Keresés

Részletes keresés

Neutric Creative Commons License 2001.03.28 0 0 35
Üdv minden érintettnek!

Egy ideje lettem figyelmes, hogy a MÁV-nál jólszituált piros karszalagos hölgyek/urak az utolsó megálló (IC) előtt felszállnak, és ismét ellenőriznek.
Kíváncsi lettem... Miért vannak ők egyáltalán??? Korruptak a kallerek? Milyen gyakran járnak, és merre? Milyen "többletjogokkal" rendelkeznek, mint bármely kalauz?
Sok szerencsét topic... :-)))

Neutric

gekmage Creative Commons License 2000.10.02 0 0 34
Látod, látod!!!

Én gyors voltam (mint a vonat) és elcsiptem egy ülőhelyet 2.oszton:DDDDDDDDDDD
ez van

-----
Bocs a pénztárat tényleg kihagytam (kb 15 minutes/1 jegy retur...)

És még így sem panaszkodom...
lehetne rosszabb is, ha többe kerülne a jegy!

Előzmény: ZedIzDead (33)
ZedIzDead Creative Commons License 2000.10.02 0 0 33
Kilométeres sorok péntek délutánonként a pénztáraknál, ez megvan? Csak tudnám, minek van ezer pénztár, ha a legnagyobb tumultusban is csak a felét nyitják ki.
Említeném még a gyorsvonatokon az első osztályú jegy megvásárlása utáni egész úton való állást is. Merthogy ugye ott nincs helyjegy. Viszont állni a másodosztályon is tudnék, kicsivel olcsóbban.

[ZedIzDead]

gekmage Creative Commons License 2000.10.02 0 0 32
Kedves Arzénka !!

hétvégén volt szerencsém utazni több mint 200 km-t oda maj' vissza, (2.osztály...)
szeretnélek kiegészíteni..

I. Ahhoz hogy kinyiss egy ablakot, először át kell vágnod egy hatalmas tömegen...!!!
II. mondj el egy imát, hogy nem cseszte szét senki a zárat...
III. Mondj el mégegyetnhogy az elmult egyórában senkise "huygozta le"...
IV. Arról hogy WC re mész ki ne is álmodj (200 km után azért már..khmm
dolgoznak a bélszervek)
mivel tömött sor áll az első fülkétől az utolsóig a WC-t is eltorlaszolják
vagy 3an, sőt benn is vannak legalább 2-en...
A kalauzon kívül senkinek sem sikerül áthámozni magát atömegen...
V. Olcsóbb mint az IC, és a Volán, ezért utazok még mindig vasúton..:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VI.Állítólag felkészültünk az EU csatlakozásra..:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mégis:
Inkább utazok így, mert nem vagyok finnyás, ehhez már hozzászoktam
És a pénztárcámnak is ez a megoldás a legkedvesebb!
Ennél fogva nekem is!!!!!!

Úgyhogy én nem keresek panaszkönyvet ....
Ahova akarok, odaértem eddig mindig (koppkoppkopp), mégha
volt olyan hogy késtem vagy 40-50 percet...

No, hát ennyi!!!

