Sajnos ezen túl vagyok. Mondjuk pontosításra szorul a dolog. A dupla klikkes ablak le- és felhúzás nem működik, csak az egy gombos. Azt "pöcögtetve" fel tudom húzni. Folyamatosan nyomva tartva viszont ahogy felér, azonnal elindul lefelé. Ha a videó szerinti resetet megcsinálom, akkor egy nyomásig működik, utána viszont semmilyen irányba nem megy az ablak. Ilyenkor gyújtás le és fel és indul minden az elejéről...
Sziasztok, néhány éves Jettámmal az ég világon semmi baj sincs, egy dolog azonban évente elromlik. A hátsó ablakok emelőjének automata módja. Pontosabban ha "dupla klikkre" nyomom a gombot felhúzásnál, akkor elindul és amikor eléri a felső holtpontot, akkor lemegy az ablak, mint amikor valamilyen akadály miatt nem lehet felhúzni. Természetesen nincs akadály, ha rövid gombnyomással húzom fel, akkor jól működik. Ha a felső holtpont előtt egy kattintással többet nyomok, mint kellene, akkor ugyanez, leengedi az ablakot teljesen. Amikor elviszem a márkaszervizbe, még le sem ülök az ügyfélváróba, már adják is vissza a kulcsot, hogy kész az autó, mehetek. Amikor rákérdezek, hogy mi volt a probléma vagy miként oldhatom meg én, hogy ne raboljuk egymás idejét jövő ilyenkor, akkor kitérő választ adnak: "a technikus kolléga gyorsan beállította". Van erre valami trükk? Valahogy alaphelyztebe lehet állítani? Volt már valakinek hasonló problémája?
Helosztok golf bora 2000 évjárat 19tdi 66kw os járt már ugy valaki hogy a turbo nem mindig megy amikor dolgozik utána semmi mi lehet a probléma 1 éve lett felujitva a turbo
A fekete biléta a kulcs azonosítója, a hat karakter a VIN utolsó hat száma. Ezzel azonosítják a kulcsot, mondjuk az autó szállításakor, vagy a dílernél.
A tizenkettő a transzponder azonosító, alatta az öt szám a kulcs mechanikus kódja.
Ugyanazon a műanyagon mellette lehet az IMMO ID, a lekaparós rész alatt a PIN. (Kb 2003-ig. Ha rajta van.)
Adott egy 2012-es VW Polo, amiben egy RCD 310-es rádió van. Elméletileg ez képes bluetooth adást venni, és ez működik is, de valami plusz alkatrész kell, hogy telefonos kihangosítóként is működjön, mert azt alapból nem szerelték bele ezekbe. Sajnos az általam keresett VW márkaszervízek nem voltak valami segítőkészek, rádiócserével akarták megoldani a problémát, hogy legyen telefonos bluetooth kihangosító az autóban, de én ezt szeretném elkerülni.
Tudnátok esetleg javasolni olyan szervizt, ahol meg tudják oldani a dolgot rádiócsre nélkül?
1, annak az "osztófejnek nincs köze a gyújtáshoz azon túl, hogy a szekunder oldalt elosztja a hengerekhez. Az valójában a vezérműtengely helyzetjeladója. (Bizonyára van a hibatárolóban veztengelyre utaló hibakód.)
2, ha meghibásodik, előszeretettel raknak a helyére valódi elosztót. Azzal persze nem lesz jó, ilyenkor eladják.
A különbség annyi, hogy a hozzávalónak egy kivágás van a jeladótárcsáján, a másiknak négy.
Beállítás: főtengelyt a lendkeréknél holtpontra ( 0 ) kell állítani. A jeladó pipájának az első henger szegmenséhez kell ilyenkor mutatni. (ha pont 180°-kal eltér, fogatni kell egy fordulatot a motoron) A jeladóház peremén van egy vékony bevágás, annak az elosztópipa közepére kell mutatnia. Rögzítés, többet hozzá nem nyúlás.
Fojtószelep takarítás után diagkészülékkel kalibrálni kell a szelep alaphelyzetét. !!
409 válaszoló azt vettem észre hogy mozog a gyújtás elosztófedél jelenleg sikerült megoldani azt a problémát hogy elsőre nem indul és hogy a pillangó szelep mozgatásával fulladozik azzal hogy a folytó szelepet kitisztítottam viszont az a probléma meg mindig fent áll hogy lefullad menetközben ahogy lentebb is írtam . Ugyebár mozog az elosztó fejem sajnos nemrég vettem az autót így sajnos pontosan nem tudom mit csináltak vele viszont nem az eredeti elosztó fej van fent az eredeti a csomagtartoban van érdemes lenne feltenni az eredetit és megpróbálni azzal ? Vagy egyből egy újat vegyek ?
Üdv segítséget szeretnék kérni egy 1996 os Polo Classic 1.6 benzineshez AFT motorkóddal az lenne a problémám hogy egyszer csak lefullad ha sok gázt adok neki úgy vettem észre hogy kb 5000 környékén produkálja ezt és váltás után is amikor több gázt adok neki lefullad . Kicsit megrángattam a pillangó szelepet és akkor is ezt produkálta fulladozott de van hogy alapjáraton kb 1000 ről elkezd le esni a fordulatszám és pont mielőtt lefulladna vissza mászik 1000 re és indításkor vissza durran a légszűrőbe sokszor nem indul elsőre csak kis gázadással .
Esetleg ha valaki tudja a megoldást vagy találkozott vele kérem tudna segíteni ?
Nem lenne ésszerűbb diagra tenni és megnézni mi lehet az oka? Élőadatban láthatóak a hőmérsékletek és a légkondi nyomása is.
Ez az ad-hoc jellegű alkatrész cserélgetés többnyire drága zsákutca. Valószínűleg most is feleslegesen cserélted legalább a kisebbik ventilátort, és a hőmérséklet jeladót is.
De. Elsőre nem ártana elárulni melyik PD motor van az autóban és milyen klíma!! ?
Aztán azt eldönteni, hogy a motorvezérlő kapcsolja a ventiket valamilyen okból, vagy a klíma.
Megeshet, hogy a vásárolt nagy ventinek hibás a benne lévő vezérlője. ??
"A hűtókörben lévő senzor az cserélt volt."
Ez most azt jelenti, hogy a hűtőrendszer minkét szenzora cserélve lett?
Sziasztok. Lenne egy kérdésem,hátha tud valaki segíteni. 2006 touran ról lenne szó. Nemrég vettem, nem ment a két ventillátor. Kicseréltem a hütőventillátorokat, jó a klima viszont hideg motornál is megy a venti. Kicseréltem a tandempumpa alatt lévő vizhőmérséklet jeladót és igy is megy. A hűtókörben lévő senzor az cserélt volt.
Sziasztok egy kérdésem lenne van egy 2001 és Bora autóm valami vezérlési baja van mindig nagy eső után akár álló helyzetben is elszáll a gázpedál az első benyomás után nem működik mi ázhat be ami ezt okozza.