Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FIAT 900 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 672

Seicento-n sokat segített a motorvédő burkolat, rögtön kevesebb levegő hűtötte ki a motort és a sár sem került a motortérbe olyan mértékben. Ellenben szervizeléskor, ha útban lesz öröm lesz fel le szerelgetni. 

Előzmény: HZ2 (671)
HZ2 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 671

Köszi mindenkinek, meg fogom nézetni szerelővel.

Még egy kérdésem lenne: használtok/létezik takaró a hűtőrácsra, hogy télen kevesebb hideg levegő jusson be?

HZ

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.03 0 0 670

Lehet egy picit levegős , egy picit kevés a hűtőfolyadék benne , és lehet termosztát is .

Előzmény: HZ2 (667)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.10.03 0 0 669

Igen, pont erre gondoltam - annak idején az egyik Puntómban is kb. eddig ment fel a mutató az üzemmeleg motornál, amikor felkúszott félig, akkor már kapcsolta a ventillátort is (és többeknek is hasonlóan működött). Mivel az autó egyébiránt gyorsan bemelegedett, rendesen fűtött és parádésan fogyasztott, nem idegesítettem magam rajta.

Természetesen nem beszéllek le arról, hogy megnézesd az autót, a fentieket csak tájékoztatásképpen írtam.

Előzmény: HZ2 (667)
FIAT 900 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 668

Ez alacsonynak tűnik, meg kellene mérni a hőfokot, a műszer is lehet hibás, akár elektormos hiba is lehet.

Előzmény: HZ2 (667)
HZ2 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 667

Erről lenne szó...

Előzmény: FIAT 900 (666)
FIAT 900 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 666

Viszont neki ingadozik a hőfok.

Előzmény: R. Scherbotsky (665)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.10.02 0 0 665

Rendesen füt az autód, a fogyasztása rendben van?

Fiatoknál gyakran elöfordul (nekem az egyik Puntom volt ilyen), hogy nem a skála közepére áll be a mutató, de ettöl függetlenül a höfok igazából rendben van.

Előzmény: HZ2 (663)
FIAT 900 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 664

Termosztát gyanús a gép..

Előzmény: HZ2 (663)
HZ2 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 663

Sziasztok!

 

Adott egy FIAT PANDA 1.1 2003-as évjárat. Az érdekelne, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletének mi az optimális állapota/kijelzése az óracsoportban? Kb. 10 km után még alig érni ez az 1/3-át. Ha állok a pirosnál, akkor kicsit feljebb megy, aztán elindulok ismét vissza esik (gondolom a menetszél visszahűti. Nem tudom, hogy nem-e maradt nyitott állapotban a termosztát. Hogy kéne állni annak a mutatónak?

FIAT 900 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 662

El kell menni vele pl. Budan megnezik, a szinet, ha nem tudnak pontosan olyat kikeverni, akkor nagyon hozza kozel allo szint kevernek akar spraybe is. :) 
Adjak festekkevero, fenyezo cimet?

Előzmény: szenzor33 (661)
szenzor33 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 661

Sziasztok! 

 

Sajnos, megsérült a Párom 2001 -es Pandája, a hátsó ajtón kell a fényezést javítani! 

Kevertetnék rá festék-sprayt, de nem tudom kikövetkeztetni a csomagtartóban talált táblácskákból a színét...

Ez egy "erős középkék" szín.

Keresgéltem a neten de nem leltem...

 

Ha, vki tudna segíteni! ;-)

 

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.29 0 0 660

Egy nullát elnéztem ,   százezer - öt km. van benne .

Előzmény: Törölt nick (657)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.27 0 0 659

Jó az a Castrol nagyon , árban is egyforma lehet (legalábbis ahol én néztem nincs különbség árban) .  Seléniát javasolja a könyv  , Selénia 20 K , de az nincs olyan jó hidegben mint ez a Mobil  szerintem .

Előzmény: nedolaci (658)
nedolaci Creative Commons License 2017.07.27 0 0 658

Most szólsz?!;-) Hétfőn küzdöttem bele a Castrol  magnabalhét.

Előzmény: Törölt nick (656)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.26 0 0 657

2005 . évi  1,1 ről a tapasztalatom , újjonan vásároltam  : ezzel eddig semmi de komolyan , semmi gond nem volt . Még egy izzó sem égett ki . 10005 km van benne . Rozsadfolt sehol , olajcsepegés nincs  , olaj utántöltés nem kell  . Van rá egy kérőm , lehet hogy oda adom neki .

Előzmény: FIAT 900 (648)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.26 0 0 656

Mobil 5 w 40 használok évek óta , kedvező ár , szép motorhang . Előtte Seléniát öntöttem bele kétszer vagy háromszor , aztán Total 5 - 40 est . Mobilnál  maradok egyenlőre , próbáld ki .

Előzmény: nedolaci (650)
bunburnyák Creative Commons License 2017.06.22 0 0 655

szia.

igen meg van. igaz hogy majdnem 2 év alatt 60000 km belekerült. de gond sosem volt vele.pedig rotterdam tolna megye közt ingázok,de még egyszer sem volt vele "kalandos" út.

vettem egy terepest,magyarba. átvertek az okmány irodában,mert az autó ki volt vonva a forgalomból,és azt mondták hogy nem gond. megvettem, és mégsem kaptam hozzá forgalmit. így csak áll rendszám nélkül a garázsba.

csak a kék villámot tudom hajtani.

 

Előzmény: R. Scherbotsky (653)
nedolaci Creative Commons License 2017.06.20 0 0 654

Köszönöm!

Előzmény: bunburnyák (651)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.06.19 0 0 653

Rég jártál erre, megvan még a kisautó? Mi lett a 4x4-es projectből?

