Seicento-n sokat segített a motorvédő burkolat, rögtön kevesebb levegő hűtötte ki a motort és a sár sem került a motortérbe olyan mértékben. Ellenben szervizeléskor, ha útban lesz öröm lesz fel le szerelgetni.
Igen, pont erre gondoltam - annak idején az egyik Puntómban is kb. eddig ment fel a mutató az üzemmeleg motornál, amikor felkúszott félig, akkor már kapcsolta a ventillátort is (és többeknek is hasonlóan működött). Mivel az autó egyébiránt gyorsan bemelegedett, rendesen fűtött és parádésan fogyasztott, nem idegesítettem magam rajta.
Természetesen nem beszéllek le arról, hogy megnézesd az autót, a fentieket csak tájékoztatásképpen írtam.
Fiatoknál gyakran elöfordul (nekem az egyik Puntom volt ilyen), hogy nem a skála közepére áll be a mutató, de ettöl függetlenül a höfok igazából rendben van.
Adott egy FIAT PANDA 1.1 2003-as évjárat. Az érdekelne, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletének mi az optimális állapota/kijelzése az óracsoportban? Kb. 10 km után még alig érni ez az 1/3-át. Ha állok a pirosnál, akkor kicsit feljebb megy, aztán elindulok ismét vissza esik (gondolom a menetszél visszahűti. Nem tudom, hogy nem-e maradt nyitott állapotban a termosztát. Hogy kéne állni annak a mutatónak?
El kell menni vele pl. Budan megnezik, a szinet, ha nem tudnak pontosan olyat kikeverni, akkor nagyon hozza kozel allo szint kevernek akar spraybe is. :) Adjak festekkevero, fenyezo cimet?
Jó az a Castrol nagyon , árban is egyforma lehet (legalábbis ahol én néztem nincs különbség árban) . Seléniát javasolja a könyv , Selénia 20 K , de az nincs olyan jó hidegben mint ez a Mobil szerintem .
2005 . évi 1,1 ről a tapasztalatom , újjonan vásároltam : ezzel eddig semmi de komolyan , semmi gond nem volt . Még egy izzó sem égett ki . 10005 km van benne . Rozsadfolt sehol , olajcsepegés nincs , olaj utántöltés nem kell . Van rá egy kérőm , lehet hogy oda adom neki .
Mobil 5 w 40 használok évek óta , kedvező ár , szép motorhang . Előtte Seléniát öntöttem bele kétszer vagy háromszor , aztán Total 5 - 40 est . Mobilnál maradok egyenlőre , próbáld ki .
igen meg van. igaz hogy majdnem 2 év alatt 60000 km belekerült. de gond sosem volt vele.pedig rotterdam tolna megye közt ingázok,de még egyszer sem volt vele "kalandos" út.
vettem egy terepest,magyarba. átvertek az okmány irodában,mert az autó ki volt vonva a forgalomból,és azt mondták hogy nem gond. megvettem, és mégsem kaptam hozzá forgalmit. így csak áll rendszám nélkül a garázsba.
2011-es 1.2-es pandám van.Olajcserét tervelek és érdeklődnék.Tudom,hogy a FIAT az 5W40-es Selenia-t javallja,de nekem szimpatikusabb a Castrol Magnatec olajának a reklámszövege. ;-)
Mondjuk az ára is. Ismeri,próbálta már valaki azt az olajat?Fiat hogy bírja?Szereti-e?Vélemények?ítéletek?Előítéletek?
Én is újonc vagyok a "szakmában".pár hete van egy 2011-es 1.2-es Pandám.Még ismerkedünk.
Próba képen 30-tól elment 5. fokozatban és gázadás nélkül el tudok vele indulni.
Igen rövid a váltó(könnyen megcsikordul a kerék),de nagyon szerencsésen összevariálták a motorral.Nyomatékos,fürge és nem finnyál a "fölékapcsolásra".Ugyan ezeket nem tudom elmondani az 1.1-esről.Indulásnál keresgéltem a "mérlegállást",gyorsítás előtt pedig toporgott kicsit.Összességében úgy éreztem,hogy sokkal vezethetőbb az 1.2 8szelepes.
1.9-es Diesel után ülök át a "kis vacakra",ezért igen kritikus szemmel néztem a nyomaték létét,vagy épp' hiányát.(Mondjuk a motorfék-mintha nem is lenne!;-( )
Fiat Panda vásárlásán gondolkodom, max 2004-es kiadás, öregebb nem, és a rövid távok miatt benzines motorral. Jobb annyival az 1.2-es motorral szerelt mint az 1.1 motoros? Mik a jellemző hibái a típusnak, rozsdásodásra mennyire hajlamos?
Sajnos mi is hasonló problémával szembesültünk. Most a csatlakozó kicserélve, Bady computernél a tüskét az alaplapra újra kellet forsztani, a nagy hőtől elvált a forrasztás.
Relét fogok berakni, az tehermentesíti a Bady computeres csatlakozót.
Keresek egy 2004s Fiat Panda Emotion-hoz Fűtőboxot! (digitális klímás) Egyszerűen nem lehet kapni! Köszönöm a segítséget, hogy véget érhessen a kálváriám! Most szedték szét másodjára ez miatt, de nem jó az alkatrész hozzá, amit a kereskedő váltig állítva adott nekem. Az egyik terelőlapát csonkja tört le, amit a motornak kellene forgatnia, de mivel össze van sütve a box, az egészet ki kell cserélni. Köszönöm a segítséget!
Az OHV-motoros 4x4 csak két évig készült, '83-'85 között, ami nem semmisült meg belőle mára, az már kvázi gyűjtői példány.
Nem tudom, Olaszországban hogy volt, de az exportpiacokon '94 után már nem volt Fire-motoros autó kézi váltóval egészen 2001-ig. A Cinquecento bevezetése után piaci szempontból nem volt tartható, hogy az újabb, 'modernebb' Cento a régi nyomórudas motorral készüljön, míg az 'ósdi' Panda a korszerűbb, drágább technikával.
Jó régóta szeretnék már ilyen kisautót, mostanában kezdtem úgy érezni, hogy sürgősen lépnem kéne a dologban, mert kezdenek kihalni. Legutóbb 3 hete mentem el megnézni egyet, 2000-es évjáratú 900-as Young volt 65 ezer (igazolt) kilométerrel, a hirdetési fotókon nagyon jól nézett ki és felülről tényleg szép is volt, de az alja annyira odavolt, hogy nem láttam értelmét belefogni. Pedig mechanikailag talán a legjobb volt azok közül, amiket vezettem, motor-váltó-futómű-fékek-kormányzás mind finoman működtek, gondolom az alacsony futás miatt. Nem adom fel, de egy időre most megint félre kell tennem a dolgot (végül vettem mást, amit szintén régóta szerettem volna már), talán jövőre lehet még belőle valami.