nem idycar, de versenyhez kotheto. tc cikk, miszerint xy atlepte az 540 koruli sebesseget. nos, a mostani tc cikkben latszik, hogy az autokban senki nem ul, taviranyitasuak.
“The estate has agreed to sell its 50% to me,” the industrialist and former owner of the Champ Car series told RACER. “If has its sights on Long Beach please tell them to look elsewhere. This an IndyCar event, and it will be into the future.”
“It is the top street course in the United States, and as far as fans, it draws more than any other race but the Indianapolis 500. Next year is the 50th year and we’re doing a lot of new things to celebrate it. We’re planning big, big things for next year.”
Egyetértek...jó sokat teszteltek itt ezen a hétvégén is...így a jövőben inkább az év eleji tesztet/teszteket kéne feldobni egy-egy ilyen gálaversennyel/versenyekkel. Ja és a versenyformátumon azért még dolgozgassanak, mert az uccsó 10 kör kivételével (bár itt is csak módjával) nem nagyon ugrott meg az izgalomfaktor😋
Aki bejutott, annak azért megvolt ez az élmény itt is, sőt:
The Thermal Club is trying something new by allowing spectators into the private facility over the three-day IndyCar event. At $500 per ticket — which is far more friendly than the $2000 the track initially charged — and a cap on 2000 tickets made available to the public, fans that have spoken with RACER have been overwhelmingly positive on the experience, with many framing the per-day cost of $166.66, all-you-can eat food, and up-close access to the cars and drivers in a beautiful setting as being something wholly unique on the 18-event schedule.
Nem veszítesz sokat. Most épp lassúsági versenyt nyomnak. Ennek így nem sok értelme van. Aztán a második stinten meg majd rommá törik egymást szokás szerint. Nem tudom ki találta ki, hogy ez így jó lesz.
Nekem az egész IC "fú mi olyan közvetlenek vagyunk hogy éppen csak nem pacsizhatsz le Chip Ganassival a pitwallon futam közben" szellemiségével kicsit szembemegy hogy újgazdagok méregdrága játszóterén rendeznek házi bemutatóversenyt kvázi zárt kapuk mögött... De ha a széria ebből anyagilag pozitívan jön ki összességében, hát legyen.
IndyCar mércével a szezonnyitó nem volt kifejezetten eseménydús, Penske-k simán ledominálták a mezőnyt, és kb. az időmérőn mutatott erőviszonyok érvényesültek a versenyen is.
Newgarden nagy kört rakott össze, mint ahogy Rosenqvist is. A svédnek sose volt gondja az egykörös tempóval, de a racecraftje nem igen üti meg az élmenők szintjét. Hertara kíváncsi leszek, mert nagyon jól ment a kemény keveréken. Grosjean előtt le a kalappal. Ericsson hibájáért kár, Top3-as kör dobott el, de úgy tűnik, hogy az Andrettiékhez való igazolással megjött az egykörös tempója. VeeKay visszatért az élmezőnybe, Ganassik meglepően hátul, főleg Palou, Ferruccinak is jár a taps, majdnem bejutott a Q2-be.
Tegnap azért Josef pole-t szerzett, Felix pedig második lett, jót tett neki (is) a váltás.
És mindazon ügyek mellett, amelyek most borzolják a kedélyeket, a széria jelene mégiscsak az, hogy a mezőny továbbra is irtózatosan szoros, nüanszokon múlik minden, és meglepő módon semmilyen komolyabb incidens sem történt eddig a hétvégén. A pole és a második között 0,0058 mp a különbség, ami a legszorosabb 2012 óta utcai pályán (Belle Isle, Dixon-Power, + 0,0044 mp).
Lehetne elemezgetni mindenkit külön, mit is jelent az, hogy hová jutott a kvalin, de ha csak úgy nézem, hogy az első 15-ben mindössze 3 (!) versenyző van, aki csapatot váltott a téli szünetben, akkor viszont kitűnik, kinek a teljesítménye emelkedik ki a mezőnyből, legalábbis az én szememben: Grosjeané biztosan és Rosenqvistté is, bár mindkettejüknek fekszik ez a pálya. Ericsson és Herta teljesítménye alapján Andrettiéknél is rendeződni látszanak a dolgok, Kirkwood csak egy rossz taktikai döntés miatt nem tudott továbbjutni a saját csoportjából.
Az Indy NXT pole-osa Nolan Siegel, a verseny 15:00-től rajtol.
Az IC verseny 17:00-től kezdődik, zöld zászló 17:30-kor.
"A poén az, hogy a különböző nézettségi mérőszámokban töretlen a növekedés"
pont a napokban volt ide felrakva egy cikk, amiből az látszik az Indycar nézői többségben túlkorosak/idősebbek. Fiatalabb rétegek közt nagy a lemaradás. Csúnyán fogalmazva egy együttesnek se jó, ha a rajongói bázisa velük együtt öregszik, és nem jön az utánpótlás. Évek múltán nem lesz teltház...
azt felróni Andrettinek, hogy az F1-be öntené a zsetont, miközben ugyanezt megteszi sok sok éve Indycarban is nem szép dolog
többautós csapata van itt, érdekelt NXT-ben. Amikor 8-9 autós mezőny volt, abból 3 fullszezonos autó biztos az övé volt
van olyan megérzésem, hogy a DW12 leváltása se rajta múlna, de ahol a túlnyomó többség inkább egy Olcsó János ott nem tud csodát tenni meg szemléletet váltani
Ganassi bevédte Penske-t, meg beszélt egy csomó mindenről.
Közben ma döntés született arról is, hogy a csapatok véleményét abban a kérdésben, hogy mibe fektessenek pénzt a növekedés érdekében, egy háromtagú team képviseli majd: Dan Towriss (Andretti), Jim Meyer (Shank) és Zak Brown (McLaren).
A charter rendszer véleményezésében a csapatok álláspontját szintén Towriss és Meyer képviselik majd a széria előtt.
Valószínűleg ezzel sikerül lecsillapítani a kedélyeket és megkezdődhet az érdemi munka.