Rosszabb a helyzet, ha lehet, a vonzalom csak nőtt az utóbbi 2e km alatt. Rendeltem még tavaly augusztus végén egy családi kávédaráló 7 személyest a szebbik felemnek, aztán most talán még márciusban megkapjuk (azt ígérték), szűk 7 hónap várakozás után, fasza. De az asszony közben meggondolta magát, nem hajlandó vezetni, akárhogy rimánkodok neki, ehh.
Naccsaládos támogatás+lízing, szóval most elég öngyi a szitu financiálisan, az első 0 km-es vasamat életemben meg nem szívesen passzolnám el. Melóra van 1-1 pick-up/kombi céges terepjáróm is, azok se nagyon futnak, így egy jogsira 4 autó (815 darab dieselpaci) egy csöppet sok.
Azért tettem fel ennyiért, mert nem akarom egyáltalán eladni, de ha jól összeadom (csak a'zasszony meg ne tudja!), már simán túlszaladt ezen a ponton a büdzsém. Apróságok még vannak vele, de a szerelőm mostanában nagyon nem ér rá sajnos, addig is vele megyek, ha tehetem.
Nem hiszem, hogy hamar beleszeretnek ezen az árszinten, de addig is ez lesz a kirándulós/városi szaladgálós és hát valami hobbi nekem is kell :-)
Még a covid előtt volt. A sima lámpa nem drága újban, a kanyarkövető igen. De meg kell nézni konkrétan. Hella gyártja, lehet rendelni tőlük.
Facebookon meghirdettem a régi lámpákat, mert mókolás- és sérülésmentesek voltak, az új lámpák árának kb. fele vissza is jött... 10-ből 9 érdeklődő azt kérdezte, van-e hozzá géptetőm, lökhárítóm, hűtőm... nem tudnak olvasni se.
"Nem tudom, E65-nél miért nem járható út, de a full felújítások azért ennél jóval olcsóbbak."
Lehet próbálkozni (kókányolni), de nekem SENKI nem vállalta. Több céget és magánszemélyt is megkerestem ezzel, pl reflektorklinika.hu, hullo kft, ők sem vállalták. Mindenki azt mondta, hogy ha ezeket szétszedik, soha többé nem lehet úgy összerakni hogy tökéletes legyen..
A polírózós-izzócserés bohóckodás pedig szintén pénzkidobás (ezt is végig jártam)
Miután nálam egyszer eljött az a pont, hogy rájöttem, sötétben NEM látok, és ez már balesetveszélyes, zsebbe nyúltam, és vettem 2 újat, nem volt más lehetőség. Hella gyártja.
Ja, a 740d kifejezetten az a városi rohangálós autó :)))
Való igaz, hogy a BMW 6/8 hengeres motorjai eszméletlenül tartják a hőt, valaki itt le is írta, hogy milyen sóoldatos tárolós trükkje van.
Amúgy sokszor én is a sor6 benzin E39-cel szaladgálok városban, csak hagyományos motortechnológiájú autót szabad ilyennek kitenni, mert ez a használat minden "modern" motort megöl.
(Hálistennek szinte soha nem dugóban megyek, mert azt már nem bírnám manuál váltóval)
Köszönöm, mostanában beleugrik párezer km meg ez lesz a városi szaladgálós is a sok kényes DPF/AdBlue sújtotta vasdarab helyett - valaki írta itt, hogy ha a 740d egyszer bemelegszik, aznap már nem hűl ki- és tényleg, ez még hidegben is igaz.
Köszönöm a tippet mindenkinek. "Veszekedésen" az időpont kódulást értettem a szervizben, az elég nehezen szokott összejönni mostanában. Bár kiderült, hogy az elejébe csak valamilyen keményebb szilentblokk lett belerakva, azért ad furcsább hangot néha, amúgy nem kopog. Eddigi legjobban rugozó autóm, bár a pocakját azt szereti. Tizenéve SUV/terepjáró/pick-up otthon a főmenü, elég fura ennyire lentről nézni a világot, de jólesik a változatosság. A V8 meg a pokolban is vényóc...
Ezt láttam neten, lealkudtam, megvettem, megvártam, izgultam, berendszámoztam, kipofoztattam, most szokom...
Köszönöm a képírásokat. Igen, elég ritka cucc, de bátyám 2001-es 730d-jében is benne volt, 10 éve adta el, akkor még nem volt annyi eszem/előrelátásom, hogy elkunyeráljam tartalékba.
Ma egyébként is elértem egy saját rekordot. 500 km Mo.-n, és már kopog is az un. átnézett, beállított/javított 22 éves első futómű:-). Mibe kerülne kihajítani mindent, ami megöregedett ekkora és nem kell 3 naponta szerelővel veszekedni? Láttam komplett szetteket is, kinek mi vált be? Tartósságra és ár-értékarányra vadászom, használni akarom a kisautót, nem csak a műhelyt szagoltatni vele.
Amúgy zsír az M67-es hajtáslánc, eddigi legvérmesebb vasam, a páréves Jeep GC 3.0 V6 D-met odaveri simán (mondjuk az nehezebb 400 kg val). A hangjáért is sok mindent megbocsájtok neki, psszt...
szeretném a gyári E38 alapülést fullosra cserélni-comb/deréktámasz, fűtés, háttámla állítás, full elektromosság. Sport Contour néven is láttam ezeket már. Tudom, hogy ritka, de megérdemli a masina. Sajnos a dodgy derekam is nagyon szeretné, pláne 200+ km után. Kárpit anyaga, színe mindegy, csak működjön, lehetőleg a kábelezés is jöjjön vele. Csak 2 első ülésre van szükségem ,de szett is jöhet, ha csak egyben eladó.