- a láncos vezérléscsere nem esedékes normál esetben. Inkább az szokott lenni, ha cserélni kell, akkor szinte biztos, hogy 450000km-nél többet futott.
- automataváltóknál van S-tronic és Tiptronic a jelzett A6 és A7 modellekben. A 245 lovast mindkettővel gyártották (Tiptronic nagyon kevés van), a 313 lovast csak Tiptroniccal. Az S-tronicban 60000km-enként kötelező az olajcsere, a tiptronic "élettartam" feltöltésű, de 100000km-enként javasolják az olajcserét. Ennek ellenére ismerek 8-as tiptronic-kal szerelt autót 500000km-rel eredeti olajjal. (Hol/hogyan használják...)
az A8-nál - mivel prémiumnak titulált minőség - ha bármihez is hozzá kell nyúlni, arany árban van, és sajna tele van elektronikával és előbb utóbb azok elmennek kapálni! :-(
ezt csak akkor, ha a pénz tényleg nem számít, mert ha a kötelezőeket, - amik egyébként sem olcsóak - nem kapja meg, akkor elég gyorsan pénztemetővé válik a vas!
az A7-A6-nál a 3literes dieselnél a vezérlés csere ami - elméletileg - 250eKm-nél esedékes lesz húzós kb 800e-1misi
ezek mellet amire fontos figyelni, hogy a váltóban igazoltan legyen olajcsere max 60ekm-ként, mert az is egy húzós tétel minimum 1misi.
a váltót úgy tudod tesztelni, hogy rálépsz a fékre (bal lábbal), sebességbe rakod és elkezded nyomni a gázt. ha 1400 fölé nem forog a motor (pakolgatja a sebességeket felfelé), akkor rendben van vele minden, ha elforog e fölé, akkor azt hagyni kell!
sajna ezeket már nem az örökkévalóságnak gyártják, mint a 4f-es A6-ot! :-(
Alábbi hibával küzdök... A4 B7 2.0 Pd BPW elsőkerekes 2007. 4-5óra állás útán nem indul. Ha tele tankal rakom le beindul pöcre, 3/4 tank környékétől inditoznom kell hosszasan mire beindul. Külső hőmérsékllettől független a dolog. -7,+20 fok ugyan ez a történet. Ha beindul egyenletesen jár azonnal, nem füstöl. 5 másodperc járás és leállítás után azonnal indul. Tank pumpa megy, szűrője kimosva, gázolajszűrőn visszacsapó kicserélve, szűrő után plusz egy visszacsapó beszerelve akku rendben. Hibakód nincs...
Régi bejegyzésben láttam már ugyan ezt a problémát másnál is, de a megoldást nem leletem meg.
Ha valaki ezzel a konkrét problémával megbírkozott már, legyen kedves írja le a megoldást.
Sziasztok , egy AUDI A3 8P 2011 2.TDI 103KW CFFB motorkódú autóm van. Tegnap hideg indítás után hagytam alaphelyzetben a motort 1-2 percig, és hallottam egy pukkanó hangot. A motorháztetőt felnyitva nem vettem észre semmit és menet közben sem tűnt fel semmi különbség, esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehetett az? Egyébként a légbeömlőmél fent a borítás egyik oldala ki volt pattanva, esetleg lehetett az annyira hangos?
Megmutattam, de nem tudta beazonosítani a problémát…ezért gondoltam hátha valakinek volt hasonló tapasztalata és tudna segíteni. Mert amit biztosan tudok hogy semmi köze a szíjfeszítőkhöz, görgőkhöz, nem vízpumpa és generátor meg a társai. A hengerfejem is új benne minden alkatrésszel. Kinyomott kuplungnál is fenn áll a jelenség.
Segítséget szeretnék kérni egy elég különös problémával kapcsolatban!
