Szia! Gyárilag tudomásom szerint nincs benne olyan szűrő amit ki kéne cserélni 2T esetén, az AC pumpában van szűrő, meg az újabbaknál a Jikov porlasztóban, de ezeket csak tisztítani kell normális esetben. A 4T-nél nem tudom hogy van, de ott se hiszem hogy lenne olyan szűrő amit üzemszerűen cserélni kéne. Ha szerencséd van, akkor csak egy utólagosan a benzincsőbe bekötött műanyag házas szűrőt kell cserélned :)
Egyik idős bácsi szomszédom megkérte, hogy cseréljem ki neki az üzemanyagszűrőt a wartburg-jában. Azt a szűrőt hol találom. Még nem láttam, hogy hogyan néz ki az üzemanyag ellátó rendszere. Kérlek úgy válaszoljátok, hogy én totál kezdő vagyok wartburghoz.
Ilyen hidegben, az utcán azért minél hamarabb szeretném azt kicserélni neki👍
Fura kérdésem van. A kocsiemelőt milyen pozícióban helyezték el "gyárilag" a pótkerék mellett? Többféleképpen oda lehet rakni, de gyári elhelyezés mi volt? Emelőtalpazattal előre vagy hátra? Tekerőkar fent vagy lent? Stb.
Vevő lennék rá. Én paksi vagyok, a köztünk levő távolságtól függően célszerűnek látszik, hogy előreutalás után postáznád, /ha neked megfelel/, vagy személyesen elmennék érte, ahogy neked jó.
Sziasztok. Szedett már valaki szét, vezetőülés háttámlájának döntő mechanikáját?
Az a problémám, hogy a vezetőülés háttámlája ferdén áll. Az okozza, hogy a jobb és bal oldali döntő mechanika, nem azonos szögben áll, pl az első vagy bármelyik fokozatban. Más is találkozott már ezzel?
Vagy az is lehet, hogy direkt áll ferdén, mert a kormány is direkt ferde?