Előzmény: Arzénka (31)
Arzénka Creative Commons License 2000.10.02 0 0 31
Én egyszer azért írtam be a panaszkönyvbe, mert az InterCity-n 80 fok volt a kocsikban, a légkondi nem működött, az ablakok pedig abban a típusú vagonban nem voltak nyithatóak. Válaszoltak is: a légkondi tulajdonképpen nem légkondi, hanem léghűtés. Egyébként pedig jobban tenném, ha gyorsvonatokat vennék igénybe, amennyiben nem szeretnék megfőni, ugyanis a gyorsvonat ablakai nyithatók. Hát ennyit a MÁV-ról.
Tiborcsik Creative Commons License 2000.10.02 0 0 30
Xy állomáson 2000. ennyi és ennyiedikén tett panaszkönyvi bejegyzésében foglaltakat megvizsgáltam, az ügyben érintett dolgozómat meghallgattam.
Szeretném tájékoztatni, hogy amennyiben a felszálló állomáson menetjegy kiszolgáltatás van, márpedig Xy állomáson van, egyetlen vonaton sincs lehetőség pótdíj felszámítása nélküli menetjegy kiszolgáltatásra. Ezzel nyilván Ön is tisztában van, mivel eleve olyan igénnyel lépett fel, hogy Önnek büntetés nélkül adjanak helyjegyet a vonaton. Ha esetleg ezt mégsem tudta volna, erről Önt felvilágosították az úgymond "odacsődült, kéjesen vigyorgó kalauzok". Ön ennek ellenére tovább erőszakoskodott és akadályozta a vonat elindítását, oly mértékig, hogy végül hivatalos intézkedésre volt szükség ahhoz, hogy a vonatot el lehessen indítani. Amennyiben ezt a fölös energiáját arra fordított volna, hogy időben az állomásra érjen (ha már időben szeretett volna Bp-re érni), vagy esetleg a menetjegyét-helyjegyét elővételben megváltotta volna, ugyanis két hónapos elővétel áll az utasok rendelkezésére, akkor nyilván elkerülhető lett volna ez az incidens.
A tiszteletlen hangnemért - ha ugyan volt ilyen- elnézést kérnénk, amennyiben ezt Ön is megteszi. A meghallgatás során ugyanis kiderült, hogy Ön minősíthetetlen hamgnemben rágalmazta a forgalmi szolgálattevőt, aki a munkáját végezte, és nyomdafestéket nem tűrő kifejezéseket tett.
Megfontolás tárgyává tesszük továbbá, hogy az InterCity vonat indokolatlan megkésleltetése miatt -mivel ezzel a MÁV-nak anyagi kárt okozott- Ön ellen kártérítési eljárást kezdeményezünk.
Kelt itt és ekkor,
Krikszkraksz állomásfőnök
Előzmény: Tiborcsik (29)
Tiborcsik Creative Commons License 2000.10.02 0 0 29
14.09-re értem a jegypénztárhoz, ezért (bár időre kellett volna BP-re érnem)ne mertem helyjegyet venni,a 14.10-es IC-re, pedig a pénztáros mondta, hogy van még hely. Úgy voltam vele, hogy nem reckírozok, majd megyek a 15 perccel későbbi gyorssal. Aztán a vonat 6 percet késett, hát mégis jó lenne az Intercityvel elmenni, egyenesen a kalauzhoz mentem, mielőtt felszállnék, megkérdeztem, mivel késett a vonat és ideértem, ad-e nekem helyjegyet büntetés nélkül. Mondta, hogy minden további nélkül ad helyjegyet, plusz 1000 Ft a pótjegy, vagyis a büntetés. Ezt az eljárást rendkívül méltánytalannak tartottam, percekig kérleltem a feljáróba kapaszkodva, odacsődült 2 másik kalauz is, kéjesen vigyorogva mondták ha felszállok, tuti a pótjegy, nem tehetnek mást. Addig alkudoztunk (nem engedtem elindulni a vonatot), hogy egy szemüveges, tányérsapkás forgalmi szolgálattevő, vagy mi, durva szavakkal illetett. "Takarodjon, stb! Még a forgalmi tárcsát is rám emelte,majdnem megütött vele. Farkasszemet néztünk vagy 2-3 percig, aztán hagytam elmenni a vonatot, nem úgy a tányérsapkást, követeltem tőle, hogy igazolja magát, mert be akarom panaszolni. Aszongya, dehogy igazolja magát, nem hiányzik neki, hogy miattam megbüntessék, takarodjak.
Perszer bementem a forgalmi irodára, beleírtam a panaszkönyvbe. Mit gondoltok mit válaszoltak?
sas2 Creative Commons License 2000.09.15 0 0 28
Vasútállomást Káposztásmegyerre!
Juditka Creative Commons License 2000.09.15 0 0 27
Pontosan, ahogy mondani tetszik. Méghozzá fejétol buzlik a MÁV. És nem csak a jegyek tekintetében. Az is tiszta orület, amit a gépállománnyal tesz, ill. nem tesz.
Előzmény: originalqszi (26)
originalqszi Creative Commons License 2000.09.15 0 0 26
Nem mese ez, gyermek! Ez már szaga! És a MÁV bűzlik:DDDDDDDDDDDDDD
Előzmény: Hofeherke (25)
Hofeherke Creative Commons License 2000.09.15 0 0 25
:-)
Kezdünk eltérni a Tmától és mindenféle mesehősöket bevonni a problémába. :-))))

