Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Nissan / Renault egyik legnépszerűbb motorja ez az 1.5 DCI, amely generációit 2002-től 2019-ig szerelték Renault mellett Dacia és Nissan modelljeibe. Chiptuning ezen az 1.5DCI-n az egyik specialitásunk, ismerve a motor hiányosságait, típushibáit, és az évek alatt változó motorvezérlő rendszereit, beállításait. Így motoroptimalizálásunk biztonságos keretben, mégis kiváló erőt garantálva készítjük, kérésedre akár javuló fogyasztás mellett.
Annyira nem is egyszerű feladat ezek tuningja, mivel változatos hardver összeállításokban, és Delphi, Bosch és Siemens / Continental motorvezérlőkkel is érkeztek. Alrendszerek: DCM1.2, DCM3.4, DDCR, EDC17C42, EDC17C84, MD1CS006, SID301, SID305, SID307, SID310. Ezek mindegyikének beható ismerete mellett szükségesek a hozzájuk tartozó gyári szintű programozó interfészek, modulok... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Nekem van egy Almerára jó csomagtartóm, pár hónapig volt autón, 2 kulcs jár hozzá. Szép állapotban van.Márkás, Thule. Debrecenben van, de néha megfordulok it-ott, hétvégén pl Tatabánya felé. Ha valakit érdekel... olcsón odaadom.
Sziasztok. Nissan Primera P11 néhány alkatrészét szeretném eladni. Hamarosan felteszem a Jófogásra, de talán itt több érdekelt olvassa.
Gyári programozható távirányító 2 db + 1db gyári kulcs
Gyári tetőcsomagtartó, gyakorlatilag új, 2 db kulccsal. Micra-hoz is jó a rajta lévő felirat szerint
5 db eredeti lemezfelni, sérülés nélkül, jelenleg a téli gumik vannak rajta. A pótkerék felnijén még az eredeti Continental abroncs van, 0 kilométeres, de 20 éves
Nokian nyári és téli gumigarnitúra. Téli 5-6.000 , nyári 15.000 km futásteljesítménnyel
Gyári emelő, szerszámokkal
Elakadásjelző
Ha minden igaz ékszíjjak, pollen, levegő és olajszűrő és egy fékbetét garnitúrának is van itt valahol
Beázik a csomagtartóm. Próbáltam megtalálni az okát, de nem sikerült. (Nem a lámpabúránál.) A pótkerék ilyenkor vízben áll.
A csomagtartóban van gumidugó, amit nem tennék vissza, hogy ha bejut az esővíz, távozni is tudjon. Van ennek valamilyen hátránya? Pl.: bejuthat a kipufogógáz?
Trafó-gyújtásmodul hiba jellemzően. Az a jó benne, hogy bontottat gyakorlatilag esélytelen találni, nagy rá a kereslet, az új meg többe kerül, mint az autó ára.
Sziasztok Nissan p 12 nem indul ,az üzemanyag szivattyú jó ,nincsen szikra ,inditozásnál nem kap aramot az üzemanyag szivattyú sem ,tudna valaki ötletet adni a megoldásra ,Előre is köszönöm
Egy éve vettem az autót, valamikor olyan tájt vezették be az E10-es. Amióta nálam van, csak 100-sal járok. Viszont most napi 250 km-t kell mennem, ehhez az már nagyon drága.
Sajnos lehet el kell "boltolnom" kis fogyasztású dízelre, pedig nagyon sajnálnám, mert ez tényleg olyan, hogy csak beülsz és megy.
Nekem 1986-os nissan sanny-m volt, és nem szerette -nem gyorsult eléggé és kormos volt a gyertya- a 95-ös benzint, így 100-assal jártam. A gyári szerint is 97-es oktán kéne bele.
Úgyhogy nincs mit tenni, te is járj 100-assal. Ugyanis abban maradt az etanol mennyiség amennyi azelőtt volt, E5.