A hétvégén akartam cserélni, de láttam buzin lehet hozzáférni olajszűrőhöz, és feltűnt hogy nem olyan a mérete, most keresgetem, hogy tényleg jó lesz e nekem, vagy csak elnéztem valamit.
Szerintetek?
Amúgy faterom ragasztotta rám ez a honda mániát. Ezer éve volt neki egy Accord 1994-es kocka, sedan, és fullosan nézett ki. Utána vette azt amit most használok, azt vettem tőle, ő meg vett egy CRV-t. Ha ez kicsi lesz, márpedig kicsi (2 gyerek meg mi), már nézegetem a kombi accord-okat. Ja meg mondják hogy nem túl biztonságos. Egyébként semmi kínja, folyamatosan karbantartom, de kell egy megbízható karosszériás+ festő, mert rohad mindig. 170 ezer km van benne, ez tuti, apám nem pörgette vissza nekem. Ja, motorom is Honda volt, egy VTR.
Mondjuk egyotosbol is ketfele volt, a sima 16 szelepes, es a vtec-e nevezetu. En 5w-40-es olajjal probalkoznek, mindegy milyen marka, amelyikben hiszel :)
Nem sok okosat tudok mondani sajnos, valami talan kimaradt az atnezesböl. Kivancsisagbol megneznem, hogy mennyibe fajna egy bontott kormanymü, uj toronycsapagy, telogarnitura, ehhez kepest mennyivel adnam olcsobban, ha igy passzolnam tovabb...
Megy most ez a totalcaros hasznaltautos vizsgalgatos video-sorozat, esetleg a csokat megkeresnem, ha jol remlik töled nem a vilagvege az a mühely.
Na hello megint. Kicseréltük az első stab szilenteket,első két kutyacsontot, és a két szélső kormányösszekötő gömbfejet, hátul szintúgy a két stabszilent, és a két kutyát... Kicsit lett jobb a kormányzás, ugyan úgy úszik,nem áll egyenesbe mikor kijövök kanyarból, és elkezdett recseg-ropog mikor forgatom álló helyzetbe, a holtjáték is megmaradt. A hullámzás se szűnt meg kátyús úton ugyan úgy csinálja oldal irányba az egesz autó.Picivel lett jobb, lehet vele lassan menni,de ez már nagyon komoly baj lesz. Kormánymű-fogasléc , lengéscsillapító-toronycsapágy , rugók... Teljes off és ráköltöttem meg se mondom mennyit mert abból egy autót lehetett volna venni. Itt a vége ,el kell adni nyomott áron.
Mikor nekem vészüzemmódra váltott, a honda szervizben rátették gépre és rögtön mondták, mi a gond. Más olvasó nem biztos, hogy kiírja, hogy mi a gond. De te tudod.
2008-as, 2.2CTDI civic-em van. Kirakta a motor hiba ikont, és vész üzemmódba tette magát. A motortérből jön a kipufogó szag, alulról látni egy kis kormot.
Szakemberre volna szükségem, mert átlag szerelő elhajtott a problémával.
Igazad volt,elvittem egy autószerelőhöz, aknára álltam és alánézett . Nos,ahogy sejtetted :hatsó stabszilentek összeszakadtak,azért rázza a seggét kátyús úton, mindkét oldalt a kutyacsont off,elől pediglen a kormányösszekötő gombfejek lögyögnek,azért ilyen alulkormányzott szar mintha úszna az eleje,és lett nagy holtjátéka a szervónak. Bárdiba 50% kedvezménnyel 12eft össz-vissz + munkadíj. Remélem a kormánymű nem kapott,és akkor max egy húszasból meglesz.👌 Köszi a tippeket!👍
Amugy meg van alapjarati motor, gyujtasrendszer,befecskendezes-üzemanyagellatas, ezeknek ellenörzesi metodusa.Oda kell vinni, ahol tudnak ezekkel mit kezdeni.
Egy Honda Stream 2.0 autóval lenne problémám és kérnék segítséget. Egyik pillanatról a másikra elment az alapjárat , illetve alacsony fordulaton kis gázadáskor is egyenetlenül jár.
Nagyobb gázadásnál már van benne erő. A motorban 350e km van. Mivel megnyúlt vezérlésre gondoltak, ezért láncot és feszítőket cseréltek , de nem segített.
Hali, nekem dízel tourer van, de a 2 gomb talán azonos: asszem az eco nem csinál mást, csak színne jelzi a műszerfalon, jó fokozatban vagy-e fogyasztási szempontból, illetve írja, hogy up-down hogy válts (majd más megcáfolja, ha nem így van). Bár nekem mindig be van nymva, mert szép, ahogy kékből zöldül apiktogram, de valszeg tök felesleges az egész.Ráadásul iszonyat hamar mondja, hogy válts fel, ami talán még káros is, én úgy tanultam,hogy dinamikusan gyorsitsunk, hogy a lehetőleghamarabb a legnagyobb fokozatban legyünk aztán szépnyugodtan menni, motorfékkel játszani stb. A start stopszerintem inkább káros,mint hasznos: önindítót, akkut, pályázásután egy esetleges parkolóileállásnál azonnal kikapcsolja a motort, így turbógyilkos is. Ja és én start stop nélkl 4.3-4.7 literrel eljárok, szóval figyelek a fogyasztásra. Szóval én egyikre sem mondanám, hogy világmegváltó, sőt, örülnék, ha a start-stopot véglegesen ki lehetne iktatni, sajnos nem lehet, így marad a gomb megnyomása minden indulás előtt - a navi leokézásával egyetemben.
Ha érdekel, a jövőben megoldható a képméret nagyságának problémája az ingyenes képátméretezővel (FILEminimizer Pictures). Van online és portable változat is.
Megmaradt autókasznizásból( szerencsére nem kellett)Civic 7gen 2004 1.6 sport bal hátsó sárvédő,de inkább konkrétan egy egész negyed! Hondabontóból hozattam, most ár alatt eladnám akinek kell,vagy ha valaki ismerőse keresne pont ilyet szóljatok rám itt, vagy nyílvános mail címemen. Debrecenben található . Képeket nem tudok feltenni,mert túl nagyra sikerült és nem engedi. Mailen,Viberen, ...stb tudok küldeni. Üdv mindenkinek,köszönöm