Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.16 0 0 216
Nagyon jó csapat, már többször taliztam velük, csak ajánlani tudom a részvételt:-))
Előzmény: Transit91 (214)
Transit_98 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 215

Na itten van a járműparkom másik példánya, kicsit viharvert, de már nem mai gyerek!

Meg aztán nem igazán tolerálja az asszony parkolási stílusát! :)))

 

 

A Tranyó legyen veletek!

Transit91 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 214

SRÁCOK!!!!!!!!!!

 

Nemrég néztem a Taunus topic-ot , és a srácok elég nagy összeröffenést szerveznek a nyárra , de már most le kell fixálni az időpontot.Csak gondoltam hátha érdekel titeket is.Mert hát jó lenne elmenni pár Tranyóval :))

Valszeg lesznek: TAUNUS,GRANADA,CAPRI,SIERRA, és még sokan mások.

Remélem mi si kitudunk menni páran.

 

Időpont még pontosan nincs de, szerintem hamarosan lesz!!!!

 

Itt nézzétek meg:

 

www.taunus.hu  (azon belül találkozók, de itt már szerintem megfogjátok találni)

 

Na hali

zso-e21 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 213

Hello Trafo!!!

Küldheted a képeket az izzító javításával kapcsolatban!

Előre is köszi!!!!

 

 

Előzmény: trafo2000 (211)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 212

Ahha.

 

A szilenteket hogy lehet megnézni hogy kimnetek-e?

 

Gondolom az ilyen gumi henger szerü valami, aminek a közepén van egy luyk. :))

És azt hogy tudom nagyobb szétszedés nélkül megnézni?

 

Köszi az infókat.

 

Na madj megnézzük.

Előzmény: trafo2000 (211)
trafo2000 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 211
Ha csak fékezéskor remeg nem valószínü hogy gumi.nem mindíg jó az eredménye a szabályzásnak vagy nem tartós.Jobb a csere egy jó minőségüre.kormánymű, nem lóg a fogasléc?kormánygömbfej?szilent gumik a lengőkarban nincsenek kiverődve?alsó trapéz gömbfej?Ezeknek mind jónak kell lenniük hogy ne remegjen
Előzmény: Transit91 (209)
Transit_98 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 210

Sasszem!

 

Észre sem vettem, hogy itt parkol! Itt lakik a szoszédunkban.

Előzmény: Transit91 (206)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 209

figyu?

 

Az mitől van, hogyha megyek a géppel és ráfékezem akkor a kormány elkezzd rázkódik.  Mert a tárcsák szabályozva vannak, nem rég volt betét cserélve is.Lehet hogy a gumikat kell kicentíroztatni??

Vagy  futómű?????

 

Tanácsokat kérnék!!

 

Köszi

trafo2000 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 208
Itt van két kép egy barátom transitjáról.16éves nagyon megbízható és most eljött az ideje egy kis kozmetikának.Lecseréltem a sárvédőket és a küszöböket.Itt épp le vannak pucolva a régi elemek.
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 207

Az előző hozzászóláskor elfelejtettem mondani hogy  melyik Tranyo mögött.

De szerintem észre fogjázok venni.  :)))))

Előzmény: Transit_98 (201)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 206

A transit mögött.

 

Nézzétek.

CSak nem egy mustang :)))

connect_tdci Creative Commons License 2005.01.14 0 0 205

Hali!

 

Hat igen!

A Merci Sprinter ammá' valami!

2003 szeptembertől tavaly szeptemberig hajtottam egyet.

12 a normája, de nem sikerült soha 9,5 fölé kergetni.

Persze hozzá tartozik, hogy a tachográf miatt csak

egyszer kétszer mertem odatenni neki kicsit. (Ált. 90-100 környékén jártam vele)

(1997 évjáratú

most van benne 120k km! :) Még gyerek...

Böszme nagy ARAL matricákkal az oldalán. :)

2,8l TD 122LE)

Szóval akkor amikor meghajtottam a főnököm is mellettem ült.

140-nél megkérdezte, hogy "Ennyi a vége?"

170-nél már kapaszkodott! :)))

DE még ment volna. Persze csak a labor volt a hátuljában semmi más, ami nem

meríti ki a gép teljes teherbírását.

