A kocsi az elmúl 100e km alatt gyakorlatilag jól ellátta feladatát, 2x kellett csak generátort javíttatni rajta. Aztán tavaly november végén egyszercsak nem akart indulni, rázott, és a lóerök fele eltünk (üresen rosszabb lett a dinamikája, mint azelött teljes terheléssel, kb. 95km/h végseb).
A rázkódást egy etörött kardánkereszt okozta, ezt a helyi szaki orvosolta. Majd beittük a szakszervízbe. Itt valami mágnesszelepet cseréltek (amiben a motor baját vélték felfedezni), majd a komplett kuplung és lendítökerék csere, még próbaútra is elvitték (1800+Áfáért).
Telefon, a kocsi kész. Beülök, a kocsi ugyan annyira nem meg, mint mikor bevittük!!! (miért nem lehet bemérni a teljesítményt??? Rögtön látszódna, hogy nincs rendben)
Felhívtam, elkezdetek az adagoló lelki világáról beszélni, ált. 150e alatt nincs a javítása, de könnyen elérheti a 300e is! Ráadásul valahol az Alföldön értenek csak ehhez.
Ennyi.
Beleolvastam egy dízel mondeos topikba, ott többen is említik, hogy gyakori 180e km körül, hogy megadják magukat, és "javíthatatlannak" nyilvánítják. Úgy tünik ennek is hasonló a lelkivilága.