Előzmény: originalqszi (24)
originalqszi Creative Commons License 2000.09.15 0 0 24
Valahogy úgy:(((((( Ezt ripszropsz még a herceg sem tudná megoldani, aki az üvegkoporsón keresztül megcsókolt:DDDDD Talán csak a hét törpe, de akkor szakmát kellene változtatniuk:(((( Lehet, hogy a gonosz boszorka műve a MÁV elvarázsolása????? De hol lehet őt megtalálni és ki kűzd meg vele?????:((((
Előzmény: Hofeherke (23)
Hofeherke Creative Commons License 2000.09.15 0 0 23
Tanfolyam? Továbbképzés? Türelmi idő? :-)))

Tanfolyam: Hogy a vonaton vásárolt jegy értéke (x-400)*1.2 ? ->> Télleg, ez matek. :-)

Továbbképzés: Hogy 1általán ki tudják tölteni a tömböt? ->> Ez meg írás/olvasás? :-)))

Türelmi idő: :-)) Az előző kettő kombinációja? :-)))

Előzmény: originalqszi (22)
originalqszi Creative Commons License 2000.09.15 0 0 22
Ne áltasd magad:(((((( Ezt tanfolyamokkal, továbbképzéssel, türelmi idővel lehet csak végrehajtani:((((((( Óriás cég a MÁV! Parkinson is MÁV-os volt! Nem tudtad?????:DDDDD
Előzmény: Hofeherke (20)
lolka_bolka Creative Commons License 2000.09.15 0 0 21
Nah, akkor ezt hallgasd meg.
Szinten a nyugatibol indulok, ha jol emlexem, Tatara. Nem egyedul voltam, velem volt az x baratnom kutyaja is, egy szep nagy kutya, viszont iszonyatosan lusta, es ugy kell cibalni, ha az ember azt akarja, hogy megmozduljon. Ott alltam a vonat utolso ajtajanal, 3 perc volt meg az indulasig es teljesen remenytelen lett volna megprobalni eljutni a penztarig, megvenni a jegyet, meg vissza. De sebaj, hisz ott alt a kaller, es meg is kerdeztem tole:
- Elnezest uram, felszalhatnek a kutyaval, nincs jegyunk, de mar nem ernek a penztarig el meg vissza. - Asszongya, rendben.
Mindezek utan, termeszetesen ki akarta fizettetni az emlitett 400 Ft potdijat.(a kis kotsog)
A tortenet folytatodik, de ez mar nem idevag, azert leirom: mondom neki, de hat megbeszeltuk, hogy megvehetem itt a jegyet. Erre elindul lekezelni a jegyeket, s azt mondja, hogy majd visszafele elintezzuk. En meg at akartam verni, vegig a hatso kocsiban vartam mikor er vissza, de a hatso kocsi elejeben, hogy ha jon, akkor el tudjak bujni a vc -ben. Ehelyett a mosdoban bujtam el a kutyaval, es lattam is a fustuvegen keresztul, ahogy elsetal hatrafele. En meg vartam meg egy percet, es mondom usgyi a vonat elejeben. A kis paraszt ott allt a mosdo elott, mikor kinyitottam az ajtot. Mind1, mondom, akkor most kifizetem a jegyet. 1000 Ft -ot kert tolem kettonk jegyeert. Odaadtam neki egy otezrest, amibol nem tudott visszaadni. Erre 4!!! kocsin keresztul setaltunk elore, mig megprobalta az utasokkal felvalltatni, es nem sikerult. Erre azt mondta, hogy akkor ez az utazas most ingyen volt. Kurvara megorultem, es elkezdtem hatrafele menni, hogy megegyszer ne talalkozzak vele. Mar majdnem a celallomasnal voltunk, mire egyszercsak szalad vissza (kb olyan 5-6 kocsival elorebbrol), hogy megiscsak fel tudja valtani az egyik utas a penzt... NA erre varj gombot, a vegen ugy fizettem, hogy ahogy odaadtam neki a penzt, rogton szalltam is le.
Sorry ha hosszu volt, meg OFF, de mindenesetre nem csak a MAV, hanem szerintem a BKV osszes jaratan is be kene vezetni, hogy lehessen jegyet venni, es szerintem Hofeherke javaslta jo is, hogy esetleg 15 - 20% -kal dragabban. Eskuszom megvennem a jegyet.