 

ARAL Mozgó Laboratórium

 

Most a connect azért mégiscsak más! :)))

Győr RÁBA - Budaörs központ 45 perc.

A múltkor Biatorbágy központ - Siófok McDönci 40 perc! :)))

Igaz, hogy ilyen esetekben 10 l/100km a fogyasztás.

dec 18-án megjártuk M.o. -  Lengyelország oda vissza 50 l gázolajból.

Ez 7 liter körüli fogyasztás.

 

Lényeg a lényeg, hogy a Mercihez még nem kellett hozzányúlni szerelőnek motorikus probléma miatt.

Egyszer lekoccolt egy Marutis :) öreglány :)) Siófokon. Akkor le kellett cserélni a lökhárítót! :(

A Maruti (gazdasági) TK (a teljes oldala beugrott majdnem a jobb ülés közepéig), a Mondeo amit nekem lökött 1,5milla kár(lökhárító, motorháztető, két lámpa, sárvédő) , a Mercin (lökhárító csere + kis festés) asszem 80k körül volt.

 

OFF lesz, de majd feldobok egy képet a Merciről is (már egészben).

Megérdemli!

 

Lehet, hogy volt már aki látta az úton! :)

Csak ez az egy van az országban.

 

Jó utat!

 

connect_tdci

 

Előzmény: Transit91 (204)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 204

Hali.   Hát igen énis sok mindent hallottam az újabb gépekről. De nem tudom mit higgyek.  a miénk mint már írtam 91-es pl mi 2 évesen vettük meg, és a difiét 2002ben újítattuk fel mert akkor már hangos volt,de azis 11 év és kb sok km(400ezerkm ,bár ez lehet csak nekem sok).Most pedig inkább vettünk bele egy újat 2004 ben. Ennyit megérdemel.Most  már közeledik a 600ezerhez.

Azóta tök jól megy. Bár csak egyszer néztem meg.

140 volt a vége.

De elég jól fogyaszt.

 

Na szóval már nagyon belemerültem , de  szerintem vegyél olyan autót ami megbízható, mert ha olyat veszel, ami nem válik be akkor szopi van.

Vegyél egy régebbit ami megbízható és van benne minden amire szükséged van.

Vagy vegyél Merci sprintert.

 

Bocsesz a mellészövegért.

 

 

Előzmény: baho (203)
baho Creative Commons License 2005.01.14 0 0 203

iveco jobb? amit én néztem ki afordból az mwb 2,0 tdci 125 le 4,362m ft netto. ebben nincs semmi se kpzár, füt tükör semmi. vehetek bele drága pénzért. zár távir. pl 150 ezer. nézd meg az iveco árlistát. és ezért klimán kivűl szinte minden. olcsób mint a ford. nekem mégis ez tetszik, de ha ennyire rossz, hát nem is tudom. Akit eddig kérdeztem azt mondja csaka szervíz azon kivűl semmi. most mit higgyek?

üdv

Előzmény: Doktorbr (198)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.13 0 0 202

Akkor itt egy kép az enyémről is:

Szerelvényben.

Transit_98 Creative Commons License 2005.01.13 0 0 201

Na itten van egy kép az én jószágomról is:

 

 

Na erre kéne valami zsuga felni, meg gallytörő, meg bármi......

Transit_98 Creative Commons License 2005.01.13 0 0 200

Én inkább valami ilyenre gondoltam:

 

 

De azért köszönöm!

Előzmény: tclar (182)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.13 0 0 199

Lehet már ezt egyszer beraktam, de ez szerintem világosabb.

 

Remélem nem veszitek rossz néven hogy én csak így rakosgatom be ide a képeket a gépünkről. :)

Doktorbr Creative Commons License 2005.01.13 0 0 198
Helló. az én tranzitom 2001-es duplafülkés platós, új kasznis, 24 tdi, és menni megy, minden gond nélkül, csak difi, meg váltó lett benne cserélve, és 80-100 a vége. A szervizen kívűl semmi baja nincs a gépnek. a Ford Tranzitok nagyon jók, lehet terhelni, nem úgy mint egy mazdát, toyotát, vagy egy kiát, de még a t4-es transzporterünk is gyengébb volt ennél. Az egy tény hogy a szervíz szar, de már visszahordjuk esztergomba, ott vettük, ott jól szervizelik, és gyorsan. üdv. ui: Ha rám halgatsz megveszed, mert a tranzitnál nincs jobb a saját kategóriájában. Persze a Mercedes Sprinter, és a master, iveco jobb, de ezeket nem kapod meg annyiért mint egy fordot. Én legalábbis úgy megszerettem mint más a személyautóját. na csá.
Előzmény: baho (196)
cere Creative Commons License 2005.01.13 0 0 197

