Szerintetek a pályán mit kell figyelembe venni a közlekedési sebességhatároknál? És meddig tart?
Pl A4-en van 100-as tábla. Majd 20 km-en át ennyivel kéne menni, mert feloldást nem látok. De amúgy ilyen 110-es is van az A1-en.
De ami még ennél is fontosabb út mellett A1 oldalt 100-as tábla piros kőrben, de fent a fényújságon meg 80-as van. Hétfőn Sveti Rok hosszú alagút után 40-es tábla volt fent és a szélzsák. Elég röhejesnek találtam a 40-et, 80-nal jöttem, mellettem meg húztak el 120-szal. Most akkor szerintetek mit kéne nézni?
Mérés amúgy itt is úgy megy mint nálunk, valahány százalékig nem büntetnek? Hétfőn a zágrábi kőrgyűrűnél mértek 2x is. Igaz nem igazán láttam értelmét, mert iszonyat nagy volt a forgalom és 100-zal sem lehetett jönni.
Én május végén 17-18-ban toltam, de olyan a testalkatom, mint a fókának, szóval semmi bajom nem lett. Most ígértem az asszonynak, hogy ledobom a felesleget, idén volt olyan, hogy szabályosan kellemetlenül meleg volt a víz. Szóval nem éreztem, hogy frissítene.
Tavaly az első teljes nyarunkon KRk szigeten totál hideg volt végig a víz. Elkönyveltem, hogy ez itt ilyen. Idén mindkettő hőhullámot lent csináltuk meg és olyan meleg volt a víz mint Görögo.ban. Nemtudom hogy ez most jó vagy nem..
Megjött a front. Peljesac felől igencsak jönnek a villámok és dörög is piszkosul. Pedig holnap csak úgy kedvtelésből át szeretnék autózni a Peljesac hídon. :)
Raciste-Babina. Elvileg járható lehetne, mert kb 10 éve vízvezetéket építettek, és akkor csináltak egy murvás utat végig. Elôtte egyszerûen nem volt út arra. Viszont csak 6-7 éve jártam utoljára arra, és addigra már fácskák nôttek bele az útba. A kisebb fákat terepjáróval még le tudtam küzdeni, de kénytelen voltam visszafordulni. Így is jól összekaristoltam a kocsit. Azóta vagy rendbetették az utat, vagy nem.
Prigradicától nyugatra viszont biztos nincs végig út. Egy idô után egy magánháznál végzôdik.
Innentől a hídon való árkelés kihúzva, de azért a fotókat nézve abban a leállósávban simán el tudnék lavírozni a mondjuk az éj leple alatt. Nyilván nem, a táblák is egyértelműek, a kamerákról nem is beszélve. Megjegyzem, tavaly és tavalyelőtt is átsunnyogtunk a Hvari barlang-alagúton probléma nélkül, igaz mikor megjött a szembe forgalom tapadtunk a falhoz rendesen a vaksötétben :)
Egyébként Korcula a cél, és, ha már vonalban vagy Rible, tudsz infót mondani a Raciste-Babina illetve a Prigadicától nyugatra futó északi parti murvás utakról, mennyire járható, köves, emelkedés, lejtés, stb. ?
Se nem egyszerű, se nem evidens, de ha valaki oda bejut, akkor az elválasztó korlátok között középen nagyszerű (helyenként technikás) gyalogos vagy bringa sáv van. :))