Lolka

Hofeherke Creative Commons License 2000.09.15 0 0 20
:-))

Ez igaz, de mondjuk az, hogy a vonaton is meg lehessen venni a jegyet szerintem egy belejentésbe - természetesen némi szükséges és elégséges előkészítés után - tellik...

Előzmény: originalqszi (19)
originalqszi Creative Commons License 2000.09.15 0 0 19
Én nem annyira, mert qrva lassan jöttek az ablakok:((((((((
Egyébként kérdéseid igazak:))))) De hát, Te is tudod a hüje melléknév fokozását! Hüje, hüjébb, leghüjébb, rendőr, postás, vasutas:DDDD((((( A MÁV-nál (igaz, nem ismerem őket, utazásilag sem, hálistennek!) ennél sokkal kisebb intézkedés végrehajtása is években telhet:((((((
Előzmény: Hofeherke (18)
Hofeherke Creative Commons License 2000.09.15 0 0 18
originalqszi, bíztam benned! :-)
Előzmény: originalqszi (17)
originalqszi Creative Commons License 2000.09.15 0 0 17
Azok 0-át olvasnak:(((((
Hofeherke Creative Commons License 2000.09.15 0 0 16
Ezzel a topiccal nem az a célom, hogy a MÁVot szidó emberek gyülekező helye legyen. :-)) (Bár minden bizonnyal sokaknak lenne oka rá.)

A Nyugatiból szoktam átlagosan havonta 4-6-szor mintegy 15 km távolságot vonattal megtenni. Ez ahhoz kevés utazás, hogy érdemes lenne bérletet vennem, marad a jegy. Igen, de jegypénztár pont a pályaudvar tulsó oldalán van, mint ahonnan álatlában a vonat indulni szokott. Az esetek túlnyomó részében mindíg megkérem a kalauzt, hogy ugyan hagy vegyem meg a vonaton a jegyet. Embere válogatja, ki hogyan reagálja le kérésemet. Amikor mondom, hogy nem ellógni akarom az utat, csak egész egyszerűen mire oda-vissza megjárom a Nyugatit, végigállom a sort, visszaérve nyugodtan integethetek a vonat után, a következőt meg nem szeretném megvárni, általában belemennek a vásárlásba.
Tegnap volt 10 percem indulásig és a jegpénztárak felé vezetett utam, gondoltam meg is veszem a jegyet. Nos... a rengeteg pénztárból kb. 3 azaz három üzemelt. Ezekután mondhatni természetes, hogy a sorok vége a terem túl oldalán volt. (Jónéhány méter!!!) 30(!) percnyi sorbaállás után, úgy döntöttem hogy a kiszemelt vonatot lekéstem, de a következőt nem akarom, így lesz, ami lesz jegy nélkül megyek a vonathoz, max. ha találkozom a kalauzzal megkérem - megint - hogy ott vehessem meg a jegyet.

Ötleteim/kérdéseim a következők:
1) Ha a a vonaton is meg lehetne venni a jegyet, véleméynem szerint jóval többen élnének a lehetőséggel a lógás vagy a kérlelgetés helyett. A trolibuszokon is kb. 20%-kal drágábban, de meg lehet venni a BKV jegyet. Ezt a vonatokon miért nem lehet megoldani? (Tudom, nem egy cég, de akkor is.) (Félemetesnek tartom, hogy a <100 Ft-os jegyre, ha "elkap" a kalauz 400(!) Ft bírságot kell fizetni, szerintem távolságtól függetlenül)
2) A BKV-nál elég jól elterjedt a tömbjegy, amiben van 10 db jegy és az ember akkor használja fel, amikor akarja. Ezt a vonatokra miért nem lehet? (Most, ha megveszek egy jegyet, ha nem csal a memóriám 1-2 napon belül fel kell használnom.)
3) A Nyugati elég nagy pályaudvar ahhoz, hogy egy(!) helyen lehessen jegyet kapni. Ha nem akarnak több pénztárat üzemeltetni - mint az (jó)néhány évvel ezelőtt volt, de bezárták - akkor esetleg automatából valamilyen formában nem lehetne jegyet vásárolni?

Bocsi, egy kicsikét hosszúra sikeredett az üzenetem. :-)

Viszont! Nem nullázós, hanem építő jellegű ötleteket várnék. Hátha. Hátha olyanok is olvassák, akik érdemben tehetnének valamit...

