Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9457

Akkor vagy mechanikai probléma vagy elektronikai/elektromos. Ezt távolról nehéz diagnosztizálni. De a szerelő is csak ennyit csinál.

 

Előzmény: bp2bb (9456)
bp2bb Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9456

Sajnos ezen túl vagyok. 
Mondjuk pontosításra szorul a dolog. A dupla klikkes ablak le- és felhúzás nem működik, csak az egy gombos. Azt "pöcögtetve" fel tudom húzni. Folyamatosan nyomva tartva viszont ahogy felér, azonnal elindul lefelé. 
Ha a videó szerinti resetet megcsinálom, akkor egy nyomásig működik, utána viszont semmilyen irányba nem megy az ablak. Ilyenkor gyújtás le és fel és indul minden az elejéről...

Előzmény: C20NE (9455)
C20NE Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9455
Előzmény: bp2bb (9454)
bp2bb Creative Commons License 2021.09.26 0 0 9454

Sziasztok,
néhány éves Jettámmal az ég világon semmi baj sincs, egy dolog azonban évente elromlik. A hátsó ablakok emelőjének automata módja. Pontosabban ha "dupla klikkre" nyomom a gombot felhúzásnál, akkor elindul és amikor eléri a felső holtpontot, akkor lemegy az ablak, mint amikor valamilyen akadály miatt nem lehet felhúzni. Természetesen nincs akadály, ha rövid gombnyomással húzom fel, akkor jól működik. Ha a felső holtpont előtt egy kattintással többet nyomok, mint kellene, akkor ugyanez, leengedi az ablakot teljesen. Amikor elviszem a márkaszervizbe, még le sem ülök az ügyfélváróba, már adják is vissza a kulcsot, hogy kész az autó, mehetek. Amikor rákérdezek, hogy mi volt a probléma vagy miként oldhatom meg én, hogy ne raboljuk egymás idejét jövő ilyenkor, akkor kitérő választ adnak: "a technikus kolléga gyorsan beállította". Van erre valami trükk? Valahogy alaphelyztebe lehet állítani? Volt már valakinek hasonló problémája?

409 Creative Commons License 2021.09.23 0 0 9453

Pl. itt.

 

De hogy melyik motorról és turbóról beszélsz, azt csak Te tudod.

Előzmény: Makita1991 (9452)
Makita1991 Creative Commons License 2021.09.23 0 0 9452

Hellosztok ma vittem diagnosztikára a turbón lévő vákumdob kuka az a baj nem találok alkatrészt tudnátok segiteni?

409 Creative Commons License 2021.09.20 0 0 9451

Előbb-utóbb mindenki így jár. Lehet vagy tucatnyi oka. Valószínűleg a hibatárolóban van rá hibakód is......

Előzmény: Makita1991 (9450)
Makita1991 Creative Commons License 2021.09.20 0 0 9450

Helosztok golf bora 2000 évjárat 19tdi 66kw os járt már ugy valaki hogy a turbo nem mindig megy amikor dolgozik utána semmi mi lehet a probléma 1 éve lett felujitva a turbo

Sw201inger Creative Commons License 2021.09.09 0 0 9449

Kedves Fórumtársak!

Tud valaki eladó piros Golf I 1.6d-t?

Köszönöm: Laci

atuc Creative Commons License 2021.08.01 0 0 9448

Hasonlóval igen.

Előzmény: adam.sipi (9447)
adam.sipi Creative Commons License 2021.07.31 0 0 9447

Sziasztok!

 

Sajnos tönkre ment a 6-os Golfom ABS-kocka elektronikája :/ Valakinek volt már gondja ilyen cikkszámú ABS-ell? (1K0907379AD). 

409 Creative Commons License 2021.07.07 0 0 9446

Köszönöm!  :)

Előzmény: atuc (9445)
atuc Creative Commons License 2021.07.06 0 0 9445

A fekete biléta a kulcs azonosítója, a hat karakter a VIN utolsó hat száma. Ezzel azonosítják a kulcsot, mondjuk az autó szállításakor, vagy a dílernél.

 

A tizenkettő a transzponder azonosító, alatta az öt szám a kulcs mechanikus kódja.

Ugyanazon a műanyagon mellette lehet az IMMO ID, a lekaparós rész alatt a PIN. (Kb 2003-ig. Ha rajta van.)

