Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W140S300TD Creative Commons License 2023.11.28 0 0 380143

Sziasztok!

CLS Mercimben kiégett a pótféklámpa. Rendeltem újat az Autodoc-tól, tegnap meg is érkezett. Ha valaki cserélt már ilyent, hogyan lehet hozzáférni a kalaptartó alatt? Hogyan lehet megbontani azt a kárpitot?

dsfdgfddf Creative Commons License 2023.11.27 0 0 380142

Mercedes W221 bal első visszapillantóra keresek hozzáértőt. (határoló stift eltört) köszi

Dengazik Creative Commons License 2023.11.26 0 0 380141

Sziasztok

 

Teljesen új vagyok Mercedes autókkal kapcsolatban és vásárlás előtt állok. Passat vs Mercedes a kérdés.

A Mercedes egy 2019es, 100k-t futott C200 1.6 Exkluzív - OM 654 DE 16 G SCR motoros.

 

Tudnátok tanácsot adni, hogy érdemes-e ezzel foglalkozni?

Maga az autó szerelem első látásra, így nem szeretnék érzelmi alapon dönteni

 

Köszönöm

Renkogabor Creative Commons License 2023.11.21 0 0 380140

Köszönöm a gyors segítséget.

 

Elviszem feltöltetni a klímát, remélem én is, hogy ez megoldja.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380139)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.11.21 0 0 380139

Leggyakrabban kevés a gáz a klímában, azért tilt le. Ha szerencséd van, csak rá kell tölteni.

 

Menj klímáshoz! ;-)

Előzmény: Renkogabor (380138)
Renkogabor Creative Commons License 2023.11.21 0 0 380138

Sziasztok,

 

Segítséget kérnék, van egy 2015-ös W205 mercim és ma reggel kiírta a kijelzőre "Climate controll offf".

 

És igazából nem is enged semmi változtatást a klíma vezérlőn.

A menüben hiába pipálom ki, hogy "Climate control on", akkor is megtartja az "off" beállítást.

 

Van esetleg vlkinek vlmi ötlete, hogy mi lehet ez?

 

Köszönöm előre is a segítséget.

András952 Creative Commons License 2023.11.19 0 0 380137

A140, W168 99-es , A benzinszivattyú jeladójától 2 vékony kék vezeték megy azórához. Ez a két vezeték felcserélhető?  Előre is köszönöm . Üdv

János Tatár Creative Commons License 2023.11.16 0 0 380136

Közzel 10 éve van meg. Tiltani már tiltott le valamikor, a fordulatot nem engedte 3 e, fölé. Akkor a szívósor ban lévő négy pillangó szelepet vezérlő rudazat húlott szét. Ki kötöttem a vezérlő kismotoron a csatit rajta hagytam h az agya érzékelje h az dolgozik. Igy megoldódott a tiltás. Gondolom h ha lenne benne valami utólagos indítás gátló,ennyi idő alatt már csak tudnánk róla.Meg azt vásárláskor csak mondta volna a volt tulaj.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380135)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.11.16 0 0 380135

Ha behalt a vezérlője, letilthat. Tuti van hibakód az "agyában", ki kell olvasni!;-) Addig csak fölösleges találgatás minden, meg esetleg fölöslegesen cserélgeted az alkatrészeket.

 

Amúgy igen ritkán tilt le ennyire, a Merci hagyja, hogy elvánszorogjon az ember a servicébe.

 

Nincs benne vm utólagos immo esetleg, aminek van külön akkuja? Az is tud vicceskedni, ha behalt az akkuja.

Előzmény: János Tatár (380133)
János Tatár Creative Commons License 2023.11.16 0 0 380134

Azzal kezdtem! Nyomás szabályzó szelep hibát írt ki. Azt ki cseréltem de semmi nem változott. A műszer fal EPC hibát jelez! Tehát üzemanyag ellátás. Már arra gondoltam lehet h valameik porlasztó elektronikája szált el.