Hófehérke

kozakz Creative Commons License 2000.06.23 0 0 15
1. a mav internet oldala szerint hamarosan lesz netes jegyrendeles. a jegyet at lehet majd venni a kalauztol a vonaton. fizetni is lehet nala.

2. a jegyrendeles tenyleg katasztrofa. ha foglalt akkor lehet hogy egyszeruen mas hivja oket es csengeti egesz nap. mikor meg teneked cseng ki akkor meg nem veszi senki se fel.

3. a megoldas lehet pesten ha par nappal elotte akarmelyik palyaudvarra kimesz es veszel jegyet. lehetoleg nem csucs idoben. ajanlom a zugloi vagy ujpesti palyaudvart. nekem ez munkaba menet utba esik / esett es ott is minden el lehetett intezni.
es meg sor se volt mivel kicsi allomas. egy ido utan mar tudtak hogy hova kell a jegy :)

mombasa Creative Commons License 2000.06.14 0 0 14
Sziasztok!

Bp-en a helyrendelés tényleg katasztrófa :(
Két hete pénteken 12-től 2-ig nem tudtam őket felhívni. 14.56-kor kinnt voltam a pályaudvaron és kértem egy jegyet a 15.30-as szhelyi IC-re. Eltaláltátok... Már nem volt jegy. Személyvonattal kellett hazamennem (1,5 órával hosszabb menetidő, kánikula, plussz annyi ember, hogy a folyosón abban a pózban tudtam csak utazni, ahogy felszálltam)

Soha többé személyvonat...

mombasa

sikaka Creative Commons License 2000.06.14 0 0 13
Kedves JulesBátyó!

Teljes mértékben osztom a véleményedet és magam is nem egyszer hasonlókat tapasztaltam. (Csak én nem tudom ilyen szabatosan kifejezni magam.) Ti. mi a fnének akarunk mi a keletiből induló vonatokra helyet foglalni!!!??? Egyáltalán mi az az IC és minek van ilyen vonat egyáltalán!!!??? Én többé-kevésbé rendszeresen járok Egerbe és Békéscsabára és mind2 helyre a keletiből indul a vonat. Nos azon túl, hogy valóban sokszor lehetetlenség jegyet rendelni telefonon, előfordult már az is, hogy egy IC vonat félúton megállt. Ti. lerobbant. Nos ezt szerintem elég nehéz kommentálni.
A jegyrendelésre visszatérve volt már olyan is, hogy egy teljes délelőtti próbálkozás után a MÁV panaszirodán keresztül közvetlenül kapcsoltak át a keleti IC-rendelőbe. Az érdekes az, hogy az átkapcsolás szinte azonnal sikerült, majd a hölgy kedves hangon közölte, hogy elnézést, de égnek a vonalak. Nos nem szóltam neki semmit, de akkor már de. 9-től kb. 13.30-ig folyamatosan hívtam...
Oszmostakkormivan... "Kicsik vagyunk mi ehhez!!!", de a vasút az "kell európában".

Előzmény: JulesBátyó (8)
4ndr3w Creative Commons License 2000.06.12 0 0 12
Ellenben a Nyugatiba már számtalanszor próbáltam rendelni telefonon, és még EGYSZER SEM sikerült. Legutóbbi esetben reggel 8-tól délután 1-ig kb. 10 percenként hívtam őket, mivel alkalomszerűen úgy adódott, hogy az aznap esti IC-vel kellett volna hazamennem. Legtöbbször foglalt volt, de ha néha ki is csöngött, akkor se vették fel.
A sok órás próbálkozás után végül felhívtam a Nyugati információs számát, ahol kicsit dühösen
adtam elő a hölgynek a problémámat. Ő sajnálkozott, hogy megérti a problémámat, meg hogy higgyem el, hogy nem ők tehetlek róla. Elmondta: nem érti, hogy a főnőkség miért hirdeti meg ezt a telefonos rendelési lehetőséget, amikor nem tudnak megfelelelő kapacitású munkaerőt biztosítani a feladathoz, magyarul NINCS EMBER, akinek lenne ideje telefonos rendelésekkel foglalkozni.
Ennyit a MÁV-ról...
4ndr3w Creative Commons License 2000.06.12 0 0 11
Nekem eddig 0 alkalommal járt sikertelenül a IC rendelésem a Keletiből.
Az elmúlt kb. 2 hónapban 3 alkalommal hívtam őket és minden alkalommal elsőre felvették,
még csak foglalt sem volt. Lehet, hogy mázlim volt? (igaz, én mindig késő délutáni vagy esti órákban próbáltam).
Carpy Creative Commons License 2000.05.22 0 0 10
:)
Előzmény: FOMA (9)
FOMA Creative Commons License 2000.05.21 0 0 9
Úgy tűnik nem sikerült lehagyni.