Előzmény: bunburnyák (651)
FIAT 900 Creative Commons License 2017.06.19 0 0 652

Köszi az info-t, keresek. :)

Előzmény: nedolaci (649)
bunburnyák Creative Commons License 2017.06.19 0 0 651

castrol,valvoline mindegyik jó olaj

 

Előzmény: nedolaci (650)
nedolaci Creative Commons License 2017.06.19 0 0 650

Urakok!Segítség!!!

2011-es 1.2-es pandám van.Olajcserét tervelek és érdeklődnék.Tudom,hogy a FIAT az 5W40-es Selenia-t javallja,de nekem szimpatikusabb a Castrol Magnatec olajának a reklámszövege. ;-)

Mondjuk az ára is. Ismeri,próbálta már valaki azt az olajat?Fiat hogy bírja?Szereti-e?Vélemények?ítéletek?Előítéletek?

Előzmény: nedolaci (649)
nedolaci Creative Commons License 2017.06.04 0 0 649

Én is újonc vagyok a  "szakmában".pár hete van egy  2011-es 1.2-es Pandám.Még ismerkedünk.

Próba képen 30-tól elment  5. fokozatban és gázadás nélkül el tudok vele indulni.

Igen rövid a váltó(könnyen megcsikordul a kerék),de nagyon szerencsésen összevariálták a motorral.Nyomatékos,fürge és nem finnyál a "fölékapcsolásra".Ugyan ezeket nem tudom elmondani az 1.1-esről.Indulásnál keresgéltem a "mérlegállást",gyorsítás előtt pedig toporgott kicsit.Összességében úgy éreztem,hogy sokkal vezethetőbb az 1.2  8szelepes.

1.9-es Diesel után ülök át a "kis vacakra",ezért igen kritikus szemmel néztem a nyomaték létét,vagy épp' hiányát.(Mondjuk a motorfék-mintha nem is lenne!;-(  )

Előzmény: FIAT 900 (648)
FIAT 900 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 648

Sziasztok!

 

Fiat Panda vásárlásán gondolkodom, max 2004-es kiadás, öregebb nem, és a rövid távok miatt benzines motorral. Jobb annyival az 1.2-es motorral szerelt mint az 1.1 motoros?
Mik a jellemző hibái a típusnak, rozsdásodásra mennyire hajlamos?

Köszönöm! 

333347 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 647

Sziasztok,

erdekelne, hogy hallotattok-e valamit a fiat valto morgasarol?

A tunet, hogy 4.-ben morog, s kb.90.000ft lenne megcsinalni. Tipushibakent emlegetik, ez igaz lenne?

Marmint, hogy tipushiba, 2009.-es evjarat 1.2 benzin fapad, varosi hasznalat valos 90.000 km-rel...

 

laposelem007 Creative Commons License 2017.01.18 0 0 643

Szia!

Sajnos mi is hasonló problémával szembesültünk. Most a csatlakozó kicserélve, Bady computernél a  tüskét az alaplapra újra kellet forsztani, a nagy hőtől elvált a forrasztás.

Relét fogok berakni, az tehermentesíti a Bady computeres csatlakozót.

Szerintem az lesz a jó és végső megoldás.   

Előzmény: romet007 (642)
romet007 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 642

sziasztok,

 

2005-ös 1.3 jtd pandán a board comp-ból mindig kiolvad a tompított fény kábele van erre valami bevett javítási módszer? (computer csere nélkül)

esetleg van valaki aki ennek a mágusa?

 

köszi.

panda emotion Creative Commons License 2016.10.20 0 0 641

Helló!

Keresek egy 2004s Fiat Panda Emotion-hoz Fűtőboxot! (digitális klímás) Egyszerűen nem lehet kapni! Köszönöm a segítséget, hogy véget érhessen a kálváriám! Most szedték szét másodjára ez miatt, de nem jó az alkatrész hozzá, amit a kereskedő váltig állítva adott nekem. Az egyik terelőlapát csonkja tört le, amit a motornak kellene forgatnia, de mivel össze van sütve a box, az egészet ki kell cserélni. Köszönöm a segítséget!

R. Scherbotsky Creative Commons License 2016.09.08 0 0 640

Az OHV-motoros 4x4 csak két évig készült, '83-'85 között, ami nem semmisült meg belőle mára, az már kvázi gyűjtői példány.

Nem tudom, Olaszországban hogy volt, de az exportpiacokon '94 után már nem volt Fire-motoros autó kézi váltóval egészen 2001-ig. A Cinquecento bevezetése után piaci szempontból nem volt tartható, hogy az újabb, 'modernebb' Cento a régi nyomórudas motorral készüljön, míg az 'ósdi' Panda a korszerűbb, drágább technikával.

Jó régóta szeretnék már ilyen kisautót, mostanában kezdtem úgy érezni, hogy sürgősen lépnem kéne a dologban, mert kezdenek kihalni. Legutóbb 3 hete mentem el megnézni egyet, 2000-es évjáratú 900-as Young volt 65 ezer (igazolt) kilométerrel, a hirdetési fotókon nagyon jól nézett ki és felülről tényleg szép is volt, de az alja annyira odavolt, hogy nem láttam értelmét belefogni. Pedig mechanikailag talán a legjobb volt azok közül, amiket vezettem, motor-váltó-futómű-fékek-kormányzás mind finoman működtek, gondolom az alacsony futás miatt. Nem adom fel, de egy időre most megint félre kell tennem a dolgot (végül vettem mást, amit szintén régóta szerettem volna már), talán jövőre lehet még belőle valami.

Előzmény: tailor13 (639)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!