Az alany egy 2.0 PDTDI BLB motorkóddal, és olyan problémám van, hogy gázadáskor elkezd vinnyogni az autó, kinyomott kuplungnál is. Mély morajló hang amit tulajdonképpen hallani lehet.
köszönöm! Igen. ezt én is lefutottam, meg minden utángyártott márkánál is. Elring, Ayusa, ARP, minden. Próbáltam méret alapján is keresni hozzá, de az sem járt sikerrel... A régit akkor sem rakom vissza...
Olyan kérdésem lenne, hogy Somogyban, Kaposvár környékén keresek olyan szervízest, számítógépes embert, aki VolksWagen csoport (ez spciel egy off Skoda Fabia 2001) immobilizer-ben jártas és el tudná vállalni az óracsoport át tanítását. Az új óracsoport már megvan, bontós, remélhetőleg jó, sajnos ennyit tudok. A régi néhány funkciója meghalt, többek között a kilométer számláló, kilométer óra és az üzemanyag szint jelzés, ezért kellene kicserélni.
Esetleg a Kaposvár irány mellett a másik, ahol még jó lehet az Érd, Budatétény környék, alkalmanként "útba esik".
Még mindig nem tudtam megoldani.... M11x1,5 81 és 98 mm hosszban Etorx14 fejjel... nem találok semmit a témában. 059 103 039 F és 059 103 039 G cikkszámon, ahonnan eddig sikerült rendelnem, onnan is visszamondták, hogy bocs, nincs raktáron, nem szállítható. ARP-t is néztem, mindent. Egyelőre bármilyen használható linket, ötletet szívesen fogadok.
Szivattyu gyárilag csak központizár+ belsővilágitás vezérlő modul funkciójú (távvez+ riasztó stb nélküli kivitel):Gyári száma : 4A0862257A
Kiindulási helyzet :K.P.zár Egyáltalán nem müködött egyik vezérlési helyről sem .
Utasoldal és csomagtér müködtetés eleve nem jött szóba hibás hengerzárak miatt., vezető oldalon volt lehetőség egy nagyon nehezen elforgatható kulcsal , vezető ajtómechanikus nyitására-zárásra-. de központi onnét sem müködött sosem.
A Zöld/Kék vezérlő szál elvolt szakadva az ajtóátvezetőben,ennek javitása után a Zárás megjavult . a Nyitás inkább csak többszöri probálkozásra müködött általában.., mivel a vezető ajtózárban a kulcs elforgatása töréshatárig nehezen ment, biztonsági meggondolásból beszereltünk egy távvezérlést, probáltuk elég sokat távvezzel : Nem volt stabil müködés ezzel sem.,sokszor müködött de sokszor nem.., amikor nem müködött akkor ez történt :
Távvezzel zárás OK---nyitás távvezzel semmi,szivattyuhang sincs---kulcsal kinyitva a vezető ajtót szintén semmi szivattyúhang---de ha a kulcsal már kinyitott ajtó ténylegesen kilesz nyitva akkor elindul a pumpa és kinyilik a többi ajtó is...,mintha a vezetőajtó ajtókontaktusa inditaná el a szivattyút????
Ez ami rejtélyes számunkra. A pumpát szétszedtük normálisnak látszik,szivattyúrészek nincsenek eltörve, A pumpát közvetlenül vezérelve müködik, Vezető ajtőajtó szálról lett megvezérve---biztonságért a már emlitett hibás utas és csomagtér hengerzár miatt ezekről a vezérlési helyekről a vezérlés lelett kötve ,esetleges negativ befolyásoltság kizárása miatt.
Mielött rendelnénk szivattyút ,jó volna tudni hogy alkalmi szivattyúhiba vagy valami hálózati hiba lehet??? A szivattyú utólsó Betükaraktere döntő fontosságú eddigi olvasmányok alapján...,ez itt "A"., vajon lehet ennek az "A"-jelzésünek kompatibilis szivattyúváltozata .,de más betüvel? Nálunk ittlévő egyszer 2 PIN és 12PIN-es csatlakozós változat! Esetleg magassabb felszereltségü modul lefelé kompatibilis lehet?