Konzekvencia: marslakó egy kötözködő kiállhatatlan, izgága utas. Rajta kívül senki másnak nincs baja ezzel a kdves szolgáltató céggel, amely mindenekelőtt az utasok széles tömegeinek minél magasabb színvonalú kiszolgálását tartja szem előtt. A MÁV által üzemeltetett vonalakon a korszerű mozdonyok vontatta kényelmes és tiszta szerelvények mindig pontos időben érnek clba. A menetrend a nagyvárosoktól a legkisebb településekig a lakosság igényeinek legteljesebb figyelembe vételével kerül kialakításra. Az utazószemélyzet mindig kulturált és rendkívül készséges a kedves utasok irányában. Az utastájékoztatás rendkívül magas színvonalú. A pályák állapota világszínvonalú, öröm rajtuk suhanni a vadonatúj, jól karbantartott szerelvényekkel.

Ergo: marslakót sújtsa dolgozó népünk megvetése!

Sőt Carpy is szerencsére jobb belátásra tért, neki már csak a Volánnal vannak problémái:)))))

Előzmény: Carpy (7)
JulesBátyó Creative Commons License 2000.05.19 0 0 8
Nem tudom, hogy csak engem zavar-e a dolog, de a Keleti Pu IC helyjegy-rendelés telefonszámán szinte lehetetlen jegyet rendeleni. Nem az a baj, hogy folgaltat jelez sokszor - mert ugye mások is szeretnének jegyet rendelni - hanem az, hogy az állítólag 24-órás szolgáltatás (333-6342) a reggeli órákban ha ki is csöng, nem veszi fel senki. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy már volt olyan , hogy reggel 6:30-kor sikerült jegyet rendelnem, de nem ez az általános. Az általános az, hogy ha reggel 6-kor rágyógyulok a telefonra, akkor kb. 1-1.5 órán keresztül nem sikerül folglalni és - mint már említettem - nem csak a folglalt jelzés miatt. Jó elismerem, hogy nem lehet szórakoztató ott ülni egy helyben a telefonnál (ez sokszor érződik a telefonos úr/hölgy hangján), de ha ez a dolguk, akkor lássák el rendesen. Azt is elhiszem, hogy időnként ki kell menni a 00-ba, de nem hiszem mindig hasmenése van annak, aki szolgálatban van. Lehet, hogy MÁV-nak nem érdeke javítani a szolgáltatás színvonalán, mert ugye "Ha IC-vel, akarsz menni, akkor légy kitartó és különben is csak a MÁV-ot "választhatod" (kivéve GY-M-S megyét) ".
Végezetül még annyit, hogy ha valamit rosszul tudok (pl. nem 24-órás a szolgáltatás), akkor bocs, de az infót a MÁV központi tudakozójában (vagy valami ilyesmi helyen) mondták. És persze nem tudom, hogy ez csak a Keleti Pu-ra igaz, vagy a többi pályaudvaron ilyen viszonyok uralkodnak, mindenesetre a Keletiben ez a helyzet.
És mégegyszer hangsúlyozom, nem az a baj, hogy állandóan folglat, hanem az, hogy ha ki is csöng, akkor sokszor nem veszik fel.
Persze azt is tudom, hogy nem kötelező IC-vel utazni, de ha már van egy szolgáltatás, akkor az működjön rendesen, szerintem ez elvárható.

füst....füst...

Carpy Creative Commons License 2000.04.28 0 0 7
A topic alcime az lehetne: Lehagyjuk a 2000-es topicot!!!

Friss panaszom nincs, de a regieket majd felidezem....

Előzmény: marslakó (3)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2000.04.27 0 0 6
A MÁV monnyon le!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!