van egy kérdésem amit vagy 2x er megkérdeztem. szóval a fordulatszámmérő alatt van egy olyan lámpa mint ami a tankoló, csak cseppek vannak mellette. üdv
Nagy a csönd! Werbung : 99évjáratu turbó diesel transit bontva eladó!! Hosszú kivitel szervós,fordulatszámmérő,15-ös felni jó michelin gumikkal 225méret, motor épp és papíros,váltó,kardán,futómű első ülléssor sok apróság ok.Jobb oldali raktér ajtó anyós ajtó jó, a jobb hátsó ajtó jóindulattal elmegy.A kasztni többi része kuka.Holnap teszek fel képet nem semmi látvány...
Voltam márkaszervizben ott azt mondták a relében van az érzékelő ha nem mükszik akkó csere.Szerintem a vezeték a visszajelző lehet.Szerintem legjobb a nyomógombos megoldás én is úgy oldottam meg a problémát.Ja és ha rövidre zártad és mégsem funkcionál akkor eggyértelmü a hiba.És itt az egyik kincsem
Teljesen biztos vagy benne hogy ez a két hibalehetőség van az izzításnál (relé,gyertya)?
Nekem 10 kivezetéses relém van (100LE turbo) és van egy szál ami előre megy a műszerfal felé de nem tudom mit csinál. Most a relében lehet a hőmérséklet érzékelés vagy esetleg ez a beazonosítatlan szál kap a motorvezérlőtől hőm. infot?Ezenkívül mind a kilenc kivezetés funkcióját beazonosítottam.A jobboldali fényszóró mögött van egy kétpólusú csati ami a gyári tesztcsatija az izzításnak.Azt rövidre zárva világítani kell a visszajelzőnek és természetesen működnie kell az izzításnak gyújtásra kapcsolva néhány másodpercig.Nálam a rövidrezáráskor és utána néhány alkalommal volt izzítás és visszajelzés a hőmérséklettel arányos ideig, majd azóta sem láttam.Pedig azt gondolná az ember, hogy ha -10 °C fokon kapcsol be teljesen, akkor -5°C foknál már egy kicsit felvillan az izzítás jel..
Amúgy elsőre indul a gép -15-ben is csak nem 1-2 főtengelyfordulatra hanem 4-6-ra, viszont nem szeretném nyektetni sem az akksit sem az önindítót. Apropó önindító, 96' óta 2004-ig minden Tranyó önindító fehérváron készült, a melóhelyemen :-)))))
Köszi szépen a sok képet és a segítséget!!!! Holnap feltétlenül körbenyálazom a motorterét a transitnak. Ha elakadok valamivel akkor feltétlenül szólok, feltéve ha lehet.
Lehet róla szó, de hol laksz?Mert én mohácson.Ha jó neked ezüst áron mehet a buli:) Na és hogy valami szép is legyen elvittem eredet vizsgára a gépem az öreg trafoval végre már a nevemre kerül
Eltaláltad.Először szemrevételezéssel,középen van e a szilentben a tengely?Nem repedezett a látható részeken a gumi?Aztán kispályszert befeszíteni a segédkeret és a trapéz közé,mozgatni és figyelni hogy feszesen mozog vagy laza.De először a féktárcsát tegyétek esztergapadra és ha üt ne szabályozzátok mégegyszer hanem kuka.
Bocs a minőségért telivel csináltam.1kép kiszerelt relé és gyertya 2kép szivo di felülről 3kép turbós mocin a gyertya leszedett vezetékkel és csővel 4kép a szelep ami az olajat engedi a gyertyára.Ha megtaláltad a relét zárd rövidre előtte a két vezetéket add rá a gyujtást ekkor világítania kell a visszajelzőnek.Pótméterrel ekkor mérni a feszültséget a gyertya kábelen, ha nincs relé hiba, ha van gyertya hiba.
És egy topictársad Transitját is megjavítanád? Van némi rozsdásodás a paripámon, és nem szeretném túlzottan elhanyagolni, de nem is szeretném restauráltani arany-gyémánt-smaragd áron (illetve szeretném, csak a pénz hiányzik :) ).
GGV
Transit98: Lassan felteszem a képeket a Tarnsitomról (mer' megígértem), dehát ugye a "cipésznek lukas a cipője". :)