Sajnos nekem kell, hogy legalább 1,5t legyen a teherbírás, és ebben a kategóriában csak franciák (Renault, PSA), olasz és német termékek közül lehet választani. Ismerettségi körben végzett kutatás szerint ezek sem jobbak, esetleg aranyárban van a szervíz. (egyik cég 100e futott Masterére 1M Ft-os motorfelújítási árajánlatot adott a szervíz, de sok hasonló esetet ismerek).

Én sem tudok jelenleg jobbat, ez is sokszor szívás de talán még mindig a legkisebb.

 

Ha viszont elég az 1,1t teherbírás, akkor már vannak jó vételek.

 

Előzmény: baho (196)
baho Creative Commons License 2005.01.13 0 0 196

még nincs benne 200ekm? akkor nem is szabad Fordot venni? 200 ekm és már második kuplung? Miért mondják legalacsonyabb üzemeltetési költségek? Másnak mi a tapasztalata? Vásárlás előtt vagyok, de ha más is azt mondja, hogy sok gond van velük, akkor nézek mást

üdv

trafo2000 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 195
Minden autó tipusra jellemző hogy az újak futásteljesítménye és megbízhatósága nem éri el a régiek szintjét.Az enyém 2000évjáratu még régi tipus de már ezt is sikerült meghülyíteni a turbóval meg az idióta lucas adagoló rendszerrel...
Előzmény: cere (192)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 194

hopsz rossz hozzászólásra kattintottam rá.

De mindenki értse jól :))

Előzmény: tclar (191)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 193

Húúúú jaj, bocsesz elfelejtettem váloszlini ne haragudj.

Megkérdeztem az otthoniakat mert hát, nem az én nevemen van az autó, és hát le lettem szavazva  :((((

De köszi az infót.  Ha találsz rá vevőt passzold el nyugodtan.

 

Előzmény: cere (192)
cere Creative Commons License 2005.01.12 0 0 192

Sajnos már lassan 1 hónapja van dögrováson a transitunk (2000.05, új típus).

 

Elöször hidegen adott hihetetlen csúnya hangot, és nem volt hajlandó 80km/h gyorsabban menni. Ezután már be sem akart indulni.

 

Egy hónapja van szervízben, elöször a gyógyulás nyitját egy mágnesszelep cserében látták (~25k HUF), de mostanra ma'r lendkerék/kuplungcserénél tartunk (250k HUF), ami már ráadásul volt csérélve. (a kocsiban még nincs 200e km).

 

Bár amikor megy a kocsi, akkor szuper, de ezek a közjátékok egyre idegesítöbbek.

 

Csak csodálom itt a régi típus megbízhatóságát.

tclar Creative Commons License 2005.01.12 0 0 191
Transit91! Olvastál emilt?Írtam az üléssel kapcsolatban...Üdv
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.10 0 0 190

Bár elég kicsi a kép, de sztem ez egy Wartburg Irmscher osztókötmódosítóval.

Ez az egyik legegyszerűbb megoldás, a nagy osztókör 5x160 (asszem) miatt lehet akár a 4x100-as átalakítás is ami a leggyakoribb alufelnifajta.

 

L.

Előzmény: Transit91 (184)
Transit91 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 189
Egyetértek!!!!!
Előzmény: CaterlacaSTD (188)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.10 0 0 188

Alapból mehetnénk a nagy tavaszi Fordtalira a felvonulási térre, ott medismerkedünk, és úgy már könnyebb tervezni agy Tranyótalit.

 

L.

Előzmény: GGV (169)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2005.01.10 0 0 187

Szerintem azok szimpla forgatott felgék, érdemes megcsináltatni ügyeskezű esztergályossal.

Álltalában gumisok ismernek ilyen szakembereket.

 

L.

Előzmény: Transit_98 (155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!