Előzmény: 409 (9444)
409 Creative Commons License 2021.07.06 0 0 9444

Jut fejembe.

A VAG csoportos autók egyik kulcsán van egy fekete müa biléta, rajta 1, 2, vagy 3db valami kódok.

Mindegyiken van egy W és 6db szám karakter. Van egy olyan, hogy 12 és alatta 5db szám, az első mindig 0. A harmadik vagy van, vagy nincs, az 5db szám.

 

Tudja valaki hogy mik ezek?

Butyiba Creative Commons License 2021.07.06 0 0 9443

Köszi a tanácsot,

Első körben tanácsot kértem volna saját kivitelezésre. Mostmár mindegy is mert tegnap sikerült kiolvasni.

Kulcs csere ( immo tanítás ) okán kell ha ez lényeges.

Előzmény: atuc (9442)
atuc Creative Commons License 2021.07.04 0 0 9442

Ilyen kérdéseknél praktikus lenne ideírni, hogy miért kell a PIN, és hogy merre van az illető.

Előzmény: Butyiba (9441)
Butyiba Creative Commons License 2021.07.03 0 0 9441

Golf 5 ( 1K0 ) PIN kód kiolvasásban tud valaki segíteni ? Sajnos a kínai VAG-Tacho-val nem sikerül.

 

Előre is köszi.

cliftony77 Creative Commons License 2021.07.02 0 0 9440

Sziasztok

 

Adott egy 2012-es VW Polo, amiben egy RCD 310-es rádió van. Elméletileg ez képes bluetooth adást venni, és ez működik is, de valami plusz alkatrész kell, hogy telefonos kihangosítóként is működjön, mert azt alapból nem szerelték bele ezekbe. Sajnos az általam keresett VW márkaszervízek nem voltak valami segítőkészek, rádiócserével akarták megoldani a problémát, hogy legyen telefonos bluetooth kihangosító az autóban, de én ezt szeretném elkerülni. 

 

Tudnátok esetleg javasolni olyan szervizt, ahol meg tudják oldani a dolgot rádiócsre nélkül?

 

Előre is köszönöm!

Moszkvai73 Creative Commons License 2021.06.29 0 0 9439

Sziasztok!

 

Eladóvá vált egy T3 doka. 1.9 Benzin/LPG 1988-as, 6személyes.

Nincs kihasználva, nagyon kveset használom, 22.05-ig van rajta vizsga.

Gáztartály 23-ig érvényes.

Szinte alig van rajta rozsda, nagyon jó állapotban van.

Igazi különlegesség.

Máshol is hírdetni fogom, de a fórumtársak előnyt élveznek, egy két hetet várok vele.

Privátban kereshettek.

I. á:  1, 5mill

409 Creative Commons License 2021.06.29 0 0 9438

Ajaj!

1, annak az "osztófejnek nincs köze a gyújtáshoz azon túl, hogy a szekunder oldalt elosztja a hengerekhez. Az valójában a vezérműtengely helyzetjeladója. (Bizonyára van a hibatárolóban veztengelyre utaló hibakód.)

2, ha meghibásodik, előszeretettel raknak a helyére valódi elosztót. Azzal persze nem lesz jó, ilyenkor eladják.

 A különbség annyi, hogy a hozzávalónak egy kivágás van a jeladótárcsáján, a másiknak négy.

Beállítás: főtengelyt a lendkeréknél holtpontra ( 0 ) kell állítani. A jeladó pipájának az első henger szegmenséhez kell ilyenkor mutatni. (ha pont 180°-kal eltér, fogatni kell egy fordulatot a motoron) A jeladóház peremén van egy vékony bevágás, annak az elosztópipa közepére kell mutatnia. Rögzítés, többet hozzá nem nyúlás.

 

Fojtószelep takarítás után diagkészülékkel kalibrálni kell a szelep alaphelyzetét.  !!

