Sziasztok! Az mk3-as Ibizákban hogy hívják egészen pontosan kör alakú a befúvókat (a műszerfalon, szemben, 2 középen és 1 jobb és 1 bal oldalt)? Egészen pontosan a rajtuk lévő gyűrűket. Keresem a neten de nem igazán találom.
Vettem magamnak egy 2001-es seat ibzát, de sajna csak egy kulcsot kaptam hozzá. Úgy tudom hogy lehet hozzá kapni távirányítós kulcsot is. Hol tudnék egy ilyet beszerezni, nem csillagászati áron? Valaki tudna nekem ebben segíteni?
Sziasztok ! Segitsére lenne szükségem van egy seat ibiza 1,4 2005 évjátatu . Nem megy a klima kapcsoló, a fütö ventilátor , a ködlámpa és a hátsó ablaktörlő , van mikor vissza jön minden és müködik ,de azt megint nem müködik . A biztositékok jók azt meg néztem . Kérem aki tud segitsen megoldani hogy mi lehet a hiba !! Köszönöm elöre is !!
Sziasztok!1995-ös 1.4-es benzin gázos ibizám van.Sajnos pár szerelőt megjártam vele de nem tudtak segiteni.Remélem itt akad valaki akinek hasonlo gondja volt van.Hideginditás után szépen müködik de kb. egy perc után elkezd remegni a motor mintha sok üzemanyagot kapna benzinen és gázon is egyformán.Miután bemelegedett tökéletesen muzsikál.Belekerült egy kis pénzbe a mesterek mesterkedése de sajna semmi eredmény.A diagnosztika hibát nem mutat a fogyasztás jo.Kössz a segitséget!!!!
Üdvözöllek benneteket. Banális kérdésem van. Öcsém családjában van egy 15 éves benzines Ibiza. Kicserélnénk pár kopó dolgot. Az lenne a kérdésem mi a gyertyák,és a kábel csere menete,nem szúrnám el vele szombatom fölöslegesen + körökkel .Annyit láttam idáig hogy a légszűrő ház takar sok mindent,na most mit bontsak.
Sziasztok nekem van egy seat ibiza 1997 1.4 aex motorkodal rendelkezo autom ,amivel az a problemam ami, most jelentkezett ,elore csak menet kozben rangatott ,ahogy nagyobb fokozatba kapcsoltam,utana volt hogy nehezen akart begyulni ra adtam a konttaktot es csak hajtatta nem akart be indulni amikor aztan be indult razott a motor mintha nem menne az egesz henger.aztan hejre jott es menetkozbe ugy is volt h 1 esbol indultam es nem akart meni mintha le fuladt volna es aztan erot kap meg rangat,.Es menet kozben is ahogy kapcsolok foljeb es gazat adok akor mintha lefuladna es rangat aztan meg egy ideig jol megy semi baja es van mikor ismet jelentkezik!volt meg valaki igy ?leggyszi hatudtok segitsetek elore is koszonom.
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem. 2005ös 3 ajtós SEAT ibizám jobb kormányos a problémám pedig sehol sem találok hozzá kézikönyvet. Esetleg ha valaki tudna segíteni ez ügyben azt megköszönném.
Szisztok,nagyon nagy segitségre van szükségem !!!1995 ös 1049 ccm ibizám nagyon furcsa modon viselkedik,városban kutya baja jön megy ekkor autozhato 80/100 között is .DE ha pályára megyek vele és elérem kb a 120 at akkor viszont attol fogva vissza esik lassan a fordulat a motor beszagatt és kb 60 nal ha tudok vele menni !de ha lejöttem a pályárol és városban autozom tovább pár sarok és semmi baja!gyertya csere megvolt,tisztitás hasonli dologok voltak.3 Szerelő 3 különböző dolgot mondott !ja és alapjáraton a forudulatt 1000 röl vissza esik 600 ra és oda vissza jár.a szerelök álitásai (alapjárati motor,üzemanyag ellátó rendsz,tuldusit,szonda) ha valaki tudna SEGITENI az jó lenne ,köszönöm!valejo001@gmail.com ra is várom a segitségeket kösz mindenki
Egy 2003-as évjáratú Seat Ibiza 1390cm3; 75lóvas fogyasztása hogy alakul? Köszönöm a válaszokat előre is! Találtam adatok a neten ezzel kapcsolatban, de érdekel, hogy akinek ilyen típusú autója van,ő ossza meg a tapasztalatait :)
Sziasztok nekem olyan problémám lenne hogy az ibizám kb 40-50kilométerenként csinál olyat hogy egyet ránt és elmegy az ereje 5-ös sebességbe max 95-tel tudok menni sztem leállhat egy henger ilyenkor félre állok és egy ujrainditással orvoslom is a problémát.
valoszinuleg meghalt az akksi! rakj bele egy ujat. lehet hogy a generator is meghalt, de nem hiszem (ra kell merni). valszin ha uj akksival kitorlod a hibakodokat akkor nem jönnek vissza. Golf forumon volt vkinek hasonlo problemaja (akksi meghalt, uj akksival vilagitott a szervo, es ujra kellett tanitani a kormany alaphelyzetet!)
Van 1 seat ibiza 1.4pdtdi m 2005s 160e km-el.Reggel ültem be szépen beindult,és mivel hidegebb reggel volt 0-5 fok között hagytam ketyegni 1 10 percet míg elkészültem.10 perc leteltével beültem a kocsiba,Servo visszajelző (elnézést ha nem ez a rendes neveket használom) már világított.Itt már sejtettem hogy lehet némi gond probléma.Leállítottam,majd se kép se hang aksi 0n.Várható volt igazából,de jobb ötletem nem volt mivel a kormányt elég nehéz lett volna tekerni ezért inkább másúton módon mentem tovább.Délután kíváncsiság képpen megpróbáltam beinditani és tökéletesen indult,de ahogy bekapcsoltam a rádiót azzal a lendülettel megjelent a servo visszajelző viszont elkezdett villogni a légzsák jelző is.Itt feltettem az aksit tölteni egy 20 30 percre,aztán ment szépen rendben minden.beálltam a garázsba,rámértem a pozitiv és a negatív sarura és 9 voltot mutatot,ami elég szegényesnek tűnt.Adott már 2 probléma.Én személy szerint a generátorra tippelek,de miért villog a légzsák visszajelző?
És hogy teljes legyen az öröm épp aznap akartam vinni 1 szerelőhöz h nézzünk rá a computerre,mert 1x villogott az ízittás jelző indulás után is viszont,másnapra teljesen megszűnt ez a probléma,de előfordult hogy ha mondjuk 5sbe olyan 2500s fordulat felé jártam 1x csak megtorpant és elkezdett csökkeni az ereje,ami 1 leállítás elinditás teljesen megoldott.És fura szaga van ha a kipufogó füstnek,de nincs színe és nem is füstöl jobban mint eddig.
Szóval 5 problémám is összegyűlt arra a szent napra amikor szervízbe szerettem volna menni.
Elnézést a sok kérdésért,igazából tapasztalatlan vok autószerelés terén,első autóm és kicsit aggódom.