Nemrég néztem a Taunus topic-ot , és a srácok elég nagy összeröffenést szerveznek a nyárra , de már most le kell fixálni az időpontot.Csak gondoltam hátha érdekel titeket is.Mert hát jó lenne elmenni pár Tranyóval :))
Valszeg lesznek: TAUNUS,GRANADA,CAPRI,SIERRA, és még sokan mások.
Remélem mi si kitudunk menni páran.
Időpont még pontosan nincs de, szerintem hamarosan lesz!!!!
Itt nézzétek meg:
www.taunus.hu (azon belül találkozók, de itt már szerintem megfogjátok találni)
Ha csak fékezéskor remeg nem valószínü hogy gumi.nem mindíg jó az eredménye a szabályzásnak vagy nem tartós.Jobb a csere egy jó minőségüre.kormánymű, nem lóg a fogasléc?kormánygömbfej?szilent gumik a lengőkarban nincsenek kiverődve?alsó trapéz gömbfej?Ezeknek mind jónak kell lenniük hogy ne remegjen
Az mitől van, hogyha megyek a géppel és ráfékezem akkor a kormány elkezzd rázkódik. Mert a tárcsák szabályozva vannak, nem rég volt betét cserélve is.Lehet hogy a gumikat kell kicentíroztatni??
Itt van két kép egy barátom transitjáról.16éves nagyon megbízható és most eljött az ideje egy kis kozmetikának.Lecseréltem a sárvédőket és a küszöböket.Itt épp le vannak pucolva a régi elemek.
12 a normája, de nem sikerült soha 9,5 fölé kergetni.
Persze hozzá tartozik, hogy a tachográf miatt csak
egyszer kétszer mertem odatenni neki kicsit. (Ált. 90-100 környékén jártam vele)
(1997 évjáratú
most van benne 120k km! :) Még gyerek...
Böszme nagy ARAL matricákkal az oldalán. :)
2,8l TD 122LE)
Szóval akkor amikor meghajtottam a főnököm is mellettem ült.
140-nél megkérdezte, hogy "Ennyi a vége?"
170-nél már kapaszkodott! :)))
DE még ment volna. Persze csak a labor volt a hátuljában semmi más, ami nem
meríti ki a gép teljes teherbírását.
Most a connect azért mégiscsak más! :)))
Győr RÁBA - Budaörs központ 45 perc.
A múltkor Biatorbágy központ - Siófok McDönci 40 perc! :)))
Igaz, hogy ilyen esetekben 10 l/100km a fogyasztás.
dec 18-án megjártuk M.o. - Lengyelország oda vissza 50 l gázolajból.
Ez 7 liter körüli fogyasztás.
Lényeg a lényeg, hogy a Mercihez még nem kellett hozzányúlni szerelőnek motorikus probléma miatt.
Egyszer lekoccolt egy Marutis :) öreglány :)) Siófokon. Akkor le kellett cserélni a lökhárítót! :(
A Maruti (gazdasági) TK (a teljes oldala beugrott majdnem a jobb ülés közepéig), a Mondeo amit nekem lökött 1,5milla kár(lökhárító, motorháztető, két lámpa, sárvédő) , a Mercin (lökhárító csere + kis festés) asszem 80k körül volt.
OFF lesz, de majd feldobok egy képet a Merciről is (már egészben).
Hali. Hát igen énis sok mindent hallottam az újabb gépekről. De nem tudom mit higgyek. a miénk mint már írtam 91-es pl mi 2 évesen vettük meg, és a difiét 2002ben újítattuk fel mert akkor már hangos volt,de azis 11 év és kb sok km(400ezerkm ,bár ez lehet csak nekem sok).Most pedig inkább vettünk bele egy újat 2004 ben. Ennyit megérdemel.Most már közeledik a 600ezerhez.
Azóta tök jól megy. Bár csak egyszer néztem meg.
140 volt a vége.
De elég jól fogyaszt.
Na szóval már nagyon belemerültem , de szerintem vegyél olyan autót ami megbízható, mert ha olyat veszel, ami nem válik be akkor szopi van.
Vegyél egy régebbit ami megbízható és van benne minden amire szükséged van.
iveco jobb? amit én néztem ki afordból az mwb 2,0 tdci 125 le 4,362m ft netto. ebben nincs semmi se kpzár, füt tükör semmi. vehetek bele drága pénzért. zár távir. pl 150 ezer. nézd meg az iveco árlistát. és ezért klimán kivűl szinte minden. olcsób mint a ford. nekem mégis ez tetszik, de ha ennyire rossz, hát nem is tudom. Akit eddig kérdeztem azt mondja csaka szervíz azon kivűl semmi. most mit higgyek?
Helló. az én tranzitom 2001-es duplafülkés platós, új kasznis, 24 tdi, és menni megy, minden gond nélkül, csak difi, meg váltó lett benne cserélve, és 80-100 a vége. A szervizen kívűl semmi baja nincs a gépnek. a Ford Tranzitok nagyon jók, lehet terhelni, nem úgy mint egy mazdát, toyotát, vagy egy kiát, de még a t4-es transzporterünk is gyengébb volt ennél. Az egy tény hogy a szervíz szar, de már visszahordjuk esztergomba, ott vettük, ott jól szervizelik, és gyorsan. üdv. ui: Ha rám halgatsz megveszed, mert a tranzitnál nincs jobb a saját kategóriájában. Persze a Mercedes Sprinter, és a master, iveco jobb, de ezeket nem kapod meg annyiért mint egy fordot. Én legalábbis úgy megszerettem mint más a személyautóját. na csá.
Sajnos nekem kell, hogy legalább 1,5t legyen a teherbírás, és ebben a kategóriában csak franciák (Renault, PSA), olasz és német termékek közül lehet választani. Ismerettségi körben végzett kutatás szerint ezek sem jobbak, esetleg aranyárban van a szervíz. (egyik cég 100e futott Masterére 1M Ft-os motorfelújítási árajánlatot adott a szervíz, de sok hasonló esetet ismerek).
Én sem tudok jelenleg jobbat, ez is sokszor szívás de talán még mindig a legkisebb.
Ha viszont elég az 1,1t teherbírás, akkor már vannak jó vételek.
még nincs benne 200ekm? akkor nem is szabad Fordot venni? 200 ekm és már második kuplung? Miért mondják legalacsonyabb üzemeltetési költségek? Másnak mi a tapasztalata? Vásárlás előtt vagyok, de ha más is azt mondja, hogy sok gond van velük, akkor nézek mást
Minden autó tipusra jellemző hogy az újak futásteljesítménye és megbízhatósága nem éri el a régiek szintjét.Az enyém 2000évjáratu még régi tipus de már ezt is sikerült meghülyíteni a turbóval meg az idióta lucas adagoló rendszerrel...
Sajnos már lassan 1 hónapja van dögrováson a transitunk (2000.05, új típus).
Elöször hidegen adott hihetetlen csúnya hangot, és nem volt hajlandó 80km/h gyorsabban menni. Ezután már be sem akart indulni.
Egy hónapja van szervízben, elöször a gyógyulás nyitját egy mágnesszelep cserében látták (~25k HUF), de mostanra ma'r lendkerék/kuplungcserénél tartunk (250k HUF), ami már ráadásul volt csérélve. (a kocsiban még nincs 200e km).
Bár amikor megy a kocsi, akkor szuper, de ezek a közjátékok egyre idegesítöbbek.