Előzmény: János Tatár (380133)
János Tatár Creative Commons License 2023.11.16 0 1 380133

Szia. Bocs de nem értem az össze fügést! Mi köze a váltó elektronikának a motor indításhoz?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380132)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.11.16 0 0 380132

Nem dci, hahem CDI. Az még nem rönyómotoros. :-))

 

Ki kellene olvasni, az lett volna az első. ;-) Szerintem váltó elektronika lesz, de ez csak tipp, olvastasd ki!

Előzmény: János Tatár (380131)
János Tatár Creative Commons License 2023.11.16 0 0 380131

Üdv mindenkinek!Egy kis segitséget szeretnék kérni! Alany egy w203-as 2.2 dci 143 lo. Nyolc éve van meg a drága nagyon meg vagyok vele elégedve ismerem minden rigojáját! Legalább is azt hittem eddig. Most ki fogott rajtam. Meg állt menet közben! És azóta nem tudom újra életre kelteni! Ez ügyben kérném a segitségeteket. Kezdtem a relékel,a nyomástartó,nyomás szabályozó,szelepekkel,a pedállal,a főtengely jeladóval,kis sziattyú,nagynyomású szivattyú és csak nem inddúl még szprével sem! Ezt úgy képzeljétek el, hogy a fiamnak is egy ilyen autót vettem egy nagyon jó állapotút, és az övéről le vettem ezeket a dolgokat és megcseréltem az enyémekkel. Az övé indul ,az enyém nem. Ami fel tűnt hogy amikor rá adom a gyújtást a motortérből egy halk zúgás hallatszik, azaz csak hallatszott mert már nem hallatszik! A fiam én viszont igen. Mi lehet a gond? Ki lett lámpázva,azzal kezdtem és a relékkel. Ha azokkal lenne a gond akkor a másik sem indulna. Ha valaki járt már így kérem segítsen . Előre is köszi. Tehát a fő ok hogy menet közben állt le és nem hallik az a kis zúgás a motor térből!

dsfdgfddf Creative Commons License 2023.11.15 0 0 380130

Sziasztok: Segitséget kérnék: W221  / 350 d adblue kiirásra, Budapesten. Hátha valaki járt ezen az úton már. Köszönöm

Alien Angel Creative Commons License 2023.11.14 0 0 380129

Kedves Topiktársak! Meg tudná valaki erősíteni, hogy a W215 (CL55 AMG) kormányszervója is az ABC szivattyúról működik, és a saját tartályába ugyanúgy zöld Pentosin CHF 11s olaj szükséges?

W140S300TD Creative Commons License 2023.11.13 0 0 380128

Üdv!

Elküldtem az e-mail címedre az injector vásárlással kapcsolatos levelezést.

Előzmény: keeper1 (380127)
keeper1 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 380127

Hazai kereskedő cégnél a  listaár  170-420.000/db...+30 körüli betétdíj. Jó szerencsét!

Előzmény: W140S300TD (380125)
keeper1 Creative Commons License 2023.11.11 0 0 380126

Nagyon köszönöm...megnéztem a  céget, igen megbízhatónak látszik,  több tízezernyi vélemény ,  97%+  pozitív.

Az ár- ha jól néztem-  120 euro/db...+ 50 depozit, amit visszakapsz , ha megküldöd a  még használható  lecserélteket.  ( Még mindig  jóval kevesebb, mint  a gyári  - négy év előtti mondás - 120.000 /db )

Előzmény: W140S300TD (380125)
W140S300TD Creative Commons License 2023.11.06 0 2 380125

Én 3 éve cseréltem 6 db injektort, Németországból vettem felújítottat, 1 év garanciával adják, mindegyik tökéletes. Úgy működik a dolog, hogy megrendeled tőlük cikkszám szerint az injektorokat, átutalod a vételárat, elküldik az árút, kicseréled és a használtakat visszaküldöd nekik. Ekkor ők visszautalják neked a pénz nagy részét, így csak kb 10-12000 forintba karül darabja. Mindegyik darabhoz külön specifikációt küldenek, a szerviz az alapján állítja be géppel.

Nagyon korrekt cég 40 éve vannak a piacon. Azóta már 3 barátom is rajtuk keresztül cserélt injektort.