Előzmény: EnBest (9437)
EnBest Creative Commons License 2021.06.28 0 0 9437

409  válaszoló azt vettem észre hogy mozog a gyújtás elosztófedél jelenleg sikerült megoldani azt a problémát hogy elsőre nem indul és hogy a pillangó szelep mozgatásával fulladozik azzal hogy a folytó szelepet kitisztítottam viszont az a probléma meg mindig fent áll hogy lefullad menetközben ahogy lentebb is írtam . Ugyebár mozog az elosztó fejem sajnos nemrég vettem az autót így sajnos pontosan nem tudom mit csináltak vele viszont nem az eredeti elosztó fej van fent az eredeti a csomagtartoban van érdemes lenne feltenni az eredetit és megpróbálni azzal ? Vagy egyből egy újat vegyek ? 

409 Creative Commons License 2021.06.27 0 1 9436

 

  Állítsátok vissza a helyére az osztófejet és ne akarjatok gyújtást állítani, azt nem lehet ezen a motoron.

Előzmény: EnBest (9435)
EnBest Creative Commons License 2021.06.27 0 0 9435

Üdv segítséget szeretnék kérni egy 1996 os Polo Classic  1.6 benzineshez AFT motorkóddal az lenne a problémám hogy egyszer csak lefullad ha sok gázt adok neki úgy vettem észre hogy kb 5000 környékén produkálja ezt és váltás után is amikor több gázt adok neki lefullad . Kicsit megrángattam a pillangó szelepet és akkor is ezt produkálta fulladozott  de van hogy alapjáraton kb 1000 ről elkezd le esni a fordulatszám és pont mielőtt lefulladna vissza mászik 1000 re és indításkor vissza durran a légszűrőbe sokszor nem indul elsőre  csak kis gázadással .

Esetleg ha valaki tudja a megoldást vagy találkozott vele kérem tudna segíteni ?

409 Creative Commons License 2021.06.23 0 0 9434

Nem lenne ésszerűbb diagra tenni és megnézni mi lehet az oka? Élőadatban láthatóak a hőmérsékletek és a légkondi nyomása is.

Ez az ad-hoc jellegű alkatrész cserélgetés többnyire drága zsákutca. Valószínűleg most is feleslegesen cserélted legalább a kisebbik ventilátort, és a hőmérséklet jeladót is.

 

De. Elsőre nem ártana elárulni melyik PD motor van az autóban és milyen klíma!! ?

Aztán azt eldönteni, hogy a motorvezérlő kapcsolja a ventiket valamilyen okból, vagy a klíma.

Megeshet, hogy a vásárolt nagy ventinek hibás a benne lévő vezérlője. ??

 

"A hűtókörben lévő senzor az cserélt volt."

 

Ez most azt jelenti, hogy a hűtőrendszer minkét szenzora cserélve lett?

Előzmény: K.István 82 (9433)
K.István 82 Creative Commons License 2021.06.23 0 0 9433

Sziasztok. Lenne egy kérdésem,hátha tud valaki segíteni. 2006 touran ról lenne szó. Nemrég vettem, nem ment a két ventillátor. Kicseréltem a hütőventillátorokat, jó a klima viszont hideg motornál is megy a venti. Kicseréltem a tandempumpa alatt lévő vizhőmérséklet jeladót és igy is megy. A hűtókörben lévő senzor az cserélt volt.

Valakinek valami tipp? 

texolen Creative Commons License 2021.06.16 0 0 9432

Sziasztok!

Segítséget kérnék. 2008-as VW Caddybe beszerelhetők-e az EOS első ülései?

409 Creative Commons License 2021.06.02 0 0 9431

Vízvályúból lefolyik a víz? Ott van a motorvezérlő.

Előzmény: KecskemétiRobi (9430)
KecskemétiRobi Creative Commons License 2021.05.31 0 0 9430

Sziasztok egy kérdésem lenne van egy 2001 és Bora autóm valami vezérlési baja van mindig nagy eső után akár álló helyzetben is elszáll a gázpedál az első benyomás után nem működik mi ázhat be ami ezt okozza.

Már feledtam mindent próbáltam.

Köszönöm

Róbert

 

Butyiba Creative Commons License 2021.05.28 0 0 9429

Köszi.

 

Érdekes, volt már pár VW-m elektromos tükörrel de ilyennel nem találkoztam. Megnézem majd a menüben a lehetőségeket ha megérkezik az OBD csatlakozó.

Előzmény: 409 (9426)
409 Creative Commons License 2021.05.27 0 0 9428

Az enyémben sajnos nincs ilyen menüpont. :/

Előzmény: C20NE (9427)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!