0 0 45
Évek óta 6.05-kor indul reggel egy dolgozókat szállító vonat Szolnokról Újszász-Jászberény-Hatvanba. Ez a vonat az új menetrend életbelépésével 10 prccel korábban fog indulni. Ez a legrosszabb, mert 10 percért az emberek nem fognak demonstrálni, petíciózni, ahozz legalább 45 perc kellett volna(az első hírek ennyiről szóltak). Elég nagy kitolás ez a 10 perc annak, aki így nem éri el a vonatot a busszal és ezért még fél órával előbb kell otthonról indulnia, de a legérdekesebb a dologban az, hogy az utasok eddig semmiféle tájékoztatást nem kaptak, így előfordulhat kvázi, hogy többen majd csak a változás napján a vonatot lekésvén értesülnek a dologról.
Olyan nehéz lenne a vonatban jó előre kiplakátolni, ha már valamelyik mávos hivatalnok belejavított a menetrendbe????
HáBé Creative Commons License 2001.05.22 0 0 44
Adj' Isten az Egybegyűlteknek!

Nekem is lenne egy rakás panaszom, de lustasági okokból csak egyet osztanék meg veletek. Az eset nem velem esett meg, nekem is emilben küldték, de azóta szerves része a Szamárpad rovatomnak.

Ime, A CIKK

gmarc Creative Commons License 2001.05.21 0 0 43
Én se írtam még panaszkönyvbe, de itt megtenném:
Tisztelt MÁV!
Az hogy a jó életbe van, hogy a Hegyeshalom -Bp. sebesen télvíz kellős közepén a szar By-kocsi _nemdohányzó_ szakaszában Hegyestől nincs fűtés? Odakint -10 fok, idebent 0, mert annak ellenére, hogy nincs fűtés, dugig van a szakasz, mert 4 kocsiban hogy a francba férjen el a hétfő reggeli munkába igyekvő jónép? Ráadásul ez a By közvetlenül a mozdony mögött van. Mér nem lehetett kisorozni Hegyesben? Mi meg Győrtől Pestig fagyoskodtunk.
***
Tisztelt MÁV!
B típusú vagonjuk egyik ablaka nem volt felhúzható, ezért az egyébként fűtött vagonban fagyoskodni kellett, és a 120-as tempónál kivitte a fejünket a szél. Jól meg is fáztam.
(ez a fentebbi eset visszaútján történt!!! )
***
Miért kell a gyorsvonatot olyan mellékvágányra fogadni, ami mellett nincs peron? vagy miért nincs az olyan vágány mellett peron, amire személyvonatot fogadnak?
Tiborcsik Creative Commons License 2001.05.21 0 0 42
Azért az sem semmi, hogy a májusi rekkenő hőségben reggelente fel vannak fűtve a kupék.
Úgy kell könyörögni a kalauznak, ugyan, kapcsolná ki!
FOMA Creative Commons License 2001.05.21 0 0 40
Esetleg, ha megosztanád velünk a finn vasutak panaszkezelésére vonatkozó tapasztalataidat...:-)
Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (39)
Neutric Creative Commons License 2001.03.29 0 0 38
Köszi a segítséget! Megpróbáljuk ott is. :-)
Előzmény: Maz (37)
Maz Creative Commons License 2001.03.29 0 0 37
Főellenőrök, a jegyvizsgálót ellenőrzik, Ha többet akarsz róluk tudni, akkor inkább a Vasútmániás topicban kellene feltenned a kérdést, ott vannak hozzáértők.
Előzmény: Neutric (35)
PETYUS Creative Commons License 2001.03.28 0 0 36

0
Előzmény: Neutric (35)
Neutric Creative Commons License 2001.03.28 0 0 35
Üdv minden érintettnek!

Egy ideje lettem figyelmes, hogy a MÁV-nál jólszituált piros karszalagos hölgyek/urak az utolsó megálló (IC) előtt felszállnak, és ismét ellenőriznek.
Kíváncsi lettem... Miért vannak ők egyáltalán??? Korruptak a kallerek? Milyen gyakran járnak, és merre? Milyen "többletjogokkal" rendelkeznek, mint bármely kalauz?
Sok szerencsét topic... :-)))

Neutric

gekmage Creative Commons License 2000.10.02 0 0 34
Látod, látod!!!

Én gyors voltam (mint a vonat) és elcsiptem egy ülőhelyet 2.oszton:DDDDDDDDDDD
ez van

-----
Bocs a pénztárat tényleg kihagytam (kb 15 minutes/1 jegy retur...)

És még így sem panaszkodom...
lehetne rosszabb is, ha többe kerülne a jegy!