Itt az elérhetőségük:

 

Diesel Technik Biberach GmbH
Waldseer Str. 142
D-88400 Biberach

GERMANY

E-mail:  info@diesel-technik-biberach.de

Phone :   0049 (0) 7351 529 84 39

Előzmény: keeper1 (380124)
keeper1 Creative Commons License 2023.11.05 0 0 380124

Tisztelt Kollégák,

 

A " bajos " motor  egy W212 E 250 CDI ben dolgozó  OM651 motor , a releváns előélet:

 

1.,  180.000km körül, 4 éve  , hosszas városi /pesti döcögések ( 12l/100km fogyasztás )után sárga CHECK MOTOR jel, pályán hajtás után eltűnik, városban visszatér.   Volt gyári szerelő ,  diag után :  a DPF  előtti Bosch nyomásszenzor haldokló,  DPF 46-szor  regenerált,  szenzorcsere 12e-ért......mostanáig, 310.000km, rendben.

 

2., 250.000 körül , jó két éve, futómű elemek, motortartó bak etc . csere   szalonszervizben,  "gratis"  engine diag,  verdikt: " az egyik befecskendező a 4-ből  késik, előbb utóbb cserés lesz, mindet érdemes egyszerre "

Mostanáig OK,  fogyasztás nem nő, 

Jelen helyzet:   kevés, 20-50 km városi menet után Check Motor  jel sárgállik , ÉS.....hidegen mintha kissé imbolyogna a motor, nem tudom jobban kifejezni. 

 

Kérdésem : tud -é valaki  olyan felújított befecskendező forrást , felújítással foglalkozó műhelyt, ahol emberi árért lehet felújított befecskendezőt kapni,   vagy a  saját felújítását  normális idő alatt megvárni ?

 

Szabóbobó Creative Commons License 2023.10.27 0 0 380123

Bocs mellényultam

 

Előzmény: csabais (380122)
csabais Creative Commons License 2023.10.27 0 0 380122

Van ilyen? 

Kocsi, és vezérlő?

Előzmény: Szabóbobó (380121)
Szabóbobó Creative Commons License 2023.10.27 0 0 380121

Sziasztok!   Valaki nálam okosabb kolléga mondja meg legyen szíves, hogy a CLK 230 CDI - hez fontos -e a dugalj vezérlö... Köszi a válaszokat.

Agko Creative Commons License 2023.10.23 0 0 380120

Nagyon köszönöm a gyors választ és az ötletet. Holnap már intézem is. 

Előzmény: csabais (380119)
csabais Creative Commons License 2023.10.23 0 0 380119

Ha biztos jó minden gyertya, akkor az izzítórelé rossz.

 

Előzmény: Agko (380118)
Agko Creative Commons License 2023.10.23 0 0 380118

Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban, hogy van egy Cls 320 dízelem aminek az a baja, hogy nem minden esetben, de az esetek többségében, indulás után az izzítás kontroll lámpa világít. Hidegebb reggeleken nehezebben is indul. Természetesen meleg motornál könnyen indul, és a visszajelző lámpa világít. Az izzító gyertyákat már kicseréltettem. 

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.10.20 0 0 380117

"Mester"???  Mekkmester! :-)))

 

CLS-el jártam így. (Ami ugye w211:-)) Egyik O gyűrűnél fújt ki, csere után jó lett, aztán meg az intercoolerről eljövő cső repedt meg, akkor is tiltott. Sajnos ez már nem az a régi Mercedes minőség. :-(((

 

Mégújabbat nem is fogok venni, műanyag, menagertervezett autók azok már. :-((

Előzmény: majdnemviking (380115)
Volume9595 Creative Commons License 2023.10.20 0 0 380116

Köszi szepen a válaszokat ra fogok nézni :) 

majdnemviking Creative Commons License 2023.10.20 0 0 380115

Jartam mar ugy 2 automnal, hogy elrepedt, a fiam 211-esen meg rosszul rakta vissza a "mesterember". Mondjuk az a "mester" ugyanakkor visszarakta az olajszurot fedeltomites nelkul...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380114)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.10.19 0 0 380114

Ja, valahol ott lesz a bibi, egyszer csak megreped valamelyik cső, mert elöregszik.

Előzmény: majdnemviking (380112)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!