Előzmény: ZedIzDead (33)
ZedIzDead Creative Commons License 2000.10.02 0 0 33
Kilométeres sorok péntek délutánonként a pénztáraknál, ez megvan? Csak tudnám, minek van ezer pénztár, ha a legnagyobb tumultusban is csak a felét nyitják ki.
Említeném még a gyorsvonatokon az első osztályú jegy megvásárlása utáni egész úton való állást is. Merthogy ugye ott nincs helyjegy. Viszont állni a másodosztályon is tudnék, kicsivel olcsóbban.

[ZedIzDead]

gekmage Creative Commons License 2000.10.02 0 0 32
Kedves Arzénka !!

hétvégén volt szerencsém utazni több mint 200 km-t oda maj' vissza, (2.osztály...)
szeretnélek kiegészíteni..

I. Ahhoz hogy kinyiss egy ablakot, először át kell vágnod egy hatalmas tömegen...!!!
II. mondj el egy imát, hogy nem cseszte szét senki a zárat...
III. Mondj el mégegyetnhogy az elmult egyórában senkise "huygozta le"...
IV. Arról hogy WC re mész ki ne is álmodj (200 km után azért már..khmm
dolgoznak a bélszervek)
mivel tömött sor áll az első fülkétől az utolsóig a WC-t is eltorlaszolják
vagy 3an, sőt benn is vannak legalább 2-en...
A kalauzon kívül senkinek sem sikerül áthámozni magát atömegen...
V. Olcsóbb mint az IC, és a Volán, ezért utazok még mindig vasúton..:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VI.Állítólag felkészültünk az EU csatlakozásra..:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mégis:
Inkább utazok így, mert nem vagyok finnyás, ehhez már hozzászoktam
És a pénztárcámnak is ez a megoldás a legkedvesebb!
Ennél fogva nekem is!!!!!!

Úgyhogy én nem keresek panaszkönyvet ....
Ahova akarok, odaértem eddig mindig (koppkoppkopp), mégha
volt olyan hogy késtem vagy 40-50 percet...

No, hát ennyi!!!

Előzmény: Arzénka (31)
Arzénka Creative Commons License 2000.10.02 0 0 31
Én egyszer azért írtam be a panaszkönyvbe, mert az InterCity-n 80 fok volt a kocsikban, a légkondi nem működött, az ablakok pedig abban a típusú vagonban nem voltak nyithatóak. Válaszoltak is: a légkondi tulajdonképpen nem légkondi, hanem léghűtés. Egyébként pedig jobban tenném, ha gyorsvonatokat vennék igénybe, amennyiben nem szeretnék megfőni, ugyanis a gyorsvonat ablakai nyithatók. Hát ennyit a MÁV-ról.
Tiborcsik Creative Commons License 2000.10.02 0 0 30
Xy állomáson 2000. ennyi és ennyiedikén tett panaszkönyvi bejegyzésében foglaltakat megvizsgáltam, az ügyben érintett dolgozómat meghallgattam.
Szeretném tájékoztatni, hogy amennyiben a felszálló állomáson menetjegy kiszolgáltatás van, márpedig Xy állomáson van, egyetlen vonaton sincs lehetőség pótdíj felszámítása nélküli menetjegy kiszolgáltatásra. Ezzel nyilván Ön is tisztában van, mivel eleve olyan igénnyel lépett fel, hogy Önnek büntetés nélkül adjanak helyjegyet a vonaton. Ha esetleg ezt mégsem tudta volna, erről Önt felvilágosították az úgymond "odacsődült, kéjesen vigyorgó kalauzok". Ön ennek ellenére tovább erőszakoskodott és akadályozta a vonat elindítását, oly mértékig, hogy végül hivatalos intézkedésre volt szükség ahhoz, hogy a vonatot el lehessen indítani. Amennyiben ezt a fölös energiáját arra fordított volna, hogy időben az állomásra érjen (ha már időben szeretett volna Bp-re érni), vagy esetleg a menetjegyét-helyjegyét elővételben megváltotta volna, ugyanis két hónapos elővétel áll az utasok rendelkezésére, akkor nyilván elkerülhető lett volna ez az incidens.
A tiszteletlen hangnemért - ha ugyan volt ilyen- elnézést kérnénk, amennyiben ezt Ön is megteszi. A meghallgatás során ugyanis kiderült, hogy Ön minősíthetetlen hamgnemben rágalmazta a forgalmi szolgálattevőt, aki a munkáját végezte, és nyomdafestéket nem tűrő kifejezéseket tett.
Megfontolás tárgyává tesszük továbbá, hogy az InterCity vonat indokolatlan megkésleltetése miatt -mivel ezzel a MÁV-nak anyagi kárt okozott- Ön ellen kártérítési eljárást kezdeményezünk.
Kelt itt és ekkor,
Krikszkraksz állomásfőnök
Előzmény: Tiborcsik (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!